SPOILER: promo ep22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de vraag is is dit nu 'onze' Bell (blue) of AltBell(red), want hij was naar red universe gegaan om te infiltreren en Walternate te 'helpen' .. maarja misschien is hij weer terug gegaan met DRJ.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2012 14:36:56 ]
..Donald Duck?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:39 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Samantha Noble, dochter van.
Actrice heet Samantha Noble, dochter van John Noble (Walter dusquote:
Precies wat ik dacht! Wat een eindbaas als ie niet eens wat minions het dirty work laat doen. En dan ook met een crowbar!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
Vind het toch jammer hoe schraal ze tot 2 keer toe DRJ afmaken..zo'n geweldig karakter en dan zo schraal ten einde komen.
Bedoel hij is niet topfit omdat hij door nanites bij elkaar gehouden wordt en gaat dan Peter met een crowbar aanvallen, en dan shadow box cortaxpan
Die gaat natuurlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht! Wat een eindbaas als ie niet eens wat minions het dirty work laat doen. En dan ook met een crowbar!![]()
Genie, m'n oorlel.
[..]
Die gaat natuurlijk...Dat is gewoon matig/slecht schrijfwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja hoe doe je het anders, hij is het stuk dat opgeofferd moet worden en Olivia moet weer haar krachten gebruiken.
En dat verhaal met de sattelieten en de zon (Archimedes Fire Mirrors) vond ik ook wat schraal.
Die kan niet doodquote:
Ik ben het helemaal met je eens...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
Beetje vage smoel (en hoofd) heeft ze. Niet mijn ding.![]()
Zat hij gewoon te flirten met zijn eigen dochter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |