already done thatquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:08 schreef amaranta het volgende:
Als ik ooit nog een zoon krijg dan noem ik hem gewoon Jan.
Zouden er meer moeten doen.
En Miep voor een meid.
De broertjes Devin en Finn? Ook al spreek je de v in dit geval uit als "w", ik vind het toch te vinnig allemaalquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En Finn? Zo heet het zoontje van een vriendin. Vind ik een erg leuke naam
zo zie je maar weer....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hier in de buurt woont een Jan kwam ik gisteren achteriets ouder dan Floris denk ik. Zn broer heette Teun.
En helemaal grappig, er woont hier een Floris en zn zus heet als de 2e naam van mijn dochter to be(althans wat de naam nu is. Twijfel nog.een beetje
)
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Lasse, metsele, klusse, schure... Neh, ik vind het niks. En Lasse Plasse.
Omdat ik ook een Jan en een Teun ken. Twee broertjes. Wonen in Blijdorp.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
Woon een kwartier verder
Ik ookquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:23 schreef snoopy het volgende:
Vrienden van ons hebben een Pelle, vind ik toch ook wel erg leuk
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:10 schreef -Spring het volgende:
[..]
Omdat ik ook een Jan en een Teun ken. Twee broertjes. Wonen in Blijdorp.
Ik zou zelf zoiets zeggen als 'timmiejan'.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik zag bij het kinderdagverblijf de naam T imean.
Vraag me af hoe je dat uitspreekt.
Het mag nog iets meer kak.quote:Op zondag 25 maart 2012 08:31 schreef Mangostine het volgende:
Elise en Raf
Elise en Finn
Elise en Tijn
Elise en Mick
Elise en Jens
Elise en Sanne
Elise en Roos
Elise en Jule
Elise en Fenna
Elise en Nova
Betekenis en herkomst van Zinziquote:
En E & E? want dan zou ik echt voor Emily gaanquote:Op zondag 25 maart 2012 12:13 schreef Cantare het volgende:
Het hoeft ook niet té Blaricum te zijn, hoor.Alleen net iets sjieker dan Mick bijvoorbeeld. Vincent en Relinde zijn echt al een stap te ver.
Amelie vind ik heel mooi, alleen meneer vind het 'mwoah... nee...'.![]()
Oh, maar ik heb die niet bedachtquote:
Fleur voor een meisje?quote:Op zondag 25 maart 2012 12:13 schreef Cantare het volgende:
Het hoeft ook niet té Blaricum te zijn, hoor.Alleen net iets sjieker dan Mick bijvoorbeeld. Vincent en Relinde zijn echt al een stap te ver.
Amelie vind ik heel mooi, alleen meneer vind het 'mwoah... nee...'.![]()
Ik vind t echt klinken als no-one..ik heb m al eens eerder voorbij laten komen geloof ik, ken ook een kindje dat zo heetquote:Op zondag 25 maart 2012 18:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn nichtje heeft een Noan (j) op de wereld gezet. I like it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |