SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trustequote:Op zaterdag 24 maart 2012 05:04 schreef bambino het volgende:
Zo, ik ben weer thuis van vakantie.
Jammer dat ik de hunt gemist heb.
Morgen maar eens kijken wat er precies allemaal langs is gekomen.
Had al snel ff gekeken op vakantie maar met een 56kbps verbinding schiet het niet echt op.
Ik ga slapen
Is dat de wnr3700? Das een aardige router hoor..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:36 schreef zakkenjongen het volgende:
Dacht je dat jouw doos kut was? Baal je van je spullen? Aanschouw de mega faal:
- Band Hero bundle (drums, gitaar, microfoon, spel) voor de PS3
- Een Netgear router
- Pasjeshouder
En nee, dit was geen 30 euro doos, hier heb ik 90 euro aan uitgegeven
en hoe duur was jouw doos?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:20 schreef Hi_flyer het volgende:
Beetje tegenvaller...
2x C&B portefeuille (WTF)
1x C&B pasjeshouder
2x optische muis (wtf)
1x Netgear Digital entertainer Live EVA2000
1x Clock Radio for Iphone/Pod van TDK
1x stekker
Kan je misschien wat meer informatie geven er over? Type nummer? Werkt hij met een iPhone 4?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:47 schreef Hi_flyer het volgende:
Iphonewekker tegen telefoon?
[ afbeelding ]
Is van TDK, type TiCR100P en is Iphone4 compatiblequote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:59 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Kan je misschien wat meer informatie geven er over? Type nummer? Werkt hij met een iPhone 4?
Belkin NetworkUSB Hub + Kaiser Gezelschapsspel + verzendkosten beide richtingen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:32 schreef NextTVH het volgende:
- Kodak Playtouch
Als mensen willen ruilen, zeg het maar
TDK Clock Radio for Iphone en een optische muis voor de Acer Liquid?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mijn 60 euro box.
1x Acer liquid mt ----------------------------------------------------------> ¤189,00
1x portemonee ------------------------------------------------------------> ¤ 69,00
1x rijbewijshoesje --------------------------------------------------------->¤ 20,00
1x nieuw rijbewijs hoesje ----------------------------------------------->¤ 10,00
1x Livescribe Pulse Smartpen (2GB) -------------------------------> ¤ 152,98
1x Philips Prestigo SRU9400 ----------------------------------------->¤ 29,00
1x FM transmitter voor in de auto ------------------------------------> ¤ 15,00
1x EU stekker --------------------------------------------------------------->¤ 0,50
Mijn 30 box:
2 EU stekkers ---------------------------------------------------------------> ¤ 1,00
2 van die leren rijbewijs etui, 1x oud formaat 1x nieuw ------->¤ 30,00
1 digital entertainer live van Netgear ---------------------------------> ¤ 90,00
1 iWING SR HD -------------------------------------------------------------> ¤ 45,00
1x Medion 3,5" handheld design TV with DVB-T tuner---------> ¤ 35,00
Dit zijn de laagste prijzen die ik heb kunnen vinden
Kan er weinig mee maar op zich zit er wel genoeg waarde in om de boxen te houden en te verkopen.
Mocht iemand iets willen ruilen, doe maar een voorstel
Deze?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:36 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
TDK Clock Radio for Iphone en een optische muis voor de Acer Liquid?
Ja, diequote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
In dat geval lijkt dat me niet echt fair
Hangt er vanaf hoeveel je wilt bijbetalen, die smartphones gaan allemaal op marktplaats voor 100+quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:41 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ja, dieWil best wat bijbetalen, maar het moet niet te gek worden. Dan kan ik nl beter de box terugsturen.
Voor hoeveel heb je de telefoon verkocht als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:09 schreef NextTVH het volgende:
Telefoon is al verkocht! Iemand nog interesse in een Kanon playtouch?
Ereader tegen de Netgear multimedia entertainer of de Clock/radio for Iphone/Pod?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heb nog steeds de ereader te koop/ruil.
¤130!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je de telefoon verkocht als ik vragen mag?
Heb wifi nodig voor een mediaplayer, en m'n iPhone heeft al een soortgelijke dock/wekker.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:12 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ereader tegen de Netgear multimedia entertainer of de Clock/radio for Iphone/Pod?
Een vriend zocht toevallig nog een goedkope redelijke android smartphonequote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Netjes!
Hoe heb je dat gedaan? Via marktplaats? Ik wil mijn liquid mt ook verkopen
Oke ik sta op het punt de telefoon te verkopen voor 110quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:38 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Een vriend zocht toevallig nog een goedkope redelijke android smartphone
jammer manquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:26 schreef Hi_flyer het volgende:
Zo, mijn box gaat return to sender. Troep waar ik niks aan heb, dus weg ermee. Volgende keer beter.
Misschien kun je het geheel voor 65 euro oid. proberen te verkopen? Scheelt je gezeik met ibood (geld ontvangen e.d.) en je compenseert een beetje de verzendkosten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:26 schreef Hi_flyer het volgende:
Zo, mijn box gaat return to sender. Troep waar ik niks aan heb, dus weg ermee. Volgende keer beter.
Natuurlijk, hoe moeten ze anders garantie e.d. verwerken?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zou iBood eigenlijk registreren wat ze in elke doos hebben gestopt?
..alsjeblieft.quote:Op zondag 25 maart 2012 01:27 schreef Sjappel het volgende:
Ik zoek een setje Cinderella kussens, pm mij.
dank je wel?quote:
Wat wil je ervoor?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:36 schreef NextTVH het volgende:
Iemand nog geïnteresseerd in een Kodak Playtouch?
Ik zou maar annulerenquote:Op maandag 26 maart 2012 00:06 schreef xminator het volgende:
Op het laatste moment toch nog de medisana massage shizzle gekocht, kijken hoe die is en anders was het maar 40 eypo.
Ruilen voor de iWING SR HD en de digital entertainer live van Netgear ?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:49 schreef _superboer_ het volgende:
Iemand interesse in de Philips GoGear Muse mp4 player? Bol.com-prijs van ¤ 140,-. Ik ben geinteresseerd in een iphone-accessoires, routers, camera's en tablets
Volgens mij is dat iets dat je niet vaak zal gaan gebruiken. Sowieso zou ik hem eerst ff testen in de winkel.quote:
Besteldquote:Op maandag 26 maart 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
Kijk dit trouwens: http://www.doebie.nl/
Doe niet zo raar, dit is gewoon een SC-topic hoor. En ook al was het niet zo, dat "pm mij" kan nog altijd, ook in handel, gewoon een 'alsjeblieft' gebruiken. Beetje populair lopen doen "oeh, ik doe handel"quote:Op zondag 25 maart 2012 14:09 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Manieren op internethet is gewoon handel
Als dat tegen mij bedoeld is, dan snap ik niet waar je dat op baseertquote:
Als Doebie een beetje slim is, gooien ze er een tablet in. Dan kom jij met een geweldige ervaring hier weer posten dat Doebie geweldig is. En bij de volgende Doebie Box verhonderdvoudigen zij hun omzetquote:Op maandag 26 maart 2012 00:31 schreef Badeendt het volgende:
[..]
BesteldHad 50 euro gewonnen met een weddenschap afgelopen weekend, dus heb ik er minder schuldgevoel over als t niets blijkt te zijn
Zou niet vervelend zijn natuurlijkquote:Op maandag 26 maart 2012 00:33 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Als Doebie een beetje slim is, gooien ze er een tablet in. Dan kom jij met een geweldige ervaring hier weer posten dat Doebie geweldig is. En bij de volgende Doebie Box verhonderdvoudigen zij hun omzet(bij het verkopen van prul)
ben benieuwd wat er in zitquote:Op maandag 26 maart 2012 00:31 schreef Badeendt het volgende:
[..]
BesteldHad 50 euro gewonnen met een weddenschap afgelopen weekend, dus heb ik er minder schuldgevoel over als t niets blijkt te zijn
Nee hoor niet tegen jouquote:Op maandag 26 maart 2012 00:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, dit is gewoon een SC-topic hoor. En ook al was het niet zo, dat "pm mij" kan nog altijd, ook in handel, gewoon een 'alsjeblieft' gebruiken. Beetje populair lopen doen "oeh, ik doe handel"
[..]
Als dat tegen mij bedoeld is, dan snap ik niet waar je dat op baseert
Het staat er echtquote:Android 2.2
9,7 inch LCD resistief touchscreen
Resolutie 1024x768
8GB intern geheugen
Geheugen uitbreidbaar met micro SD tot 32GB
Speelt WMA, MP3, WAV, AAC, AVI, RM, RMVB, MKV, WMV, MOV, MP4, PMP, MPEG, MPG, FLV, 3GP, MPG, H.264
Wi-Fi
Camera
G-Sensor
Ingebouwde speaker
800MHz processor
Speelt tot 12 uur muziek, tot 4 uur video en tot 5 uur surfen op het web
3,5 mm jack aansluiting
USB 2.0
Incl. USB-kabel, lader
Geen 16 dagen omruilgarantie
Helpdesk voor vragen/problemen: 0348-409371 (bereikbaar op werkdagen van13.00-17.00u)
Ben jij god ofso dat jij mag bepalen wat de omgaansnormen zijn in dit topic? Ik ben altijd beleefd gezien mijn functie, maar ben het één keer vergeten en dan reageer jij alsof ik je zusje heb aangerand.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, dit is gewoon een SC-topic hoor. En ook al was het niet zo, dat "pm mij" kan nog altijd, ook in handel, gewoon een 'alsjeblieft' gebruiken. Beetje populair lopen doen "oeh, ik doe handel"
[..]
Als dat tegen mij bedoeld is, dan snap ik niet waar je dat op baseert
Wat een geweldige redenatiequote:Op maandag 26 maart 2012 12:03 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Ben jij god ofso dat jij mag bepalen wat de omgaansnormen zijn in dit topic? Ik ben altijd beleefd gezien mijn functie, maar ben het één keer vergeten en dan reageer jij alsof ik je zusje heb aangerand.
Waar zie jij een redenatie? Het is een constatering en jij moet zelf niet zo raar pratenquote:Op maandag 26 maart 2012 12:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat een geweldige redenatiePraat niet zo raar joh
"ofso"..
doen ze goed daar :pquote:Op maandag 26 maart 2012 12:33 schreef Catch22- het volgende:
Mijn Olight zaklampen van de hunt zijn donderdag bezorgd, mijn Bialetti (van voor de hunt) is vandaag bezorgd.
Wat een drama, alleen maar omdat iemand je aanspreekt, wat totaal niet serieus wasquote:Op maandag 26 maart 2012 12:13 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Waar zie jij een redenatie? Het is een constatering en jij moet zelf niet zo raar praten
"joh"
Zo nu en dan, paar keer per jaar. Waarschijnlijk rond de 1000 dozen in 1 jaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:57 schreef blup het volgende:
Ik ben hier nog nooit eerder geweest.. Die blanco verassings dozen worden zo nu en dan aangeboden of zeer regelmatig?
Zoon, ik heb sinds kort een nieuw adres. Sorry dat ik hier nu pas mee kom. Ik PM hem wel even dan zie ik hem graag tegemoet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Asus Memo 370t gaat niet meer komen he als je daar aan refereert.
Ik denk dat ik m maar lekker koop en dan als het bevalt koop ik over een tijdje wel een nieuwe en doneer ik deze aan mijn moeder als E-reader ofzo
oke, maar dan komt samsung alsnog met 1 en Google had ook plannen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Asus Memo 370t gaat niet meer komen he als je daar aan refereert.
Ik denk dat ik m maar lekker koop en dan als het bevalt koop ik over een tijdje wel een nieuwe en doneer ik deze aan mijn moeder als E-reader ofzo
Heb m al besteld voor je, wat ben ik toch een lieve zoonquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zoon, ik heb sinds kort een nieuw adres. Sorry dat ik hier nu pas mee kom. Ik PM hem wel even dan zie ik hem graag tegemoet.Je overgrootbetovergrootvader zou trots zijn geweest
Is dropbox ook een optie? Dan is het helemaal ideaal. Heb je sowieso altijd de meest recente versie.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ah oke. Ik was heel enthousiast over de 370t, maar die wordt naar wat ik heb gelezen iets gedowngrade en dan Google Nexus gemaakt.
Gaat mij gewoon heel erg om de prijs/kwaliteit-verhouding. Ik wil graag een beetje kunnen lezen/internetten/verdwaald spelletje en in office kunnen kloten. In principe moet het een vervanger zijn voor mij laptop voor als ik al veel spullen bij me heb of die dag op mijn werk (VO) niet veel hoef te typen en alleen zo nu en dan op internet moet o.i.d.
Ik heb het idee dat hij daarvoor ideaal is. Zeker gezien de SD-mogelijkheid, dan kan ik makkelijk bestanden wisselen tussen laptop en tablet
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Heb m al besteld voor je, wat ben ik toch een lieve zoon
Ja, dat is weer het nadeel van dropbox. Op mijn computers kan ik wel bij de bestanden zonder internet, maar volgens mij hebben ze verder alleen een iPhone app. Dropbox is verder geweldigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dropbox heb ik ff geprobeerd, maar vond ik niet lekker werken. Bovendien wil ik ook bij mijn bestanden kunnen zonder internet
Haha, dat zou wat zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef Hi_flyer het volgende:
Nee, mijn box is zelfs alweer terug bij ibood![]()
Misschien plakken ze jouw adres er op en krijg jij mijn box
Die wifi antenne hadden ze er in de box echter niet bijgedaan. Cheapskatesquote:Op donderdag 29 maart 2012 04:35 schreef ABombali het volgende:
Die ibood van vandaag hadden veel mensen in de box, wel lekker dus
Moet je nu zeggenquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:02 schreef _superboer_ het volgende:
Ik heb wel interesse in de iphoneradio/wekker
Dan kunnen ze een dikke krijgen xDquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:05 schreef xminator het volgende:
Ik weet wel zeker dat het zo zal gaan.
7 dagen retour shizzle is dan precies voorbij net voor 2 april. Even dozen controleren en doorsturen 2 april.
Baasje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Goed idee man, zal ik doen zodra ik daar zin in heb
Slechte servicequote:Op donderdag 29 maart 2012 14:48 schreef skdevil het volgende:
Wat een bedrijf dat ibood, moet ze zelf bellen om erachter te komen dat ze geen boxen meer hebben en dat ik er dus geen krijg!
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:48 schreef skdevil het volgende:
Wat een bedrijf dat ibood, moet ze zelf bellen om erachter te komen dat ze geen boxen meer hebben en dat ik er dus geen krijg!
Wtf, dan stellen ze toch even een nieuwe samen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:48 schreef skdevil het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wtf, dan stellen ze toch even een nieuwe samen?
Of een reactie die totaal niet ingaat op de punten die je maakt... Maar dat ik typisch iBood.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef skdevil het volgende:
Heb ze nog maar is een boze mail gestuurd, maar ik denk dat hij een /care reactie krijgt
Klopt, dat had ik dus ook gedaan en toen hadden ze alleen te melden dat ze er geen meer hadden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:02 schreef lisa het volgende:
Op het ibood forum stond vandaag dat alle boxen verzonden zijn. Als je er nog geen zou hebben, moet je contact opnemen.
Iddquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:03 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een onzin: http://www.1dayfly.com/nl-nl/
Mij lijkt het wel fijn, maar niet echt een toegevoegde waardequote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:03 schreef TUFKAL het volgende:
Mijn huisgenote heeft zo'n dingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:03 schreef TUFKAL het volgende:
Bam!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:11 schreef skdevil het volgende:
Na veel gezeur krijg ik alsnog me box ookal zijn ze op.
Het ging om een fout bij Ibood omdat mijn order een dag later registeerd stond (na 12 uur)
Zodra ik zei dat iemand anders hem gister alsnog verstuurd had gekregen gingen ze het toch maar even navragen!
Of misschien leuk om in zo'n ding van een sneeuwberg te rollenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel fijn, maar niet echt een toegevoegde waardeals er nou een gulp in zat
Dat is volgens mij best leuk om een keer te doen in zo'n pak jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Of misschien leuk om in zo'n ding van een sneeuwberg te rollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |