Ja...anders gaat het niet lukken...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
maar als je van 10 euro per week moet/wilt leven, moet je dan het bier niet achterwege laten?
Mijn avondeten kost al rond de ¤ 10 per dag. Laat staan voor een hele week. Respect als je dat kan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:22 schreef Vinylrulez het volgende:
Ik denk dat ik zonder gekke dingen wel voor ¤5 per dag kan eten, ¤10 per week gaat me echt niet lukken dus deze topic ga ik volgen
Ik kan het welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mijn avondeten kost al rond de ¤ 10 per dag. Laat staan voor een hele week. Respect als je dat kan.
klikquote:
Dat lukt je niet. Simpel. Het is gewoon survival spelen met ongezond voedsel of leven op brood met pindakaas.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:29 schreef TwenteFC het volgende:
Lijkt me onmogelijk, hoe wil fatsoenlijk voer eten voor ¤1.50 per dag?
Het gaat er toch niet om hoeveel je per dag kwijt bent, maar hoeveel per week. Als jij voor 3 euro rijst kan halen voor een hele week, 2 euro zuip en de rest gewoon voor wat erbij, zou het kunnen lukken. Mits je beetje primitief leeft.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:29 schreef TwenteFC het volgende:
Lijkt me onmogelijk, hoe wil fatsoenlijk voer eten voor ¤1.50 per dag?
Voor 3 euro maak ik een pan spaghetti of macaroni waar ik 3 dagen mee doe in mijn eentje.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat lukt je niet. Simpel. Het is gewoon survival spelen met ongezond voedsel of leven op brood met pindakaas.
70 euro per week? Is jouw eten omwikkeld met bladgoud ofzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:19 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
In de praktijk kan dit niet. Ik eet voor 70 euro per week op 1 persoon. Wel een speciaal gezond dieet maargoed. Gezond is duur/ Slecht eten is goedkoop. Haal maar voor 10 euro aan patat en frikandellen kan je wel een week van eten maar is heel slecht voor je. Koop Veel vlees/vis en groente en je bent een kapitaal kwijt maar wel gezond voor je.
Ja en na een week heb je scheurbuikquote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:15 schreef Individual het volgende:
Bloem 1kg: ¤0.50
Bakboter 500gr: ¤0.50
2 eieren: ¤0.24
Melk 1L: ¤0.55
Suiker en zout: ¤0.20
Voor 2 Euro heb je dan een hele stapel pannekoeken voor meerdere mensen en/of meerdere dagen.
En als je geld over hebt kan je ook
Gouda 100gr: ¤0.80
Champions 250gr: ¤1.00
of wat dan ook erop doen.
Met de helft van die bloem en een zakje gist (¤0.26) kan je ook nog een brood bakken.
bron: http://www.budgetkoken.be/prijslijst.php
ow.... nee excusesquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:11 schreef GimmeGore het volgende:
Er staat toch niet dat je de hele week pannenkoeken moet eten?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:36 schreef redboyke het volgende:
ga een hele week bij je moeder eten en geef haar 10 euro
problem solved.
Dat is bizar veel voor 1 persoon. Ik vind juist dat ongezonde maaltijden veel duurder zijn dan gezonde. Je kunt bijvoorbeeld redelijk goedkoop groente, rauwkost en vlees eten. Brood kost ook heel weinig, tenzij je kieskeurig bent of "alleen brood van de bakker lust".quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:58 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
70 euro per week? Is jouw eten omwikkeld met bladgoud ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |