Voor hoeveel heb je de telefoon verkocht als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:09 schreef NextTVH het volgende:
Telefoon is al verkocht! Iemand nog interesse in een Kanon playtouch?
Ereader tegen de Netgear multimedia entertainer of de Clock/radio for Iphone/Pod?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heb nog steeds de ereader te koop/ruil.
¤130!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je de telefoon verkocht als ik vragen mag?
Heb wifi nodig voor een mediaplayer, en m'n iPhone heeft al een soortgelijke dock/wekker.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:12 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ereader tegen de Netgear multimedia entertainer of de Clock/radio for Iphone/Pod?
Een vriend zocht toevallig nog een goedkope redelijke android smartphonequote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Netjes!
Hoe heb je dat gedaan? Via marktplaats? Ik wil mijn liquid mt ook verkopen
Oke ik sta op het punt de telefoon te verkopen voor 110quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:38 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Een vriend zocht toevallig nog een goedkope redelijke android smartphone
jammer manquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:26 schreef Hi_flyer het volgende:
Zo, mijn box gaat return to sender. Troep waar ik niks aan heb, dus weg ermee. Volgende keer beter.
Misschien kun je het geheel voor 65 euro oid. proberen te verkopen? Scheelt je gezeik met ibood (geld ontvangen e.d.) en je compenseert een beetje de verzendkosten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:26 schreef Hi_flyer het volgende:
Zo, mijn box gaat return to sender. Troep waar ik niks aan heb, dus weg ermee. Volgende keer beter.
Natuurlijk, hoe moeten ze anders garantie e.d. verwerken?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zou iBood eigenlijk registreren wat ze in elke doos hebben gestopt?
..alsjeblieft.quote:Op zondag 25 maart 2012 01:27 schreef Sjappel het volgende:
Ik zoek een setje Cinderella kussens, pm mij.
dank je wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |