nee, hij draait toch, het is voor mij weer een leermoment en ervaring meer, en ik vind het leuk om te doen.quote:
kap jij eens met bijdehand doen en denken dat je overal je mening over moet geven.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kap eens met dat hoerenuitroepteken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
kap eens met denken dat je alles bent.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hij is nog jong, en uit zijn woeden op het forum haha:Pquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
/care gaaf verhaal man.
[..]
Soms Bobber![]()
Jij bent niet vaak gezellig he?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:28 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
kap eens met denken dat je alles bent.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, hij draait toch, het is voor mij weer een leermoment en ervaring meer, en ik vind het leuk om te doen.
Als hij eenmaal draait heb ik er ook eigenlijk geen omkijken meer naar.
Je azijnvagijn lekt weer door in je posts.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:28 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
kap eens met denken dat je alles bent.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mender, je mag ook gewoon zeggen dat mijn grappen je niet kunnen bekoren.
[ afbeelding ]
Als je het nou idd zou kunnen stacken, zou het al veel beter zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:39 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben er net achter gekomen dat potions, imho redelijk nutteloos zijn itt enchantments... zeker als je kijkt wat de materiaal investering is voor een beetje leuke potion (ghast tears?), wat het effect er van is (niet onder de indruk), dat je maar een beperkt aantal mee kan nemen, en dat dat al die moeite toch echt niet waard is....
Ja, 8 potions stacken ofzo zou het nut al een stuk verhogen. Zeker omdat de tijdsduur van de meest potions niet echt heel hoog is. Oh en ook wel handig, maar daar zou vast wel een mod voor zijn, dat je kunt zien welke potion actief is voor hoe lang, zonder eerst naar je inv te gaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Als je het nou idd zou kunnen stacken, zou het al veel beter zijn.
gehehe je weet dat t geen echte woede is he ;Dquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:30 schreef Berik1985 het volgende:
[..]
Hij is nog jong, en uit zijn woeden op het forum haha:P
Ben jij dan net een stuiterende eekhoornquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
gehehe je weet dat t geen echte woede is he ;D
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:00 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ben jij dan net een stuiterende eekhoorn?!
Ontopic: Ik haat cave ambiance, mijn huis zit boven een grot en de hele tijd hoor ik enge geluiden
ja doe maar vrijdags kan ik toch niet online zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:29 schreef vogelkooi het volgende:
http://www.minecraftforum(...)urvival-v3-released/
Even van maken op mender?
Volgende week en keer? Vrijdag ofzo.
het spel gewoon kopen ipv illegaal, of eerst sp proberen want dat kan zonder te kopen als ik het goed hebquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:21 schreef Ongedierte het volgende:
Gasten, zouden jullie me kunnen helpen?
Ik ga binnenkort de echte versie van Minecraft kopen, maar wou het proberen dus heb ik het illegaal gedownload.
Hij doet het nu niet meer, en blijft vastlopen op Downloading Packages, ik heb hem verwijderd en een andere versie gedownload, hetzelfde verhaal, en ook nummer 3 was niks anders...
Weet iemand wat ik nu moet doen?
lees de OP eens door en download de DEMO van pcgamer. Als die werkt werkt de legale versie ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:21 schreef Ongedierte het volgende:
Ik ga binnenkort de echte versie van Minecraft kopen, maar wou het proberen dus heb ik het illegaal gedownload.
Hij doet het nu niet meer, en blijft vastlopen op Downloading Packages, ik heb hem verwijderd en een andere versie gedownload, hetzelfde verhaal, en ook nummer 3 was niks anders...
Gedaan, maar hoe duur is het spel? en hoe moet je kopen, in winkel of paypal of itunes ofzo?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lees de OP eens door en download de DEMO van pcgamer. Als die werkt werkt de legale versie ook.
EDIT deze dus : http://www.pcgamer.com/2011/04/19/download-the-minecraft-demo/
Oke, ja sorry voor mijn onwetendheid, hier komt er nog een.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:44 schreef TJV het volgende:
Itunes?
Via minecraft.net, 20 euro kost het.
Als je het spel 1x koopt is het voor altijd van jou.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:49 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Oke, ja sorry voor mijn onwetendheid, hier komt er nog een.
Ben ook aan t sparen voor nieuwe PC, als die nieuwe PC dan komt, kan ik het spel dan daarop zetten of moet ik dan WEER 20 euro neerleggen?
je betaald voor een "account" met dit account kan je op elke pc minecraft spelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:49 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Oke, ja sorry voor mijn onwetendheid, hier komt er nog een.
Ben ook aan t sparen voor nieuwe PC, als die nieuwe PC dan komt, kan ik het spel dan daarop zetten of moet ik dan WEER 20 euro neerleggen?
Chill, ik zal gauw volgen want 30 maart jarig.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je betaald voor een "account" met dit account kan je op elke pc minecraft spelen.
EDIT: denk aan world of warcraft, alleen dan zonder maandelijkse betaling zegmaar
Je kunt trouwens gewoon met iDeal betalenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:01 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Chill, ik zal gauw volgen want 30 maart jarig.
Thanks gasten.
ten eerste: warezquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:21 schreef Ongedierte het volgende:
Ugh, je hoort overal zombies en spiders, maar weet nooit waar ze vandaan komen. Die demo is wel grappig, maar niet bepaald up-to-date.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt trouwens gewoon met iDeal betalen
Klopt, dat is Minecraft Classic.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:04 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ugh, je hoort overal zombies en spiders, maar weet nooit waar ze vandaan komen. Die demo is wel grappig, maar niet bepaald up-to-date.
Had gezien, Jungle biomsquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, dat is Minecraft Classic.
Ik denk dat je een beter beeld krijgt als je op Youtube zoekt op "Minecraft 1.2"
ik vind t wel lachenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:36 schreef Ame_thyst het volgende:
MC in je eentje is echt geen fuck aan
je ben geen echte fokker.. anders had je het geweldig gevondenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:36 schreef Ame_thyst het volgende:
MC in je eentje is echt geen fuck aan
minecraft is sowieso geen reet meer aan als je eenmaal een huisje hebtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Deze.
Anyhow, als je een huisje enzo hebt in SP is het geen reet meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |