Koekiemonstertjesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:50 schreef Silmarwen het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mijn dochters afscheid op de PSZ
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:50 schreef Silmarwen het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mijn dochters afscheid op de PSZ
Koelkast lijkt me idd beter. Als het af gaat koelen, kan het best eens wat vocht loslaten. Zou zonde zijn! Als je het nu in de koelkast bewaart, kan het langzaam afkoelen en zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:31 schreef limbolandjgirl het volgende:
Nou mijn camera cake staat in de vriezer. Morgen bekleden.
Ik ben benieuwd of het mij gaat lukken
Trouwens,
Ik heb nu mijn biscuit gevuld met botercreme & aardbeien. En ik heb m afgesmeerd met botercreme.
Hij staat nu in de vriezer. Maar nu lees ik op een ander forum dat hij 24 uur van te voren uit de vriezer moet halen. Ik heb m morgen rond 1 uur 's middags nodig om te bekleden met fondant. Dus dan kan ik beter de biscuit in de koelkast zetten. Of niet??
Ik snap het allemaal niet meer
dat was vast een takkeklusquote:Op zondag 20 mei 2012 15:27 schreef limbolandjgirl het volgende:
Tadaaa!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De zwarte fondant was echt verschrikkelijk!
Hij plakte steeds, scheurde heel snel etc. Maar het is mij toch wel redelijk gelukt
Hier zie je hoe hij eruit ziet:quote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef Mirjam het volgende:
dat
[..]
dat was vast een takkeklus
heb je ook een foto gemaakt van voordat de fondant erop ging?
ik ben gewoon benieuwd hoe dat eruit zag
geweldigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:00 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Hier zie je hoe hij eruit ziet:
http://vintageandcake.blogspot.com/2011/02/lights-cameracake.html
Hij is wel niet van mij, maar dit voorbeeld heb ik ook gebruikt
Welnee, dat is gewoon een kwestie van goed oefenen en geduld hebbenquote:Op zondag 27 mei 2012 13:47 schreef deadly_kiss het volgende:
Netjes! Bij mij zou alles scheef worden :p
De kubus bleek na afsmeren toch iéts minder hoog dan breed. Dus al die vakjes aan de zijkanten moesten 2x1,8 cm zijn. Handmatig snijden dus.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:36 schreef MissHobje het volgende:
Wow Spuuglokje, das weer een subliem taartje, ff meteen een vraagje, die blokjes he.. meet je het uit en snij je dat met de hand of heb je het anders aangepakt? Wellicht een tooltje gebruikt ofzo ?
Lijkt me anders een pokke werkje
Haha leuk gedaanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:39 schreef Yannick567 het volgende:
Om een beetje in de EK sferen te blijven
[ afbeelding ]
Laten de vormpjes los of bedoel je alleen de bodem?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:09 schreef Yannick567 het volgende:
Ik heb nu wel twee keer (die andere op die foto zijn van een zelfde recept) dat ik na het bakken zag dat er een 'luchtruimte' tussen het cakeje en het bakvormpje zat. Je kan er als het ware 2 euro munten onder schuiven
Ik dacht dat ik de eerste keer misschien iets met vullen niet goed gedaan had, maar nu heb ik er op gelet en was het weer zo. Ik vul ze met een spuitzak. Iemand een idee hoe dit kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |