quote:Op maandag 26 maart 2012 20:07 schreef Papabear het volgende:
Lijnzaad ken ik niet, maar Mijnzaad is wel oké
Nee, het moet niet al te ranzig gaan wordenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:24 schreef Rucky het volgende:
* Rucky wou wat zeggen maar houdt wijselijk zijn mond dicht.
Ik wil het wel in een spoiler zetten maar dan mag alleen jij het lezen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, het moet niet al te ranzig gaan worden
Thanks, but no thanksquote:Op maandag 26 maart 2012 20:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wil het wel in een spoiler zetten maar dan mag alleen jij het lezen.
nu ben ik ook nieuwsgierigquote:Op maandag 26 maart 2012 20:24 schreef Rucky het volgende:
* Rucky wou wat zeggen maar houdt wijselijk zijn mond dicht.
quote:
Daar heb ik ook wel eens last van.quote:
Doe je het wel rustig aan dan morgen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:46 schreef maffemuts het volgende:
Wat ik dus aan het typeren was voor Fok! een TIA kreeg, Weltruste! morgen wederom een drukke dag![]()
* JK1982 alle stukje weer bij elkaar schraapt..quote:Op maandag 26 maart 2012 21:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
My head is gonna blow up again. BAM
au
Whatkeburt meisje? Klinkt ook niet echt bestquote:Op maandag 26 maart 2012 23:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hey Muts, nu moet je niet zo maf doen.. Een TIA?!? en je bent zwanger en er vervolgens zo laconiek over doen vind ik al helemaal niet gezond. Slaap lekker maar neem je rust mens!!
Ga ik ook doen trouwens. Met mijn hoofd onder mn kussen. Bah
Dan laat je die zooi toch even liggen joh? Als je nu hoofdpijn hebt kun je je idd maar beter niet te druk maken nee, maar gewoon lekker onder de wol duiken en gaan slapen..quote:Op maandag 26 maart 2012 23:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
oooooooooooooooo oeps :p lezen is ook een vak :p
Ik heb koppijn.. En ik was eigenlijk van plan mijn nieuw gecreerde zooi op te ruimen vanaaf maar dat lukt helemaal niet. Ipv dat ik dan gewoon gelijk naar mn bed ga..
Zelfs die paracetamol zetpil werkt niet. Bah
Zijn ook ondingen, die kun je net zo goed in je reet stoppen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zelfs die paracetamol zetpil werkt niet. Bah
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zijn ook ondingen, die kun je net zo goed in je reet stoppen.
Maar dan wel in de lengte en niet in de breedte. :Kut Yska zit toch zit toch in het leger? @ Yska je moet wel die zetpillen uit het witte kastje gebruiken en niet die ui de groene met een WARNING stikker.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ghehe dat heb ik ook gedaan.. Als ik gewoon paracetamol slik moet ik altijd. Kokhalzen. Maar para is nu een,aal beter voor de spierontspanning dan ibu. Nouja ik lig in bedquote:Op maandag 26 maart 2012 23:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ghehe dat heb ik ook gedaan.. Als ik gewoon paracetamol slik moet ik altijd. Kokhalzen. Maar para is nu een,aal beter voor de spierontspanning dan ibu. Nouja ik lig in bed
En i wilde even zeggen dat jk1982 een schatje is!
Maleisië, USA.. Zo kom je nog es ergens joh!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:42 schreef Merlijn het volgende:
En toen ging de telefoon: webserver plat in de USA. Rotding....
* Merlijn fixmodus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |