En het zijn altijd weer dezelfde.quote:
Nieuwsgierig naar de betreffende foto is!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb je op een foto gezien dus ik weet al hoe een deel van jou lichaam eruitziet.
Ik vond het wel een mooie foto.
Slapen jij..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nieuwsgierig naar de betreffende foto is!
Jij ook poppie, jij zou dr ook in kruipen!quote:
Die je hebt gemaakt voor een reklame blad.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nieuwsgierig naar de betreffende foto is!
Ja, je hebt gelijk.. eigenlijk is dat wel een goed idee.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jij ook poppie, jij zou dr ook in kruipen!
Enne rucky, jij bent al 50 uur wakker ofzo.... Is slapen een idee? Of hb je dat stiekem tussendoor gedaan?
Ik ben bijna op de helft.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jij ook poppie, jij zou dr ook in kruipen!
Enne rucky, jij bent al 50 uur wakker ofzo.... Is slapen een idee? Of hb je dat stiekem tussendoor gedaan?
*geeft ijsje aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:50 schreef Papabear het volgende:
Goodmorning ya'all![]()
Dat het maar weer een mooie zonnige dag mag worden, zodat wij pennelikkers uit het raam kunnen zien wat we moeten missen
Lekker, thnx!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
*geeft ijsje aan.
likt wat lekkerder dan een pen
Italiaans schepijs?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:16 schreef Rucky het volgende:
Ik zal Utrecht wel gaan missen van de zomer. Daar had ik een eerste klas ijstent om de hoek.
En ik twijfelde vanmorgen nog of ik op de motor zou gaan hè.. Maargoed, had geen zin om tas weer in te pakken, spulletjes bij elkaar zoeken enzo..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:50 schreef Papabear het volgende:
Goodmorning ya'all![]()
Dat het maar weer een mooie zonnige dag mag worden, zodat wij pennelikkers uit het raam kunnen zien wat we moeten missen
Ik zeg: Capri te Schouwburgplein of De IJssalon op de Crooswijksewegquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |