Zou je het precieze recept kunnen posten? Klinkt heel erg lekker!quote:Op zondag 22 april 2012 23:15 schreef Skaai het volgende:
Ik had van de week voor het eerst gekozen voor AH smeerbare roomboter en de Monchou Luchtige roomkaas, dit werd echt een hemelse mix samen en ik heb mijn topping nog nooit zo luchtig gehad. Gecombineerd met poedersuiker en geprakte aarbeien wilde ik het bakje zo leeg eten
!
Oh er is geen precies recept, ik heb gewoon op gevoel wat bij elkaar gegooid en ehm eigenlijk niet opgeschreven hoeveel ik heb gebruikt. Ik hou me bijvoorbeeld ook niet aan al die kilo's poedersuiker die er in veel recepten in gaan, ik gebruik altijd minderquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:50 schreef MarjoBlabla het volgende:
[..]
Zou je het precieze recept kunnen posten? Klinkt heel erg lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb wat siliconen bloempotjes bij de Xenos gekocht, en daar chocoladecakejes in gebakken. Daarna gedecoreerd met verschillende bloemetjes. Hier zijn wat foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn gaaf!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb wat siliconen bloempotjes bij de Xenos gekocht, en daar chocoladecakejes in gebakken. Daarna gedecoreerd met verschillende bloemetjes. Hier zijn wat foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hehe slimmerd.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:14 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Die zijn gaaf!Eens aan m'n vriendin laten zien, dan wil ze ze ook maken
Die lila bloemetjes zijn gemaakt met een Plunger cutter. Die is denk ik ook te koop bij Pipoos. Die andere bloemetjes zijn gemaakt met malletjes uit Hong Kong (via Etsy.com).quote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef Yngwie het volgende:
Zijn trouwens wel schattige kleine vormpjes voor bloemetjes.. waar haal je deze? Gewoon bij een Pipoos of zo?
Cutequote:Op woensdag 25 april 2012 16:03 schreef Spuuglokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*hap!*quote:Op woensdag 25 april 2012 21:27 schreef Chickert het volgende:
Oe, die bloempotjes zijn very cute!
Ik heb vandaag de Dreamer uit Rudlph's Cupcakes gemaakt. Resultaat:
[ afbeelding ]
Erg tasty!
Oh wat erg!quote:Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef maartjeh het volgende:
Ik laat net mijn doosje met potjes kleurstoffen stukvallen. ALLE potjes stuk en een grote bende!
Ja echt heel erg balen.. Nog niet eens alle potjes was iets van gebruikt, sommigen zat het witte plasticje er nog op.quote:
wat ergquote:Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef maartjeh het volgende:
Ik laat net mijn doosje met potjes kleurstoffen stukvallen. ALLE potjes stuk en een grote bende!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |