SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trustequote:Op zaterdag 24 maart 2012 05:04 schreef bambino het volgende:
Zo, ik ben weer thuis van vakantie.
Jammer dat ik de hunt gemist heb.
Morgen maar eens kijken wat er precies allemaal langs is gekomen.
Had al snel ff gekeken op vakantie maar met een 56kbps verbinding schiet het niet echt op.
Ik ga slapen
Is dat de wnr3700? Das een aardige router hoor..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:36 schreef zakkenjongen het volgende:
Dacht je dat jouw doos kut was? Baal je van je spullen? Aanschouw de mega faal:
- Band Hero bundle (drums, gitaar, microfoon, spel) voor de PS3
- Een Netgear router
- Pasjeshouder
En nee, dit was geen 30 euro doos, hier heb ik 90 euro aan uitgegeven
en hoe duur was jouw doos?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:20 schreef Hi_flyer het volgende:
Beetje tegenvaller...
2x C&B portefeuille (WTF)
1x C&B pasjeshouder
2x optische muis (wtf)
1x Netgear Digital entertainer Live EVA2000
1x Clock Radio for Iphone/Pod van TDK
1x stekker
Kan je misschien wat meer informatie geven er over? Type nummer? Werkt hij met een iPhone 4?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:47 schreef Hi_flyer het volgende:
Iphonewekker tegen telefoon?
[ afbeelding ]
Is van TDK, type TiCR100P en is Iphone4 compatiblequote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:59 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Kan je misschien wat meer informatie geven er over? Type nummer? Werkt hij met een iPhone 4?
Belkin NetworkUSB Hub + Kaiser Gezelschapsspel + verzendkosten beide richtingen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:32 schreef NextTVH het volgende:
- Kodak Playtouch
Als mensen willen ruilen, zeg het maar
TDK Clock Radio for Iphone en een optische muis voor de Acer Liquid?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mijn 60 euro box.
1x Acer liquid mt ----------------------------------------------------------> ¤189,00
1x portemonee ------------------------------------------------------------> ¤ 69,00
1x rijbewijshoesje --------------------------------------------------------->¤ 20,00
1x nieuw rijbewijs hoesje ----------------------------------------------->¤ 10,00
1x Livescribe Pulse Smartpen (2GB) -------------------------------> ¤ 152,98
1x Philips Prestigo SRU9400 ----------------------------------------->¤ 29,00
1x FM transmitter voor in de auto ------------------------------------> ¤ 15,00
1x EU stekker --------------------------------------------------------------->¤ 0,50
Mijn 30 box:
2 EU stekkers ---------------------------------------------------------------> ¤ 1,00
2 van die leren rijbewijs etui, 1x oud formaat 1x nieuw ------->¤ 30,00
1 digital entertainer live van Netgear ---------------------------------> ¤ 90,00
1 iWING SR HD -------------------------------------------------------------> ¤ 45,00
1x Medion 3,5" handheld design TV with DVB-T tuner---------> ¤ 35,00
Dit zijn de laagste prijzen die ik heb kunnen vinden
Kan er weinig mee maar op zich zit er wel genoeg waarde in om de boxen te houden en te verkopen.
Mocht iemand iets willen ruilen, doe maar een voorstel
Deze?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:36 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
TDK Clock Radio for Iphone en een optische muis voor de Acer Liquid?
Ja, diequote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
In dat geval lijkt dat me niet echt fair
Hangt er vanaf hoeveel je wilt bijbetalen, die smartphones gaan allemaal op marktplaats voor 100+quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:41 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ja, dieWil best wat bijbetalen, maar het moet niet te gek worden. Dan kan ik nl beter de box terugsturen.
Voor hoeveel heb je de telefoon verkocht als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:09 schreef NextTVH het volgende:
Telefoon is al verkocht! Iemand nog interesse in een Kanon playtouch?
Ereader tegen de Netgear multimedia entertainer of de Clock/radio for Iphone/Pod?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heb nog steeds de ereader te koop/ruil.
¤130!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je de telefoon verkocht als ik vragen mag?
Heb wifi nodig voor een mediaplayer, en m'n iPhone heeft al een soortgelijke dock/wekker.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:12 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ereader tegen de Netgear multimedia entertainer of de Clock/radio for Iphone/Pod?
Een vriend zocht toevallig nog een goedkope redelijke android smartphonequote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Netjes!
Hoe heb je dat gedaan? Via marktplaats? Ik wil mijn liquid mt ook verkopen
Oke ik sta op het punt de telefoon te verkopen voor 110quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:38 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Een vriend zocht toevallig nog een goedkope redelijke android smartphone
jammer manquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:26 schreef Hi_flyer het volgende:
Zo, mijn box gaat return to sender. Troep waar ik niks aan heb, dus weg ermee. Volgende keer beter.
Misschien kun je het geheel voor 65 euro oid. proberen te verkopen? Scheelt je gezeik met ibood (geld ontvangen e.d.) en je compenseert een beetje de verzendkosten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:26 schreef Hi_flyer het volgende:
Zo, mijn box gaat return to sender. Troep waar ik niks aan heb, dus weg ermee. Volgende keer beter.
Natuurlijk, hoe moeten ze anders garantie e.d. verwerken?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zou iBood eigenlijk registreren wat ze in elke doos hebben gestopt?
..alsjeblieft.quote:Op zondag 25 maart 2012 01:27 schreef Sjappel het volgende:
Ik zoek een setje Cinderella kussens, pm mij.
dank je wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |