Dat kan nooit lang goed gaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Fuck, wegwezen, ze heeft zitten denken namelijk
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ze dalijk het ziekenhuis belt wegens extreme hoofdpijn
Awwquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Pisces, kijk wie we gisteren zagen lopen toen we naar huis gingen![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat duurt wekenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:02 schreef Muis006 het volgende:
Lief dagboek,
Ik probeer een pan met vetaanslag weer schoon te krijgen.
Weken in soda helpt, maar het duurt zo langgggggg
Zet er een plant inquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar het is de pan waar mijn oma altijd bami in maakte
quote:
quote:
quote:
Dat dus jaquote:
Ipdaten dan, kreng.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Mijn whatsap is niet meer up to date, kun je die pics nie op FB rammen?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:36 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Purrrrrrrrrrrcy![]()
Ik zag vandaag een Percy op de markt maar net toen ik een foto wilde maken zag die Percy mijn honden en ging ie helemaal door het lint dus toen ben ik maar doorgelopen
Nee, nu wordt het tussen 6 en 9. Heb ik de hele dag voor jan lul binnen gezetenquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, nu wordt het tussen 6 en 9. Heb ik de hele dag voor jan lul binnen gezeten![]()
quote:
Ik was me ook aan het stralen noooooh.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De spanning is ondraaglijk.
Ik heb al twee keer een schone slip aan moeten doen
jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Sma goe dat wij net voor die tijd daten dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:11 schreef Pagan het volgende:
[..]![]()
Waar aan?Maartenskliniek, woerdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Da's vlak bij mijquote:
Denken ze nu gelukkig eindelijk iets te kunnen doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
I hope so.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Denken ze nu gelukkig eindelijk iets te kunnen doen?![]()
Ik heb ook m'n kousjes aan, lekker wild!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Gister bij de kapper highlights erin gegooid, lekker gek de zon in!
Kan ook, is het een officiele release of gewoon een custom ROM?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:05 schreef DeZwabber het volgende:
meh, de facebook app is nogal onbetrouwbaar soms doet hij het goed, soms heb je een regen aan Force Close berichten
Even naar die browser kijken, heb nu Dolphin, maar ergens werkt dat niet helemaal lekker, alhoewel ik het gevoel heb dat dat meer komt omdat de ICS update een beetje buggy is :y
quote:Last Minute ist noch nicht zu spät. In unseren Ticket-Shops für Rock am Ring und Rock im Park warten noch ein paar hundert Karten. Hier gilt: schnell sein, um dabei zu sein.
Wat een stoere actiefotoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Kees is trouwens keihard van de eerste plek gedonderd bij Thessa, want Shivas apporteert en dan vindt Thessa helemaal keicool
![]()
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Het kind en de 7 hondjes waren echt helemaal blij en happy aan het racen, zelfs de keizer
De enigsten die dat weten zijn jullie zelf en jullie zullen doen wat het beste voor Othello is dat weet ik zeker.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:24 schreef Strega het volgende:
Heerlijk hé die zon.
Hier een beetje mineur..... Othello gaat al een paar weken niet zo goed. Gaat met de dag slechter. Vandaag heeft hij nog lekker een uurtje in mijn stoel buiten gelegen. Hij eet nog wel, maat alles doet hem pijn, kan nergens meer op en af springen. En hij kijkt zo ontzettend moe. Hij is op ben ik bang. Twee maanden geleden dolde hij nog regelmatig even met Tashi, nu red hij het ochtend en avond rondje niet meer. Ben een beetje bang dat dit zijn laatste weekje in de zon gaat worden.
Bijna 18, die oude Fant van ons. Is zo moeilijk, maar ik wil ook niet egoïstisch zijn.
Wat is wijsheid?
Wat een stoere meid is het tochquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Kees is trouwens keihard van de eerste plek gedonderd bij Thessa, want Shivas apporteert en dan vindt Thessa helemaal keicool
![]()
[ afbeelding ]
Ik sluit me helemaal aan bij indaha.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:24 schreef Strega het volgende:
Heerlijk hé die zon.
Hier een beetje mineur..... Othello gaat al een paar weken niet zo goed. Gaat met de dag slechter. Vandaag heeft hij nog lekker een uurtje in mijn stoel buiten gelegen. Hij eet nog wel, maat alles doet hem pijn, kan nergens meer op en af springen. En hij kijkt zo ontzettend moe. Hij is op ben ik bang. Twee maanden geleden dolde hij nog regelmatig even met Tashi, nu red hij het ochtend en avond rondje niet meer. Ben een beetje bang dat dit zijn laatste weekje in de zon gaat worden.
Bijna 18, die oude Fant van ons. Is zo moeilijk, maar ik wil ook niet egoïstisch zijn.
Wat is wijsheid?
Ja, ik leg hem nu nog maar even lekker in de zon.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh Strega, wat is dat toch moeilijk altijd...
Jawulquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:35 schreef oh-oh het volgende:
Nein, heb je toch niet naar mn huis gestuurd, of wel ....
Het was weer mooi weer vandaag jaquote:Op zondag 25 maart 2012 17:32 schreef Pagan het volgende:
En weer uit de zon. Heerlijk dagje buiten gehad.
quote:
Dat zal vast storm lopenquote:PostNL biedt mobiel bellen aan
Uitgebracht op: 26 Maart 2012 - 07:09:16
DEN HAAG (ANP) - Vanaf maandag kunnen mensen ook bij PostNL terecht voor mobiel bellen. Het bedrijf breidt zijn assortiment in de postkantoren uit met prepaid bellen. Klanten kunnen een simkaart met beltegoed kopen of een combipakket dat bestaat uit een telefoon en een simkaart, zo heeft PostNL maandag gemeld.
Voor het bellen wordt betaald per seconde en klanten hoeven geen starttarief te betalen. Opwaarderen kan bij de 2000 PostNL postkantoren die in winkels te vinden zijn, maar ook online.
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Nou, mijn weekend is ook weer om, mn ouders stonden gisteren om 13.00 op de stoep en gingen pas na 19.00 weg. Hele dag schaatsen op tv![]()
Ik ben wel nog met mn moeder gaan wandelen, maar ik wandel voor mn rust en met mn moeder is daar geen sprake van, dus het was een uitputtingsslagquote:
JA!!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Kan ik hier nog iemand blij maken met een boekenweekgeschenk?
Is je moeder zo'n sporty spice?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben wel nog met mn moeder gaan wandelen, maar ik wandel voor mn rust en met mn moeder is daar geen sprake van, dus het was een uitputtingsslag![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Nee, mn moeder is zo een chatty spice![]()
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
![]()
Ik heb dr zelfs twee keer gehoord of ze mss ff dr muil wilde houwen maar ho maar
Leuk, thanksquote:Op maandag 26 maart 2012 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Ok, verkocht aan die mevrouw met het gele eendje![]()
Komt eraan
So not funnyquote:
Ik snap niet helemaal dat mensen niks tegen hun hond zeggen als zoiets gebeurt... rare mensen heb je tochquote:Op maandag 26 maart 2012 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik probeer ff expres niet meer te denken aan wat er net met Billy gebeurde trouwens
Zoquote:Op maandag 26 maart 2012 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Billy werd net echt vet aangevallen op de Griend.
Jachthondgeval dook echt zomaar boven op hem, hij was met twee andere honden ( een pincher en jawel, NOG een bedlingtonterrier) aan het spelen, en die hond kwam erbij en BAM.
Mooiste is, die pincher en die bedlington die waren veel snauweriger, Billy deed echt echt niks.
Dus die ging op zn rug en ze flikkerden samen van die verhoging daar af, dat is denk ik wel 1.20 hoog of zo.Ik had gelijk wel gezien dat Billy ok was, en Sjon en Kees gingen zo hard uit hun plaat, dat ik maar weggelopen ben. Die vent corrigeerde zijn hond niet eens![]()
Ik overweeg of ik ze voortaan mss toch maar niet gewoon alleen nog maar op het balkon moet laten
Oh jeequote:Op maandag 26 maart 2012 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Nee, Billy is niet snel van zijn stuk.
Sjon daarentegen![]()
quote:
Jakkes, wat een hoogtequote:Op maandag 26 maart 2012 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Billy werd net echt vet aangevallen op de Griend.
Jachthondgeval dook echt zomaar boven op hem, hij was met twee andere honden ( een pincher en jawel, NOG een bedlingtonterrier) aan het spelen, en die hond kwam erbij en BAM.
Mooiste is, die pincher en die bedlington die waren veel snauweriger, Billy deed echt echt niks.
Dus die ging op zn rug en ze flikkerden samen van die verhoging daar af, dat is denk ik wel 1.20 hoog of zo.Ik had gelijk wel gezien dat Billy ok was, en Sjon en Kees gingen zo hard uit hun plaat, dat ik maar weggelopen ben. Die vent corrigeerde zijn hond niet eens![]()
Ik overweeg of ik ze voortaan mss toch maar niet gewoon alleen nog maar op het balkon moet laten
Hij start de week wel goed!quote:Op maandag 26 maart 2012 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Nee, wel drie keer op de stoep op weg naar huis en hij had op de heenweg ook al twee keer gescheten.
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Nee, wel drie keer op de stoep op weg naar huis en hij had op de heenweg ook al twee keer gescheten.
De middag is nog jong, hij kan nog drieduuzend keer binnen schijten hequote:
Ja ik las precies over jullie afspraak toen jullie daar al waren... arm mens.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Lullige was, ik had daar afgesproken, met een lief oud mevrouwtje van Facebook, die is zich de pleuris geschrokken.
Pampertje omquote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De middag is nog jong, hij kan nog drieduuzend keer binnen schijten he
Kurk dr inquote:
Plasje doen.quote:
Q ook nietquote:Op maandag 26 maart 2012 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Q had ze es voor me gebrand maar die liepen niet
quote:
quote:
Godverquote:
Ik vind het so far geweldig, seizoen 5.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mag ook wel na dit dramatische seizoen. Revanche.
Dat is niet mijn drive om te kijken.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh, zolang Duchovny in beeld is is het de moeite om te kijken
Joepi. Denk ik. Ik ken het zoals gewoonlijk niet.quote:
Apart is dat.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik vind het so far geweldig, seizoen 5.
Goed plan Bos, lekker rustig aan!quote:Op maandag 26 maart 2012 17:27 schreef Bos81 het volgende:
Vol hoofd, boel kan ieder moment ontploffen, dus maar wat besteld bij thuisbezorgd.nl33
Na het eten maar lekker wandelen.
Fanboyquote:
Ja de stijl ben ik ook geen fan van, toen t net online kwam toen vergelijk iemand al die objecten op de achtergrond al met vliegende tentjesquote:
Pukkelpop klinkt ook erg kinderlijkquote:Op maandag 26 maart 2012 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Haha ik vind die Pukkelpop site juist altijd uitblinken in zijn kinderlijk eenvoudige design
Ja, maar dat artwork dit jaar, het kan écht niet na vorig jaarquote:Op maandag 26 maart 2012 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Haha ik vind die Pukkelpop site juist altijd uitblinken in zijn kinderlijk eenvoudige design
Ja maar wat is dan het genre?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de banner ook wel tof eigenlijkEn ook wel passend voor dat genre.
HEEEEEEEEEEE WHATS WRONG WITH JOEHOEOEOEOOEquote:
En om te nuecken..quote:Op maandag 26 maart 2012 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar dat artwork dit jaar, het kan écht niet na vorig jaar
[ afbeelding ]
En ik vond t qua sfeer een erg relaxed festival, ook al was t maar anderhalve dag, waar van een halve dag echt festival. Maar goede camping, vriendelijke mensen, ruim opgezet terrein. Iets minder wannabe's dan bij Lowlands. Daar heb je toch altijd nog redelijk wat van die hipsters die er niet heen gaan om de muziek, of de sfeer, maar omdat het nu ineens onwijs hip en cool is daar een kaartje voor te hebben
Geen idee, ik ken het niet goed genoeg, ik neem gewoon als voorbeeld Pinkpop; veel alternatieve meuk en lekker links, en op de camping, Dapast erbijquote:Op maandag 26 maart 2012 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar wat is dan het genre?Ik vind het artwork ook qua kleurgebruik en font best wat kinderlijk ogen, en dat in combinatie met de naam doet je echt vermoeden dat K3 en Samson en Gert er staan, maar tis gewoon een 'volwassen' festival, met gewoon 'normale' acts die je ook op een Pinkpop, Werchter, Lowlands, noem maar op tegenkomt
Ik heb het al 2 dagen in mijn hoofd en wilde de pijn even delenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEE WHATS WRONG WITH JOEHOEOEOEOOE
Maar, is het een hint ofzo? Zo ja, dan snap ik 'm niet
T blijft wel hangen ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb het al 2 dagen in mijn hoofd en wilde de pijn even delen
Ja een vriend van me wilde daar graag heen, maar ik zit dan op www.rock-am-ring.com, wat praktisch 90% van de lineup deeltquote:Op maandag 26 maart 2012 21:53 schreef Bos81 het volgende:
Loveless, ken je FortaRock? Eendaagsfestival in NIjmegen. Dit jaar vrij grote namen. Met Machine Head, Slayer. Devin Townsend...
http://www.fortarock.nl/
Das toch bij zo'n beetje al die festivals, een camping en alternatieve meuk. Net zoals je in de meeste bruine kroegen veel rechtse meuk en schlagers hebtquote:Op maandag 26 maart 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken het niet goed genoeg, ik neem gewoon als voorbeeld Pinkpop; veel alternatieve meuk en lekker links, en op de camping, Dapast erbij
Ja waarom vraag je het dan, als je het al weetquote:Op maandag 26 maart 2012 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch bij zo'n beetje al die festivals, een camping en alternatieve meuk. Net zoals je in de meeste bruine kroegen veel rechtse meuk en schlagers hebten een beer in het bos schijt
Nou, omdat ik (nog steeds) de link niet snap tussen een enigszins kinderlijke naam en layout, en 'links, alternatief, en camping'quote:Op maandag 26 maart 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja waarom vraag je het dan, als je het al weet![]()
En dus vind ik het passen die layout
Er wordt wel meer zoals dit gemaakt voor die hoek qua muziek...quote:Op maandag 26 maart 2012 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, omdat ik (nog steeds) de link niet snap tussen een enigszins kinderlijke naam en layout, en 'links, alternatief, en camping'
Alternatief of rock is toch niet ineens iets anders als het commercieel is? Dat blijft toch nog alternatief en rock?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Nou Pinkpop en Werchter zijn verre van alternatief, al jaren hoor, das commercieler dan commercieel
Echt niet? kanker tntquote:
PostNL schatjequote:Op maandag 26 maart 2012 22:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt niet? kanker tntFucking naar je huis adres gestuurd!
Neuh, dat sowieso niet eigenlijk, niet voor de die-hards. En als je kijkt wat er op Pinkpop staat is het gros gewoon nooit echt underground geweest hoor. En das eigenlijk op die 'bekende' festivals sowieso niet echt meer zo. Natuurlijk, op Lowlands/Pukkelpop is er nog wel een deel wat meer 'onbekend' en 'alternatief/underground' is, maar ze moeten het ook gewoon van hun headliners (dus Foo Fighters, en vorig jaar stond bv. zelfs Eminem op Pukkelpop geprogrammeerd).quote:Op maandag 26 maart 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alternatief of rock is toch niet ineens iets anders als het commercieel is? Dat blijft toch nog alternatief en rock?
Ah gos, ik zie nu pas dat ze ouder is dan ik dacht, wat schetig die foto'squote:Op maandag 26 maart 2012 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Lullige was, ik had daar afgesproken, met een lief oud mevrouwtje van Facebook, die is zich de pleuris geschrokken.
Ik zeg ook nergens voor die-hards, ik zeg gewoon alternatief. Voor iemand die van pop of dance houdt staat Pinkpop/Lowlands niet op een lijstje, er zijn zat gitaren zeg maarquote:Op maandag 26 maart 2012 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, dat sowieso niet eigenlijk, niet voor de die-hards. En als je kijkt wat er op Pinkpop staat is het gros gewoon nooit echt underground geweest hoor.
Dat noem ik alternatief, dat is geen pop, dus alternatief.quote:Muse, Smashing Pumpkins, Evanescense, Snow Patrol, Linkin' Park en Marilyn Manson
Mwah, ook dat ben ik t niet mee eens hoor, zeker Pinkpop is het gros van de jaren echt heel gematigd en staan regelmatig ook gewoon dance acts als Chemical Brothers, Tiesto, Faithless is volgens mij de act die er het vaakst heeft opgetreden. Dingen als Nelly Furtado heb ik daar gezien, Alanis Morrisette, etc. etc.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens voor die-hards, ik zeg gewoon alternatief. Voor iemand die van pop of dance houdt staat Pinkpop/Lowlands niet op een lijstje, er zijn zat gitaren zeg maar
Een die-hard heeft niks op Pinkpop te zoeken...
Ik denk dat ik dan alleen op de hoogte ben van al die gitaar bandjes en niet alle podia kenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, ook dat ben ik t niet mee eens hoor, zeker Pinkpop is het gros van de jaren echt heel gematigd en staan regelmatig ook gewoon dance acts als Chemical Brothers, Tiesto, Faithless is volgens mij de act die er het vaakst heeft opgetreden. Dingen als Nelly Furtado heb ik daar gezien, Alanis Morrisette, etc. etc.
Vooral PinkPOP is echt meer POP dan zou je denkenHet meeste 'gitaren' zijn ook gewoon van die 3FM gitaarpop, of easy listening.
Mwah, Snow Patrol is redelijk pop hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
De line-up van 2007 bijvoorbeeld met:
[..]
Dat noem ik alternatief, dat is geen pop, dus alternatief.
Oh je hebt zeker een punt hoor, de grote namen zijn ook op Pinkpop de laatste jaren soms best hardrock georienteerd geweest, met Metallica, Linkin Park, Smashing Pumpkins, Rage against the Machine, etc.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan alleen op de hoogte ben van al die gitaar bandjes en niet alle podia ken![]()
Faithless wist ik wel, Nelly en Tiesto dus niet...
Ik zie meestal alleen dingen van een hoofdpodium.
Snow Patrol ken ik amper iets van... En ah, dan ben ik dus idd niet goed op de hoogte, de mensen die ik ken die er naar uit kijken, die gaan voor al die gitaartjes. En de rest boeit ze niet, en mij ook niet, dus ik mis van alles zie ikquote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, Snow Patrol is redelijk pop hoor
En daar kan je ook (uit diezelfde redelijk 'metal' georienteerde jaargang) weer dingen als Krezip, Ilse DeLange, Gabriel Rios, Maria Mena, Macy Gray, The Fratelli's, en The Scissor Sisters zetten
Je weettog van mn kleptopostbode???quote:Op maandag 26 maart 2012 22:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt niet? kanker tntFucking naar je huis adres gestuurd!
quote:
Dat jaar hadden ze over kunnen slaanquote:Op maandag 26 maart 2012 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
2009 was dan weer echt een onwijssss Pop-jaar;
hoofdpodium:
The Killers (mwah okee, kan je rock vinden)
Krezip
Milow
Novastar
Amy McDonald
Snow Patrol
2e podium:
Elbow
Rowwen Heze
Maria Mena
James Morrison
Keane
JvT
3e podium;
Katy Perry (!)
Ting Tings
Kyteman
Het was ooit (nu-) metal / rock, al vrees ik grote vrezen wat er dit jaar op Rock am Ring nog van over isquote:Op maandag 26 maart 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat jaar hadden ze over kunnen slaan
En Linkin Park hardrock noemen, foei
Ja ik moet wel zorgen dat ze d'r email-bom aan het goede bedrijf stuurt.quote:
Die stond toen ook op Werchterquote:Op maandag 26 maart 2012 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb daar ook echt veel dance gezien, chemical brothers, Faithless, Junkie XL, en artiesten als Macy Gray,NERD, Lauryn Hill, the Roots etc etc, echt, het is gewoon wat er in is op het moment, dat op Pinkpop staat.
Dieptepunt was toch wel die show van Pink, qua popmuziek, gelukkig was ik er toen niet
Welterusten Bosquote:
Die beschrijving komt meer overeen met een vuvuzela.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik toch Maria Mena, Milow en Kyteman op 1 avond krijg, dan schiet ik echt spontaan in depressie. Die fluit alleen al van die laatsteTOETTTTTTTTTTT
Die klinkt meer aangenaam dan die 1001 tonen van die knul met fluit.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die beschrijving komt meer overeen met een vuvuzela.
Ook Foo Fighters, Triggerfinger, en wat andere leuke dingen. Maar das gewoon echt te idioot voor worden geworden, meer een 'OH KIJK MIJ EENS NAAR LOWLANDS GAAN', dan dat het nog om de muziek en sfeer gaatquote:Op maandag 26 maart 2012 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Lowlands, is dat nog wat qua line-up dit jaar? Of schuilt Maria mena ook in een tentje daar?![]()
Girls Aloud? Atomic Kitten?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh hahahaha en zelfs Pinkpop vroegah, bands als the Police, erg pop hoor![]()
En ik heb daar es die grietjes gezien, gruwelijk, zo een Engels girlbandje, ik weet de naam ff niet
Sugababes? aangekondigd door Giel blote Piel?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:33 schreef oh-oh het volgende:
En ik heb daar es die grietjes gezien, gruwelijk, zo een Engels girlbandje, ik weet de naam ff niet
Take That?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:33 schreef oh-oh het volgende:
JA DAT, oh wat was dat ergquote:Op maandag 26 maart 2012 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sugababes? aangekondigd door Giel blote Piel?
Ik heb altijd het idee dat merendeel van die mensen van die "dagjesmensen" zijn. Ze zitten 50 weekenden per jaar thuis op Zaterdag, en EENS per jaar is het hoogtepuntquote:Op maandag 26 maart 2012 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
8 maanden van tevoren uitverkopen zonder dat er 1 naam bekend is![]()
Polkahoedjesquote:Op maandag 26 maart 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Speaking of which, wat zullen we dit EK voor accessoire krijgen?
Het is een Johannes-evenementquote:Op maandag 26 maart 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat merendeel van die mensen van die "dagjesmensen" zijn. Ze zitten 50 weekenden per jaar thuis op Zaterdag, en EENS per jaar is het hoogtepuntZe gaan naar Pinkpop
Verder nooit een kroeg of concert of wat dan ook, maar Pinkpop, hjaaa....
![]()
Lekker rustigquote:
Oh Muisje tochquote:
Ik heb al naar jou gezwaaid vandaagquote:
It must be lovequote:Op maandag 26 maart 2012 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh Muisje tochJe bent de enige die dit snapt
Goeie genade, dit is wel treffend jaquote:
Slaap lekker ragazza!quote:
Gelukkig maakten NERD en Moloko dat jaar meer dan uitstekend, en had ik een vrijkaartjequote:Op maandag 26 maart 2012 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeie genade, dit is wel treffend ja
En of het lekker wasquote:
Dat heb je vooral op die maandag ja, vaak een erg grote afsluiter, en overdag wat dingen als Nelly Furtado, Alanis, etc.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat merendeel van die mensen van die "dagjesmensen" zijn. Ze zitten 50 weekenden per jaar thuis op Zaterdag, en EENS per jaar is het hoogtepuntZe gaan naar Pinkpop
Verder nooit een kroeg of concert of wat dan ook, maar Pinkpop, hjaaa....
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
en dus nog programma-budget over hadden
Ja, ik vind dat echt een doodzonde, het was niet dat er niks tourde ofzo, je tickets voor de hoofdprijs verkopen, en dan nog knaken overhouden van t geld wat je hebt gereserveerd om bands te laten komenquote:
Dat is echt om te schamen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat echt een doodzonde, het was niet dat er niks tourde ofzo, je tickets voor de hoofdprijs verkopen, en dan nog knaken overhouden van t geld wat je hebt gereserveerd om bands te laten komen
Neuh, en dat geeft niet, tis gewoon een commerciele wereld en dat weet je van tevoren. Maar als je dan al zegt 'gut, we leggen dit opzij, das de winst, dan boeken we hier acts van', en dan NOG hou je van dat budget geld overquote:Op maandag 26 maart 2012 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ze doen die festivalletjes toch voor het grote geld en nergens anders voor
Slim dus, want die sukkels komen toch welquote:Op maandag 26 maart 2012 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, en dat geeft niet, tis gewoon een commerciele wereld en dat weet je van tevoren. Maar als je dan al zegt 'gut, we leggen dit opzij, das de winst, dan boeken we hier acts van', en dan NOG hou je van dat budget geld over
Ja eigenlijk wel, maar die fluit die vind ik nog erger geloof ikquote:
Ik snap ook niet wat mensen in die gast zienquote:Op maandag 26 maart 2012 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word echt helemaal gek als ik ook maar 1 toon uit die fluit van hem hoor
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
Soungarden, ik ben benieuwd, das met Chris Cornell toch?
Nou ja precies, dat vind ik dus gewoon ook link. Ik zou dat ook denken als ik organisator was. Ik vind dat je het ook al bij Rock am Ring / im Park ziet. Das nu ook beide uitverkocht, 150.000 (!) kaartjes. En je ziet gewoon dat waar ze normaal nog wel een paar middelgrote tot grote namen hadden toegevoegd die organisator (die meerdere dingen organiseert in Duitsland) nu gewoon nog in Augustus een 'nieuw' festival opgezet, met acts die prima op Rock am Ring passen. Of acts als Motley Crue (jaja, ook vergane gloriequote:Op maandag 26 maart 2012 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Slim dus, want die sukkels komen toch wel![]()
Nope, heb ze es op Pinkpop gezien, ben er niet zo'n fan van live, zeker niet zonder Frusciante, en Triggerfinger op RaRquote:Op maandag 26 maart 2012 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Clubshows zijn voor de fans ook altijd veel leuker.
Ga jij naar de Peppers in de Goffert Ll?
Als ik had geweten dat Triggerfinger t voorprogramma deed dan was ik wel gegaan denk ik![]()
En ik baal baal baal als een fucking stekker dat Young the Giant 3 gigs doet, in Melkweg, Tivoli en het Paard notabene, net die 5 dagen dat ik op Texel zitEn dan ook nog Stephen Marley in Tivoli die week, allemaal voor minder dan twee tientjes, godhoerige
Young the Giant? Zeker, das vond ik dus t schoolvoorbeeld van wat vorig jaar op Lowlands stond (en misschien ook wel Pukkelpop zou doen? Geen idee), en ik dit jaar op Werchter / Pinkpop / RaR / Roskilde zou verwachten, maar volgens mij staat het in ieder geval niet op de eerste drie?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Echt erg lame, ik vind amper wat leuk, ik ga zelden weg, krijg je zoiets![]()
En dan nog in drie van zulke leuke venues ook![]()
En ze spelen volgend jaar echt niet meer zo klein, die zijn nu al festivalwaardig
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Prince zal ook nog wel komen die week gok ik, in het Mecc of zo
Wat vinden jullie van Sebastian Bach, voormalig zanger van Skid Row.?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil hem wel, maar dan wel met kort haar
Ja, die kleine clubs verbazen me dus echt, omdat ik ze nu al eerder die grote festivals had zien doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Young the Giant? Zeker, das vond ik dus t schoolvoorbeeld van wat vorig jaar op Lowlands stond (en misschien ook wel Pukkelpop zou doen? Geen idee), en ik dit jaar op Werchter / Pinkpop / RaR / Roskilde zou verwachten, maar volgens mij staat het in ieder geval niet op de eerste drie?
Idd te gladjesquote:Op maandag 26 maart 2012 23:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik lig te onrustig te piekeren op bed, dus maar weer even online met youtube op de koptelefoon
[..]
Wat vinden jullie van Sebastian Bach, voormalig zanger van Skid Row.?
Ik val dan wel niet op mannen, maar ik vind hem iets te gladjes...maar dat er veel meiden toendertijd op hem kwijlde en sopte, snap ik wel
Okee, maar hij heeft wel een strot waar je u tegen zegt, al zullen Marco, Angela, Nick en Simon en Roel waarschijnlijk niet gedrukt hebben...quote:Op maandag 26 maart 2012 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
Niet vreselijk om er wat mee te moeten doen, maar geen first pick zeg maar
Je zou bijna denken dat het een teken isquote:Op maandag 26 maart 2012 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Clubshows zijn voor de fans ook altijd veel leuker.
Ga jij naar de Peppers in de Goffert Ll?
Als ik had geweten dat Triggerfinger t voorprogramma deed dan was ik wel gegaan denk ik![]()
En ik baal baal baal als een fucking stekker dat Young the Giant 3 gigs doet, in Melkweg, Tivoli en het Paard notabene, net die 5 dagen dat ik op Texel zitEn dan ook nog Stephen Marley in Tivoli die week, allemaal voor minder dan twee tientjes, godhoerige
Geen slechte zanger, maar beetje too much. Hij doet wel regelmatig wat met Guns n' Roses volgens mij, hij is geloof ik dikke matties met Axlquote:Op maandag 26 maart 2012 23:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik lig te onrustig te piekeren op bed, dus maar weer even online met youtube op de koptelefoon
[..]
Wat vinden jullie van Sebastian Bach, voormalig zanger van Skid Row.?
Ik val dan wel niet op mannen, maar ik vind hem iets te gladjes...maar dat er veel meiden toendertijd op hem kwijlde en sopte, snap ik wel
Hij is niet lelijk, maar ik ben sowieso niet van de lange haren, op een paar na...quote:Op maandag 26 maart 2012 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar hij heeft wel een strot waar je u tegen zegt, al zullen Marco, Angela, Nick en Simon en Roel waarschijnlijk niet gedrukt hebben...
Oh ik had alleen over de looks gepostquote:Op maandag 26 maart 2012 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen slechte zanger, maar beetje too much. Hij doet wel regelmatig wat met Guns n' Roses volgens mij, hij is geloof ik dikke matties met Axl
Oh, t ging toch over hem als artiestquote:Op maandag 26 maart 2012 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik had alleen over de looks gepost
Doe niet zo engquote:Op maandag 26 maart 2012 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het een teken is
Helemaal mee eens. Ik heb de cd Slave to the Grind, Vind ik geweldig, maar ik hoef de clips van hun niet altijd te zien. Hij is echt zo van kijk mij eens En goed kunnen zingen en Ik ben een lekkuhr ding.. (nee daar win je mij als fan niet mee..quote:Op maandag 26 maart 2012 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen slechte zanger, maar beetje too much. Hij doet wel regelmatig wat met Guns n' Roses volgens mij, hij is geloof ik dikke matties met Axl
Oh ik las dat verhaaltje over aantrekkelijkheidquote:Op maandag 26 maart 2012 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, t ging toch over hem als artiest
Nou ja enniehoer, tijd om te gaan slapen![]()
Ik bedoelde in eerste instantie alleen het uiterlijk en de uitstraling..quote:Op maandag 26 maart 2012 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, t ging toch over hem als artiest
Nou ja enniehoer, tijd om te gaan slapen![]()
Nee precies, Texel is the bomb, dus de rest is het nu gewoon nietquote:
Hahquote:Op maandag 26 maart 2012 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoelde in eerste instantie alleen het uiterlijk en de uitstraling..
* Bos81 noteert in agenda bij morgen: kapper bellen..quote:Op maandag 26 maart 2012 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk, maar ik ben sowieso niet van de lange haren, op een paar na...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |