Toch vond ik het wel mooi om te zien.quote:Op zondag 25 maart 2012 03:41 schreef Geo4kant het volgende:
Matige tot slechte episode, laatste 5 minuten hebben hem gered en de rode draad mbt de observers wat er in zat.
En zelfs dat leverde weinig op (beacon beetje).. want iedereen (de meeste) wisten al dat het zijn Olivia is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dezelfde promo, met iets ander beeld :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Bij mij stond ie ook opeens niet meer in MyAtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd wat ze daar verder mee gaan doen. Ik denk dat ie wel wat voor haar voelde, maar druipt ie nu af, door het gedoe met Peter.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:53 schreef Goofoyou het volgende:
Ik kan Lincoln trouwens echt niet ontcijferenWat denken jullie? De ene keer kijkt hij zo naar Olivia alsof die om haar geeft als in broer/ zus, maar andere keren vind ik de manier van filmen echt iets anders zeggen. Dan vind ik zijn manier van kijken een beetje ambigue, alsof hij misschien toch wat voor haar voelt, liefdesgewijs?
haha idd ik schrok alquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm iemand heeft er mee zitten kutten ja, zie nu ineens 10 fringe onder elkaar in MyAT
De ene keer te weinig, de andere keer teveel van het goede.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm iemand heeft er mee zitten kutten ja, zie nu ineens 10 fringe onder elkaar in MyAT
Ja, nou dat gevoel had ik dus ook eigenlijk. Dat hele liefdes gebeuren maakt het geheel eigenlijk veel minder, beetje zon romantische serie ofzo. Alsof liefde altijd het antwoord is en dan wordt het weer zo cliché.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Niet meer in m'n MyAtHeb maar even een reeks aangevraagd in FB.
OT:
Laatste aflevering vond ik vrij matig, het verhaal werd gered door de observer (niet door de cliché rennen-van-een-afstand-naar-elkaar-toe-en-geef-een-kus actie) Maar ach, het hoort er dan maar bij moet ik maar denken.
[..]
Ik ben benieuwd wat ze daar verder mee gaan doen. Ik denk dat ie wel wat voor haar voelde, maar druipt ie nu af, door het gedoe met Peter.
Als ik dit zo lees, dan lijkt het net GTST
Oh, dat is waar ook nogquote:
Ik schrok ook terwijl ik het toch zag aankomenquote:Op zondag 1 april 2012 18:51 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Oh, dat is waar ook nogIk schrok me ook een keer dood, terwijl ik me er eigenlijk al op had voorbereid
.
Dat gevoel had ik ook een beetjequote:Op maandag 2 april 2012 01:11 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Eerlijk is eerlijk: ik vond het een verschrikkelijk saaie aflevering. Maar is pas de eerste dit seizoen, dus kom maar op met een nieuwe!
Ja, zitten bekende dingen in.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:12 schreef mctwigt het volgende:
Zag ik nou op het einde wat bekende dieren?
een mega slangenstaart volgens mij van Unleased
die enge zeeslangen van Snakehead
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik ook, er gebeurt gewoon erg weinig. Ze laten de hoofdverhaallijn nu even links liggen en dat werd meestal wel opgevangen door goede fillers, maar die vind ik dit seizoen van veel mindere kwaliteit.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:48 schreef Goofoyou het volgende:
Verder weet ik niet of het nou aan Fringe ligt of aan mijn stemming, maar moet de laatste tijd steeds Fringe pauzeren omdat het saai is ofzo. Dan heb ik geen zin om de hele aflevering te kijken
Nee ze laten het seizoen doodbloedenquote:Hoop wel dat ze nog ergens naartoe werken, en dan liefst iets met wat meer spanning :p
Het ligt er niet zozeer aan of de afleveringen bijdragen aan het grote verhaal of niet, maar bij mij is het meer zo de manier waarop ze een aflevering hebben gemaakt. De laatste tijd komt het bij mij als een beetje saai over, zodat ik gewoon de aflevering in delen moet bekijken in plaats van helemaal in één keer. Ik weet niet echt waar het ligt. Ik vind het verhaal wel spannend, maarja. Misschien omdat het in het begin echt super spannend was en je heel veel dingen niet wist. Nu weten we al best veel en wordt er dus de hele tijd met verkregen informatie gewerkt in de afleveringen. Misschien is de serie niet meer zo 'fris'. Weet niet echt hoe ik het moet uitleggenquote:Op zondag 8 april 2012 16:46 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Snap niet zo dat mensen deze aflevering niet vonden bijdragen aan het grote verhaal. Shapeshifters worden weer aangehaald, Broyles de shapeshifter wordt waarschijnlijk geconfronteerd door Altstrid (en gevonden door dat mainframe) en AltNina, second in command van DRJ, wordt opgepakt. Lijken mij toch vrij belangrijke verhaallijnen.
Daarnaast vind ik persoonlijk dat dit seizoen de cases minder bijdragen aan de overall arc, de enige
Heeft Fringe na vorig seizoen verlaten voor Prime Suspect. Is een tijdje terug gecanceld, dus wie weet doet ie nog een keertje mee.quote:Op zondag 8 april 2012 19:51 schreef mctwigt het volgende:
over charlie gesproken... waar is alt charlie dit seizoen?
Is een werknemer van Fox die vaak nieuws post over Fringe, heeft o.a. altijd als allereerste de ratings elke zaterdag.twitter:maskedscheduler twitterde op maandag 09-04-2012 om 20:00:02Good news coming any minute. I hope many of you will be happy about it. reageer retweet
Dat heet split screen. De camera neemt 2x dezelfde scene op met dezelfde persoon vanuit 1 standpunt, maar met de persoon op 2 verschillende posities. Beetje schuiven (masking) in de edit en voila tweelingen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:56 schreef SLP_ het volgende:
Ik vind het zo raar om Lincoln en andere Lincoln naast elkaar te zienHoe doen ze dat toch? Meestal is er maar één in beeld en is de andere een stand in maar er zitten ook scènes bij waar ze alle twee te zien zijn..
Denk dat ep 18 en 19 sowieso wel tof gaan wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er uit als een super aflevering.. kan niet wachten!
Glips spelled: Simon, Simon Phillips? Die cortexiphan dude mind reader komt terug?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2012 17:06:36 ]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Previews van vanavond :"I believe David Robert Jones IS a mole in the dept of defense". moet dat niet has zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens ik ben een beetje in de war wie helpt me. Beide Nina's zijn complicaties mee geweest. Aan een kant was er een shapeshifter-versie van haar toch?
En aan de andere kant (die nu vastzit) is geen shapeshifter of juist wel of is dat die juist die Nina die overliep met David Rrobert Jones?
If yes, waar is de echte Nina van alterverse dan?heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
Promo next week..
Lijkt wel een verfilmingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er uit als een super aflevering.. kan niet wachten!
Glips spelled: Simon, Simon Phillips? Die cortexiphan dude mind reader komt terug?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |