ik ook....quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:44 schreef CindieY het volgende:
Ik had iets over 't haar van Gerard verwacht.
ik mag graag verrassenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
maar je voldoet niet aan de verwachtingen?
ik vind dat lekker. en aangezien jullie allemaal klonen van mij zijn jullie ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:49 schreef Timo20 het volgende:
PERENVLAAI?!?! Serieus?![]()
![]()
Tof dat t freewheel friday is![]()
![]()
altijd veel toffer zonder gast
Ik houd überhaupt niet van vlaai.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind dat lekker. en aangezien jullie allemaal klonen van mij zijn jullie ook
dan mag je de peren(gelei en slagroom wel van mij aflikken hoor. ik doe niet zo moeilijkquote:
Wat houdt dat precies in dan, Freewheel Friday?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:49 schreef Timo20 het volgende:
Tof dat t freewheel friday is![]()
![]()
altijd veel toffer zonder gast
dan is er geen gast. verder niets andersquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in dan, Freewheel Friday?
Echt niet! Peren en ananasquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind dat lekker. en aangezien jullie allemaal klonen van mij zijn jullie ook
C&S hadden 't er over dat Tjibbe geen draaiboek zou hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ze doen wat ze willen en niet hoeven zitten slijmen bij een (bijna) bekende nederlander. Veel gezelligerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cultuur barbaar!quote:
dan krijg jij rijstevlaai. dat vind ik nl viesquote:
Limburgs idd. Daarom net: cultuur barbaar. Da`s een stukkie Limburgse cultuurquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is het iets typisch Nederlands dan? Ik dacht Limburgs.
nee, een stukkie vlaai.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Limburgs idd. Daarom net: cultuur barbaar. Da`s een stukkie Limburgse cultuur
Ik heb niks met de Limburgse cultuur, sorryquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Limburgs idd. Daarom net: cultuur barbaar. Da`s een stukkie Limburgse cultuur
breng dan ook ff wat nr Leeuwarden. Alors heeft vast ook wel trek in een stukkiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:55 schreef Cee het volgende:
Perenvlaai.![]()
Ik denk dat ik zometeen een cake ga bakken.
quote:
my point exactly: cultuur barbaarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb niks met de Limburgse cultuur, sorry
Dooskequote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
volgende week te gast:
[ afbeelding ]
was vroeger aangenaam fapvoer.
pino zit onder de plak....quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga GTST kijken, tot over een half uur!
he, spuit 11! jij ook hier?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
Heeft Gerard nou wat aan zijn haar gedaan?
Geknipt voor de show.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
Heeft Gerard nou wat aan zijn haar gedaan?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
Crazy in Love. vond ik vroeger kut, nu best lekker
Nee juist niet. Geniaal ditquote:
ze fappen op de clip van eric prydz terwijl wij, luisteraars, een lullig muziekje kregenquote:
Vakantie memoriesquote:
Dat is echt de anale vernedering zonder glijmiddel van dat nummer zegquote:
vanwaar dan de kotssmiley?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is echt de anale vernedering zonder glijmiddel van dat nummer zeg
haalllloo!quote:
touchéquote:
Spotify? Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
En m'n zomer-playlist wordt langer en langer.
leuk liedje !quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
leuk liedje dit trouwens. van Carly Jae Repsen ofzo
Spotify, maar niet gepubliceerd. Ik wil eerst véél meer hebben. Alles wat ik nu tegenkom, gaat er in. Suggesties zijn altijd welkomquote:
Als ik nou eens een kijkje kan nemen wat je al hebt en wat voor muziek je leuk vindt...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Spotify, maar niet gepubliceerd. Ik wil eerst véél meer hebben. Alles wat ik nu tegenkom, gaat er in. Suggesties zijn altijd welkom
Raffish?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Spotify, maar niet gepubliceerd. Ik wil eerst véél meer hebben. Alles wat ik nu tegenkom, gaat er in. Suggesties zijn altijd welkomEdit: en ik wil alle zomerhits/singles. Zelfs Jody Bernal staat er in. Van hartstikke Fout met een hoofdletter F tot de beste zomerplaten, kom maar door!
je kan toch ook op last.fm kijken ??...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als ik nou eens een kijkje kan nemen wat je al hebt en wat voor muziek je leuk vindt...
Volgens mij staat het scrobblen al heel lang uitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
je kan toch ook op last.fm kijken ??...
eenzaamquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:18 schreef miieejj het volgende:
zeg hoe gaat het met iedereen zo tegenwoordig ??![]()
He hu wa wie hé huh ?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij staat het scrobblen al heel lang uit
Hazes past alleen maar in "wat een kutmuziek"lijsten.quote:
kom je me troosten?quote:
Last.FMquote:
Vind 'm ook wel grappig jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:24 schreef Timo20 het volgende:
Eerste plaat van Train die ik wil ok vind
Die ze neerknallen in een Drive By ?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:26 schreef heloef het volgende:
Ik denk altijd dat dit nummer over een dik wijf gaat.
en waar kunnen wij die komen verorberen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Perenvlaai? Ik heb taartjes besteld voor morgen
Nee door het zinnetje When your moving, everything is movingquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee door het zinnetje When your moving, everything is moving
[..]
[..]
Was wel perfect inderdaadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
leuk als ze nu Song 2 van Blur hadden gedraaid...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ik was al bezigquote:
kan eigenlijk wel in de OP....als Gossip wordt gedraaid en Rock luistert, post hij een kekke foto.quote:
quote:Zo. Jason zit nu in de Omniplayer. #tweetsdiealleenekstraweekendluisteraarsmisschiensnappen
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
I clickedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
[insert plusneger]quote:
el stupido!quote:
Sowieso omdat er geen gast is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:42 schreef Qunix het volgende:
Vind deze uitzending echt stukken beter dan vorige week
echt hequote:
Dat dusquote:
moeten we het brandwondencentrum bellen? het nr van Beverwijk weet ik uit mijn hoofd: 0900-0440044quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:44 schreef CindieY het volgende:
Verlate reactie (iets met kokendheet water, kamillethee en een handdoek), maar die WOEHOE-gast
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moeten we het brandwondencentrum bellen? het nr van Beverwijk weet ik uit mijn hoofd: 0900-0440044
Dat heb ik met heel veel nummers die in dat 4 chords nummer van the Axis of Awesome voorbij kwamen, dan verwacht je op een gegeven moment gewoon bepaalde nummers na elkaar te horen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk altijd dat na Song 2 van Blur You Give Love a Bad Name van Bon Jovi komt. stond ooit op een mixcd op die manier...
* 3rdRock ziet nu allemaal leuke dames in kekke nachtponnetjes voor zichquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb gewoon mijn meidenavondje
Ik ben alleen, anders zou ik hier niet posten, en ik loop nog gewoon rond in een spijkerbroek en t-shirt. Sorryquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock ziet nu allemaal leuke dames in kekke nachtponnetjes voor zich
nja, ik vind het voldoende hoor. ik kan toch maar 1 dame tegelijk handelenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben alleen, anders zou ik hier niet posten, en ik loop nog gewoon rond in een spijkerbroek en t-shirt. Sorry
hoiquote:
met je hoofd! en je BOCHEL!twitter:TimoRitzen twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 20:57:49Hoe verneuk ik U2 - New Year`s Day? les 101 #EkstraWeekend #3Fm reageer retweet
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:59 schreef 3rdRock het volgende:
met je hoofd! en je BOCHEL!twitter:TimoRitzen twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 20:57:49Hoe verneuk ik U2 - New Year`s Day? les 101 #EkstraWeekend #3Fm reageer retweet
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:59 schreef 3rdRock het volgende:
ach, tis u2 maarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
ja maar het is gewoon echt verneukt en oncreatief IMO
Ja daarom net. U2 fan hier en dus mag ik `t hatenquote:
jij mag dat. maar dan moet je wel een stukje perenvlaai eten!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja daarom net. U2 fan hier en dus mag ik `t haten
hooii weeeerr!quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
wees blij dat ik het spoilerquote:
Daar zal je 'm hebben.twitter:NoortysC twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 21:02:24Ik ben nog steeds in de Omniplayer....WOOHOOOOOOO! #Omniyplayer #ekstraweekend #3fm reageer retweet
gelukkig wel ja..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
are we human or are we denser. met dank aan CindieY weet ik dat ze geen dancer zingen
[..]
wees blij dat ik het spoiler
hij vind het zelf leuk toch ?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
Daar zal je 'm hebben.twitter:NoortysC twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 21:02:24Ik ben nog steeds in de Omniplayer....WOOHOOOOOOO! #Omniyplayer #ekstraweekend #3fm reageer retweet
kekke beatmuziek! ideaal als in in t weekeinde naar de dancing gaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:04 schreef miieejj het volgende:
wat vinden jullie nou zo van die nieuwe mega hit ?
ja iddquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kekke beatmuziek! ideaal als in in t weekeinde naar de dancing ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I Get The Sweehheeheeeeteest Feelingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:03 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik word een beetje moe van al die Radio 6-reclames op 3FM...
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Zandstorm:mwoah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
dat is zo uit de maat dat het bijna in de maat is...quote:
Dat heb ik er dan wel voor over. Maar dan spoel ik t wel weg met n halve literquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij mag dat. maar dan moet je wel een stukje perenvlaai eten!
die heeft otch ook wel eens in de nacht ingevallen?twitter:fvanl twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 21:11:21Waar vanavond de popquiz is met bonusheld @djRatz. Die man weet ongetwijfeld veel. reageer retweet
Klopt, tijdelijke invaller voor Bert een paar maanden terug.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
die heeft otch ook wel eens in de nacht ingevallen?twitter:fvanl twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 21:11:21Waar vanavond de popquiz is met bonusheld @djRatz. Die man weet ongetwijfeld veel. reageer retweet
ach, heeft Tjibbe weer wat te doenquote:
Hoezo bijdehand.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
just say "yes"...
moet wel eerst een vraag gesteld worden!
Ehm... Mag ik over een klein half uurtje ajb naar huis?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
just say "yes"...
moet wel eerst een vraag gesteld worden!
van mij wel!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ehm... Mag ik over een klein half uurtje ajb naar huis?
liever bijdehand als bijdevoet, anders moet ik zo diep bukken....quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef CindieY het volgende:
Oh gottegod, de gast bij Stenders straks...
Wie?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef CindieY het volgende:
Oh gottegod, de gast bij Stenders straks...
Ik weet nog niet of ik moet huilen of huilen van 't lachen.quote:
Dat gesprek van vorige week was iig epischquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik moet huilen of huilen van 't lachen.
Ik hoorde vanmiddag dat die vrouw mee zou komenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:40 schreef alors het volgende:
[..]
Dat gesprek van vorige week was iig epischjammer dat zijn vrouw niet mee is
Ja die ken ik wel, ik luister niet dus heb geen naam meegekregen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lachmeneer... Als je hem niet kent heb je wel onder een steen geleefd
Idd... Vrouw is mee voor het serieuze gedeelte.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag dat die vrouw mee zou komenWat schreeuwde ze nou ook alweer steeds op de achtergrond?
vorige week in mn broek gepist van t lachenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel, ik luister niet dus heb geen naam meegekregen.
Zo maar eens inschakelen dus
Oh dat zou tof zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag dat die vrouw mee zou komenWat schreeuwde ze nou ook alweer steeds op de achtergrond?
Ohja, dat was het!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat zou tof zijnDie vrouw op de achtergrond steeds toen 'Hou op!'
!!
Basti-aan en Basti-uit ook maar erbij danquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
Eastwoodgrappen![]()
![]()
ik ben dol op brakke woordgrappen![]()
en vergeet jelmpie niet!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat wordt wat....... Fred en Lachmeneer
ik hoorde het ook jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:46 schreef CindieY het volgende:
Gaat 't over de zomertijd op de achtergrond
Normaal gesproken zouden ze waarschijnlijk allang geholpen hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:48 schreef Timo20 het volgende:
LALALALA LA LA LA LA ALALALALALALAALALALALALALALA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat was een moeilijke bevalling!
SPOILER: Vrijdag de 13 maar eigenlijk stiekem 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rob is cameraschuwquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:08 schreef miieejj het volgende:
Zeg.... waarom laten ze alleen maar jelmer zien
Omdat Stenders geen webcam op zich wil hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:08 schreef miieejj het volgende:
Stenders wil niet in beeld.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:08 schreef miieejj het volgende:
Waarom heb ik toch in m'n hoofd dat Rob vindt dat radio gewoon radio moet blijven?quote:
Hangover mag niet van de baas hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Stenders wil niet in beeld.
en Hangover..hoor je alleen bij Stenders en Perlin!
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom heb ik toch in m'n hoofd dat Rob vindt dat radio gewoon radio moet blijven?
ja.. zoiets had ik vorige week gehoord in die middag show.. schandaligquote:
Met ooit een eigen tv-programma kun je maar moeilijk cameraschuw zijn lijkt mequote:
Nee, radio = radio. En dan moet je eigenlijk niet zien wat er in de studio gebeurt, maar alleen luisterenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:09 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. zoiets had ik vorige week gehoord in die middag show.. schandalig![]()
Kan ik me wel in vinden. Sinds een halfjaar kijk nooit meer naar de webcam. Het gaat toch om het geluid?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom heb ik toch in m'n hoofd dat Rob vindt dat radio gewoon radio moet blijven?
nja, maar ze maken ook wel gebruik van de webcam. ze hadden laatst toch iets met de webcam en radionairy? ach....mij maakt het verder niet uit. Tob is Rob en Rob mag van mij een heleboelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is ook zoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kijk alleen tijdens SR mee met de beelden. Verder echt helemaal nooit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vinden. Sinds een halfjaar kijk nooit meer naar de webcam. Het gaat toch om het geluid?
ja, maar ik kijk altijd ekstra weekend en dat is ook radioquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, radio = radio. En dan moet je eigenlijk niet zien wat er in de studio gebeurt, maar alleen luisteren
Hij heeft ook z'n eigen tv-show gehad dat, gohgoh, Stenders Latevermaak heette. Ik ben met 't em eens, radio is radio. Weg met al die webcams!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
Is ook zo
maar hij heeft wel mooi in dat glazen huis gezeten en iedereen weet wie hij is.. dan kan ie toch best in beeld..
nja, dat is toch anders.....hij wil gewoon niet op zijn vingers gekeken als hij op de radio is. glazen huis was eigenlijk een uitzondering.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
Is ook zo
maar hij heeft wel mooi in dat glazen huis gezeten en iedereen weet wie hij is.. dan kan ie toch best in beeld..
dat dusquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:11 schreef alors het volgende:
Ik vind de webcam wel toegevoegde waarde, het is echt niet dat ik er naar zit te kijken, maar als er iets gebeurt dan vind ik het wel leuk om daar ook even beeld erbij te hebben.
aah .. toch jammer..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dat is toch anders.....hij wil gewoon niet op zijn vingers gekeken als hij op de radio is. glazen huis was eigenlijk een uitzondering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |