20/25kg is ook nog wel wat maar toch ook weer niet zoveel dat je een maagband zou willen met al zijn consequenties..quote:Op maandag 26 maart 2012 09:45 schreef JK1982 het volgende:
Oooooohw, 6 kilootjes maar.. Hoewel, op jouw streefgewicht is dat natuurlijk redelijk wat.
Ik moet ook nodig wat gaan doen, maar bij mij mag er wel 20/25kg af![]()
Sinds dat ik kantoorwerk ben gaan doen is het helemaal mis gegaan. Bovendien zit ik dagelijks 2 uur in de auto, en 's avons heb ik vaak geen fut meer om wat te doen. Dus dat schiet lekker op zo..
Mijn zus heeft een aantal maanden geleden een maagverkleinig gehad, en die is al 36 kg kwijt.
Die herken je amper nog terug, bij wijze van spreken.. Maargoed, dat is niks voor mij hoor.. Ik moet gewoon meer lopen/fietsen/sporten enzo.. Eigenlijks..
Maargoed, sport ze! Spreek je later.
Nouja, ik zal ook maar eens kijken of ik ook iets kan verzinnen dat een beetje in mijn schema past. Sowieso moet ik eens wat meer gaan solliciteren, ik wordt gek van dit kl*tewerk waarbij ik de hele dag op 'm'n kont zit.. B|quote:Op maandag 26 maart 2012 09:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
20/25kg is ook nog wel wat maar toch ook weer niet zoveel dat je een maagband zou willen met al zijn consequenties..
Voor mij is het idd ongeveer 12kilo. Wel een beetje jammer, ik ben het afgelopen jaar van 75b naar 75c gegaan. Die kan k vast weer vaarwel zeggen... Op zich geen ramp, zolang ze maar niet gaan hangen. Dus moet ook aan een borstspier oefening denken. Nou ik zit al n mn sporttenue.. Vandaag ga ik niks vergeten, handdoek, flesje water, sportschoenen, pasje, slotje, elastiekje.. Lekker chaotisch!
Ik heb net maar even mn recept gefikst bij de huisarts.. Zt al weken zonder ritalin. Ongezond!
Jawelquote:Op maandag 26 maart 2012 10:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Toch niet letterlijk nu net pas wakker, mag ik hopen?
Die bellen niet hoorquote:
Zo, en nou niet meer zeuren dat het koud is hè..quote:Op maandag 26 maart 2012 11:21 schreef DJMO het volgende:
hopla. Ineens onverwacht loodgieter voor de deur. we komen even een condens afvoer voor je nieuwe ketel aanleggen.
wait whut? ik weet nergens van![]()
blijkt dat de officiele aankondiging van de plaatsing van de nieuwe HR-ketel nog moet komenenfin, we krijgen dus een nieuwe HR ketel
Je hebt wel je rekening betaald?quote:
anders zou ik wel volledig offline zijn hequote:Op maandag 26 maart 2012 11:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo, en nou niet meer zeuren dat het koud is hè..
[..]
Je hebt wel je rekening betaald?
Misschien ben je dat ook wel en heb je af en toe verbinding via de buren.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
anders zou ik wel volledig offline zijn hesnuggere harry
Zeg.. ga jij es effe lekker hardlopen ofzo, heel ver wegquote:Op maandag 26 maart 2012 12:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
anders zou ik wel volledig offline zijn hesnuggere harry
is goed. waar woon je?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg.. ga jij es effe lekker hardlopen ofzo, heel ver weg
Zo ben ik ook, maar mijn vriendin die is nu dus aan het hardlopen naar haar werk, 18 kilometer......quote:Op maandag 26 maart 2012 12:49 schreef DJMO het volgende:
lekker motiverend ook he zo'n vent![]()
zeg ik tegen Johan dat ik wil gaan hardlopen, vraagt hij of vast een zuurstoftank moet regelen voor me aan 't eind van de straat
Je kan het wel zeggen zover loopt ze toch niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*slik*
Bijna pauze!
Lekker even een stukje wandelen en een frisse neus halen.. Tot straks!
Brrrrr ja trek maar een malienkolder aan met een helm op!quote:Op maandag 26 maart 2012 15:04 schreef Papabear het volgende:
Schietpartij in Zuidoost
Tijdens mijn lunchpauze 10 min. eerder liep ik daar nog in de zon een sigaretje te roken. Ik denk dat ik voortaan maar binnen blijf
Maar goed dat je er weer op tijd weg was.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:04 schreef Papabear het volgende:
Schietpartij in Zuidoost
Tijdens mijn lunchpauze 10 min. eerder liep ik daar nog in de zon een sigaretje te roken. Ik denk dat ik voortaan maar binnen blijf
Ja, was op exact dezelfde plaats ook (ik stond bovenaan die trap ff te roken) naast het belastingkantoor. Ik lees net dat zojuist de dader zelf door de politie is neergeschoten en aangehouden.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar goed dat je er weer op tijd weg was.
Foto ?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:36 schreef Rucky het volgende:
@ JalleasaJoia, je dubbelgangster zit bij me in de trein.
Ik zal er de volgende keer aan denken maar toen ze zich helemaal omdraaide zag ik pas dat jij het niet was.quote:
Wees blij het had ook een stoeptegel kunnen zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:11 schreef DJMO het volgende:
* DJMO heeft een baksteen op d'r maag liggen volgens mij ...
:/
jeeeej! lekker broezzzzenquote:
En al gevonden?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska check facebook om te zien wat er zo verkeerd is gevallen bij DJMO
Sliertjesquote:Op maandag 26 maart 2012 19:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska check facebook om te zien wat er zo verkeerd is gevallen bij DJMO
Ik heb gegoolged op sliertjes. En nu heb ik geen honger meer voorlopig.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:46 schreef Papabear het volgende:
Ik hou het vandaag lekker simpel: Unox tomatensoep uit blik met afbakbroodjes.
Spaghetti, gij droogklootquote:Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb gegoolged op sliertjes. En nu heb ik geen honger meer voorlopig.
dat lijnzaad doet et 'mquote:Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik had quinoa met pastinaak, asperges, winterpostelein, tomaatjes, lenteuitje en 2 mini vega dingetjes :p
en zometeen een mango yoghurt met een schep pompoen-lijnzaad :p
Que? wattes?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik had quinoa met pastinaak, asperges, winterpostelein, tomaatjes, lenteuitje en 2 mini vega dingetjes :p
en zometeen een mango yoghurt met een schep pompoen-lijnzaad :p
Ik zat aan vermicelli te denken. Maar ik dacht dat eet je toch alleen met soep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |