Alles gaat vandaag van start en dus over drie weken ongeveer op de buis. Ben erg benieuwd naar de UK versie.quote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
quote:
Zus? Het is z'n vriendin volgens mijquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:51 schreef itsme het volgende:
Leuk door het voorstukje dacht ik dat de jongen niet door zou gaan en zus wel.
Kindermishandelingquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk voor een kindje, maar een volwassen vrouw die zo heet
Kutquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
geadopteerd
ik heb geleerd van TVK, ik moet afgaan op kwaliteit
Een band die wel liedjes kan spelen?quote:
Klopt maar een sob story doet het ook nog steeds goed.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
geadopteerd
ik heb geleerd van TVK, ik moet afgaan op kwaliteit
Past ook wel bij elkaarquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:53 schreef Daph_ het volgende:
Ik hoop eigenlijk dattie van Danny kiest.. Gun die knaap ook wat
En meerdere genres hopelijk. Ik hoor nog niet echt heel veel variatie. Vraag me toch af of ze helemaal vrij zijn in de liedjeskeuze.quote:
bingoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:53 schreef Daph_ het volgende:
Ik hoop eigenlijk dattie van Danny kiest.. Gun die knaap ook wat
Yep!quote:
Daarnet was genoeg variatiequote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
En meerdere genres hopelijk. Ik hoor nog niet echt heel veel variatie. Vraag me toch af of ze helemaal vrij zijn in de liedjeskeuze.
Ken het niet. Nu al takkeherrie.quote:
Voor mij is het toch een beetje teveel van hetzelfde.quote:
Beatles - Eminem heb ik Evers nog nooit horen doenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij is het toch een beetje teveel van hetzelfde.
Ik hoor leukere liedjes op de achtergrond, maar dat is bij de NL versie ook altijd.
Hij ging nog, maar die batterij van dat mens dat naast 'm liep!quote:
Nee ok dat is waar.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beatles - Eminem heb ik Evers nog nooit horen doen
Ooit. Maar tegen de tijd dat ik weet wie wie is, is het afgelopen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Goh die namen moet ik echt gaan onthouden...
Ja, het wordt minder. Maar dat kan zenuwen zijn. Hij heeft potentie.quote:
quote:
Dat is correctquote:
meteen intikken als het er staat, is de kandidaat goed en mag hij verder druk je snel op 'invoeren'quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Goh die namen moet ik echt gaan onthouden...
Ik weet niet wat die fluffer heeft zitten gebruiken, dat publiek is wildquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:58 schreef D. het volgende:
Die families mogen wel kalmeringstabletten krijgen voor de uitzending begint
?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
meteen intikken als het er staat, is de kandidaat goed en mag hij verder druk je snel op 'invoeren'
De namen gaan bij mij oor in oor uitquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
meteen intikken als het er staat, is de kandidaat goed en mag hij verder druk je snel op 'invoeren'
Standaard bij BBC shows.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die fluffer heeft zitten gebruiken, dat publiek is wild
nou vertelquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:59 schreef iBenny het volgende:
Ik kende het nummer niet. Na het te hebben gegooglet denk ik dat ik me moet schamen
Hier ook hoor. Ik probeer het straks wel bij de finalisten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
De namen gaan bij mij oor in oor uit![]()
Scherp!quote:
jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker accent heeft die linker-stoel, Iers?
Part of the game.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:01 schreef Daph_ het volgende:
Will.i.am maakt het niet beter met z'n namedropping en opschepperij
Ik vind dat na 10000 keer ook niet zo leuk meer...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:01 schreef Daph_ het volgende:
Will.i.am maakt het niet beter met z'n namedropping en opschepperij
Yep!quote:
En dan zit ze straks vol met artiesten en mag ze niet meer kiezenquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan zit ze straks vol met artiesten en mag ze niet meer kiezen
Waar hebben jullie het steeds over?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Straks sta ik net in de keuken als de meest geniale persoon auditie doet en kan ik niet adopteren
Oh, te veel regels, ga ik niet lezen nuquote:
Is dat van Cliffhanger?quote:
Ik ga weer onder mijn tektonische plaatquote:
quote:
quote:
twinnie neequote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]ik heb alle CD's van Miley, inclusief die van Hannah Monatana
Ja, ze is mooi, maar zang was echt net niet.quote:
Geen idee waar je het over hebt overigens.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
ahhhquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
Had ik nou niet gedachtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
Veel foto's in de hoesjes zeker?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
Ja een beetje 'gewone goeie zangeres', maar niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ze is mooi, maar zang was echt net niet.
12quote:
quote:
crackheadquote:
Jamie Cullum?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:08 schreef Day het volgende:
Hij lijkt eeen beetje op die kleine jazz pianist/zanger (naam kwijt)
Dag en nacht, wij verschillen dat qua smaakquote:
Generatiekloofje gok ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dag en nacht, wij verschillen dat qua smaak
Ja veel te snel, jammer... zenuwen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:09 schreef Day het volgende:
Timing probleem. Hij zingt te gehaast en daardoor nu al bijna adem.
Jaaaaa!quote:
Die stopt straks op een spoorwegovergang.quote:
Om zijn oma af te zetten daar?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die stopt straks op een spoorwegovergang.
leuke woordspelingquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die stopt straks op een spoorwegovergang.
Daar zit ie de hele tijd alquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor, waarom zit die Ierse dude nu ineens rechts? Ben ik gek geworden?
Daar zat ie al een tijdje.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Je weet dat die stoelen omdraaien?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Jij mag door voor de koelkast.quote:
Ik ben er veel te traag voor. Ik ben een soort Will. I. Am.quote:
Ik was zelf verbaasd dat ik op tijd was.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er veel te traag voor. Ik ben een soort Will. I. Am.
quote:
Daarom doe ik niet mee. Ik kan niet en in dit topic zijn en in een ander.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was zelf verbaasd dat ik op tijd was.
maar toch leukquote:
Voglende keer iets rustigers.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet of ik hier 3 minuten naar kan luisteren
Ik vond het ook een beetje veelquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
27, jee weer het bewijs van kort haar = oud hoofd
Ik zou d'r gevenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
voor een Engelse ziet ze er goed uitquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Ik heb zelf nietsquote:
Ik vind het niet echt eigenlijkquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
voor een Engelse ziet ze er goed uit
ben ik ook benieuwd naar. Hou namelijk niet zo van dit "geschreeuw".quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe zij klinkt als ze een ballad zingt. Ik denk dat ze dat wel heel mooi kan
Ik denk dat ze genoeg stem heeft om ook rustiger gied te klinjen. Je moet er jn die paar minuten wem uitknallen natuurljjkquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Beide punten mee eensquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ze genoeg stem heeft om ook rustiger gied te klinjen. Je moet er jn die paar minuten wem uitknallen natuurljjk
Nee, die schaamte ben ik al jaren voorbijquote:
Een man met een goed kaal hoofd is sexyquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die schaamte ben ik al jaren voorbij
Virgil.quote:
Wat zul je schrikken van die foto in je pmbox nuquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Een man met een goed kaal hoofd is sexy
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Een man met een goed kaal hoofd is sexy
Ja, dit was het. Voor altijd.quote:
jaquote:
Daarom kijk ik vaker BBC dan NL-tvquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:20 schreef MissJ het volgende:
gaat lekker vlot dit, maar ja wat wil je zonder elk half uur 10 minuten reclame
Ik ook, snak nu naar drinken, eten en een plaspauzequote:
misschien moet ik volgende week ook maar kijken, maar ik weet nooit van tevoren wat ik op mijn zaterdagen doe.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:20 schreef Daph_ het volgende:
Leuk dit!! Volgende week ben ik er weer bijFijn ook dat het niet eindeloos lang duurt
Jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
Haha je hebt mijn iphone getyp weten te ontcijferen
En ik hou van holland ookquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat vreselijke programma op 1 met N&S is ook nog bezig.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat vreselijke programma op 1 met N&S is ook nog bezig.
Dat is ook een pareltje ja.quote:
ditquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:21 schreef iBenny het volgende:
Maar ik vond het een toffe show. leuk om dit ook weer gezamelijk te kijken
Ik weet ook nog niet of ik er bij ben, beslissen kan op de dag zelf nogquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
maar ik weet nooit van tevoren wat ik op mijn zaterdagen doe.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:21 schreef iBenny het volgende:
leuk om dit ook weer gezamelijk te kijken
De eerste TAL-livemeet moet nog komenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:21 schreef iBenny het volgende:
Dit idd ookquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste TAL-livemeet moet nog komen
Is dat vrijdag alweer? Ik dacht over een paar maanden pasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zullen we ook maar vrijdag bij HGT doen?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
+1!!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:21 schreef iBenny het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:37 schreef Day het volgende:
Ik heb ' t laatste optreden even terug moeten kijken, kreeg een leuk telefoontje (ik word tante!!!!!!![]()
![]()
). Ze is goed, maar moet wel uitkijken dat ze niet te veel Jessie J. nadoet. Goed dat ze niet bij Jessie zit.
Jij ook!quote:
Ik ben aan het bedenken of dat bij 'ons' sneller gaat, ik twijfel nuquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Enige minpuntje vond ik dat de jurymomenten te lang duurden (had ik al gepost), maar misschien isd at alleen de eerste keer.
Ik kwam er langs, Guus was op dreefquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben nu de vraag wie de "24 kwartfinalisten waren van The Voice seizoen 1 en 2"
John mag ons langzamerhand wel betalen voor het kijken...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
HGT is niet van Johnquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
John mag ons langzamerhand wel betalen voor het kijken...
Oh, nou ja het komt toch op 4quote:
Ah, deze zocht ik... Mooi!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:20 schreef iBenny het volgende:
#thevoiceuk boven #britainsgottalent qua trending topics
Volgens mij wel, maar ik weet het niet helemaal zeker. Het viel me in ieder geval op.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben aan het bedenken of dat bij 'ons' sneller gaat, ik twijfel nu
en Danquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]dat blijf ik toch het leukst vinden (op Idols na denk ik). Vooral Gordon
jaja zekers, ik hou van dat groffequote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Joah DanMaar Gordon om zijn commentaar, die is zo lekker grof soms.
quote:
quote:BBC1’s The Voice launches with 8.42m average/9.82m peak. ITV1’s #BGT entertains 9.42m average/11.5m peak.
quote:During the pair's much-anticipated 20-minute clash between 8pm and 8.20pm, The Voice UK easily came out on top with 8.9m (36.2%) against Got Talent's 6.71m (27.3%).
Ik had het eigenlijk wel een beetje verwacht. Ik vind HgT ook leuker dan the Voice, het is veel gevarieerder. En in de USA had the Voice ook lagere kijkcijfers dan Dancing with the Stars.quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:37 schreef Day het volgende:
Ik heb ' t laatste optreden even terug moeten kijken, kreeg een leuk telefoontje (ik word tante!!!!!!![]()
![]()
). Ze is goed, maar moet wel uitkijken dat ze niet te veel Jessie J. nadoet. Goed dat ze niet bij Jessie zit.
In de 20 minuten waarin beiden shows te gelijk waren won The Voice wel, denk dat het ook nog wel zal stijgen.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk wel een beetje verwacht. Ik vind HgT ook leuker dan the Voice, het is veel gevarieerder. En in de USA had the Voice ook lagere kijkcijfers dan Dancing with the Stars.
Geen idee wat de gemiddelde cijfers voor zoiets zijn maar feit is wel dat een talentenjacht meer iets is voor de commerciële zenders daar. Het in andere landen razend populaire So You Think You Can Dance werd door de BBC uitgezonden. Was niet bepaald een succes in het eerste seizoen en na de nog dramatischere kijkcijfers van het tweede seizoen is een SYTYCD-UK #3 haast ondenkbaar.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de 20 minuten waarin beiden shows te gelijk waren won The Voice wel, denk dat het ook nog wel zal stijgen.
Weet trouwens ook niet hoeveel een talentenshow in de UK normaal scoort. Iemand?
Ohw, ik dacht dat dat daar juist normaal wasquote:Op zondag 25 maart 2012 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee wat de gemiddelde cijfers voor zoiets zijn maar feit is wel dat een talentenjacht meer iets is voor de commerciële zenders daar. Het in andere landen razend populaire So You Think You Can Dance werd door de BBC uitgezonden. Was niet bepaald een succes in het eerste seizoen en na de nog dramatischere kijkcijfers van het tweede seizoen is een SYTYCD-UK #3 haast ondenkbaar.
Wat dat betreft is dit toch een mooie start voor The Voice op de BBC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |