Dank uquote:
Heb laminaat, wat zijn zweedse muiltjes?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 04:05 schreef Cobra4 het volgende:
Zweedse muiltjes dan? Tenzij je een tegelvloer hebt.
ah okquote:
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 04:34 schreef lubje25 het volgende:
Yep, Mijn bijnaam is Lubje omdat ik m heel goed na kon doen.
Was een klant van mij en een paar vrienden van me. (We werkten bij dezelfde snackbar.)
Inmiddels is de beste man overleden
Dank je, is echter al weer een tijd geleden en had niet echt een band met m hoorquote:
Het staat toch zo netjes, je praat hier toch over een overleden iemand.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 04:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dank je, is echter al weer een tijd geleden en had niet echt een band met m hoor
Daarom dank.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 05:01 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Het staat toch zo netjes, je praat hier toch over een overleden iemand.
Hehe, daar zou je een punt kunnen hebbenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In Appingendam? Ze vinden het niets...
Al die nieuwerwetsigheden vinden ze maar niets
daar zal later vandaag ook wel experimenteel gezongen wordenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:38 schreef MadMaster het volgende:
Ben ook op weg naar een kerk, de Der Aa-kerk in Groningen.
Wifi in trein sucks...
Oerklanken-zang, denk ik...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar zal later vandaag ook wel experimenteel gezongen worden
Jaaa ik heb al overal posters van het festival zien hangenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:38 schreef MadMaster het volgende:
Ben ook op weg naar een kerk, de Der Aa-kerk in Groningen.
Wifi in trein sucks...
Ah, het ruikt hier wel heerlijk ja, ik snuif elke dag meer lente opquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:44 schreef MadMaster het volgende:
Nog 10 minuten en dan mag ik de naar frituurlucht stinkende dame naast me verlaten.
Grun en frisse lucht, here we come!
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, het ruikt hier wel heerlijk ja, ik snuif elke dag meer lente op
Let zometeen trouwens ff op de horizon: als je een soort cruiseschip ziet: daar werk ik
Heb het wel, soms heel erg, soms een beetje. Hangt van de pollen af denk ik. Als het heel erg is kan je er gewoon echt ziek van zijn. Ogen helemaal dicht, niesen, snotteren etc. Heb ik gelukkig niet vaak. Kan gewoon van de lente genietenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:58 schreef LadyBlack het volgende:
Hooikoorts, daar heb ik godzijdank geen last vanlijkt me echt vreselijk als lente vooral hoesten en proesten betekent
Hij heeft hopelijk geen last van een winterdip?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik ken iemand die ontzettend hooikoorts heeft, en bovendien een zonne-allergie oid, dus als we dan in de lente / zomer lekker gaan picknicken, zit hij met zn zakdoek en een pet-met-flap-in-de-nek
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hij heeft hopelijk geen last van een winterdip?
Klinkt echt ontzettend gaaf, ik ben heel benieuwd hoe het is!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hehe, daar zou je een punt kunnen hebben
Maar het concept is wel tof; het publiek mag een voor een de kerk in, en dan gaan ze niet op een stoeltje zitten luisteren, maar ze mogen rondlopen terwijl er zo'n 100 of misschien wel 200 man verspreid door de kerk staan te zingen.
En dan niet een klassiek muziekstuk, maar eigenlijk een soort zangoefeningen die we met een stopwatch op bepaalde tijden moeten zingen, individueel of in groepjes. Voor ons ook spannend dus
Wauw!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
In babynieuws: dat premature kindje waar ik het over had is inmiddels 88 dagen oud en al een paar dagen thuis
Is de superfancyschmancybarbecue die ibood vandaag heeft niet wat voor jou?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, ik ben zout aan het roken in de achtertuin. Lekker
Nee, we hebben een BBQquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is de superfancyschmancybarbecue die ibood vandaag heeft niet wat voor jou?
Okquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, we hebben een BBQ
En roken doe ik in een rookoventje.
Ik ben er wel eens eerder geweest dus komt goedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
Trek je wel je maillot aan. Is best fris in die hal.
Fris? Op een ijsbaan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
Trek je wel je maillot aan. Is best fris in die hal.
Ik zie ook liever bier. Maar ik weet niet of dat daar mag.quote:
Zouden ze ook ijs verkopen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zie ook liever bier. Maar ik weet niet of dat daar mag.
Schaafijs uit de Zambonies denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
Update vanuit Dublin : ziek voor de buis terwijl mn maten aan het zuipen zijn
Vraag je toch of JoJo je een flesje whiskey komt brengen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
Balen manquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
Hoi B.quote:
Dag i.quote:
"Dit was het nieuws" kijken. En straks "Love Boat"quote:
Die is echt grappig. Helemaal als Cartman ze gaat makenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:34 schreef MaJo het volgende:
Ik lig slap bij South ParkKyle heeft het over 'aspergers' waarop Cartman zegt 'is there a disease called ass burgers?
![]()
![]()
Weekend he?quote:
Vriendin G is vanochtend vertrokken, dus we hebben gisteravond goed gebruik gemaakt van onze laatste avond samen. Daarom wat rustiger vandaag en vanavond naar de film met mijn mannenquote:
quote:
Daar ben ik wel benieuwd naar. Een jaar geleden als eens een trailer van gezien.quote:
minder WG, beterschap. Zit hier zo'n 3 uur van Dublin vandaan, dus even op en neer zit er niet in.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
Ja briljantquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die is echt grappig. Helemaal als Cartman ze gaat maken
Dat is wel ziek inderdaad, en onbegrijpelijkquote:Op zondag 25 maart 2012 00:53 schreef Nico_S. het volgende:
Kijk, hier keert mijn maag zich dus binnenstebuiten.![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)tussen-huisvuil.html
Hoe is het mogelijk.
quote:
Doet me denken aan de MTV Unplugged series die er met andere artiesten zijn geweest.quote:
Dat kan ik me indenken jaquote:Op zondag 25 maart 2012 04:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doet me denken aan de MTV Unplugged series die er met andere artiesten zijn geweest.
Heb jij dat "vroegah" ook op MTV (toen het nog een echte muziekzender was) gezien?quote:
Yep, Kurt met zijn groene trui, Clapton etc, was vaak erg goedquote:Op zondag 25 maart 2012 04:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij dat "vroegah" ook op MTV (toen het nog een echte muziekzender was) gezien?
quote:Op zondag 25 maart 2012 05:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Yep, Kurt met zijn groene trui, Clapton etc, was vaak erg goed
Het is even omschakelenquote:Op zondag 25 maart 2012 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoe gaat het met Tinu red?
Enne... Jullie hebben een Renault Scėnic of niet? hoe bevalt die auto?
Vraag maar aan Tinuquote:
Ook een goede auto?quote:Op zondag 25 maart 2012 09:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vraag maar aan Tinu
Ik weet alleen dat het een praktische en ruime auto is.
Hier gaan trouwens de croissantjes zo de oven in
Geen idee, maar ik heb het niet zo op Franse auto'squote:
Hoi Diaanquote:Op zondag 25 maart 2012 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoe gaat het met Tinu red?
Enne... Jullie hebben een Renault Scėnic of niet? hoe bevalt die auto?
Fixedquote:Op zondag 25 maart 2012 09:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Vraag maar aan red
Ik weet alleen dat het een praktische en ruime auto is.
Wij wilden juist geen scenic omdat de achterbank voor volwassenen heel raar zit. Zijn echt smalle zitjes, lijkt dus echt gemaakt voor kinderenquote:Op zondag 25 maart 2012 10:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Fixed
En het is een hele handige auto voor een gezin. Kinderwagen past achterin, de drie stoeltjes van de achterbank kun je individueel naar voren of naar achteren verschuiven, of eruit halen, waardoor je prima kan rijden met 3 maxicosi's op de achterbank, of juist met twee dikke mensen
Oh nou dat zou zomaar kunnen, het is een vrij hippe social-media-gerichte organisatiequote:Op zondag 25 maart 2012 11:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Youtube toevallig? Ik ben wel nieuwsgierig.
Stukje rennen (en dan studeren).quote:Op zondag 25 maart 2012 11:16 schreef LadyBlack het volgende:
Wie heeft er nog leuke plannen voor vandaag?
Was vouwenquote:Op zondag 25 maart 2012 11:16 schreef LadyBlack het volgende:
werkenquote:Op zondag 25 maart 2012 11:16 schreef LadyBlack het volgende:
Nou helaas, nog niet dus... maar er werd wel gefilmd, dus tzt zal ik hier wel een linkje posten![]()
Ah, je hebt wel overwonnen dus?quote:
Qua temperatuur is het helemaal niet zo erg warm als ik dacht dat het zou worden. Het is hier maar 7 graden. Voor het hardlopen is dat trouwens prima, want je krijgt het vanzelf 10 graden warmer.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie, je hebt iig goed weer gekregen voor het rennen(maar verder moet ik er niet aan denken
)
Ja maar..... ik vond tikkertje als kind al verschrikkelijk omdat je dan moest rennenquote:Op zondag 25 maart 2012 11:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Qua temperatuur is het helemaal niet zo erg warm als ik dacht dat het zou worden. Het is hier maar 7 graden. Voor het hardlopen is dat trouwens prima, want je krijgt het vanzelf 10 graden warmer.
Lekker zonnetje, geen wind.![]()
Ik denk trouwens dat jij hardlopen ook wel leuk zal vinden als je er eenmaal een beetje aan gewend bent. Alleen al het feit dat je dan goed bezig bent met bewegen maakt je blij.
Mjah, ik heb niet zo vaak volwassenen achterin mijn autoquote:Op zondag 25 maart 2012 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
Wij wilden juist geen scenic omdat de achterbank voor volwassenen heel raar zit. Zijn echt smalle zitjes, lijkt dus echt gemaakt voor kinderen
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maar..... ik vond tikkertje als kind al verschrikkelijk omdat je dan moest rennen![]()
Maar met pilates zweet je niet eens (ik althans niet). Ik wil wel merken dat ik iets gedaan heb, anders vind ik het zonde van mijn tijd.quote:Nee, ik zou dan eerder gaan fietsen ofzo. Of weer beginnen met pilates, dat vond ik wel fijn
Dan is de scénic ideaalquote:Op zondag 25 maart 2012 11:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, ik heb niet zo vaak volwassenen achterin mijn auto
Hoe laat zenden ze dat uit? Ik heb het nog nooit gezien geloof ik.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jeroen Meus groeit uit tot Vlaanderens kookheld
en terecht, leuk programma
Dan ga ik dat ook maar eens bekijkenquote:Op zondag 25 maart 2012 11:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vrije Geluiden zeker? Daar kreeg ik een mailtje over. Helaas lag ik te slapen./quote:Op zondag 25 maart 2012 11:12 schreef MaJo het volgende:
Meuningblaudzun nu op tv voor de geïnteresseerden
Dagelijkse Kostquote:Op zondag 25 maart 2012 11:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hebben de Belgen eigenlijk ook een soort uitzending gemist? (en zo ja doet die het ook zonder proxy's e.d. in NL?)quote:Op zondag 25 maart 2012 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dagelijkse Kost![]()
![]()
Hij deed ook Plat Preferé. Zo leuk om te kijken. Zijn accent werkt ook aanstekelijk.
Veel plezier dan! Zal wel bol staan van de ijskarretjes en bakken met strandballen enzoquote:Op zondag 25 maart 2012 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan even naar het tuincentrum. Er is familyweekend! Ook leuk voor Lennon heb ik begrepen. We moeten nieuwe stoelkussens hebben.
Check dan de AD Lezerspoll die eronder staatquote:Op zondag 25 maart 2012 11:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ja, dat hebben ze. Moment, even kijken hoe dat ook alweer heet. Terugblik ofzo.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hebben de Belgen eigenlijk ook een soort uitzending gemist? (en zo ja doet die het ook zonder proxy's e.d. in NL?)
Ja, onder dat bericht van die olifant was "angstaanjagend" de winnaar...quote:Op zondag 25 maart 2012 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Check dan de AD Lezerspoll die eronder staat
[ afbeelding ]
Ik zie wel 'net gemist' en 'ooit gemist' maar dat zijn digitale tv-diensten.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze. Moment, even kijken hoe dat ook alweer heet. Terugblik ofzo.
Veel plezierquote:Op zondag 25 maart 2012 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan even naar het tuincentrum. Er is familyweekend! Ook leuk voor Lennon heb ik begrepen. We moeten nieuwe stoelkussens hebben.
Leukquote:Op zondag 25 maart 2012 12:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb trouwens gisteren nieuwe laarsjes gekocht, gewoon plat en niet heel bijzonder maar ze zitten heel fijn
*gooit olie op het vuurquote:Op zondag 25 maart 2012 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leukik hou wel van stoere laarzen
Overigens heb ik al een paar jaar deze op het oog, maar ze worden maar niet goedkoper
Er is ook www.tvblik.be maar volgens mij was dat niet de echte(weet ik niet zeker)quote:Op zondag 25 maart 2012 12:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zie wel 'net gemist' en 'ooit gemist' maar dat zijn digitale tv-diensten.
Ga ik gewoon maandag toch even kijken om kwart over zes, dubbel winstquote:Op zondag 25 maart 2012 12:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is ook www.tvblik.be maar volgens mij was dat niet de echte(weet ik niet zeker)
Eigenlijk moet je even een Belgisch programma kijken, dan wordt het er wel bij vermeld.
Nee dat had ik inderdaad niet nodigquote:Op zondag 25 maart 2012 12:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
*gooit olie op het vuur![]()
Die heb ik een jaar of vier geleden gekocht en tot op de draad toe afgedragen, ze zitten zó lekker![]()
Ik twijfel nog steeds over een nieuw paar![]()
Ik ga naar Frankrijk en thats it, maar ik kan dus wel schoenen kopenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee dat had ik inderdaad niet nodig![]()
![]()
![]()
Vooral niet nu ik dit jaar met mn schamele budget toch nog weer naar Cork, Berlijn, Londen én hopelijk Canada ga
En toch, inderdaad met zo veel uitstapjes, doe je het wel goed.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, geïnspireerd door bovenstaande posts ben ik eens gaan uitrekenen wat er hier per maand zo'n beetje binnenkomt, en wat er afgaat. Ik zou per maand zo'n 500 euro te besteden hebben... dat lijkt best veelEn toch ben ik bijna elke maand blut
![]()
Tijd om eens uit te zoeken waar ik zoveel geld aan uitgeef!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, ik ben groot fan van stedentripjes, tijdens mijn studie hoorde dat er ook een beetje bij om allerlei musea en gebouwen te bekijken, maar ook met mijn moeder deed ik het al wel vaak.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
En toch, inderdaad met zo veel uitstapjes, doe je het wel goed.
Ik heb in mijn studententijd redelijk wat te besteden gehad (uh...ik bedoel dus tijdens mijn eerste studie), maar toch weinig weggeweest. Veel mensen die ik ken gaan zo'n 3-4 keer per jaar even weg. Het is natuurlijk ook wel omdat ik een vast baantje heb waardoor ik niet even snel een weekendje weg kan.
quote:By the way....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goeie smaak dames!
Die prijs voor zo'n gedrochtquote:
Ik lees net dat je d'r ook mee kunt vermoorden.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog geen vriendin die zulke misbaksels koopt, ik zou meteen weggaan...
Had je dan niet beter in een park kunnen gaan liggen ofzo?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de hele middag in bed gelegen, half Southpark kijkend, half slapend.
Nah, ik was gewoon helemaal kapot en wilde in bed liggen. Heb nog niet eens gedouched.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
Had je dan niet beter in een park kunnen gaan liggen ofzo?
Oh, dat ken ik wel jaquote:Op zondag 25 maart 2012 18:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nah, ik was gewoon helemaal kapot en wilde in bed liggen. Heb nog niet eens gedouched.
ik heb het gezien tot de eerste rode vlag, vertelquote:
Rode vlag, lange onderbreking, hoop gedoe en weer verder rijden. Twee coureurs op het podium die daar vorige race niet stonden (waaronder een die voor het eerst op het podium stond), twee kampioenen die Karthikeyan ramden en het is weer een tikje waarschijnlijker geworden dat Massa tijdens het seizoen ontslagen wordtquote:Op zondag 25 maart 2012 19:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb het gezien tot de eerste rode vlag, vertel
Een week geleden stonden ze naast elkaarquote:Op zondag 25 maart 2012 20:47 schreef ß het volgende:
Voor de astronomen onder ons, jupiter en venus zijn nu erg goed te zien. Jupiter is die 'ster' links van de maan. En het hele heldere lichtpunt daarboven is Venus.
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik blijf deze klassieker heerlijk vinden:
Yepquote:Op zondag 25 maart 2012 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vrije Geluiden zeker? Daar kreeg ik een mailtje over. Helaas lag ik te slapen./
Ja dat wel, hoewel het wel een beleving is om de 500 meter een keer mee te makenquote:
Dat was zeker bijzonder jaquote:Op zondag 25 maart 2012 22:24 schreef ß het volgende:
2 baanrecords en 2 keer het Wilhelmus, dat moet wel leuk geweest zijn.
Dat is zeker mooi. En waarschijnlijk ook de reden dat buitenlandse schaatsers graag in Nederland komen rijden.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was zeker bijzonder ja
Het mooie van thialf is ook het sportieve publiek, als je goed rijdt dan is het publiek enthousiast, ook bij niet Nederlanders. Vind dat wel mooi
Ik ben wel benieuwd naar live optredenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yepze deden maar 2 nummers maar was wel gaaf
En weer terug uit thialf, was een mooie sportieve dag
Ga je veel flessen vullen?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
Morgen bier op de fles gooien. Dan is het perfect op tijd voor de wedstrijd in mei
Als het meezit een stuk of 100.quote:
Dat moet wel te doen zijn toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het meezit een stuk of 100.
Ik ben ze nu aan het schoonmaken en een deel staat al op locatie. Moet ik ze daarna ook nog een keer mee naar huis zien te krijgen. Even iemand met een auto regelen
Dat moet geen probleem zijn nee. Sowieso niet maar als er bier in het spel is dan is er vaak opeens een hoop mogelijkquote:
quote:
Ik ook, nog een paar weekjes wachtenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar live optreden
Als je goed naar de teksten luistert wel ja, en dat doe jij normaal nietquote:Op zondag 25 maart 2012 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, MaJo, ik heb de afgelopen twee weken het album "Sigh No More" van Mumford & Sons zitten luisteren. Ik vind het best een zwartgallig/duister album. Kan ik me helemaal niet herinneren van het optreden?
Ik luister bij hun inderdaad niet naar de teksten. Ik heb het dus ook echt over de (sfeer van de) muziekquote:Op zondag 25 maart 2012 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook, nog een paar weekjes wachten
[..]
Als je goed naar de teksten luistert wel ja, en dat doe jij normaal nietVeel van de nummers gaan over de dood en hij heeft wel een bepaalde overgave wat heftig is. Maar live is het best vrolijk
The Cave en Little Lion Man zijn de enige echte vrolijke nummers inderdaad, en dat zijn nou net de bekendstequote:Op zondag 25 maart 2012 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik luister bij hun inderdaad niet naar de teksten. Ik heb het dus ook echt over de (sfeer van de) muziek
Ja dat vinden heeeeel veel mensenquote:Op zondag 25 maart 2012 23:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Radiohead vind ik juist te depressief overkomen.
Daarom zeg ik het ook, omdat veel mensen dat dus vindenquote:Op zondag 25 maart 2012 23:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Radiohead vind ik juist te depressief overkomen.
In Rainbows ook niet?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
De laatste paar albums vind ik dan ook helemaal niet interessant.
Nee, die ook nietquote:Op maandag 26 maart 2012 00:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
In Rainbows ook niet?dat is misschien wel mijn favoriet
Truste cobraik ga ook slapen
Welke albums vind je dan wel goed? In Rainbows lijkt qua stijl op The Bends en King of Limbs weer op amnesiac en Kid Aquote:
Eens.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
De laatste paar albums vind ik dan ook helemaal niet interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Wait, whutquote:Op maandag 26 maart 2012 09:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wel je er vandaag eens op letten of je meer mensen dan normaal met herders ziet, dat moet haast wel.
mechelse herdersquote:
Waarom ga je misschien niet?quote:Op maandag 26 maart 2012 08:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb met Radiohead dat je het moet leren te luisteren. In het begin had ik er ook wel wat moeite mee. Maar vooral live vind ik ze echt![]()
Ik ga misschien niet naar het concert in oktober trouwens.![]()
Goedemorgen!
We hadden vorige week een grote verrassing:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hadden vorige week een grote verrassing:Wow gefeliciteerd diaan en peacemanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is een heel bijzonder cadeau
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
[..]
We hadden vorige week een grote verrassing:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!!!!"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
[..]
We hadden vorige week een grote verrassing:NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Gefeliciteerd
.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:11 schreef Mark het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Enne, toch niet op 2 november he? Die is al volgeboekt
Het is wel een goede datum om geboren te wordenquote:Op maandag 26 maart 2012 10:11 schreef Mark het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Enne, toch niet op 2 november he? Die is al volgeboekt
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:20 schreef Mark het volgende:
Kunnen we over een paar jaar een NCIS-box geven, want dat vindt dat kind leuk
Edit: bedenk nu dat een baby ook al een NCIS-box kan gebruiken
Dat is wel default natuurlijkquote:Op maandag 26 maart 2012 10:20 schreef Mark het volgende:
Kunnen we over een paar jaar een NCIS-box geven, want dat vindt dat kind leuk
Edit: bedenk nu dat een baby ook al een NCIS-box kan gebruiken
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaaa daar is het grote nieuwszo bijzonder!!!
Ik zie wel roze en groene streepjes naast de posts...quote:Op maandag 26 maart 2012 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
Doet fok het op andere mobieltjes ook zo raar
Wil je dat nog wel, wakker worden gehouden door een huilbabyquote:Op maandag 26 maart 2012 10:27 schreef Cobra4 het volgende:
Alles leuk en aardig Diaan. Maar met nog zo'n mensje in huis. Is er dan nog wel plek om bij jullie te slapen tijdens SR12?
Zijn november kindjes dan jankerds?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wil je dat nog wel, wakker worden gehouden door een huilbaby
We hebben nog een voorzolder! En Twans kamer is erg ruim.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:27 schreef Cobra4 het volgende:
Alles leuk en aardig Diaan. Maar met nog zo'n mensje in huis. Is er dan nog wel plek om bij jullie te slapen tijdens SR12?
Als deze net zo is als zijn/haar voorgangers... hebben we geen huilbaby.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wil je dat nog wel, wakker worden gehouden door een huilbaby
De tweeling slaapt nog op 1 kamer. Wij hebben op de eerste verdieping 3 slaapkamers en op de tweede 2 en een speelkamertje. Een daarvan is nu werkkamer, wellicht dat die later ooit slaapkamer wordt. Dan zal het speelhok wel papa's werkkamer wordenquote:Op maandag 26 maart 2012 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
Over kamers gesproken... we moeten nog wel een extra kamer creëren nu. We hebben 3 grote slaapkamers en een voorzolder. Maar dat zal wel goedkomen.
Mark hoe hebben jullie dat gedaan?
Ow dat klinkt als een groot huis/grote bovenverdiepeingquote:Op maandag 26 maart 2012 10:34 schreef Mark het volgende:
[..]
De tweeling slaapt nog op 1 kamer. Wij hebben op de eerste verdieping 3 slaapkamers en op de tweede 2 en een speelkamertje. Een daarvan is nu werkkamer, wellicht dat die later ooit slaapkamer wordt. Dan zal het speelhok wel papa's werkkamer worden
Tijd voor een eigen topic in K&W.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
Als we onze kamer gaan splitsen, heb ik 3 kamers in te richten
Ik ga er steevast van uit dat baby's huilenquote:
Vraag het Soempie, die heeft volgens mij ook een voorbeeldige zoonquote:Op maandag 26 maart 2012 10:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga er steevast van uit dat baby's huilen
Ik dacht: WTF, ik weet zeker dat ik die stem ken. Maar de naam zei me niets.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:45 schreef Mark het volgende:
Als we dan toch muziek promoten, dan graag meer aandacht voor Mark Lanegan
Ja hij heeft zo'n donkere stem...quote:Op maandag 26 maart 2012 11:03 schreef Mark het volgende:
Mark heeft op veel platen samengewerkt, die met Isobel Campbell is ook erg fijn. En ook nog Screaming Trees, Queens of The Stone Age, Gutter Twins enz enz
Een fan noemde hem The Dark Mark, vond ik wel een mooie. Dit is mijn favoriet:quote:Op maandag 26 maart 2012 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hij heeft zo'n donkere stem...
Kopje 'koffie'?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben trouwens "iets" later gaan slapen dan ik geplant had vanwege ordinaire voedselporno(dat is een zegswijze)
http://www.youtube.com/playlist?list=PL8AB0A05B4B216B50
Liever ééntje zonder aanhalingstekensquote:
[..]
We hadden vorige week een grote verrassing:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Een mobiele user? Begreep dat spoilers dan wel eens zichtbaar zijn?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:36 schreef B.ertha het volgende:
By the way, ik wist al wat er onder die spoiler zou staan voordat ik hem opende. Wat maakt dat mij, helderziend of baby-obsessief?
Ik wist het ook al maar ik had insider information.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:36 schreef B.ertha het volgende:
By the way, ik wist al wat er onder die spoiler zou staan voordat ik hem opende. Wat maakt dat mij, helderziend of baby-obsessief?
Nee, dan had ik dat wel toegegevenquote:Op maandag 26 maart 2012 11:38 schreef Mark het volgende:
[..]
Een mobiele user? Begreep dat spoilers dan wel eens zichtbaar zijn?
Baby obsessief?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:36 schreef B.ertha het volgende:
Dat is echt zó langs mij heen gegaan, die link had ik nooit gelegdquote:Op maandag 26 maart 2012 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Baby obsessief?
Maar Diaan had natuurlijk ook al lopen vissen naar gezinsauto nr 1, de scénic
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Voorlopig nog geen baby voor mij trouwens. Eerst samenwonen, dan zie ik het nog wel eens
Van wie wist jij dat? Niet dat het zo'n groot geheim was hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist het ook al maar ik had insider information.
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Baby obsessief?
Maar Diaan had natuurlijk ook al lopen vissen naar gezinsauto nr 1, de scénic
Soempie had het in zwangertopic gelezen.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van wie wist jij dat? Niet dat het zo'n groot geheim was hoor.
Okay..quote:Op maandag 26 maart 2012 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soempie had het in zwangertopic gelezen.
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
Is het nou echt zo dat de mannen een blauw streepje langs hun post hebben, en de vrouwen een roze???
Streepje?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
Is het nou echt zo dat de mannen een blauw streepje langs hun post hebben, en de vrouwen een roze???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |