Dank uquote:
Heb laminaat, wat zijn zweedse muiltjes?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 04:05 schreef Cobra4 het volgende:
Zweedse muiltjes dan? Tenzij je een tegelvloer hebt.
ah okquote:
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 04:34 schreef lubje25 het volgende:
Yep, Mijn bijnaam is Lubje omdat ik m heel goed na kon doen.
Was een klant van mij en een paar vrienden van me. (We werkten bij dezelfde snackbar.)
Inmiddels is de beste man overleden
Dank je, is echter al weer een tijd geleden en had niet echt een band met m hoorquote:
Het staat toch zo netjes, je praat hier toch over een overleden iemand.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 04:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dank je, is echter al weer een tijd geleden en had niet echt een band met m hoor
Daarom dank.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 05:01 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Het staat toch zo netjes, je praat hier toch over een overleden iemand.
Hehe, daar zou je een punt kunnen hebbenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In Appingendam? Ze vinden het niets...
Al die nieuwerwetsigheden vinden ze maar niets
daar zal later vandaag ook wel experimenteel gezongen wordenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:38 schreef MadMaster het volgende:
Ben ook op weg naar een kerk, de Der Aa-kerk in Groningen.
Wifi in trein sucks...
Oerklanken-zang, denk ik...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar zal later vandaag ook wel experimenteel gezongen worden
Jaaa ik heb al overal posters van het festival zien hangenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:38 schreef MadMaster het volgende:
Ben ook op weg naar een kerk, de Der Aa-kerk in Groningen.
Wifi in trein sucks...
Ah, het ruikt hier wel heerlijk ja, ik snuif elke dag meer lente opquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:44 schreef MadMaster het volgende:
Nog 10 minuten en dan mag ik de naar frituurlucht stinkende dame naast me verlaten.
Grun en frisse lucht, here we come!
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, het ruikt hier wel heerlijk ja, ik snuif elke dag meer lente op
Let zometeen trouwens ff op de horizon: als je een soort cruiseschip ziet: daar werk ik
Heb het wel, soms heel erg, soms een beetje. Hangt van de pollen af denk ik. Als het heel erg is kan je er gewoon echt ziek van zijn. Ogen helemaal dicht, niesen, snotteren etc. Heb ik gelukkig niet vaak. Kan gewoon van de lente genietenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:58 schreef LadyBlack het volgende:
Hooikoorts, daar heb ik godzijdank geen last vanlijkt me echt vreselijk als lente vooral hoesten en proesten betekent
Hij heeft hopelijk geen last van een winterdip?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik ken iemand die ontzettend hooikoorts heeft, en bovendien een zonne-allergie oid, dus als we dan in de lente / zomer lekker gaan picknicken, zit hij met zn zakdoek en een pet-met-flap-in-de-nek
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hij heeft hopelijk geen last van een winterdip?
Klinkt echt ontzettend gaaf, ik ben heel benieuwd hoe het is!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hehe, daar zou je een punt kunnen hebben
Maar het concept is wel tof; het publiek mag een voor een de kerk in, en dan gaan ze niet op een stoeltje zitten luisteren, maar ze mogen rondlopen terwijl er zo'n 100 of misschien wel 200 man verspreid door de kerk staan te zingen.
En dan niet een klassiek muziekstuk, maar eigenlijk een soort zangoefeningen die we met een stopwatch op bepaalde tijden moeten zingen, individueel of in groepjes. Voor ons ook spannend dus
Wauw!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
In babynieuws: dat premature kindje waar ik het over had is inmiddels 88 dagen oud en al een paar dagen thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |