Ja, was op exact dezelfde plaats ook (ik stond bovenaan die trap ff te roken) naast het belastingkantoor. Ik lees net dat zojuist de dader zelf door de politie is neergeschoten en aangehouden.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar goed dat je er weer op tijd weg was.
Foto ?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:36 schreef Rucky het volgende:
@ JalleasaJoia, je dubbelgangster zit bij me in de trein.
Ik zal er de volgende keer aan denken maar toen ze zich helemaal omdraaide zag ik pas dat jij het niet was.quote:
Wees blij het had ook een stoeptegel kunnen zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:11 schreef DJMO het volgende:
* DJMO heeft een baksteen op d'r maag liggen volgens mij ...
:/
jeeeej! lekker broezzzzenquote:
En al gevonden?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska check facebook om te zien wat er zo verkeerd is gevallen bij DJMO
Sliertjesquote:Op maandag 26 maart 2012 19:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska check facebook om te zien wat er zo verkeerd is gevallen bij DJMO
Ik heb gegoolged op sliertjes. En nu heb ik geen honger meer voorlopig.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:46 schreef Papabear het volgende:
Ik hou het vandaag lekker simpel: Unox tomatensoep uit blik met afbakbroodjes.
Spaghetti, gij droogklootquote:Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb gegoolged op sliertjes. En nu heb ik geen honger meer voorlopig.
dat lijnzaad doet et 'mquote:Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik had quinoa met pastinaak, asperges, winterpostelein, tomaatjes, lenteuitje en 2 mini vega dingetjes :p
en zometeen een mango yoghurt met een schep pompoen-lijnzaad :p
Que? wattes?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik had quinoa met pastinaak, asperges, winterpostelein, tomaatjes, lenteuitje en 2 mini vega dingetjes :p
en zometeen een mango yoghurt met een schep pompoen-lijnzaad :p
Ik zat aan vermicelli te denken. Maar ik dacht dat eet je toch alleen met soep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |