Wat een paar tieten al niet te weeg kunnen brengenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben 'm nu terug aan het kijken, die tetten van die Amerikaanse blijven mijn aandacht trekken op de een of andere manierHoe heet zij eigenlijk?
Sinds wanneer zijn er belangrijkere zaken dan tetten?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat een paar tieten al niet te weeg kunnen brengen![]()
Betere vraag, sinds wanneer niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er belangrijkere zaken dan tetten?
quote:
Je bent knap of je bent een carrière vrouw. Zij is knap... Aldus Daniella.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:57 schreef sherezade het volgende:
[..]![]()
![]()
ik snap niet wat die Daniella moest bij Beauty & The Nerd.. zo'n beauty is ze anders echt niet qua gezicht
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je bent knap of je bent een carrière vrouw. Zij is knap... Aldus Daniella.
Tieten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:08 schreef sherezade het volgende:
[..]![]()
voor iemand die oorspronkelijk als man is geboren misschien wel ja
[ afbeelding ]
Nee, wat heeft zo'n pic voor nut dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Er zijn niet eens tieten te zien op die pic
Volgens mij was het vanuit sherezade alleen maar bedoeld om op te haten, maar jij riep ''tieten'', dus waarom mij vragen naar het nut?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, wat heeft zo'n pic voor nut dan?
Haha, dat is Sandyquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:57 schreef sherezade het volgende:
[..]![]()
![]()
ik snap niet wat die Daniella moest bij Beauty & The Nerd.. zo'n beauty is ze anders echt niet,
het lijkt meer een transsexueel zoals kelly met tetten
[ afbeelding ]
In een dergelijk geval is het geoorloofd om de champagnefles te sabreren en vervolgens anaal in te brengen. Eens kijken of ze dan nog steeds champi wil.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:34 schreef ukga het volgende:
Champagne champi noemen
Als je zo een pauper bent, hoor je niet eens champagne te drinke
Gast, ik bedoelde dus dat haar tieten reden genoeg zijn om niet op haar te haten, duh.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Volgens mij was het vanuit sherezade alleen maar bedoeld om op te haten, maar jij riep ''tieten'', dus waarom mij vragen naar het nut?
Adje heeft zich in ieder geval prima vermaaktquote:Ad Visser dertig dagen in een deuk
Ad Visser heeft er geen seconde spijt van gehad dat hij de presentatie van de RTL 5-serie Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf op zich heeft genomen. Dat vertelt de presentator in weekblad Privé. Visser vond de opnames in Nepal puur genieten. “We zijn een maand onderweg geweest. Van al dat materiaal zouden ze wel tien series kunnen vullen. Voor mij was het nog veel leuker dan voor de kijkers; zij krijgen maar een klein deel te zien, maar ik heb alles meegemaakt. En wat heb ik veel gelachen.“
Hij hoefde ook niet lang na te denken over het verzoek van RTL 5. “Ik zag het programma meteen helemaal zitten, mede omdat ik Nepal heel erg goed ken. Ik ben samen met mijn vrouw het hele land doorgereisd. Bovendien leek het me leuk om met tien jonge meiden op stap te gaan.”
Het Televizier-Gala is volgens Visser de aanleiding van zijn tv-comeback. “Ik denk dat ze aan mij dachten omdat ik tijdens het Televizier-Ring Gala een award heb uitgereikt, waarbij ik een glitterpak droeg. Ik viel kennelijk op, ik heb er veel reacties op gehad. Maar niet alleen daarom dacht men aan mij, ook omdat spiritualiteit een onderdeel is van de projecten die ik doe.”
Spiritualiteit mist op televisie, vindt Visser. “En dit is een leuke manier om het onderwerp op zoek gaan naar jezelf onder de aandacht te brengen. Zou je het als documentaire brengen, dan kijkt er geen hond naar. Maar met die meisjes is het leuk.”
“Ik heb werkelijk dertig dagen in een deuk gelegen“, besluit hij Bron
ja maar Adje zit gewoon in een luxe hotel!quote:Op zondag 25 maart 2012 13:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Adje heeft zich in ieder geval prima vermaakt
Dus Erica Terpstra valt ook in de smaak?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gast, ik bedoelde dus dat haar tieten reden genoeg zijn om niet op haar te haten, duh.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Gast, ik bedoelde dus dat haar tieten reden genoeg zijn om niet op haar te haten, duh.
Hebben jullie nou het idee bezig te zijn met een zinnige discussie?quote:Op zondag 25 maart 2012 15:38 schreef sherezade het volgende:
Dus Erica Terpstra valt ook in de smaak?
Alsof dit hele topic zo zinnig is? alsof die ''echte'' meisjes zo zinnig zijn ?? het is FOKKK vragen, vragen vragenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:07 schreef k_man het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie nou het idee bezig te zijn met een zinnige discussie?
Dit is TV hequote:Op zondag 25 maart 2012 16:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
Alsof dit hele topic zo zinnig is? alsof die ''echte'' meisjes zo zinnig zijn ?? het is SHO vragen, vragen vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |