ten eerste: warezquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:21 schreef Ongedierte het volgende:
Gasten, zouden jullie me kunnen helpen?
Ik ga binnenkort de echte versie van Minecraft kopen, maar wou het proberen dus heb ik het illegaal gedownload.
Hij doet het nu niet meer, en blijft vastlopen op Downloading Packages, ik heb hem verwijderd en een andere versie gedownload, hetzelfde verhaal, en ook nummer 3 was niks anders...
Weet iemand wat ik nu moet doen?
Ugh, je hoort overal zombies en spiders, maar weet nooit waar ze vandaan komen. Die demo is wel grappig, maar niet bepaald up-to-date.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt trouwens gewoon met iDeal betalen
Klopt, dat is Minecraft Classic.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:04 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ugh, je hoort overal zombies en spiders, maar weet nooit waar ze vandaan komen. Die demo is wel grappig, maar niet bepaald up-to-date.
Had gezien, Jungle biomsquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, dat is Minecraft Classic.
Ik denk dat je een beter beeld krijgt als je op Youtube zoekt op "Minecraft 1.2"
ik vind t wel lachenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:36 schreef Ame_thyst het volgende:
MC in je eentje is echt geen fuck aan
je ben geen echte fokker.. anders had je het geweldig gevondenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:36 schreef Ame_thyst het volgende:
MC in je eentje is echt geen fuck aan
minecraft is sowieso geen reet meer aan als je eenmaal een huisje hebtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Deze.
Anyhow, als je een huisje enzo hebt in SP is het geen reet meer aan.
Handig Johanquote:[NASF] Johan is now Online.
[NASF] Johan is now Away.
[NASF] Johan is now Snooze.
[NASF] Johan is now Online.
[NASF] Johan: Ok!
[NASF] Johan: Dat wil ik wel he.
[NASF] Johan: WAnt dan kan ik huilen in je huis wanneer ik in paniek raak
Flodder: wat
[NASF] Johan: OEPS
[NASF] Johan: VERKEERDE GESPREK
[NASF] Johan: HAHA
[NASF] Johan: IK WAS EEN EROTISCHE SEKSCHAT MET ME VRIENDIN AAN HOUDEN
Flodder:!
Flodder: dit gaat in het topic
Het was stiekem met Berendquote:
volgende week zondagquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:12 schreef MineraalWater het volgende:
Vic wanneer gaat je slowchat weer open?
Het gaat er daar inderdaad heet aan toe.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Toch de aangewezen plek voor erotische sekschat met je vriendin, dat Steam.
Ja als ze ver weg woont en je graag spelletjes speeltquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dus Johan praat met zijn vriendin via steam?___________________!
Haha, ja natuurlijk! Ik was aan't flauwekullen:Pquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
gehehe je weet dat t geen echte woede is he ;D
Waarom wordt er te pas en te onpas met dit woord gegooid?quote:
Inderdaadquote:Op zondag 25 maart 2012 03:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Waarom wordt er te pas en te onpas met dit woord gegooid?
En daarna gaat hij met zijn rechterhand stoom afblazen enz. enz. enz.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:52 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Het gaat er daar inderdaad heet aan toe.
je bedoelt 25-03-2012quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:31 schreef delano.888 het volgende:
21-12-12 gaat mender down, ik voel het.
een plugin nodig hebben om hout te hakkenquote:Op zondag 25 maart 2012 05:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En daarna gaat hij met zijn rechterhand stoom afblazen enz. enz. enz.
Ik ga hier geeneens grappen over proberen te verzinnen.
Enfin, hout hebben we nodig. Mender, is er een e.t.a. voor die lumberjackplugin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |