quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zie je wel.Gefeliciteerd!
V1z0r: Ik denk dat jij de ideale linebacker zou zijn voor american football.
Bijna weekend!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:51 schreef Perruche het volgende:
Jongens mijn motivatie is echt even weg vandaag.
Dan wel buiten in de zon toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:53 schreef _aurum_ het volgende:
Had ik al gezegd dat ik dit weekend ga bijslapen? Friggin 0630 weer vanmorgen en gister 0545 *gaaaaap*
Klopt, maar je kan op maat selecteren enzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:55 schreef Perruche het volgende:
Nee ebay vind ik echt niets, heb ik nog nooit wat gekocht.
Ml thanks die vind ik wel leuk! alleen beetje onoverzichtelijk. Maarja.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:55 schreef loveli het volgende:
Bijd e weg, mijn koffie ging goed vandaag. Niks vergeten, niks gedweild.
/proud
/patquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:55 schreef loveli het volgende:
Bijd e weg, mijn koffie ging goed vandaag. Niks vergeten, niks gedweild.
/proud
Ik kan gelukkig overal slapenquote:
Nais!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig overal slapen
Tuinstoel naar achter klapt en in coma gaat
Oh lekkahr!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:07 schreef An24 het volgende:
Verrassing bij internetbankierensalarisverhoging
nooit gedacht dat dit ooit maandelijks op de bankrekening zou staan
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:07 schreef An24 het volgende:
Verrassing bij internetbankierensalarisverhoging
nooit gedacht dat dit ooit maandelijks op de bankrekening zou staan
![]()
Gatverdamme. Ik typte 'manlief'. Why?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
An, dat zijn inderdaad de beter verrassingen![]()
Manlief krijgt binnenkort zijn salarisverhoging, woei. En bonus, woei. Allebei binnenkort vakantiegeld, dubbel woei. Hebben we héél hard nodig ook, want onze verbouwing trekt al het spaargeld er doorheen
Omdat "mijn mannetje" helemaalquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gatverdamme. Ik typte 'manlief'. Why?
Hormonenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Slimme P&O-erquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:15 schreef loveli het volgende:
Vakantiegeld - gemeentelijke belastingen. Toeval dat ze tegelijk komen?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:17 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_die_hormonen__.html
Jammer van de krant maar het valt me ineens op.
Meestal noem ik mijn man 'Martijn'. Of 'dikke'.quote:
Dus dan komen Martijn en Dude er tegelijk aan lopen?!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Meestal noem ik mijn man 'Martijn'. Of 'dikke'.
Maar af en toe glipt er dus iets kleffigs doorheen. Loveli, gelukkig is het nog niet zķ ergEn MI, ik denk dat ik dat maar de schuld geef
Mjah, ik heb net een vast contract gekregen en daar hoort een periodiek bij. Dus ik hoopte al een beetje dat ik het deze maand al terug zou zien. Maar ik was het ook weer vergetenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Krijg je dan niet even een brief/gesprek oid?
Oe dat is ook lekker! Kan je weer een beetje aanvullen. Hier gaat ook al het extra's naar de spaar, omdat ik een fikse schuld moet gaan afbetalen als mijn huis nu eens eindelijk verkocht wordtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
An, dat zijn inderdaad de beter verrassingen![]()
Manlief krijgt binnenkort zijn salarisverhoging, woei. En bonus, woei. Allebei binnenkort vakantiegeld, dubbel woei. Hebben we héél hard nodig ook, want onze verbouwing trekt al het spaargeld er doorheen
Manlief-rugrol-zeebanket => those *** hormons!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar af en toe glipt er dus iets kleffigs doorheen. Loveli, gelukkig is het nog niet zķ ergEn MI, ik denk dat ik dat maar de schuld geef
Precies de reden waarom ik nu maar gewoon zijn foknick gebruik. Werd ook een beetje ziek van mezelfquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waar heb je nog een huis dan? Linkje in pm?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, ik heb net een vast contract gekregen en daar hoort een periodiek bij. Dus ik hoopte al een beetje dat ik het deze maand al terug zou zien. Maar ik was het ook weer vergeten
[..]
Oe dat is ook lekker! Kan je weer een beetje aanvullen. Hier gaat ook al het extra's naar de spaar, omdat ik een fikse schuld moet gaan afbetalen als mijn huis nu eens eindelijk verkocht wordt
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:20 schreef the85mc het volgende:
Gefeliciteerd Puff!!
Ik vind mannetje ook zo erg klinken, vooral als het geen mannetjes zijn. Een vriendin op FB noemt haar vriend ook altijd 'mijn mannetje' en dan heb je het over een kerel van formaat Viz.
Dan schaam je je als kerel toch ook kapot.
Mannetjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Dat doet me denken aan zoiets:
[ afbeelding ]
Ja, had het gelezen, weet nog niet wat ik ervan moet denken. Heb de datasheets nog niet goed genoeg bestudeerd op bijwerkingen/positievere effecten dan gewone pil. Het is een combinatiepil (dus oestrogeen en progestageen) met andere hormonen dan standaard (naam = Zoely, dat googlet handiger).quote:
http://www.funda.nl/koop/dordrecht/appartement-47025545-hof-1/quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar heb je nog een huis dan? Linkje in pm?
Zou adverteren via FBdat schijnt te werken net als plaatsing op veilingsites.
Yup. Grappig genoeg gebeurt dat ook als ik in de keuken met het voerbakje rammel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dus dan komen Martijn en Dude er tegelijk aan lopen?!
t zijn de hormonen, Coco. Wacht maar totdat je m'n ventje gaat zeggen. En nee, niet over de baby.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |