quote:Innerlijke rust, chaos, confrontatie of geld?
Vanaf donderdag 15 maart verruilen tien babes hun luxe leven voor een avontuurlijke reis door Nepal vol ontberingen. De tien 'Echte Meisjes' die de tocht aandurven zijn Britt Dekker, Jenna, Britt, Roos, Bibi, Renée, Tessa, Daniëlla, Priscilla en Maria.
In ‘Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf’ maken zij, onder leiding van Ad Visser, kennis met de wereld van mystiek en spiritualiteit. Een confronterende road movie waarin de emoties hoog oplopen maar hilariteit de boventoon voert. Ad Visser probeert de dames in het gareel te houden en hen de weg naar innerlijke rust te wijzen. Maar daar staat lang niet iedereen voor open.
Iedere aflevering moeten de twee teams knokken voor luxe en comfort. Het team dat deze luxe opdracht verliest moet, overnachten in niet al te frisse omstandigheden, terwijl de winnaars er een stuk beter bij liggen. Niet onbelangrijk, want daarmee wordt ook bepaald welk team uitgerust aan de wekelijkse geldproef begint, waarin telkens 5000 euro te verdienen valt.
Verzopen in de champiquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:01 schreef Maartel het volgende:
Wil ik weten hoe die Daniella met 'r nerd omging in d'r vorige programma?
Ja, ze woont in Amèrikaquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
Wat een irritant accent heeft dat kind.
vind ik ookquote:
Beter zeg je "Alleen Bibi is doable....de rest is lelijk...."quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat verwachten die mensen als ze naar India gaan, dat ze elke keer in luxe hotels zitten?
Wereldvreemde mensen.
En britt is lelijk
Ik kan het niet vindenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:05 schreef MissJ het volgende:
maar die Maria dus, hoe oud is zij? Ze lijkt namelijk véél ouder dan de rest als ik naar haar kop kijk.
Vrouwen poepen niet...quote:
In combinatie met je nickname al helemaal hilarischquote:
Dat ziet iedereen toch ondertussenquote:
Ga doorquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:08 schreef MissJ het volgende:
Bibi is wel de mooiste ja. Als ik een vrouw zou moeten doen uit deze groep zou ik zeker weten voor haar gaan
Ook een aardig meisje gewoon. Niet zo een kapsonestrut.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:08 schreef MissJ het volgende:
Bibi is wel de mooiste ja. Als ik een vrouw zou moeten doen uit deze groep zou ik zeker weten voor haar gaan
Dat magere scharminkel met die tattoo's is veul geilerquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:08 schreef MissJ het volgende:
Benieuwd hoe ze dat bij mekaar heeft gekregenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Van 50.000 euro gaat je leven niet veranderen, dat heb ik al thuis liggen
50.000 / 25quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:10 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze dat bij mekaar heeft gekregen
Ik hoop zo dat je haar ooit tegenkomt en neer maait....quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
Ze komt uit Amsterdam Zuid, nou, zo praten ze daar niet hoor, zoals jij praat.
Hehe ik steek stiekem mijn voet uit en gooi een AH tas over haar heen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat je haar ooit tegenkomt en neer maait....
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik steek stiekem mijn voet uit en gooi een AH tas over haar heen.
wil je meedoen?quote:
dus datquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook een aardig meisje gewoon. Niet zo een kapsonestrut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:09 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dat magere scharminkel met die tattoo's is veul geiler
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Nounou, voor een weekje afzien is 't toch lekker verdienen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:11 schreef MacorgaZ het volgende:
50.000 euro is niks, laten we wel wezen. Kan je net een jaar van leven als je ook een beetje wil genieten van wat luxe dingen.
Er zijn genoeg mensen die daar 2 jaar keihard voor moeten werken...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:11 schreef MacorgaZ het volgende:
50.000 euro is niks, laten we wel wezen. Kan je net een jaar van leven als je ook een beetje wil genieten van wat luxe dingen.
Die mutsen zijn daar binnen een maand doorheen. Elk normaal persoon kan daar toch even leuk van levenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:11 schreef MacorgaZ het volgende:
En dan nog een rijker en gevarieerder leven erop na houden...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die daar 2 jaar keihard voor moeten werken...
Jep. Al is zo'n 'ik kan echt voor geen meter rekenen, ik had altijd drieën voor wiskunde' uitspraak wel iets wat ik ook gewoon prima intelligente mensen wel eens over hun schooltijd hoor zeggen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:13 schreef Cher- het volgende:
Ik heb gepoept. Haha. Britt doet zich sowieso dommer voor dan dat ze is.
Alleen jammer dat ze dat niet even eerlijk verteld bij Mathijs.....die arme man zit zich nog steeds te rukbunkeren op haar....quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:13 schreef Cher- het volgende:
Ik heb gepoept. Haha. Britt doet zich sowieso dommer voor dan dat ze is.
Matthijs gelooft nog steeds dat Britt hem op 32 jaar schatquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze dat niet even eerlijk verteld bij Mathijs.....die arme man zit zich nog steeds te rukbunkeren op haar....
Sterker nog: Matthijs denk ook nog steeds dat hij 32 is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Matthijs gelooft nog steeds dat Britt hem op 32 jaar schat
Klopt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jep. Al is zo'n 'ik kan echt voor geen meter rekenen, ik had altijd drieën voor wiskunde' uitspraak wel iets wat ik ook gewoon prima intelligente mensen wel eens over hun schooltijd hoor zeggen.
Mja, ik snap de mensen die geloven in haar act sowieso niet. Helaas doet heel Nederland dat. Niet dat havisten per definitie intelligent zijn trouwens maar zij speelt sowieso een act.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze dat niet even eerlijk verteld bij Mathijs.....die arme man zit zich nog steeds te rukbunkeren op haar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |