De teller staat op 4 5quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:09 schreef Cat22 het volgende:
Jullie hoeven me niet op 2 of 3 plekken te feliciteren hoor.![]()
Al voel ik me nu wel ONTZETTEND jarig.
F&F, ESF, FHF, Facebook ennnnnnn crewtopicquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:09 schreef Cat22 het volgende:
Jullie hoeven me niet op 2 of 3 plekken te feliciteren hoor.![]()
Al voel ik me nu wel ONTZETTEND jarig.
Ik zag het.quote:
FB vriendje worden?quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
F&F, ESF, FHF, Facebook ennnnnnn crewtopic
Heb ik alles gehad nu?
Crewtopic?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
F&F, ESF, FHF, Facebook ennnnnnn crewtopic
Heb ik alles gehad nu?
Dankje! Ik voel de liefde.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:12 schreef Maanvis het volgende:
iemand meer dan 1x feliciteren met iets brengt ongeluk!
Ik heb mijn moeder vorig jaar door de dag heen 61 keer gefeliciteerd (voor elk jaar 1 felicitatie). Maar ze heeft geen bijzonder ongelukkig jaar gehad tot nu toe.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:12 schreef Maanvis het volgende:
Ach, er zijn miljarden die haar niet feliciteren. Het levelt zichzelf wel weer uit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:12 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, er zijn miljarden die haar niet feliciteren. Het levelt zichzelf wel weer uit.
het jaar is pas net begonnenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder vorig jaar 61 keer gefeliciteerd (voor elk jaar 1 felicitatie). Maar ze heeft geen bijzonder ongelukkig jaar gehad tot nu toe..
Ow dear....quote:
Volgens mij hoorde ik hem!quote:
Awwww! Lief! Maar een nachtje goede slaap is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:50 schreef tombolafan het volgende:
Oh nee ik had mn wekker om 12 uur gezet om nog even te posten maar er door heen geslapen
gefeliciteerd cat!!!!!!![]()
![]()
Niet op de zaken vooruit lopen.quote:
quote:
Daar moet je geen grapjes over maken.quote:
Eerst wordt het 7 aprilquote:
Joahquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |