Tuurlijk maar drie tiende is niks.quote:
Of echte kenners.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar drie tiende is niks.
Snap de commentaren hier dan ook niet. Van te voren 'Nesbitt zal wel winnen.'
Na de rit 'Was wel te verwachten.'
Profeten hoor.
Normaal gesproken zijn de WK afstanden begin maart.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:04 schreef DennisDeBengel het volgende:
Er wordt trouwens toch wel vaker in mid-eind maart geschaatst? Dat het nu een keer warm is, tja.. ze doen net alsof het seizoen tot mei loopt
Afmeldingen... Hij was een reservequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:12 schreef TheGOAT het volgende:
Die belg rijdt 6;50, wat doet hij hierIets met gelijke kansen voor elk land ofzo zeker
Familie van de dichtbije spruit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:16 schreef Felagund het volgende:
Je zal trouwens maar Ferre Spruyt heten.
Ik heb ook niks met die man... onsportieve vent dat het is..hoop dat Sven hem finaal van de baan schaatst..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:02 schreef Strani het volgende:
Bob de Jong blijft toch de enige Nederlandse sporter bij wie ik bijna niets voel wanneer hij wint. Het is altijd gezeur met die man en wanneer het niet goed gaat is het altijd de schuld van iemand anders. Liefst de media.
Kijk, met jou kan ik lezen en schrijvenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met die man... onsportieve vent dat het is..hoop dat Sven hem finaal van de baan schaatst..
Hij mocht toch blij met zijn bronzen medaille zijn?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met die man... onsportieve vent dat het is..hoop dat Sven hem finaal van de baan schaatst..
Voor mij gaat het niet eens om dat moment hoor, meer om z'n algemene houding.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij mocht toch blij met zijn bronzen medaille zijn?
Winnaars zijn vaak arrogante en vervelende mensen. Met aardige mensen dempt men de gracht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij gaat het niet eens om dat moment hoor, meer om z'n algemene houding.
Nee, dat is het ook niet. Hij is juist vooral vervelend als hij niet wint en dan op zo'n zeurderige manier. Arrogant is één ding, maar hij lijkt veel negativiteit uit te stralen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Winnaars zijn vaak arrogante en vervelende mensen. Met aardige mensen dempt men de gracht.
Dat mag, alleen de uiting tijdens de rit van Sven vond ik ronduit walgelijk...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij mocht toch blij met zijn bronzen medaille zijn?
Nu al dronken?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:25 schreef Modus het volgende:
Bob maakt geen fgijn van kanf tegen Kramer.
quote:
Dat is het accent van Bob.quote:
Ah, dat slissen van hem.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Moet nog maar zien of Kramer hier aan gaat komen...
Blokhuijsenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Laat hem mar derde worden achter sven en blokhuizen
Goed nieuws voor Bob.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Contin blijft goed bij. Lijkt wel zo van 'ik trek me aan de ander op'.
Bergsma had daar moeten staan..quote:
kramer loopt ook al snel opp hoorquote:
lijkt me niet mogelijk, zeker niet met deze omstandighedenquote:
Toch komt ie dicht in de buurt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:04 schreef franklop het volgende:
[..]
lijkt me niet mogelijk, zeker niet met deze omstandigheden
yup, wat als je een maand of 2 eerder was, dan had 6.11 moeten lukkenquote:
6:13:87 is ook goed.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:00 schreef golfer het volgende:
6:13 lijkt mij een mooie tijd voor Kramer.
Bijna 3 seconden sneller, denk het niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:05 schreef franklop het volgende:
[..]
yup, wat als je een maand of 2 eerder was, dan had 6.11 moeten lukken
2 seconden (6:11 hoog) wellicht wel, twee extra rondjes 28 en wat lagere 29equote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bijna 3 seconden sneller, denk het niet.
Inderdaad, onsympathieke pipo is hetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:06 schreef marcodej het volgende:
Ik verheug me op het interview van Bob.
Maar wel al vanaf 1999 aan de top.quote:
1998 al zilver op OS..quote:
quote:
quote:
De sporter De Jong is een koning. De mens De Jong vind ik een onsympathieke, zelfingenomen zak.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hij heeft een erelijst waar geen enkele schaatser in Nederland (Op Kramer na misschien) aan kan tippen.
Ik mag die vent niet. Vooral niet na de spelen. Onsportieve vent. Ik vind klasse in je houding net zo belkangrijk als klasse met je benen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hij heeft een erelijst waar geen enkele schaatser in Nederland (Op Kramer na misschien) aan kan tippen.
Precies, toen faalde-ie ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:09 schreef Van_Poppel het volgende:
In 1998 haalde hij al zilver op de 10km
Hij is juist niet wazig. Het is een slechte verliezer en een slechte winnaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:38 schreef Ericr het volgende:
Die haat op Bob15 jaar aan de top is zeker niet genoeg? Beoordeel hem op zijn resultaten, niet op zijn soms wat wazige gedrag.
Mooi verwoordquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mag die vent niet. Vooral niet na de spelen. Onsportieve vent. Ik vind klasse in je houding net zo belkangrijk als klasse met je benen.
SPOILER: 1000m. LadiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 5000m. LadiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 10000m. MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Jammer, geen Bergsma versus De Jong. Bob heeft niets aan Bokko, maar kan wel op een tijd weggaan.Géén kloon van tvlxd!![]()
Niet veel gezien nog tot nu toe, maar één ding vraag ik me al maanden af. Is Herbert een dik jaar terug op het matje geroepen bij de NOS dat zijn commentaar allemaal wel wat enthousiaster mag? Godsamme, wat is die vent irritant zeg. Hij zit elke wedstrijd gigantisch te schreeuwen als een Nederlander ook maar een redelijke tijd rijdt. Zelfs als een Nederlander podium haalde op een WB leek het alsof diegene zojuist olympisch kampioen was geworden.
Nu is Herbert altijd al irritant geweest, maar het is nu helemaal vreselijk geworden.![]()
Ik was er vandaag bij in Thialf, wat een fantastisch schaatsen heb ik gezien zeg. Bob hard toegeschreeuwd (ik heb wel sympathie voor iemand die als mens af en toe vreemd in elkaar steekt) en Kramer net zo hard natuurlijk. Kuck ook overigens
Morgen maar weer gewoon achter de tv zitten dan..![]()
![]()
Loting 1.000 meter dames,zaterdag:
1. Radkevitsj,WRu - Nj tun,Noo
2. Hirschbichler,Dui- Cholewinsky,VS
3. Irvine,Can - Ajdova,Kaz
4. Christ,Can - Hartmann,Dui
5. Takagi,Jap - Erbanová,Tsj
6. Hesse,Dui - Jin Peiyu,Chi
7. Kodaira,Jap - Fatkoelina,Rus
8. Tsuji,Jap - Bowe,VS
9. Yu Jing,Chi - Zhang Hong,Chi
10. Sjichova,Rus - LAUR.VAN RIESSEN
11. Richardson,VS - IREEN WÜST
12. MARGOT BOER - Nesbitt,Can
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Lezen is moeilijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:49 schreef Ambrosius het volgende:
Keurig, maar 4 posts eerder stond het er ook al.
![]()
Wel als alles achter een spoiler gestopt wordt, ja.quote:
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Er staat duidelijk DE LOTINGENquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wel als alles achter een spoiler gestopt wordt, ja.![]()
![]()
Zeiksnor.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:49 schreef Ambrosius het volgende:
Keurig, maar 4 posts eerder stond het er ook al.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Hoezo ?quote:
Gisteren was het verschil drie tiende.
ik verwacht dat zij gaat winnen, al heb ik natuurlijk liever dat er een Nederlandse wint.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo ?
Gisteren was het verschil drie tiende.![]()
op een langere afstand, wat in het voordeel was van Wüst, die gewoon te weinig snelheid heeft.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo ?
Gisteren was het verschil drie tiende.
Verschil gaat vandaag groter zijnCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Nee hoor, DE LOTINGquote:
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ik word ook niet goed van Herbert, tijd voor wat nieuws imo. Die man zit alleen maar te schreeuwen en dan ook nog hoodfzakelijk onzin. En ook gewoon waardeloze timing, gaat die gister tijdens de 5km minutenlang de resultaten van dit seizoen opdreunen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:14 schreef TheArt het volgende:
Niet veel gezien nog tot nu toe, maar één ding vraag ik me al maanden af. Is Herbert een dik jaar terug op het matje geroepen bij de NOS dat zijn commentaar allemaal wel wat enthousiaster mag? Godsamme, wat is die vent irritant zeg. Hij zit elke wedstrijd gigantisch te schreeuwen als een Nederlander ook maar een redelijke tijd rijdt. Zelfs als een Nederlander podium haalde op een WB leek het alsof diegene zojuist olympisch kampioen was geworden.
Nu is Herbert altijd al irritant geweest, maar het is nu helemaal vreselijk geworden.
Soms geneigd om het geluid uit te zetten
Even a broken clock is right twice a day.![]()
Idd, 1500 m is in principe nog dubbeltje op zijn kant. 1000 m is gewoon 100% Nesbitt. Ze heeft niet voor niks een WR gereden dit jaar, en zo ongeveer gemiddeld iedereen op 1 tot 2 seconden (op de 1000) gereden..inclusief Wustquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:17 schreef franklop het volgende:
[..]
op een langere afstand, wat in het voordeel was van Wüst, die gewoon te weinig snelheid heeft.
Verschil gaat vandaag groter zijn"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Die Joris is nog erger.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:50 schreef danos het volgende:
[..]
Ik word ook niet goed van Herbert, tijd voor wat nieuws imo. Die man zit alleen maar te schreeuwen en dan ook nog hoodfzakelijk onzin. En ook gewoon waardeloze timing, gaat die gister tijdens de 5km minutenlang de resultaten van dit seizoen opdreunen.
Soms geneigd om het geluid uit te zetten![]()
Kut, moet vandaag klussen tijdens de 10km. HOE HEB IK DAT OOIT KUNNEN BEDENKEN!?Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
Lekker sfeertje.
Jammer dat Rintje er weer zit.
Die zou tijdens de bevrijding nog zeggen dat ie het eerst nog wil zien.
Hare Majesteit ook weer aanwezig.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Radio?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kut, moet vandaag klussen tijdens de 10km. HOE HEB IK DAT OOIT KUNNEN BEDENKEN!?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ja, dat ga ik ook doen, maar de hele lol met rondetijden en zo valt dan wel een beetje weg.quote:Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
Daar heb je gelijk in ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik ook doen, maar de hele lol met rondetijden en zo valt dan wel een beetje weg.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Die wordt 4e... as alwaysquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:55 schreef roos85 het volgende:
Ben benieuwd of Boer nog wat weet klaar te spelen vandaag.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Mooie medaille voor Boer
Die heeft geen zin om 8 10km's te zien. Kan haar geen ongelijk geven.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:31 schreef Ambrosius het volgende:
En Trix gaat weer, half uurtje was dat.
![]()
![]()
quote:
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Die Boer heeft altijd een uitstraling alsof ze uren aan een waterpijp heeft lopen lurken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik vind haar een half Japanesequote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Die Boer heeft altijd een uitstraling alsof ze uren aan een waterpijp heeft lopen lurken![]()
Nee, zit te trollen nou goedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
serieus? 11e plaats is wat minder voor haar doen hoor.
Ik vind dat ze het voor een invaller goed heeft gedaan.![]()
Die 10km mannen is echt ten dode opgeschreven hoor... wellicht op de OS en WK Afstanden vervangen door een massastart of de 3kmOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Herbert en Martin lezen meequote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:56 schreef TheVulture het volgende:
Die 10km mannen is echt ten dode opgeschreven hoor... wellicht op de OS en WK Afstanden vervangen door een massastart of de 3km![]()
![]()
Die ene rit, of twee, is het fantastisch. Verder is het echt zoveel drama...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:56 schreef TheVulture het volgende:
Die 10km mannen is echt ten dode opgeschreven hoor... wellicht op de OS en WK Afstanden vervangen door een massastart of de 3km"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Maar ik snap Herbert ook weer niet hoor. Verontwaardigd zijn dat o.a. Skobrev, Yuskov en Lee afzeggen. Maar aan de andere kant wel willen dat de ploegenachtervolging serieus genomen wordt, wat zij juist doen. En als bijvoorbeeld Skobrev wel zou rijden en dat dan zou doen zoals op de 5 gisteren was het al helemaal niet goed geweest voor de heren.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:56 schreef TheVulture het volgende:
Die 10km mannen is echt ten dode opgeschreven hoor... wellicht op de OS en WK Afstanden vervangen door een massastart of de 3km![]()
Die Timmer is niet bepaald een succes als coach heOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wou het net zeggen..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:37 schreef TheVulture het volgende:
Die Timmer is niet bepaald een succes als coach he![]()
Anni Friesinger als commentator vind ik wel leuk. Als oorspronkelijke duitser, te zien te zijn op de Nederlandse tv
Wennemars er bij zou ook leuk wezen![]()
![]()
Die werd geinterviewd over zijn (tegenvallende) prestaties, daarin gaf hij aan dat hij nu meer op uithoudingsvermogen ipv op snelheid had getraind en dat dat wellicht niet de goede aanpak was.quote:
Om vervolgens bij een kraampje weg te lopen met 3 broodjes hamburger![]()
![]()
Biertjes, worstjes, broodjes hamburgerNu is het een kwestie van sterk zijn
Nu komen trouwens wel de interessante ritten; ben benieuwd wat Kuck kan.![]()
![]()
Sws, ik zou nooit van Nederland zonder een koningshuis kunnen houden. Maar die discussie hoort niet hier volgens mijquote:Bea is al 75, en nog zo vitaal en fit, ze heeft zoveel klasse en uitstraling
Only the strong survive![]()
Hij rijdt een mooie stabiele race, maar ik denk niet dat hij met deze tijd in de buurt van het podium komt.quote:![]()
Is er een saaier sportonderdeel dan de 10 kilometer schaatsen ?
Geef mij Ma Flodder maar.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:38 schreef TheGOAT het volgende:
Bea is al 75, en nog zo vitaal en fit, ze heeft zoveel klasse en uitstraling
Wie weet maken ze het groeien van gras ooit nog een olympisch. Geeft ongeveer net zoveel kijkplezier.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:48 schreef tong80 het volgende:
Is er een saaier sportonderdeel dan de 10 kilometer schaatsen ?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Op beide onderdelen zou Nederland altijd goud pakken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie weet maken ze het groeien van gras ooit nog een olympisch. Geeft ongeveer net zoveel kijkplezier.Citius, Altius, Fortius.![]()
Echt wtf, jammer voor hem, maar hoe kan dat joh, het is geen sprint afstand ofzo
Gerard Kemkers zelfs op de spelen.quote:
Ik denk dat ie zelf tijdens het schaatsen van verveling in slaap was gevallen en daarom viel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:00 schreef TheGOAT het volgende:
Echt wtf, jammer voor hem, maar hoe kan dat joh, het is geen sprint afstand ofzo
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Dat bedacht ik mij ook toen ik het getypt had, maar ik dacht echt wtf, hoe kan dat nou, ik was een beetje geschokt :$Only the strong survive![]()
Anni is behoorlijk aangekomen, hè?
Jammer van Swings, al had ik sowieso iets meer van hem verwacht, net als van Contin.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Begin vorige eeuw werd de winnaar van de Olympische Marathon gediskwalificeerd omdat ie de laatste 10 meter voor de finish werd geholpen door een toeschouwer.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:09 schreef Montov het volgende:
[..]
Voor niets 8400m geschaatst. Wel sneu.
Teveel Kaffee und Kuchen.quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Met de trein of auto ?quote:
Minder dan 1,5 jaar geleden werd de Olympisch Kampioen op de 10 km gediskwalificeerd na een foute wisselquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begin vorige eeuw werd de winnaar van de Olympische Marathon gediskwalificeerd omdat ie de laatste 10 meter voor de finish werd geholpen door een toeschouwer.
Hup Bergsma !!!!!!
Rijdt wel netjes constant op 31.0 maar daarmee rijd je geen 12:50 volgens mij zoals Anni voorspelde en Ritsma ook. Moet maar zien of ze ver onder de 13,00 gaan rijden..Only the strong survive![]()
Ze zijn wel fan van Adema he (ik ook hoor) maar ze zijn altijd alleen maar lovend over hem hehe
Langzaam aan gaat hij van 31,0 naar 30,8 en 30,6 en nu 30,4. Kijken hoe ver hij door kan versnellen
![]()
Bergsma
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Nee die had een whiteboard wat hij leeg moest vegen, waardoor hij niet zag dat Kramer uit de andere baan kwam geredenquote:
Maar de jaren daar voor had hij wel altijd briefjes.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:32 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Nee die had een whiteboard wat hij leeg moest vegen, waardoor hij niet zag dat Kramer uit de andere baan kwam geredenCitius, Altius, Fortius.![]()
Toch nog 12,57 of 12,58 is toch wat anders dan onder de 12,50 waar hij lang op reedt...Only the strong survive![]()
Nee, het dopje moest nog op de stift.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:32 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Nee die had een whiteboard wat hij leeg moest vegen, waardoor hij niet zag dat Kramer uit de andere baan kwam gereden
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |