Mag ik em ook zien?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb later nog een keer botercreme gemaakt maar eerst de kleur gemengd met het boter en daarna met de botercreme mix die ik heb.. Dat ging goed...
Dus mijn 2 bruiloftstaarten zijn af... Helaas kan ik geen foto plaatsen, pas na de 18e omdat de bruid en bruidegom nog wel eens hier en daar op Fok misschien mee kunnen lurken
Het blijft toch een beetje een verrassing ...
Per pm/dm kan wel natuurlijk
[..]
Oh wauw![]()
Wat een lief taartje en mooie kleurtjes
Heeeeel erg mooi! Wowquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
Hihi leuk joh pmetjes sturen. En bedankt voor de complimentjes natuurlijk. Ben er zelf ook een beetje trots op
Koekiemonstertjesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:50 schreef Silmarwen het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mijn dochters afscheid op de PSZ
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:50 schreef Silmarwen het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mijn dochters afscheid op de PSZ
Koelkast lijkt me idd beter. Als het af gaat koelen, kan het best eens wat vocht loslaten. Zou zonde zijn! Als je het nu in de koelkast bewaart, kan het langzaam afkoelen en zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:31 schreef limbolandjgirl het volgende:
Nou mijn camera cake staat in de vriezer. Morgen bekleden.
Ik ben benieuwd of het mij gaat lukken
Trouwens,
Ik heb nu mijn biscuit gevuld met botercreme & aardbeien. En ik heb m afgesmeerd met botercreme.
Hij staat nu in de vriezer. Maar nu lees ik op een ander forum dat hij 24 uur van te voren uit de vriezer moet halen. Ik heb m morgen rond 1 uur 's middags nodig om te bekleden met fondant. Dus dan kan ik beter de biscuit in de koelkast zetten. Of niet??
Ik snap het allemaal niet meer
dat was vast een takkeklusquote:Op zondag 20 mei 2012 15:27 schreef limbolandjgirl het volgende:
Tadaaa!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De zwarte fondant was echt verschrikkelijk!
Hij plakte steeds, scheurde heel snel etc. Maar het is mij toch wel redelijk gelukt
Hier zie je hoe hij eruit ziet:quote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef Mirjam het volgende:
dat
[..]
dat was vast een takkeklus
heb je ook een foto gemaakt van voordat de fondant erop ging?
ik ben gewoon benieuwd hoe dat eruit zag
geweldigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:00 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Hier zie je hoe hij eruit ziet:
http://vintageandcake.blogspot.com/2011/02/lights-cameracake.html
Hij is wel niet van mij, maar dit voorbeeld heb ik ook gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |