Haha, dat zou wat zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef Hi_flyer het volgende:
Nee, mijn box is zelfs alweer terug bij ibood![]()
Misschien plakken ze jouw adres er op en krijg jij mijn box
Die wifi antenne hadden ze er in de box echter niet bijgedaan. Cheapskatesquote:Op donderdag 29 maart 2012 04:35 schreef ABombali het volgende:
Die ibood van vandaag hadden veel mensen in de box, wel lekker dus
Moet je nu zeggenquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:02 schreef _superboer_ het volgende:
Ik heb wel interesse in de iphoneradio/wekker
Dan kunnen ze een dikke krijgen xDquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:05 schreef xminator het volgende:
Ik weet wel zeker dat het zo zal gaan.
7 dagen retour shizzle is dan precies voorbij net voor 2 april. Even dozen controleren en doorsturen 2 april.
Baasje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Goed idee man, zal ik doen zodra ik daar zin in heb
Slechte servicequote:Op donderdag 29 maart 2012 14:48 schreef skdevil het volgende:
Wat een bedrijf dat ibood, moet ze zelf bellen om erachter te komen dat ze geen boxen meer hebben en dat ik er dus geen krijg!
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:48 schreef skdevil het volgende:
Wat een bedrijf dat ibood, moet ze zelf bellen om erachter te komen dat ze geen boxen meer hebben en dat ik er dus geen krijg!
Wtf, dan stellen ze toch even een nieuwe samen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:48 schreef skdevil het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wtf, dan stellen ze toch even een nieuwe samen?
Of een reactie die totaal niet ingaat op de punten die je maakt... Maar dat ik typisch iBood.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef skdevil het volgende:
Heb ze nog maar is een boze mail gestuurd, maar ik denk dat hij een /care reactie krijgt
Klopt, dat had ik dus ook gedaan en toen hadden ze alleen te melden dat ze er geen meer hadden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:02 schreef lisa het volgende:
Op het ibood forum stond vandaag dat alle boxen verzonden zijn. Als je er nog geen zou hebben, moet je contact opnemen.
Iddquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:03 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een onzin: http://www.1dayfly.com/nl-nl/
Mij lijkt het wel fijn, maar niet echt een toegevoegde waardequote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:03 schreef TUFKAL het volgende:
Mijn huisgenote heeft zo'n dingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:03 schreef TUFKAL het volgende:
Bam!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:11 schreef skdevil het volgende:
Na veel gezeur krijg ik alsnog me box ookal zijn ze op.
Het ging om een fout bij Ibood omdat mijn order een dag later registeerd stond (na 12 uur)
Zodra ik zei dat iemand anders hem gister alsnog verstuurd had gekregen gingen ze het toch maar even navragen!
Of misschien leuk om in zo'n ding van een sneeuwberg te rollenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel fijn, maar niet echt een toegevoegde waardeals er nou een gulp in zat
Dat is volgens mij best leuk om een keer te doen in zo'n pak jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Of misschien leuk om in zo'n ding van een sneeuwberg te rollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |