abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146585867
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:17 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Alleen de eitjes moeten gebakken worden, voor de rest niet. Dat gaan de kosten niet zijn.
Dat houd je nog geen 4 nou ik geef je 8 dagen vol.
En dat zeg ik, dat gaat je lichaam niet leuk vinden.
  woensdag 12 november 2014 @ 20:25:16 #252
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_146586053
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:21 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat houd je nog geen 4 nou ik geef je 8 dagen vol.
En dat zeg ik, dat gaat je lichaam niet leuk vinden.
Haha, hoezo niet?
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_146586104
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:07 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Geen vitaminen, groente of fruit?
Make my day!
  woensdag 12 november 2014 @ 20:28:22 #254
431144 Teydelyk
pi_146586515
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:35 schreef agter het volgende:

[..]

Veel plezier met je scheurbuik. :)
pi_146587294
quote:
Ik snap je punt wel, voor een week is het leuk denk ik. Om even te kijken.
Daarna neemt je lichaam zelf wel maatregelen, je wordt dan letterlijk van binnen uit opgegeten door je eigen lichaam,

Eerst je spieren, dan je botten.
  woensdag 12 november 2014 @ 20:55:19 #259
431144 Teydelyk
pi_146587425
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel, voor een week is het leuk denk ik. Om even te kijken.
Daarna neemt je lichaam zelf wel maatregelen, je wordt dan letterlijk van binnen uit opgegeten door je eigen lichaam,

Eerst je spieren, dan je botten.
Je krijgt meer dan genoeg calorieën/eiwitten/vezels binnen, dus van vanbinnen opgegeten worden lijkt me geen sprake. Pak deze http://www.bodyenfitshop.(...)nutrition/multi-men/ multivitamine erbij (a ~ 6.6cent per pil) en dat is ook opgelost.
pi_146587945
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:55 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Je krijgt meer dan genoeg calorieën/eiwitten/vezels binnen, dus van vanbinnen opgegeten worden lijkt me geen sprake. Pak deze http://www.bodyenfitshop.(...)nutrition/multi-men/ multivitamine erbij (a ~ 6.6cent per pil) en dat is ook opgelost.
Geloof je je eigen tekst wel? :P Ik zeg niet dat het niet kan, maar dan kom je er zo uit te zien denk ik.

woensdag 12 november 2014 @ 21:08:22 #262
431144 Teydelyk
pi_146588102
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Geloof je je eigen tekst wel? :P Ik zeg niet dat het niet kan, maar dan kom je er zo uit te zien denk ik.

[ afbeelding ]
Dude, je krijgt rond de 100g eiwitten binnen met dat dieet, voedingswaarde.com liegt niet.
pi_146588710
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:08 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Dude, je krijgt rond de 100g eiwitten binnen met dat dieet, voedingswaarde.com liegt niet.
Ja eiwitten?? De rest? Ik weet niet wat jij doet, maar ik werk gewoon vaak 45+ per week :P
Ik ben 1,96 100 kg, mijn lichaam heeft wel iets meer nodig dan dat :P

10 euro per week kun je niet leven klaar,
Ik houd je niet tegen overigens veel plezier!!!
  woensdag 12 november 2014 @ 21:21:36 #264
431144 Teydelyk
pi_146588803
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:19 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja eiwitten?? De rest? Ik weet niet wat jij doet, maar ik werk gewoon vaak 45+ per week :P
Ik ben 1,96 100 kg, mijn lichaam heeft wel iets meer nodig dan dat :P

Oke jij niet inderdaad zeker niet als je lang/fysiek/hard werkt. Dan zul je wel aan de 3.5k kcal gaan zitten.
pi_146588893
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:21 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Oke jij niet inderdaad zeker niet als je lang/fysiek/hard werkt. Dan zul je wel aan de 3.5k kcal gaan zitten.
Wie dan wel? Iedereen werkt toch? Of heb je het over Mohamed ? Ja hele dag beetje gamen en slapen.
  woensdag 12 november 2014 @ 21:23:33 #266
431144 Teydelyk
pi_146588907
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:23 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wie dan wel? Iedereen werkt toch? Of heb je het over Mohamed ? Ja hele dag beetje gamen en slapen.
Gemiddelde nl man 2.5k, vrouw 2k.
pi_146588956
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:23 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Gemiddelde nl man 2.5k, vrouw 2k.
Gemiddelde man is zeker ook nog steeds 1,75? _O- _O-
pi_146589013
Voedingwaarde.com grootste onzin ooit
  woensdag 12 november 2014 @ 21:30:03 #269
431144 Teydelyk
pi_146589237
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:25 schreef Geerd het volgende:
Voedingwaarde.com grootste onzin ooit
lol.
pi_146655561
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:37 schreef KungFuTepelKlem het volgende:
Aankomende week gaan ik en een huisgenoot het proberen!
En hebben jullie al een plan van aanpak? Gaan jullie samenwerken of wordt het een strijd?
  vrijdag 14 november 2014 @ 19:12:05 #272
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146656110
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:15 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zuurkool uit pak?
Wtf :P
En trouwens ik heb geen kinderen en shit, anders ben je nog veel duurder uit.
10 euro kan gewoon niet,

Dan ga je echt problemen krijgen, scheurbuik lever aandoeningen. Slechte huid.
Ik geloof niet dat er iemand is die met 10 per week hier rond moet komen.

Btw al die lijstjes hier boven is leuk, maar wie betaald het gas etc en de middelen om het op te warmen/berijden. Of eet je die aardappel rauw op uit de grond??
Zuurkool heeft vitamine c genoeg
Verder is de hoeveelheid vitamine c uit een kwart sinaasappel ongeveer genoeg om scheurbuik te genezen
Vitamine D gebrek is veel waarschijnlijker (rachitis)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146657128
ik zou zelfs gokken dat de aanbevolen hoeveelheden van het voedingscentrum grote onzin zijn. ik geef toe het is mijn onderbuikgevoel maar toch :P
pi_146659468
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:13 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Niet te vergelijken. Jij doet het voor de 'leuk'. De bijstandshuilies hebben de echte werkelijkheid cq. stress om het week in en week uit te redden met hangen en wurgen. Dat gaat mentaal mee werken. Bij jou ontbreekt dat mentale aspect van armoede en overleven. Voor jou is het niet meer dan een uitdaging. Boeiend, na een week ga je weer verder op het oude pad en kun je een stoere verhaal/stoere bink uithangen bij je vrienden in een café.

En verder als je slecht eet, dan gaan de prestaties over een lange termijn ook achter uit. Voor een week hoeft dat geen effect te hebben, maar week in, week uit slecht eten, en dan gaat het ook effect hebben op je hersenen en wat al niet meer.
In NL hebben ook mensen in de bijstand meer dan een tientje te besteden. Armoede is ook zeer groot woord, en hangen en wurgen is zwaar overdreven. Het probleem is niet het geld, maar de keuzes die gemaakt worden onder druk van de huidige maatschappij
  vrijdag 14 november 2014 @ 21:36:09 #275
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_146662012
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:19 schreef Geerd het volgende:

Het kan echt wel, maar dan moet je dus niet gaan rekenen dat je een pak zout koopt, maar wat dat snufje zout kost.
In de Allerhande van AH staan vaak genoeg budgetrecepten. In de huidige uitgave staat een gerecht dat 1.45 p.p. kost, maar dan gaan ze nog niet eens uit van het gebruik van Euroshopper spaghetti en slagroom en witlof in de aanbieding. Dus daar kan je nog op besparen
pi_146662169
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 21:36 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Het kan echt wel, maar dan moet je dus niet gaan rekenen dat je een pak zout koopt, maar wat dat snufje zout kost.
In de Allerhande van AH staan vaak genoeg budgetrecepten. In de huidige uitgave staat een gerecht dat 1.45 p.p. kost, maar dan gaan ze nog niet eens uit van het gebruik van Euroshopper spaghetti en slagroom en witlof in de aanbieding. Dus daar kan je nog op besparen
Ja, 1,45, dat is dan eigenlijk dus al boven je dagbudget en dan heb je alleen maar avondeten, geen drinken/ontbijt/lunch/fruit.
pi_146662310
ah is dan ook tering duur.
  vrijdag 14 november 2014 @ 22:08:53 #278
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_146663332
Ja, maar dat is dan uitgaande van een pak spaghetti van ¤1.36 per pak. Je kan ook die van AH Basic nemen, dat pak kost maar een kwart van wat de variant uit het recept kost. En ook de literprijs van de AH Basic houdbare slagroom ligt 60 cent lager dan de Zaanse Hoeve variant.
En ik betaal op de markt niet bijna ¤1,80 per kilo voor witlof.

Mocht je echt willen besparen, neem je ipv pecorino simpele geraspte oude kaas en je prijs per persoon gaat nog verder omlaag. Want de kilo prijs van AH Basic geraspte kaas ligt 10 euro lager dan de kiloprijs van de pecorino
pi_146695705
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Neem een krop voor die prijs.
Ja, inderdaad al 2-3 kroppen sla voor E1,- De wrap en kruiden roomkaas ga ik ook niet meer gebruiken, nooit mijn vrijwillige keuze geweest. In plaats daarvan ga ik vietnamese rijstpapier banh trang nemen, soms is dat in de aanbieding. Anders voor E2,- ofzo, maar de pak is ook dik, ca. 40-50 stuks lijkt wel.
pi_146703920
Als mijn budget zo laag was zou ik sowieso geen sla kopen, daar zit toch niks nuttigs in?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Redactie Games zondag 16 november 2014 @ 08:27:01 #281
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_146703970
Elke dag pasta met ketchup of rijst met chilisaus en dan kom je er makkelijk aan. Maar echt gezond/lekker is het niet.. :{ Noodles met wat (diepvries) groenten is goed uit te houden voor een weekje. Heb ik gedaan toen ik in de laatste week van m'n langere reis nog wat krap bij kas zat. Zat toen wel in een onderverhuurd appartement van iemand die zelf ook tijdje weg was.

Qua drank bij het eten kan ik het vaak af met water. Frisdrank drink ik zelf thuis überhaupt niet.

[ Bericht 32% gewijzigd door Mr.Noodle op 16-11-2014 08:43:02 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_146746176
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:58 schreef Yiwei het volgende:

[..]

En hebben jullie al een plan van aanpak? Gaan jullie samenwerken of wordt het een strijd?
We doen het ieder voor zich. Het plan van aanpak is: simpel eten, relatief weinig vlees en zoveel
mogelijk zelf maken. Heb vandaag voor een paar euro boodschappen gedaan, waar ik een paar dagen op kan leven. Brinta, appelen (45ct/kilo bij de lidl nu), 5kg aardappelen voor 1.60. 2 stuks prei, courgette 450 gram erwten voor 1.70. Als aanvulling waarschijnlijk rundergehakt. Maar dan rond de 50 gram per dag.
pi_146747316
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 16:44 schreef KungFuTepelKlem het volgende:

[..]

We doen het ieder voor zich. Het plan van aanpak is: simpel eten, relatief weinig vlees en zoveel
mogelijk zelf maken. Heb vandaag voor een paar euro boodschappen gedaan, waar ik een paar dagen op kan leven. Brinta, appelen (45ct/kilo bij de lidl nu), 5kg aardappelen voor 1.60. 2 stuks prei, courgette 450 gram erwten voor 1.70. Als aanvulling waarschijnlijk rundergehakt. Maar dan rond de 50 gram per dag.
Hoeveel was je precies kwijt?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_146747334
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 16:44 schreef KungFuTepelKlem het volgende:

[..]

je werkt die brinta gewoon zonder melk naar binnen? En je drinkt alleen water?
pi_146747565
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 17:21 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

je werkt die brinta gewoon zonder melk naar binnen? En je drinkt alleen water?
Echt he, als ik dit doort shit zou aanhouden ben ik over een jaar echt letterlijk een slungel.
Je weerstand gaat van 9.5 naar 2,5 3 keer per week verkouden.

Van uitgaand dat je soms niet 40/70 uur per week hoeft te werken, lekker in bed kunt blijven liggen met een constante van 20C je pis en stront via een buis gaat.

In een, kom er zo niet op. Zeg maar operatie kamer ja, dan kun je wel leven van 10 per maand
pi_146750216
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 17:28 schreef Geerd het volgende:

[..]

Echt he, als ik dit doort shit zou aanhouden ben ik over een jaar echt letterlijk een slungel.
Je weerstand gaat van 9.5 naar 2,5 3 keer per week verkouden.

Van uitgaand dat je soms niet 40/70 uur per week hoeft te werken, lekker in bed kunt blijven liggen met een constante van 20C je pis en stront via een buis gaat.

In een, kom er zo niet op. Zeg maar operatie kamer ja, dan kun je wel leven van 10 per maand
ziekenhuis is alles duur dus ik zou er niet op rekenen :D

anyways het is per week niet per maand he.
pi_146750682
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 18:55 schreef SuperFood het volgende:

[..]

ziekenhuis is alles duur dus ik zou er niet op rekenen :D

anyways het is per week niet per maand he.
Wie heeft het over een ziekenhuis? :P
Waren een paar die het wouden proberen toch? Post nu even een foto en over een jaar.
pi_146750726
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:08 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wie heeft het over een ziekenhuis? :P
Waren een paar die het wouden proberen toch? Post nu even een foto en over een jaar.
ow sorry ik ben niet zo bekend met de materie. operatiekamer dacht ik meteen aan ziekenhuis. stom waarschijnlijk :(
pi_146750768
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:09 schreef SuperFood het volgende:

[..]

ow sorry ik ben niet zo bekend met de materie. operatiekamer dacht ik meteen aan ziekenhuis. stom waarschijnlijk :(
Maar jij bent superfood dus jij hebt niks anders nodig dan fok toch?
pi_146750801
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:11 schreef Geerd het volgende:

[..]

Maar jij bent superfood dus jij hebt niks anders nodig dan fok toch?
ik geloof niet zo in superfoods :P
pi_146750818
verbeter mezelf; in de superfood hype :P
pi_146750844
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:11 schreef SuperFood het volgende:

[..]

ik geloof niet zo in superfoods :P
Wie had het over supefoofds?
Wat zijn superfoods??
  maandag 17 november 2014 @ 23:04:04 #293
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_146760683
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 08:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Elke dag pasta met ketchup of rijst met chilisaus en dan kom je er makkelijk aan. Maar echt gezond/lekker is het niet.. :{ Noodles met wat (diepvries) groenten is goed uit te houden voor een weekje. Heb ik gedaan toen ik in de laatste week van m'n langere reis nog wat krap bij kas zat. Zat toen wel in een onderverhuurd appartement van iemand die zelf ook tijdje weg was.

Qua drank bij het eten kan ik het vaak af met water. Frisdrank drink ik zelf thuis überhaupt niet.
Noodles is de ultieme low-budget snack. Zakje budget (en vaak beter, dan de A-merken, toko, grootverpakking inslaan ;) ) 20ct
wat diepvriesvroenten erbij, paar garnalen (als je van vis houdt) uit kg diepvrieszak wederom bij de toko en anders afgeprijsde zalm van de super en invriezen, blokjes erafsnijden al naar gelang je het nodig hebt.

Ontbijt: Melk met muesli vult erg goed en dus de "gewone" van het huismerk. Niet die "crunchy barstensvol met suiker" Kellogs etc --> Daar creeer je juist een hongergevoel mee.

- Stamppotten
- Nasi goreng: opgebakken rijst met alle resten groenten, die je hebt (of wederom goedkope diepvriesgroenten, blikje doperwtjes, kidney etc erbij, blikje tonijn) met wat goede kruiden (grote zakken bij de toko inslaan ^O^ voor dezelfde prijs als zo'n klein potje bij de super :'( ), gebakken ei (vleesvervanger) erdoor.

Ik heb heb het niet meer noodgedwongen nodig, maar het is wel een interessante uitdaging om te zien, dat we in zo'n "gemaksvoedselcultuur" zijn beland, terwijl er met een klein beetje aandacht voor eten je:

- Gezonder
- Bewuster
- Voordeliger
- Lekkerder

kunt eten.

Gezonde maaltijden, die niet meer gewaardeerd worden of niet meer de tijd/interesse voor wordt vrijgemaakt. Dit terwijl deze gerechten zijn voortgekomen uit geldgebrek en noodzaak/gewoonte.
The best firms advertise the least...
pi_146760838
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:04 schreef edcetera het volgende:

[..]

Noodles is de ultieme low-budget snack. Zakje budget (en vaak beter, dan de A-merken, toko, grootverpakking inslaan ;) ) 20ct
wat diepvriesvroenten erbij, paar garnalen (als je van vis houdt) uit kg diepvrieszak wederom bij de toko en anders afgeprijsde zalm van de super en invriezen, blokjes erafsnijden al naar gelang je het nodig hebt.

Ontbijt: Melk met muesli vult erg goed en dus de "gewone" van het huismerk. Niet die "crunchy barstensvol met suiker" Kellogs etc --> Daar creeer je juist een hongergevoel mee.

- Stamppotten
- Nasi goreng: opgebakken rijst met alle resten groenten, die je hebt (of wederom goedkope diepvriesgroenten, blikje doperwtjes, kidney etc erbij, blikje tonijn) met wat goede kruiden (grote zakken bij de toko inslaan ^O^ voor dezelfde prijs als zo'n klein potje bij de super :'( ), gebakken ei (vleesvervanger) erdoor.

Ik heb heb het niet meer noodgedwongen nodig, maar het is wel een interessante uitdaging om te zien, dat we in zo'n "gemaksvoedselcultuur" zijn beland, terwijl er met een klein beetje aandacht voor eten je:

- Gezonder
- Bewuster
- Voordeliger
- Lekkerder

kunt eten.

Gezonde maaltijden, die
Klinkt leuk als je ? 60kg? weegt bij 1 meter ofzo.
  maandag 17 november 2014 @ 23:09:28 #295
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_146760888
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:08 schreef Geerd het volgende:

[..]

Klinkt leuk als je ? 60kg? weegt bij 1 meter ofzo.
Hoezo?
The best firms advertise the least...
pi_146761054
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:04 schreef edcetera het volgende:

[..]

- Stamppotten

- Gezonder
- Bewuster
- Voordeliger
- Lekkerder

kunt eten.

Gezonde maaltijden, die niet meer gewaardeerd worden of niet meer de tijd/interesse voor wordt vrijgemaakt. Dit terwijl deze gerechten zijn voortgekomen uit geldgebrek en noodzaak/gewoonte.

Ik lees nog steeds niets over minimaal 2 stuks fruit per dag. Maar wel dat dit 'gezonder en bewuster' is. Laat me niet lachen.
Ook mis ik het prijskaartje bij jouw 'lekkerdere' (diepvries) maaltijden. En kennelijk lunch je niet?
Met 1 zakje noodles ben je overigens al over je zout-inname per dag heen.
Make my day!
pi_146761278
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:09 schreef edcetera het volgende:

[..]

Hoezo?
Dat heb ik al verteld volgens mij, ik ben 100kg of wat meer en 1.96.
Alleen mijn spieren alleen al vragen wel wat meer dan die shit wat je op noemt.

En dan nog 50 uur pw werken??
pi_146761314
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat heb ik al verteld volgens mij, ik ben 100kg of wat meer en 1.96.
Alleen mijn spieren alleen al vragen wel wat meer dan die shit wat je op noemt.

En dan nog 50 uur pw werken??
Er staat ook geen lunch bij. Lijkt mij niet echt gezond.
Make my day!
pi_146761329
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 23:13 schreef agter het volgende:

[..]

Ik lees nog steeds niets over minimaal 2 stuks fruit per dag. Maar wel dat dit 'gezonder en bewuster' is. Laat me niet lachen.
Ook mis ik het prijskaartje bij jouw 'lekkerdere' (diepvries) maaltijden. En kennelijk lunch je niet?
Met 1 zakje noodles ben je overigens al over je zout-inname per dag heen.
Denk dat het een trol is :P
pi_146761403
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 23:21 schreef agter het volgende:

[..]

Er staat ook geen lunch bij. Lijkt mij niet echt gezond.
Ik denk dat die niet eens weet dat de helft van wat hij opnoemt zout is :P
Zoals jij al zei, lees ik :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')