Ja ik zag 'm ook meteen, deze keer was het te duidelijkquote:
Telaat. Observers hebben vast alle beelden bij HBO en van alle Divx videos verwijderd...quote:
Mwah, ik zie Fringe net als Alias en Lost onder zijn eigen gewicht ineenklappen... Kwestie van tijd. Wil ook weer meer Walterquote:Op zondag 15 april 2012 17:32 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe het seizoen eindigt, beetje voorbarig om de serie af te schrijven.
Moet zeggen dat ik nooit aan Alias ben toegekomen. Maar Lost is gewoon een enorme hit geworden en dat past niet bij dit genre, Fringe heeft daar wat minder last van.quote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwah, ik zie Fringe net als Alias en Lost onder zijn eigen gewicht ineenklappen... Kwestie van tijd. Wil ook weer meer Walter
Valt wel mee met Fringe toch? Fringe is wel meer van het verklaren volgens mij.quote:Op zondag 15 april 2012 18:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Lost was erg goed, maar de gaten die er nu na afsluiting nog in zitten worden dus nooit meer gevuld, laat staan op een bevredigende manier. Alias maakte die fout ook al. Fringe is hard op weg meer mythos op te bouwen dan het kan verwerken.
Je mist het punt.quote:Op zondag 15 april 2012 18:09 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Valt wel mee met Fringe toch? Fringe is wel meer van het verklaren volgens mij.
Jij mist dan mijn punt ook een beetje. Bij Fringe is geen sprake van één groot overhangend thema, met vragen die beantwoord moeten worden om het verhaal van de hele serie zin te geven.quote:Op zondag 15 april 2012 18:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je mist het punt.
Met elk antwoord komt een nieuwe vraag, bij Alias, bij Lost en bij Fringe is dat zo. En dat is prima. Maar het kan op den duur volledig onhoudbaar worden waardoor het laatste antwoord nooit aan de verwachtingen kan voldoen.
Ik doel meer het gewicht van de observers, hun plaats in het universum, de plaats die ze in het geheel innemen, wat het achterliggende plot is, welke rollen de diverse universa en hun spelers hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 18:21 schreef Cpt.Awesome het volgende:
-Edit- Het overhangende thema bij Fringe is natuurlijk Walter die de crossover heeft gemaakt. Maar dat wordt niet eindeloos uitgediept met nieuwe mysteries, maar juist steeds meer beantwoord.
Dat zijn vragen die sinds het begin bestaan. Er zijn geen grote mysteries aan toegevoegd en ze zijn ook niet heel erg verdiept. Daarnaast is dus sinds kort bekend dat Observers mensen uit de toekomst zijn die bij belangrijke gebeurtenissen aanwezig willen zijn -> weer een stukje uit de puzzel beantwoord.quote:Op zondag 15 april 2012 19:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik doel meer het gewicht van de observers, hun plaats in het universum, de plaats die ze in het geheel innemen, wat het achterliggende plot is, welke rollen de diverse universa en hun spelers hebben.
Ik eerst ook, nu niet meer. Peter voelt zich al weer helemaal thuis en Olivia herinnert zich ook haar oude leven weer.quote:Op zondag 15 april 2012 21:59 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind het als ik eerlijk ben best jammer dat de orginele tijd lijn waar Peter herinnerd werd weg is. Ik mis dat best wel eigenlijk.
Die toen in de aflevering zat waar ze ook Olivia hebben? Volgens mij was dat gewoon Nina van de alter universequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
"I believe David Robert Jones IS a mole in the dept of defense". moet dat niet has zijn?
Trouwens ik ben een beetje in de war wie helpt me. Beide Nina's zijn complicaties mee geweest. Aan een kant was er een shapeshifter-versie van haar toch?
En aan de andere kant (die nu vastzit) is geen shapeshifter of juist wel of is dat die juist die Nina die overliep met David Rrobert Jones?
If yes, waar is de echte Nina van alterverse dan?
Voor mijn gevoel was er ook iets raars met die switch ja, zal het ook nog eens nakijken!quote:Op maandag 16 april 2012 08:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had trouwens op een gegeven moment het idee dat ie verkeerd switched naar universe ( of ik was gewoon niet een het opletten).
DRJ is bij broyles en daarna switchen ze naar andere universe, maar dan zie je wederom die koperen gloed, en volgens mij waren ze toen al in die universe.
Maar het ongeluk met de auto was in normale universe en in de andere universe sterft ze in de winkel, dus ik zal het wel verkeerd gezien hebben.
Dat van Broyles moet ik ook nog eens terug kijken, want volgens mij was er ook nog iets met de normale Broyles
Die was echt lastig te missen deze ronde hoor, kwam zo uit de metro lopen...quote:Op maandag 16 april 2012 19:43 schreef DappereDodo77 het volgende:
Maar een observer heb ik niet gezien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |