quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zie je wel.Gefeliciteerd!
V1z0r: Ik denk dat jij de ideale linebacker zou zijn voor american football.
Bijna weekend!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:51 schreef Perruche het volgende:
Jongens mijn motivatie is echt even weg vandaag.
Dan wel buiten in de zon toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:53 schreef _aurum_ het volgende:
Had ik al gezegd dat ik dit weekend ga bijslapen? Friggin 0630 weer vanmorgen en gister 0545 *gaaaaap*
Klopt, maar je kan op maat selecteren enzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:55 schreef Perruche het volgende:
Nee ebay vind ik echt niets, heb ik nog nooit wat gekocht.
Ml thanks die vind ik wel leuk! alleen beetje onoverzichtelijk. Maarja.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:55 schreef loveli het volgende:
Bijd e weg, mijn koffie ging goed vandaag. Niks vergeten, niks gedweild.
/proud
/patquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:55 schreef loveli het volgende:
Bijd e weg, mijn koffie ging goed vandaag. Niks vergeten, niks gedweild.
/proud
Ik kan gelukkig overal slapenquote:
Nais!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig overal slapen
Tuinstoel naar achter klapt en in coma gaat
Oh lekkahr!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:07 schreef An24 het volgende:
Verrassing bij internetbankierensalarisverhoging
nooit gedacht dat dit ooit maandelijks op de bankrekening zou staan
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:07 schreef An24 het volgende:
Verrassing bij internetbankierensalarisverhoging
nooit gedacht dat dit ooit maandelijks op de bankrekening zou staan
![]()
Gatverdamme. Ik typte 'manlief'. Why?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
An, dat zijn inderdaad de beter verrassingen![]()
Manlief krijgt binnenkort zijn salarisverhoging, woei. En bonus, woei. Allebei binnenkort vakantiegeld, dubbel woei. Hebben we héél hard nodig ook, want onze verbouwing trekt al het spaargeld er doorheen
Omdat "mijn mannetje" helemaalquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gatverdamme. Ik typte 'manlief'. Why?
Hormonenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Slimme P&O-erquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:15 schreef loveli het volgende:
Vakantiegeld - gemeentelijke belastingen. Toeval dat ze tegelijk komen?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:17 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_die_hormonen__.html
Jammer van de krant maar het valt me ineens op.
Meestal noem ik mijn man 'Martijn'. Of 'dikke'.quote:
Dus dan komen Martijn en Dude er tegelijk aan lopen?!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Meestal noem ik mijn man 'Martijn'. Of 'dikke'.
Maar af en toe glipt er dus iets kleffigs doorheen. Loveli, gelukkig is het nog niet zó ergEn MI, ik denk dat ik dat maar de schuld geef
Mjah, ik heb net een vast contract gekregen en daar hoort een periodiek bij. Dus ik hoopte al een beetje dat ik het deze maand al terug zou zien. Maar ik was het ook weer vergetenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Krijg je dan niet even een brief/gesprek oid?
Oe dat is ook lekker! Kan je weer een beetje aanvullen. Hier gaat ook al het extra's naar de spaar, omdat ik een fikse schuld moet gaan afbetalen als mijn huis nu eens eindelijk verkocht wordtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
An, dat zijn inderdaad de beter verrassingen![]()
Manlief krijgt binnenkort zijn salarisverhoging, woei. En bonus, woei. Allebei binnenkort vakantiegeld, dubbel woei. Hebben we héél hard nodig ook, want onze verbouwing trekt al het spaargeld er doorheen
Manlief-rugrol-zeebanket => those *** hormons!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar af en toe glipt er dus iets kleffigs doorheen. Loveli, gelukkig is het nog niet zó ergEn MI, ik denk dat ik dat maar de schuld geef
Precies de reden waarom ik nu maar gewoon zijn foknick gebruik. Werd ook een beetje ziek van mezelfquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waar heb je nog een huis dan? Linkje in pm?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, ik heb net een vast contract gekregen en daar hoort een periodiek bij. Dus ik hoopte al een beetje dat ik het deze maand al terug zou zien. Maar ik was het ook weer vergeten
[..]
Oe dat is ook lekker! Kan je weer een beetje aanvullen. Hier gaat ook al het extra's naar de spaar, omdat ik een fikse schuld moet gaan afbetalen als mijn huis nu eens eindelijk verkocht wordt
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:20 schreef the85mc het volgende:
Gefeliciteerd Puff!!
Ik vind mannetje ook zo erg klinken, vooral als het geen mannetjes zijn. Een vriendin op FB noemt haar vriend ook altijd 'mijn mannetje' en dan heb je het over een kerel van formaat Viz.
Dan schaam je je als kerel toch ook kapot.
Mannetjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Dat doet me denken aan zoiets:
[ afbeelding ]
Ja, had het gelezen, weet nog niet wat ik ervan moet denken. Heb de datasheets nog niet goed genoeg bestudeerd op bijwerkingen/positievere effecten dan gewone pil. Het is een combinatiepil (dus oestrogeen en progestageen) met andere hormonen dan standaard (naam = Zoely, dat googlet handiger).quote:
http://www.funda.nl/koop/dordrecht/appartement-47025545-hof-1/quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar heb je nog een huis dan? Linkje in pm?
Zou adverteren via FBdat schijnt te werken net als plaatsing op veilingsites.
Yup. Grappig genoeg gebeurt dat ook als ik in de keuken met het voerbakje rammel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dus dan komen Martijn en Dude er tegelijk aan lopen?!
t zijn de hormonen, Coco. Wacht maar totdat je m'n ventje gaat zeggen. En nee, niet over de baby.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik kom er niet uit dus ben maar gestopt met lezen met het idee van "zonder is beter"quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, had het gelezen, weet nog niet wat ik ervan moet denken. Heb de datasheets nog niet goed genoeg bestudeerd op bijwerkingen/positievere effecten dan gewone pil. Het is een combinatiepil (dus oestrogeen en progestageen) met andere hormonen dan standaard.
De Qlaira is ook een pil met niet standaard hormonen (natuurlijk oestrogeen), geloof dat Tink die een tijdje heeft geprobeerd.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Dat doet me denken aan zoiets:
[ afbeelding ]
Liefquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik kom er niet uit dus ben maar gestopt met lezen met het idee van "zonder is beter"
Mijn quote functie is kaduuk.
@An, wat snoezig! Ik kan hem hier ophangen?
@ Coco ik trap daar niet in
Mijn ventjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
t zijn de hormonen, Coco. Wacht maar totdat je m'n ventje gaat zeggen. En nee, niet over de baby.
Okies, ik hang hem wel even op.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:35 schreef LieLie het volgende:
Als je het over de duvel hebt, mijn broek is verzonden
En de fiets is er woensdag!
Dat heb ik eigenlijk ook. Er werden in het verleden steeds nieuwe progestagenen ontwikkeld, die na langere tijd toch nadelen blijken te hebben (tromboserisico). Bij bepaalde pillen is het gemiddelde risico niet zo gek veel hoger, maar in de leeftijdscategorie jonge meisjes waren de cijfers wel akelig. Pas op de lange termijn worden die risico's duidelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:31 schreef Ml-etje het volgende:
Ik kom er niet uit dus ben maar gestopt met lezen met het idee van "zonder is beter"
Nope, 20 euroquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:34 schreef the85mc het volgende:
Mooi huis an24! Zoiets verkoopt toch heel snel lijkt me? Mooi huis, centrale plek. Of zijn de VVE lasten erg hoog, dat kan kopers afschrikken.. Ik betaal ¤110 per maand aan VVE.
Serveren met een gegrild stukje zalm en wat couscous?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:39 schreef LieLie het volgende:
Ik zag in de delicious een salade van andijvie met avocado, rode grapefruit en bosui. Wie heeft een idee hoe ik daar een fatsoenlijke D van kan maken?
Ik vind warme zalm niet lekker, maar een ander stukje vis zou kunnen!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Serveren met een gegrild stukje zalm en wat couscous?
Hm, wat aardappeltjes in de oven is ook lekkerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:43 schreef MarMar het volgende:
@lielie vleesje en aardappeltjes/pasta/rijst erbij en klaar ben je toch?Misschien pasta met (light) room en zalm ofzo
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm, wat aardappeltjes in de oven is ook lekker
Yup, staat in de omschrijving.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:43 schreef Ml-etje het volgende:
Maar 20 euro An (ja, de quote is nog steeds kaduuk) is dat ook vermeld?
Helleu.. ook n.a.v. broekendiscussie (daar heb ik dan weer geen problemen mee), mij staat qua bovenkleding weinig omdat de confectie geen rekening houdt met mijn verhoudingen. Schijt aan de maat, als het past en leuk staat, dragen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik een topvintage jurk zou willen bestellen heb ik XL nodig![]()
zelfvertrouwen
Als je er dan bij zet dat dat maat 40-42 is valt het wel weer mee, zeker als je naar 40 neigt kwa cm'squote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
zelfvertrouwen
44-46 volgens de sitequote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je er dan bij zet dat dat maat 40-42 is valt het wel weer mee, zeker als je naar 40 neigt kwa cm'sBovendien, als je er smoking hot uit ziet in zo'n jurk, wat boeit te maat dan? Op je fb foto met de rok heb je een prachtig lijf vind ik!
Ik heb met een BMI van 26 al maat S, en dan ben ik toch echt nog best een propje. Wat zegt zo'n letter nou.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
zelfvertrouwen
Kun je het vestje wat je aan hebt daar niet zo subtiel over heendraperen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:05 schreef minilot het volgende:
Zojuist op werk uit oude, versleten broek gescheurd. Op een, op z'n zachtst gezegd, nogal genante plaats.
Is een colbertje. En nee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kun je het vestje wat je aan hebt daar niet zo subtiel over heendraperen?
En je was juist aan t verslanken!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Is een colbertje. En nee.![]()
En: had ik nu maar geen felblauwe onderbroek aan.
![]()
Mijn ex-collegaatje bukte ooit eens, en toen RRRRRIP! Zo de hele naad van het kruis die het begeeft. Ze moonde me ongewild haar hele achterwerkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Is een colbertje. En nee.![]()
En: had ik nu maar geen felblauwe onderbroek aan.
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn ex-collegaatje bukte ooit eens, en toen RRRRRIP! Zo de hele naad van het kruis die het begeeft. Ze moonde me ongewild haar hele achterwerk
Ik zal nooit meer haar gezicht vergetenquote:
Oeiquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn ex-collegaatje bukte ooit eens, en toen RRRRRIP! Zo de hele naad van het kruis die het begeeft. Ze moonde me ongewild haar hele achterwerk
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Just checkingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:57 schreef V1z0R het volgende:
waarom zou dat sarcastisch zijn?
5x KH
Voldoende E
Gezonde V's
Groente
Fruit
...
Mjah, komen nog twee T's bij, maak d'r 1 met wat nootjes van of zo en je zit volgens mij dan al goed in de richtingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Just checkingNeig nog wel makkelijk naar te weinig.
Nootjes kan niet. Helaas, want dat wordt overal als de goede tussendoortip genoemd maar ik heb er niks aanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mjah, komen nog twee T's bij, maak d'r 1 met wat nootjes van of zo en je zit volgens mij dan al goed in de richting
Paar plakjes schinken?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nootjes kan niet. Helaas, want dat wordt overal als de goede tussendoortip genoemd maar ik heb er niks aan
Makreel, dat wilde ik nog eens testen of ik dat lekker vind gewoon zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Paar plakjes schinken?Blokjes kaas, haring, makreel, zo'n klein pakje yoghurt...
Doen!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Makreel, dat wilde ik nog eens testen of ik dat lekker vind gewoon zo.
Varieert tussen 81 en 82.. Dus vetpercentage daalt wel beetje. Heb het gevoel dat ik meer spieren in mijn rug heb gekregen, net onder ribben.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:47 schreef V1z0R het volgende:
Lekker lijstje Xennia!Mc! Totale massa wel gelijk gebleven of?
Teveel mooie mannen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:10 schreef Perruche het volgende:
God ik kan echt niet concentreren vandaag
werken...Maandag is mijn weekend, denk ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit in de zon met een wodkaatje-sinas![]()
STraks maar wat nuttigs gaan doen, dan eind van de middag de wandelschoenen aan en gaan met het luie lijfVerjaardag vieren. komt aanstaande mij vanavond weer ophalen uit zijn late dienst, lekker makkelijk.
Iemand nog leuke plannen dit weekend? Wij gaan morgenavond uit eten, altijd lekkerAanstaande heeft lekker morgen vrij genomen, keer eens samen weekend
Toen het voor het eerst ten sprake kwam niet, maar is later nog wel paar keer besprokenquote:
echt niet! Er zijn maar een paar echte oldbies. Vik, Conleche, Sarabi, Mo, loveli...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Toen het voor het eerst ten sprake kwam niet, maar is later nog wel paar keer besproken
Technisch gezien ben ik een echte Slank oldbie! Toen heette het nog Slank de zomer in!
maar daarna een hele tijd niet, dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:45 schreef ElDinosaur het volgende:
2005! Toen was ik nog jong en zorgeloos.
Ook poos niet inderdaadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar daarna een hele tijd niet, dan.
Mijn eerste slank post was in 2008. Lang geleden...
Vizor zit ergens in een van de 1e 10 slanktopics..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
echt niet! Er zijn maar een paar echte oldbies. Vik, Conleche, Sarabi, Mo, loveli...
Nou, ik kwam pas vrij laat in Slank hoor! Wij zaten hiervoor in de dieettopicreeks.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
echt niet! Er zijn maar een paar echte oldbies. Vik, Conleche, Sarabi, Mo, loveli...
De mijne 'Hoe leuk wil je 't hebben?", dat was natuurlijk een voorbode he!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:08 schreef sigme het volgende:
Mijn eerste slanktopic was denk ik die met de konten als bijzettafels. Onweerstaanbare titel.
Ik onthou echt de grootst mogelijk onzinquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:08 schreef sigme het volgende:
Mijn eerste slanktopic was denk ik die met de konten als bijzettafels. Onweerstaanbare titel.
Ik wist heul niet dat jij aan hardlopen deed!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De mijne 'Hoe leuk wil je 't hebben?", dat was natuurlijk een voorbode he!![]()
Ooit ben ik vrij ver gekomen met Evy! Toen kreeg ik een ontsteking in m'n achterpootjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:16 schreef V1z0R het volgende:
Topique #18 was ik er bij trouwens...
[..]
Ik wist heul niet dat jij aan hardlopen deed!
Ik ook!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:53 schreef Novem het volgende:
Ik las al mee in de tijd van SHE, weet niet eens hoelang geleden dat is
10 jaar pas? N00bquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet echt niet meer vanaf wanneer ik meepost hoor. Zit al wel circa 10 jaar op fok inmiddels geloof ik.
Awwwquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ooit ben ik vrij ver gekomen met Evy! Toen kreeg ik een ontsteking in m'n achterpootje
Nja ik heb nog wel een beetje gerend op een blauwe maandag, buiten en op de loopband. Ik ben er alleen een beetje huiverig voor, omdat ik toen best lang last had en de podoloog al zei dat ik met mijn 'gekke loopje' (quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Awww
Verder nooit aan gedacht weer eens op te pakken?!
Je salade in delen meenemen. Sla loshouden van eventuele natte ingrediënten (tomaatjes, komkommer) en ook de dressing in een los bakje mee. Dan alles pas vlak voor het opeten door elkaar gooien.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:41 schreef Viking84 het volgende:
Yoghurt met muesli is exit, vrees ik. Heb mu al vier dagen achter elkaar buikpijn gehad
Wil volgende week ook een paar keer een salade meenemen maar hoe doe ik dat handig zonder dat het een knoeiboel wordt?
Elk mens is gemaakt voor hardlopen!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nja ik heb nog wel een beetje gerend op een blauwe maandag, buiten en op de loopband. Ik ben er alleen een beetje huiverig voor, omdat ik toen best lang last had en de podoloog al zei dat ik met mijn 'gekke loopje' (![]()
) niet echt gemaakt was voor hardlopen, en dat ik er nooit echt goed in zou worden. En ik heb platvoeten (jaja charmant
), en dat voel ik gek genoeg best als ik ren? Een beetje zo'n 'pats pats flap flap'-loopje
Voelt niet echt fijn.
Nouja hoe dan ookMet weer als dit wordt het wel aanlokkelijker, dat wel
Ja ik weet niet precies wat de reden voor mijn 'gekke loopje' was, maar ik ben wel al van kleins af aan 'scheef'. Ooit mijn scheenbeen gescheurd en dat is scheef geheeld. En ik heb dus platvoeten, geen idee hoe dat zit, maar ik wikkel raar af geloof ikquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Elk mens is gemaakt voor hardlopen!Niet iedereen even goed en hard natuurlijk, maar een stukje hollen kan eigenlijk iedereen wel leren, mits je benen min of meer normaal functioneren. Het is voor ons mensen een heel natuurlijke bewegingsvorm.
Klinkt als een goede aanpassingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:49 schreef Perruche het volgende:
Hm misschien ga ik vanavond van het mooie weer genieten ipv bodybalancen. Eventueel wat later op de avond nog evy 1 ofzo?
Ik ben ook scheef!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja ik weet niet precies wat de reden voor mijn 'gekke loopje' was, maar ik ben wel al van kleins af aan 'scheef'. Ooit mijn scheenbeen gescheurd en dat is scheef geheeld. En ik heb dus platvoeten, geen idee hoe dat zit, maar ik wikkel raar af geloof ik
Dokterenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:26 schreef Ml-etje het volgende:
Ben wel benieuwd wat je gaat doen Puff!
Ben al thuis geweest nu even boodschapjes.
quote:
In het verpleeghuis dragen we geen witte jas.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik moet iets aan mijn beeld bij gaan schaven (my fault).
Wil je de volgende keer je jas meenemen?
Ah okquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In het verpleeghuis dragen we geen witte jas.
Straks wel dushoef ik niet meer na te denken wat ik aanmoet.
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, ik kwam pas vrij laat in Slank hoor! Wij zaten hiervoor in de dieettopicreeks.
Scherp hoor, zo op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:24 schreef anna82 het volgende:
Nallie en Perr gaan koffie drinken!! Soms voel ik me zo slim he![]()
Ik redde het ook niet op twee boterhammen Henk, ik heb nog een appel-kaneel bol gegeten. Niet heel voedzaam, wel erg lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I see. Bevalt het? En je zit nu op dag....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totaal niet bij stilgestaanquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Totaal niet bij stilgestaan
Maar anders kan ik 'm erna vast weer aan. Want ik veer natuurlijk direct terug naar mijn oude figuurtje. Sterker nog, ik kom er alleen maar slanker uit![]()
![]()
7quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
I see. Bevalt het? En je zit nu op dag....
Tis elke dag een workout, dus na een maand kan je overnieuw beginnen met hogere gewichten?quote:
OMG did i miss, what I think I missed????quote:Totaal niet bij stilgestaan
Maar anders kan ik 'm erna vast weer aan. Want ik veer natuurlijk direct terug naar mijn oude figuurtje. Sterker nog, ik kom er alleen maar slanker uit
Ik vanavond dag acht! Spierpijn is namelijk al helemaal weg. Waarschijnlijk gewoon nogal opgefrommeld geslapen - ik had alleen vanochtend last.quote:
Het zijn drie verschillende workouts, en elk 'level' is honderd keer uitputtender dan de vorige.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis elke dag een workout, dus na een maand kan je overnieuw beginnen met hogere gewichten?
Ik wil de voorfoto van die mevrouw wel eens zienquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Het zijn drie verschillende workouts, en elk 'level' is honderd keer uitputtender dan de vorige.Tien dagen level 1, tien dagen level 2, tien dagen level 3 en dan, volgens de bijsluiter althans, dit resultaat:
[ afbeelding ]
Hahaha, right....quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Het zijn drie verschillende workouts, en elk 'level' is honderd keer uitputtender dan de vorige.Tien dagen level 1, tien dagen level 2, tien dagen level 3 en dan, volgens de bijsluiter althans, dit resultaat:
[ afbeelding ]
Volgens mij is Jillian gewoon zo geboren. Die heeft zich vast als ubergespierde baby uit de baarmoeder gepunched.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wil de voorfoto van die mevrouw wel eens zien
Hou daar wel van maar ik hou niet van die naad die middenop lijkt te zitten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
Hij is vreselijk tuttig, maar ik denk dat dat juist heel mooi kan zijn
[ afbeelding ]
Ja, die loopt dus vooral op de achterkant.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hou daar wel van maar ik hou niet van die naad die middenop lijkt te zitten.
Kopen! Leukk!
never mindquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, die loopt dus vooral op de achterkant.
Dockersquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd, Puffje!.
Leuke schoentjes Coco, waar zijn die van?
Tuttig maar op een goede manierquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, dat was achter. Dit is voor:
[ afbeelding ]
Tja, je kiest niet zo maar een username als slacker hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hahaha, right....Elke dag, een maand lang trainen, pfff, zou het daarna gelijk nooit weer willen doen.
Het is verbazingwekkend leuk, en makkelijk tussen vanalles door te doen!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hahaha, right....Elke dag, een maand lang trainen, pfff, zou het daarna gelijk nooit weer willen doen.
Met honger boodschappen gedaan?quote:
Dat was 2008/2009. Ik en Vik hadden trouwens ons 5 jarig slankjubileum dit jaar in februari.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:53 schreef Novem het volgende:
Ik las al mee in de tijd van SHE, weet niet eens hoelang geleden dat is
Ik was eerst helemaal alleen in een verlaten sportschool. Iets later kwam er nog een vrouw wat cardio'en en ik sloot weer moederziel alleen af. Toen ik onder de douche vandaan kwam waren er net twee nieuwe dames (waarvan 1 bejaarde met een stokquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met honger boodschappen gedaan?
Wat was het heeeerlijk rustig in de sportschool. Iedereen haakt natuurlijk af vanwege het mooie weer.
Ik vind het heerlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik was eerst helemaal alleen in een verlaten sportschool. Iets later kwam er nog een vrouw wat cardio'en en ik sloot weer moederziel alleen af. Toen ik onder de douche vandaan kwam waren er net twee nieuwe dames (waarvan 1 bejaarde met een stok).
In het zonnetje vergeet je snel dat het pas maart is.. De schaduw en de wind herinneren je daar toch echt wel weer aan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo, dat hardlopen ging van geen kanten! Last van mn schenen, last van mn kuiten, heb het rondje maar ingekort en een flink stuk gewandeld.
En dan was het ook nog eens frisser dan ik had verwacht!
Afijn, tijd voor eten. Bloemkool broccoli curry!
Vanochtend vroor het aan mijn voeten!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk.Hopelijk blijft het voorlopig zo rustig.
[..]
In het zonnetje vergeet je snel dat het pas maart is.. De schaduw en de wind herinneren je daar toch echt wel weer aan.
Zullen we de sockwa's dan maar gaan bestellen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:18 schreef sigme het volgende:
Ik geloof trouwens dat mijn grotelinkerteennagel nog dagen gaat zeuren over de mishandeling.
Toch maar andere schoentjes proberen? Anders zit je straks met een blauwe nagel die er af wil.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Vanochtend vroor het aan mijn voeten!
Ik geloof trouwens dat mijn grotelinkerteennagel nog dagen gaat zeuren over de mishandeling.
Die sportschool van mij is voor zover ik begrepen heb zo halverwege de dag meestal uitgestorven.
Ben jij al uit de maattabel? Ik heb schoenmaak 39, volgens mij is dat bij hun een 9.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Zullen we de sockwa's dan maar gaan bestellen?
Ik ga in elk geval de schoentjes stukmaken ter hoogte van m'n groteteennagelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Toch maar andere schoentjes proberen? Anders zit je straks met een blauwe nagel die er af wil.
Morgenochtend voor dag en dauw maar eens met fotospul op pad.. Ik ben benieuwd hoe koud het gaat aanvoelen.
Ik heb weleens wat meegepost op andere accounts, maar ik hield het meestal na 4 topics niet meer bij, dan las ik weer een paar maanden niet mee en als ik weer zin had las ik weer watquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat was 2008/2009. Ik en Vik hadden trouwens ons 5 jarig slankjubileum dit jaar in februari.
Wat ik niet snap: als je al zo lang meeleest, heb je dan nooit neiging gehad om wat te zeggen en zo ja, waarom deed je dat dan niet?
Lente foto's.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval de schoentjes stukmaken ter hoogte van m'n groteteennagel.
Waar ga je naar op jacht, morgenochtend? Ik zag reeen in de mist vanochten (helaas zag ik ze iets later dan de honden). Oh, en een dood wezeltje, maar vermoedelijk vindt niet iedereen dat fotogeniek. Ik heb wel een mooie foto van een dooie rat
, of misschien moet ik zeggen: een kiekje van een mooie dooie rat.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lente foto's.Vooral macro en wat landschapjes als het een beetje mooi licht is.
Sommige onderwerpen zijn gewoon grappig om foto's van te maken. Ik heb nog ergens een foto waar alleen het pootje van een dode meeuw op staat. De rest lag onder het zand met alleen dat pootje rechtop uit het zand stekend.
Ik zal hem wel een keer opzoeken.quote:
Beetje uit de hand gelopen hobby vanwege gadgetfreak hier.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:08 schreef V1z0R het volgende:
Boel slankies die bezig zijn met fotograferen eigenlijk
Ik heb ergens in een doos nog een niet ontwikkeld filmrolletje liggen van een nacht stappen toen ik 18 was
Was van zo'n wegwerp ding en het enige dat ik nog weet is dat ik op de heenweg die flitser liet afgaan bij elke tegenligger...
Staan vermoedelijk ook wat foto's op van het stappen
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:32 schreef Viking84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)faal_compilatie.html
OMG
Als je in google intikt '2 girls 1.. ' ehm.. neequote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik durf nooit Engelse recepten te maken omdat ik een beetje bang ben voor al die cups en ounces. Suf hè?![]()
![]()
Lijstje (sorry Jag, ik heb gefaald! Maar vrijdag is ook een soort van weekend toch?)
O: half bakje magere kwark met muesli, gekookt eitje
T: volk. boterham hummus
L: 2 volk. boterhammen filet americain
T: 2 chocoladekoekjes, 3 paaseitjes
D: vegetarische lasagne, rood wijntje
Morgen even boodschappen doen, geen fruit in huis en in de kantine op mijn werk hadden ze ook geen fruit meer.
iew klinkt vies!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel zit vanillechips te eten.
Echt.
Ik heb er 1 geproefd.²
ach, ik heb alle andere dagen gefaald...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik durf nooit Engelse recepten te maken omdat ik een beetje bang ben voor al die cups en ounces. Suf hè?![]()
![]()
Lijstje (sorry Jag, ik heb gefaald! Maar vrijdag is ook een soort van weekend toch?)
O: half bakje magere kwark met muesli, gekookt eitje
T: volk. boterham hummus
L: 2 volk. boterhammen filet americain
T: 2 chocoladekoekjes, 3 paaseitjes
D: vegetarische lasagne, rood wijntje
Morgen even boodschappen doen, geen fruit in huis en in de kantine op mijn werk hadden ze ook geen fruit meer.
hangt er wel vanaf wat je erinstopt. 1 cup suiker is heel wat anders dan 1 cup meel qua gewicht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je in google intikt '2 girls 1.. ' ehm.. nee
'2 cups in grams' of '3 ounces/oz/etc in grams' dan rekent google dat voor je uit! En anders verkoopt de AH gewoon cup-afmeet-cups!De AH XL in Nijmegen iig wel!
Zou het?!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef Viking84 het volgende:
Aww Vizors liefde voor coco brokkelt af. Zo slapen, morgen weer werken. In de Jaarbeurs
.
Druk. Te druk. En hard aan het nadenken hoe ik daar wat aan kan doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:43 schreef V1z0R het volgende:
Tink! Ik vroeg me gister al af waar je was
[..]
Zou het?!
Nah..., Coco2, dat jurkje
Te druk maar wel lekker in de weer zijn, of te druk en stressen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Druk. Te druk. En hard aan het nadenken hoe ik daar wat aan kan doen.
Dat is het ook. Echt gatverdamme!quote:
tweedequote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Te druk maar wel lekker in de weer zijn, of te druk en stressen?
Mehquote:
Ja, meestal zoek ik er dan inderdaad nog wel wat 'producten' bij, veel kooksites hebben ook omrekenmogelijkheden voor verschillende soorten ingrediënten. Goed dat je 't zegt!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hangt er wel vanaf wat je erinstopt. 1 cup suiker is heel wat anders dan 1 cup meel qua gewicht.
Ik heb uit de US een set meegenomen, want die bij de ikea zijn net wat anders qua maten geloof ik.
Nadat ik in recepten een cup broccoli of een 1/2 cup chocoladereep moest toevoegen heb ik maar een setje cups gekochtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:43 schreef Jagärtrut het volgende:
hangt er wel vanaf wat je erinstopt. 1 cup suiker is heel wat anders dan 1 cup meel qua gewicht.
Ik heb uit de US een set meegenomen, want die bij de ikea zijn net wat anders qua maten geloof ik.
Het is "vanilla sea salt" chips. Erg apart.quote:
Apart. Hmmm. Ik geloof dat dit geen aanbeveling is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is "vanilla sea salt" chips. Erg apart.
Assistent nemen, reistijd verminderen door 2 dagen in de week te overnachten?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Druk. Te druk. En hard aan het nadenken hoe ik daar wat aan kan doen.
Mijn wit wijntje wil de walgelijke walm niet wegwassen.quote:
Het klinkt niet als iets dat ik kan waarderen [/zachtgezegd]quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is "vanilla sea salt" chips. Erg apart.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
heb eens gekeken naar mn vakantieuren, heb nog 70 uur van vorig jaar en dit jaar ook zoiets. Ben benieuwd wat we daarmee kunnen doen.
Doe ik al. Soms zelfs drie dagen. Ik ga het eens met een dagje thuiswerken proberen. Mis mijn kinderen nu te veel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Assistent nemen, reistijd verminderen door 2 dagen in de week te overnachten?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:09 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Tja, je kiest niet zo maar een username als slacker he
^^quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat ik gewoon alleen maar mn polsmaat opgeef, aangezien dat het enige slanke aan me is.
Tien met een griffel voor overdrijven.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat ik gewoon alleen maar mn polsmaat opgeef, aangezien dat het enige slanke aan me is.
Jij hebt daarentegen een lijf dat er mooi uitziet in klassieke jurkjes. Heupen zijn mooi.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eigenlijk weet ik al wat ik moet doen, maar ik wil er nog niet aan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Envoor de stress. Hopelijk vind je / komt er snel een oplossing.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een stomme reclame voor Liquor 43 trouwens. "Met 43 geheime ingrediënten!"
Water, alcohol, suiker, kleurstof...
"Met 39 geheime ingrediënten".
Is een dag thuiswerken een goede optie?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik al wat ik moet doen, maar ik wil er nog niet aan.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een stomme reclame voor Liquor 43 trouwens. "Met 43 geheime ingrediënten!"
Water, alcohol, suiker, kleurstof...
"Met 39 geheime ingrediënten".
Dat ga ik eerst eens proberen inderdaad. Ik vermoed dat daar de oplossing ligt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is een dag thuiswerken een goede optie?
Heb je dat al eens eerder gedaan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat ga ik eerst eens proberen inderdaad. Ik vermoed dat daar de oplossing ligt.
Kan het prima namaken, maar dan in ijsvormquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ze staan nog op de verpakking ook. Sukkels.
Ik werkte eerst vier dagen, maar in de praktijk werkte ik op mijn vrije dag altijd thuis door. Niet non-stop, toch kwam ik in totaal eigenijk wel op 40 uur uit. Ben nu daarom maar fulltime gaan werken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je dat al eens eerder gedaan?
Ik merk dat ik met mooi weer thuis niet echt productief ben
[..]
Kan het prima namaken, maar dan in ijsvorm
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
voor de grap nog even daglijstje van gisteren
o. chocolademelk, ei, cornflakes met melk, brezel
t. hele rittersport
l. bak supermarktsalade + ei
t. grote zak pinda m&m + 20 ouwelshuttles + 15 brausetabletjes
d. borrel en volgens mij nog iets
die van vandaag was vergelijkbaar
Oh myquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
t. hele rittersport
d. borrel + 3 matzes + paar tomaatjes
die van vandaag was vergelijkbaar en die van 2 dagen geleden ook.
*huil
Ah, kijk. Zo ben ik dik gewordenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
t. hele rittersport
d. borrel + 3 matzes + paar tomaatjes
die van vandaag was vergelijkbaar en die van 2 dagen geleden ook.
*huil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |