Toch vond ik het wel mooi om te zien.quote:Op zondag 25 maart 2012 03:41 schreef Geo4kant het volgende:
Matige tot slechte episode, laatste 5 minuten hebben hem gered en de rode draad mbt de observers wat er in zat.
En zelfs dat leverde weinig op (beacon beetje).. want iedereen (de meeste) wisten al dat het zijn Olivia is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dezelfde promo, met iets ander beeld :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Bij mij stond ie ook opeens niet meer in MyAtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd wat ze daar verder mee gaan doen. Ik denk dat ie wel wat voor haar voelde, maar druipt ie nu af, door het gedoe met Peter.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:53 schreef Goofoyou het volgende:
Ik kan Lincoln trouwens echt niet ontcijferenWat denken jullie? De ene keer kijkt hij zo naar Olivia alsof die om haar geeft als in broer/ zus, maar andere keren vind ik de manier van filmen echt iets anders zeggen. Dan vind ik zijn manier van kijken een beetje ambigue, alsof hij misschien toch wat voor haar voelt, liefdesgewijs?
haha idd ik schrok alquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm iemand heeft er mee zitten kutten ja, zie nu ineens 10 fringe onder elkaar in MyAT
De ene keer te weinig, de andere keer teveel van het goede.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm iemand heeft er mee zitten kutten ja, zie nu ineens 10 fringe onder elkaar in MyAT
Ja, nou dat gevoel had ik dus ook eigenlijk. Dat hele liefdes gebeuren maakt het geheel eigenlijk veel minder, beetje zon romantische serie ofzo. Alsof liefde altijd het antwoord is en dan wordt het weer zo cliché.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Niet meer in m'n MyAtHeb maar even een reeks aangevraagd in FB.
OT:
Laatste aflevering vond ik vrij matig, het verhaal werd gered door de observer (niet door de cliché rennen-van-een-afstand-naar-elkaar-toe-en-geef-een-kus actie) Maar ach, het hoort er dan maar bij moet ik maar denken.
[..]
Ik ben benieuwd wat ze daar verder mee gaan doen. Ik denk dat ie wel wat voor haar voelde, maar druipt ie nu af, door het gedoe met Peter.
Als ik dit zo lees, dan lijkt het net GTST
Oh, dat is waar ook nogquote:
Ik schrok ook terwijl ik het toch zag aankomenquote:Op zondag 1 april 2012 18:51 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Oh, dat is waar ook nogIk schrok me ook een keer dood, terwijl ik me er eigenlijk al op had voorbereid
.
Dat gevoel had ik ook een beetjequote:Op maandag 2 april 2012 01:11 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Eerlijk is eerlijk: ik vond het een verschrikkelijk saaie aflevering. Maar is pas de eerste dit seizoen, dus kom maar op met een nieuwe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |