Maleisie niet, USA eind augustus, Thornton (UK) in het najaar, Houston begin volgend jaar.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maleisië, USA.. Zo kom je nog es ergens joh!
Moet je niet even ter plaatste polshoogte nemen?
Wat een leven!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Maleisie niet, USA eind augustus, Thornton (UK) in het najaar, Houston begin volgend jaar.
ik heb nu een advertentie met 'gelukkg getrouwd?'quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
Merlijn is een pechvogel, met een leuke dochter. Dat dan weer wel...
Weinig te zien hoor. Alleen NYC eind augustus is vakantiequote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik heb nu een advertentie met 'gelukkg getrouwd?'
Partnerpensioenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik een met of ik straks meer pensioen wil..
Same here. verdrink-oogjes is ook niets concreets uit gekomen.quote:
Ach, ik zie wel waar ik tzt tegenaan loop. Ben niet 'op zoek' in ieder geval..quote:Op maandag 26 maart 2012 23:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Same here. verdrink-oogjes is ook niets concreets uit gekomen.
Dat slijtquote:Op maandag 26 maart 2012 23:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, ik zie wel waar ik tzt tegenaan loop. Ben niet 'op zoek' in ieder geval..
Wel weer even een paar dipjes gehad overigens, dat ik haar toch wel opeens erg miste. Niet leuk..
En dan ?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:56 schreef Rucky het volgende:
Had er nou niet tenminste een van jullie een vrouw kunnen zijn?
Nou zeg.. uit ik me ook een keer in 2012, is het weer niet goed..quote:
Zeg het maar jij mag kiezen.quote:
Zeg, kap es effe met die onderbroekenlol van je..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
DJMO en ikke zijn geen vrouw? Een aandachtig naar beneden tuurt... Hmm misschien heb ik dan ook wel xxy als chromosomale afwijking...
* meekijktquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
DJMO en ikke zijn geen vrouw? Een aandachtig naar beneden tuurt...
Ik heb je op een foto gezien dus ik weet al hoe een deel van jou lichaam eruitziet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
DJMO en ikke zijn geen vrouw? Een aandachtig naar beneden tuurt... Hmm misschien heb ik dan ook wel xxy als chromosomale afwijking...
Slaap zacht..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Is heel vervelend hoor, ziekte vn klinefelter bijvoorbeeld. Komt binnenkort en goed boek over uit...
Prut ipad
Nouja ik ging slapen, toedeledokie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |