Ik houd van slagjes om de arm.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:42 schreef Greys het volgende:
Konden we dat voorbehoudje van je niet al schrappen dan inmiddels, nu we hadden uitgevogeld dat je het zelfs nog ruim redt als je je collega NIET met de bus terug stuurt, Miss Octopussy?
Ja dat. En iets met heel wild wapperen en flapperen met je armen en dat er dan bowlingballen over het scherm vlogenquote:
Kinecten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heette dat wat we vorige keer deden dan![]()
/game n00b
Ja.quote:
Ook al was je te laat, dan was je nog op tijd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oeh, ben ik nog op tijd?
Cat, Gefeliciteerd!
Woohoo, ik ben ook eens op tijd!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook al was je te laat, dan was je nog op tijd.
Wees de 24e mei maar op tijdquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Woohoo, ik ben ook eens op tijd!![]()
Spannennnnnd!quote:
Dat doe je goed.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Woohoo, ik ben ook eens op tijd!![]()
Zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
ovb, he! ovb. Maar ik wil al die sexy mofo's van Fok nou wel eens in 't echt zien.
quote:
Are you kidding?quote:
Prima instelling, ik houd er van!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Are you kidding?
Desnoods vertrek ik een week van tevoren al, maar daar ga ik echt wel op tijd zijn.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:03 schreef Takaiki het volgende:
Goed gedaan meid, je eerste dag als ..-jarige overleefd
Oeh, ik moet nog wat extra vlaggetjes scoren, ik kom er nu 10 tekortquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
Bij dat oefenen-voor-vlagwapperen wel af en toe van arm wisselen he meisjes!
Ik moest vanavond nog aan je denken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
Bij dat oefenen-voor-vlagwapperen wel af en toe van arm wisselen he meisjes!
Iedereen stond zekerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moest vanavond nog aan je denken.![]()
Er werden groepsfoto's van het koor gemaakt en de fotograaf zorgde zelf voor een perfecte bilspleetfoto. Als ik de camera vast had gehad dan.![]()
En toen heb ik een paar dames ook verteld over jouw collectie.
Het was meerquote:
Zie, en dáárom moet jij dus ook zo'n hippe foon.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moest vanavond nog aan je denken.![]()
Er werden groepsfoto's van het koor gemaakt en de fotograaf zorgde zelf voor een perfecte bilspleetfoto. Als ik de camera vast had gehad dan.![]()
En toen heb ik een paar dames ook verteld over jouw collectie.
Ik heb een tablet besteld.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie, en dáárom moet jij dus ook zo'n hippe foon.
Want dan had je de collectie kunnen laten zien
Maar ergens wel fijn dat mensen nu bij bilspleten aan mij denken
Oeh!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een tablet besteld.En volgens mij kan ik daar dan ook een aantal hippe foondingen mee doen.
Ga jij ff onopvallend met je tablet bilspleten staan fotograferenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een tablet besteld.En volgens mij kan ik daar dan ook een aantal hippe foondingen mee doen.
Pesies.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga jij ff onopvallend met je tablet bilspleten staan fotograferen
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga jij ff onopvallend met je tablet bilspleten staan fotograferen
maar geen foto's makenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar met een hippe telefoon had ze een foto kunnen makenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar die maak ik dan en dan kan zij ze aan het koor laten zien
Tablet kan ook foto's maken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar met een hippe telefoon had ze een foto kunnen maken
Dan hoef je hem niet te draaien als je hem in de lucht houdt om een foto van jezelf te makenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tablet kan ook foto's maken.Voor en achter, blijkbaar (ik weet nog niet hoe ik dat moet opvatten
)
Eén of andere chinees dus ik moet eerst nog zien dat ik hem aan de praat krijg.quote:
En jij hebt hem nodig waarom?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eén of andere chinees dus ik moet eerst nog zien dat ik hem aan de praat krijg.![]()
Via zo'n samenkoop site heb ik hem gekocht.
Ziet er zo te zien prima uitquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eén of andere chinees dus ik moet eerst nog zien dat ik hem aan de praat krijg.![]()
Via zo'n samenkoop site heb ik hem gekocht.
Vertel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |