Ja dat begreep ikquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Aye, dat kan, maar wij houden niet de Latijnse 'ai'-klank aan, maar de Oud-Engelse 'e' klank (zoals in 'cat'). Dus dan krijg je iets als Eneeja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las het ook gelijk zoals je Aeneas uitspreekt; 'Ainea'.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Aye, dat kan, maar wij houden niet de Latijnse 'ai'-klank aan, maar de Oud-Engelse 'e' klank (zoals in 'cat'). Dus dan krijg je iets als Eneeja.
Mijn nick spreek ik dan wel weer echt als -ai- uit, maar dat komt omdat het oorspronkelijk een Griekse naam is. Maar geschreven als Phaedra vind ik de uitspraak Feedra ook zeker kunnen!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:52 schreef Gerberaatje het volgende:
Zo vind ik Phaedra ook erg mooi(feedra uitgesproken, weer die e klank van ae) maar teveel associaties met ephedra
die inmiddels verboden drugs
Hoe spreek je jouw nick uit, Phaidra? Ook zo?
Lasse is een Scandinavische naam. Ik ken ook iemand die zo heet en vind het eigenlijk wel een mooie naam.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:48 schreef datisstom het volgende:
[..]
Zal zeker zo'n blonde kakker zijn geweest? Dat beeld krijg ik voor me bij zo'n naam.
Ja, dat past mooi bij elkaar.quote:
Dan vind ik Jonathan toch mooier. Zo had ik zelf trouwens geheten als ik een jongen was geweest, is mijn moeder's all-time favoritequote:
Lasse en Bosse!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Lasse is een Scandinavische naam. Ik ken ook iemand die zo heet en vind het eigenlijk wel een mooie naam.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Lasse, metsele, klusse, schure... Neh, ik vind het niks. En Lasse Plasse.
Wij van Bolderburenquote:
En Finn? Zo heet het zoontje van een vriendin. Vind ik een erg leuke naamquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Devin, Toby en Jesse
Devin, Toby en Brent
Hier in de buurt woont een Jan kwam ik gisteren achterquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:08 schreef amaranta het volgende:
Als ik ooit nog een zoon krijg dan noem ik hem gewoon Jan.
Zouden er meer moeten doen.
En Miep voor een meid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |