Ik houd van slagjes om de arm.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:42 schreef Greys het volgende:
Konden we dat voorbehoudje van je niet al schrappen dan inmiddels, nu we hadden uitgevogeld dat je het zelfs nog ruim redt als je je collega NIET met de bus terug stuurt, Miss Octopussy?
Ja dat. En iets met heel wild wapperen en flapperen met je armen en dat er dan bowlingballen over het scherm vlogenquote:
Kinecten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heette dat wat we vorige keer deden dan![]()
/game n00b
Ja.quote:
Ook al was je te laat, dan was je nog op tijd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oeh, ben ik nog op tijd?
Cat, Gefeliciteerd!
Woohoo, ik ben ook eens op tijd!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook al was je te laat, dan was je nog op tijd.
Wees de 24e mei maar op tijdquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Woohoo, ik ben ook eens op tijd!![]()
Spannennnnnd!quote:
Dat doe je goed.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Woohoo, ik ben ook eens op tijd!![]()
Zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
ovb, he! ovb. Maar ik wil al die sexy mofo's van Fok nou wel eens in 't echt zien.
quote:
Are you kidding?quote:
Prima instelling, ik houd er van!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Are you kidding?
Desnoods vertrek ik een week van tevoren al, maar daar ga ik echt wel op tijd zijn.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:03 schreef Takaiki het volgende:
Goed gedaan meid, je eerste dag als ..-jarige overleefd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |