Het is vooral een irritante verslaving. Constante honger naar nieuws, veel ouwehoeren en (in mijn geval) mensen een beetje jennen. Beheerst je levenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:33 schreef Hexagon het volgende:
Hehe, welkom bij de leukste en meest verslavende hobby die er is
Overigens eindigen politici vaak wel wat corpulenter dan verslaafden aan bepaalde 'middelen'quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:33 schreef Hexagon het volgende:
Haha, die is goed.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:32 schreef robin007bond het volgende:
Veel partijprogramma's lezen, lekker op Wikipedia zoeken naar de ideologieën en als je dat hebt gedaan raad ik je aan het boek 'Economy in One Lesson' te lezen.
Dat laatste puur voor wat economisch inzicht, zodat je niet in bepaalde valkuilen valt.
Alleen blijken dat ook altijd incapabele rukkers te zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
Om je een illusie bij voorbaat te nemen, eerst zul je een bepaalde ideologie aanhangen en de daarmee verbonden partijen steunen. Dan kom je erachter dat daar maar incapabele rukkers zitten die de ideologie verloochenen en alleen maar geilen op de macht. Dat is dan het moment waarop je je realiseert dat de democratie maar kut is en verlang je naar een systeem waarin een groep wijze mannen alle macht in handen heeft en het klootjesvolk z'n bek moet houden.
Nee, alleen tegenwoordig leiden ze grote bedrijven.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Alleen blijken dat ook altijd incapabele rukkers te zijn.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, alleen tegenwoordig leiden ze grote bedrijven.
Dan zit dat wel al goed.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Overigens eindigen politici vaak wel wat corpulenter dan verslaafden aan bepaalde 'middelen'
Jij hebt wel een heel verknipte definitie van 'leuk'.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind (let op, persoonlijke mening!) van niet, net als bijvoorbeeld het mishandelen van dieren niet leuk is. Politiek is in mijn optiek een noodzakelijk kwaad, net als de juristerij, beoefend door mensen die moreel niet helemaal goed zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |