Ik heb ooit zo'n soortgelijk pakket gekocht, maar het was geen onverdeeld succes. Had het te lang in de kast laten staan, waardoor de ingrediënten al enige tijd over datum waren toen ik er mee aan de slag ging. Het vat leek een klein beetje te lekken waardoor er allemaal drab was ontstaan en het bier vond ik niet super. Het is wel grappig om een keer te doen en als je spullen op orde zijn krijg je waarschijnlijk een veel beter resultaat dan ik hadquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:40 schreef muzas het volgende:
Nu heb ik dus eens zitten kijken daar zo'n coopers starterskit. Is dat wat? Het is verre van 'echt' brouwen natuurlijk, maar in hoeverre heb je er zelf nog invloed op? Kun je varieren? Of is het wel heel erg het zelfde idee als 'alleen nog afbakken'?
Nog 2 tot 3 weken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vervelend. Volgens Jopen lag het eraan dat ze nog geen etiketten hebben.
Bron?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:08 schreef muzas het volgende:
Zojuist aan de bar gevraagd, maar ook hier de houten Haarlemmer misgelopen. "Hebben we.... Oh niet meer" exacte quote.
Jopen Adriaan Rose.quote:Op zondag 1 april 2012 11:02 schreef regularjoeback het volgende:
Mooie topic dit. Ik ben op zoek naar zoete biersoorten die niet al te zwaar zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zondag 1 april 2012 14:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Jopen Adriaan Rose.Delirium RedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Wat is niet al te zwaar?quote:Op zondag 1 april 2012 11:02 schreef regularjoeback het volgende:
Mooie topic dit. Ik ben op zoek naar zoete biersoorten die niet al te zwaar zijn.
De rode Chimay inderdaad, wil je minder alcohol kun je ook denken aan bijvoorbeeld een oud bruin, Palm en De Koninck.quote:Op maandag 2 april 2012 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is niet al te zwaar?
Ik zeg bruine bieren. Rochefort 6, Chimay, dat soort dingen.
Amstel Malt is óók zoet. Oh, en fruitbieren, zoete kriekbieren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:48 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
De rode Chimay inderdaad, wil je minder alcohol kun je ook denken aan bijvoorbeeld een oud bruin, Palm en De Koninck.
Ja zowel RB en BA als andrejesquote:Op woensdag 4 april 2012 19:24 schreef IPA het volgende:
Ook in ben ingeloot bij de Sligro (zou er iemand niet ingeloot zijn?). Ga er 2 agen, 1 drinken en 3 traden als ik trades kan vinden.
Zijn er hier nog meer ratebeer/beeradvocate beergeeks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |