Tuurlijk maar drie tiende is niks.quote:
Of echte kenners.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar drie tiende is niks.
Snap de commentaren hier dan ook niet. Van te voren 'Nesbitt zal wel winnen.'
Na de rit 'Was wel te verwachten.'
Profeten hoor.
Normaal gesproken zijn de WK afstanden begin maart.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:04 schreef DennisDeBengel het volgende:
Er wordt trouwens toch wel vaker in mid-eind maart geschaatst? Dat het nu een keer warm is, tja.. ze doen net alsof het seizoen tot mei loopt
Afmeldingen... Hij was een reservequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:12 schreef TheGOAT het volgende:
Die belg rijdt 6;50, wat doet hij hierIets met gelijke kansen voor elk land ofzo zeker
Familie van de dichtbije spruit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:16 schreef Felagund het volgende:
Je zal trouwens maar Ferre Spruyt heten.
Ik heb ook niks met die man... onsportieve vent dat het is..hoop dat Sven hem finaal van de baan schaatst..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:02 schreef Strani het volgende:
Bob de Jong blijft toch de enige Nederlandse sporter bij wie ik bijna niets voel wanneer hij wint. Het is altijd gezeur met die man en wanneer het niet goed gaat is het altijd de schuld van iemand anders. Liefst de media.
Kijk, met jou kan ik lezen en schrijvenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met die man... onsportieve vent dat het is..hoop dat Sven hem finaal van de baan schaatst..
Hij mocht toch blij met zijn bronzen medaille zijn?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met die man... onsportieve vent dat het is..hoop dat Sven hem finaal van de baan schaatst..
Voor mij gaat het niet eens om dat moment hoor, meer om z'n algemene houding.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij mocht toch blij met zijn bronzen medaille zijn?
Winnaars zijn vaak arrogante en vervelende mensen. Met aardige mensen dempt men de gracht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij gaat het niet eens om dat moment hoor, meer om z'n algemene houding.
Nee, dat is het ook niet. Hij is juist vooral vervelend als hij niet wint en dan op zo'n zeurderige manier. Arrogant is één ding, maar hij lijkt veel negativiteit uit te stralen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Winnaars zijn vaak arrogante en vervelende mensen. Met aardige mensen dempt men de gracht.
Dat mag, alleen de uiting tijdens de rit van Sven vond ik ronduit walgelijk...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij mocht toch blij met zijn bronzen medaille zijn?
Nu al dronken?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:25 schreef Modus het volgende:
Bob maakt geen fgijn van kanf tegen Kramer.
quote:
Dat is het accent van Bob.quote:
Ah, dat slissen van hem.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Moet nog maar zien of Kramer hier aan gaat komen...
Blokhuijsenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Laat hem mar derde worden achter sven en blokhuizen
Goed nieuws voor Bob.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Contin blijft goed bij. Lijkt wel zo van 'ik trek me aan de ander op'.
Bergsma had daar moeten staan..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |