Je bedoelt dat je de term niet snapt?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:20 schreef MaJo het volgende:
Ik vind technisch weer een stomme term. De meeste technische dingen doe je binnen en niet buiten. Dus ik vind het stom
Technisch gezien ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:20 schreef MaJo het volgende:
Ik vind technisch weer een stomme term. De meeste technische dingen doe je binnen en niet buiten. Dus ik vind het stom
Die pan woog een slordige 40 kilo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Die pan uit Zuid-Limburg gaat niet door?
Gaarnequote:Op donderdag 22 maart 2012 14:46 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zal m'n ogen wel even openhouden hier
Reeds gevraagd. Het antwoord was: neequote:Op donderdag 22 maart 2012 14:55 schreef Mark het volgende:
Die gamellen moet C4 toch wel aan kunnen komen
en hooidruk?quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:05 schreef MadMaster het volgende:
Tijd voor het jaarlijkse anti-hooikoortsprikje. En het is bloedheet in de wachtkamer van de artsenpraktijk...
Laphroaig is overgenomen begreep ik?quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:05 schreef MadMaster het volgende:
Tijd voor het jaarlijkse anti-hooikoortsprikje. En het is bloedheet in de wachtkamer van de artsenpraktijk...
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laphroaig is overgenomen begreep ik?
Ik zal het nog eens navragen. Maar een brouwer gebruikte oude vaten om bier in te rijpen en die vaten kan hij niet meer krijgen want ze waren overgenomen en ze hadden geen zin in los vatengeneuzel.quote:
Ik heb reeds antwoord ontvangen:quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:11 schreef MadMaster het volgende:
Wellicht.
Ze zijn bij Laphroaig wel driftig aan het verbouwen, maar van overname kan ik niks terugvinden.
Heb zaterdag in Grun een masterclass met heul oude Laphroaig's vanaf de jaren '50, zal dan eens vragen.
quote:Nee het waren Connemara vaten. Cooley's is overgenomen door Beam Global.Maar het probleem lijkt nu opgelost; heb net vandaag 20 Ardbeg-vaten gekocht.
Zal niet helemaal hetzelfde gaan smaken, maar zeker niet vervelend..
Ik snap de term heel goed maar vind het dus nergens op slaanquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je de term niet snapt?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:21 schreef B.ertha het volgende:
Boete gekregen voor een snelheidsovertreding. Met mijn vorige lease-auto. Op een plek waar ik nog nooit heb geredenRuim twee weken nadat ik hem had ingeleverd
Op een tijd dat ik 100 kilometer verderop in een zwembad zat
Kijk maar even op wikiquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap de term heel goed maar vind het dus nergens op slaan
Dat zijn altijd wel ernstige gevallen ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, ik kijk 'help, mijn man is klusser'
Geweldig dat er zoveel eigenwijze losers zijn
Het geeft mij altijd het gevoel dat die paar dingetjes hier in huis wel meevallenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zijn altijd wel ernstige gevallen ja.
En zo zijn die kerels ook begonnen met denkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het geeft mij altijd het gevoel dat die paar dingetjes hier in huis wel meevallen
Leuke woordspeling, verder wordt ik er niet blij van. Ik hou van ronddwalen in een grote boekhandelquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Boekhandel Selexyz vraagt uitstel van betaling aan
Ze konden het niet bolwerken tegen bol.com, leuke woordspeling
Maar interessant dat ze bol.comtoen niet gekocht hebben
Voor mij nog steeds wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Leuke woordspeling, verder wordt ik er niet blij van. Ik hou van ronddwalen in een grote boekhandel![]()
Donner had iets magisch voor mij als kind![]()
Ik denk niet dat dat ooit echt over gaat, alleen het mythische is er wat vanaf.quote:
Ga ik morgen even achteraanquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar die hoef je dus niet te betalen?
Heb ik gedaan en nog vind ik het nergens op slaanquote:
Heb jij contact met zulk soort lui of niet?quote:Tanks komen idd uit boilers. Hier in de buurt zit een producent die wekelijks 'afgekeurd' materiaal op de schroothoop gooit.
Om mee te brouwen zijn die méér dan goed genoeg en ze kosten haast niks.
En ál die mensen dan die buiten werkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en nog vind ik het nergens op slaanIk associeer 'technisch' niet met buiten, ook niet als het als grap bedoelt is
Er heerst zo'n vooroordeel over die lui die buiten werken. Dat ze op een schop leunen en met z'n 5-en toekijken hoe 1 man iets doet. Of allemaal over een schop hangen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En ál die mensen dan die buiten werkenvan ProRailers tot en met mensen van gasunie en alles wat er tussenin zit
Ik betwijfel of E. op een schop hangt. Of uberhaupt ergens op hangtquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er heerst zo'n vooroordeel over die lui die buiten werken. Dat ze op een schop leunen en met z'n 5-en toekijken hoe 1 man iets doet. Of allemaal over een schop hangen.
Vorige week 3 verschillende ploegen in precies die opstelling gezien![]()
Ja en ik zag ook al een oude 80'liter boiler staan op t werk, eens horen wat daar mee gaat gebeurenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
@TM:
[ http://img84.imageshack.us/img84/1948/17maart201201.jpg (copy/paste deze link) ]
Dat is gemaakt met 3 binnenkanten van boilers.
Van de eigenaar:
[..]
Heb jij contact met zulk soort lui of niet?
Een oude defecte boiler kan ik makkelijker meekrijgen voor weinig natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
In principe hoeft een boiler ook niet te werken maar dat zou wel een bonus zijn.
Dat dacht ikquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een oude defecte boiler kan ik makkelijker meekrijgen voor weinig natuurlijk
50 Cent in een volle zaal?quote:
En dat was de bedoelingquote:
Wat heb ik dan gewonnen nuquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat was de bedoeling
Het is 50 Cent niet.
Ga je naar die rooie?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:06 schreef Whiteguy het volgende:
Voor het eerst in JAREN ben ik vandaag en gisteren ziek![]()
En dan moet ik morgen middag het vliegtuig in voor een weekendje weg... hoop dat ik morgen wat fitter ben
Ja maar die hoeven geen smoes te bedenken om naar buiten te hoeven want die werken immers al buiten, en daar gaat de term technisch weer dus omquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En ál die mensen dan die buiten werkenvan ProRailers tot en met mensen van gasunie en alles wat er tussenin zit
Yepquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die de term legaal mag gebruiken
Dat is toch ook geen voorwaarde? Ik heb ook wel buiten fotos gemaakt hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepMaar je bent alleen niet bepaald een landschapsfotograaf
Een beetje wel natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is toch ook geen voorwaarde? Ik heb ook wel buiten fotos gemaakt hoor
Vind ik niet. Architectuur kan ook. Of a la Ed van der Elsken: mensen, tijdsbeeld.quote:
Nee ok, maar je snapt wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind ik niet. Architectuur kan ook. Of a la Ed van der Elsken: mensen, tijdsbeeld.
Dieren(vogels, herten etc). Planten. Niet allemaal direct gerelateerd aan landschapsfotografie
Zekerquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
Nee ok, maar je snapt wel wat ik bedoelDe foto's die jij maakt (doorgaans) zijn binnen. Maar misschien is een buitensessie ook wel wat.
quote:Heb je dat wel eens gedaan? Met modellen dan bedoel ik
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is toch ook geen voorwaarde? Ik heb ook wel buiten fotos gemaakt hoor
Ik dacht dat we het al over mijn vakgebied haddenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een beetje wel natuurlijkEn weet wel dat je ook buiten foto's hebt gemaakt
Ah ok, heb ook wel eens 'normale' buitenfoto's van je gezien namelijk. Dan neem ik mijn opmerking terugquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ZekerMoet het wel onbewolkt zijn. Niets vervelenders dan steeds een wolkje ervoor.
[..]
[..]
[..]
Ik dacht dat we het al over mijn vakgebied hadden
Dus: jaIs wel lastig met pottenkijkers.
Ja, die heb ik óókquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, heb ook wel eens 'normale' buitenfoto's van je gezien namelijk. Dan neem ik mijn opmerking terug
We hebben wel eens gehad dat er zo'n kerel steeds terugkwamquote:En lijkt me inderdaad lastig met omstanders
Paradiso...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
Een foto van bij The Gaslamp Killer.
Once you see it...
[ afbeelding ]
En dat dus...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:56 schreef Etcetera het volgende:
Die neger met z'n pet?
Joh, ik herken 50 cent nog niet van dichtbij als hij op z'n hoofd staat en een dansje doetHet enige wat me opviel was 'hey, 1 neger en de rest blanken'
Ow...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat was de bedoeling
Het is 50 Cent niet.
Ik had pagina 2 niet gezien...quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:38 schreef wyccie het volgende:
Je had ook eerst verder kunnen lezen, MM.
Helemaal overheen gelezen, maar ik heb wel je post over je illegale treinreis gezien.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je mijn post over de whisky nog gezien?
Die was ook aan MM gerichtquote:
Ja, ik zei toch dat ik het zou vergetenquote:maar ik heb wel je post over je illegale treinreis gezien.
quote:
Hamvraag: heb je je reisproduct dna nu al opgehaald of niet?quote:Ja, ik zei toch dat ik het zou vergeten
Nee want ik ben niet meer op het station geweest.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Hamvraag: heb je je reisproduct dna nu al opgehaald of niet?
Graag gedaan.quote:
Oh, díe rooie. Ik dacht aan een kater....quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:54 schreef Whiteguy het volgende:
Dat waarschijnlijk komende maand. Dit weekend guinness zuipen met de maten in Dublin.
Een je-weet-wel-kater?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
Oh, díe rooie. Ik dacht aan een kater....[ afbeelding ]
Over Laphroaig?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je mijn post over de whisky nog gezien?
Ik wel. En ik welquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over Laphroaig?
Daar had ik toch al op geantwoord?
Ah, Connemara van Cooley is inderdaad wel van eigenaar veranderd.
Ardbeg-vaten, ben benieuwd of dat lekker is met bier.
Met Laphroaig weet ik dat trouwens ook niet zo zeker...
Een soort van geturft/gerookt bier als resultaat?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wel. En ik wel
Maar misschien niet voor een whiskydrinker
Ja. Als je bijvoorbeeld een goeie stout neemt, die kan dat erg goed hebben. Veel stouts hebben wat koffie en/of cacaosmaak erin en dan is dat hout/turf/gerooktsmaakje erg lekker.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een soort van geturft/gerookt bier als resultaat?
Die minister is gestoord.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een je-weet-wel-kater?
Trouwens
http://www.nu.nl/politiek(...)ympische-spelen.html
Oeh, nice!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goed nieuws: gevraagd of ik de postitie van Photo Editor wil bekleden in de executive commissie van onze nationaal bekroonde universiteitskrant. Vrijdag een soort van sollicitatie
Vanwege tegenvallende resultaten toch? Dat is enorm klotequote:Slecht nieuws: beste vriendinnetje G gaat zaterdag weg. Die zie ik dan wsl ruim 5 maanden niet op zijn minst, in het ergste geval 8
Ik dacht dat je die gek bedoelde die op de reling zit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat was de bedoeling
Het is 50 Cent niet.
Want ze zwaait met wapens rond in Den Haagquote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die minister is gestoord.
Vergelijk haar met een puberend tienermeisje dat haar ouders overhoop schiet als ze haar geen scooter cadeau geven...
Met de ramen dicht, ongschuurd en een radio naast het bad?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, ik heb vast alle kluswetten overtreden, maar ik heb toch maar even de bar in de lak gezet net
Nu: cappuccino
Nee geen radio bij het badquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met de ramen dicht, ongschuurd en een radio naast het bad?
hij bespeelt je! nu al!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:57 schreef Soempie het volgende:
Kinderdagverblijf.Damn, ik baal van die anderhalve maand.
Net langs geweest en vond het helemaal niks, terwijl ze echt wel goed zijn verder. Maar, ik werd helemaal gek van al die baby's en Mattís begon echt heel zielig te kijken met natte oogjes en een tril-pruil-mondje.
![]()
![]()
Wordt de langste anderhalve maand van m'n leven denk ik. En dan heb ik ook nog zeurende klanten aan de lijn.
Oja, dat heb ik bij Radar nog gezien.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
Vieze, smerige kutlui
Verzekeraar ASR blokkeert claims woekerpolis
http://www.nu.nl/politiek(...)ims-woekerpolis.html
Zo leert je kind sociaal zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:57 schreef Soempie het volgende:
Net langs geweest en vond het helemaal niks, terwijl ze echt wel goed zijn verder. Maar, ik werd helemaal gek van al die baby's en Mattís begon echt heel zielig te kijken met natte oogjes en een tril-pruil-mondje.
![]()
![]()
Wordt de langste anderhalve maand van m'n leven denk ik. En dan heb ik ook nog zeurende klanten aan de lijn.
Je moet dus echt 1,5 maand kinderopvang afnemen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:57 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Dat is echt de grootste bullshit.quote:
quote:
Nee, geen wachtlijst.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je moet dus echt 1,5 maand kinderopvang afnemen?
Hebben ze geen wachtlijst ofzo? Als dat zo is, dan kunnen ze jouw plek toch gewoon aan iemand doorgeven?
Nem, ik ben echt in een pisbui en iedereen die zegt dat dat gedoe goed is voor Mattís kan de schijt krijgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk bullshit? Worden ze niet met z'n allen op een matje gegooid en beetgepakt door de oppassers?
de oppassers? dat klinkt als een dierentuinquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk bullshit? Worden ze niet met z'n allen op een matje gegooid en beetgepakt door de oppassers?
Nee, ik heb hem weer meegenomen.quote:
Ik stel gewoon een vraagquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nem, ik ben echt in een pisbui en iedereen die zegt dat dat gedoe goed is voor Mattís kan de schijt krijgen.![]()
Waarmee?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]nou gelukkig maar.
Jongens, kappen
Likequote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
We zijn het er allemaal wel over eens dat dat gedoe voor jóu in ieder geval niet goed is
quote:
Nee, klopt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
We zijn het er allemaal wel over eens dat dat gedoe voor jóu in ieder geval niet goed is
Pasgeboren baby's niet nee, maar vanaf een halfjaar ofzo denk ik dat het best heel goed is als kinderen door meerdere mensen verzorgd en getroost kunnen worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:03 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
Serieus, alsof een baby daar wat aan heeft. Peuterspeelzaal ben ik voorstander van, maar dan zijn ze al ruim 2 jaar.
Cool!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:04 schreef MaJo het volgende:
Kaartjes voor Jack White gekochtAls verrassing voor G's verjaardag dus hopen dat hij er niet achter komt dat hij naar Nederland komt
En mondje dicht Nem
Ja, van je tentamenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, klopt.4 april gaat hij voor het eerst en dan heb ik een tentamen, dus dan ben ik ook goed afgeleid.
Huh? Je had toch Radiohead gekocht? En ja, mijn naam is Haas.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:04 schreef MaJo het volgende:
Kaartjes voor Jack White gekochtAls verrassing voor G's verjaardag dus hopen dat hij er niet achter komt dat hij naar Nederland komt
En mondje dicht Nem
Ik zou het niet weten, jij hebt er voor gestudeerdquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:03 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
Serieus, alsof een baby daar wat aan heeft. Peuterspeelzaal ben ik voorstander van, maar dan zijn ze al ruim 2 jaar.
Radiohead weet hij van. Dat kon ik sowieso nooit geheim houden want daar zou hij gegarandeerd wel achter komenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Je had toch Radiohead gekocht? En ja, mijn naam is Haas.
Ik zal het sowieso niet zo snel over Jack White hebben, dus niet gevreesd
Neuh ik ben altijd wel alert op zulke dingenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Radiohead weet hij van. Dat kon ik sowieso nooit geheim houden want daar zou hij gegarandeerd wel achter komenNu hoop ik dat hij dit niet gaat horen en dat het snel uitverkoopt, dan blijft het alsnog een mooie verrassing
En denk ook niet dat je snel over Jack White zou beginnen maar toch handig om te weten. Voor het geval het er opeens over gaat en je dan zegt 'oh daar ga je heen toch'
Nicequote:En nog meer leuk nieuws: Ben Howard en Dry the River op bevrijdingsfestival Groningen. Dus ik wil wel weer
Met 7 maanden is die eenkennigheid juist heel normaal en ergens wel een goed teken. En voor een veilige hechting maakt het volgens mij niet veel uit: wel of geen kdv. Ga ik opzoeken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Pasgeboren baby's niet nee, maar vanaf een halfjaar ofzo denk ik dat het best heel goed is als kinderen door meerdere mensen verzorgd en getroost kunnen worden.
Er zal nooit iemand zo vertrouwd worden als je ouders, maar eenkennige kinderen zijn ook wel dramatisch lastig natuurlijk.
Za op Zo toch? Klok een uur vooruit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:11 schreef TradeMarkie het volgende:
dit weekend weer zomertijd he? ik was heel even bang dat ik om zondag om 10 uur moest voetballen, maar dat blijkt gelukkig 12 uur te zijn
ja, en ik weet dat het deze zaterdag niet vroeg wordt, als je dan om 10 uur, wat eigenlijk 9 uur is, op het veld moet staan is dat geen pretjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Za op Zo toch? Klok een uur vooruit.
Sterker nog, het staat hoger in de Top 40 dan het origineel...quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neuh ik ben altijd wel alert op zulke dingen
Ik heb over beiden nagedacht maar omdat ze op MM staan ga ik ze eerst daar maar eens checkenquote:Nice
Dry the River heb ik dus kaartjes voor in Rotown. En ik zie dat Patrick Watson in de Melkweg staat op 28 April(staat ook op MM).
Eddie Vedder ga ik dus niet heen. Dat was eigenlijk een verjaardagscadeau van A&C maar met maar 2 kaartjes schiet dat niet op natuurlijk
Ja dat zag ik dus net in een artikel, vandaar dat ik ging luisterenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterker nog, het staat hoger in de Top 40 dan het origineel...
Ik bedoelde meer dat ik het nogal laat vind als je kind met 2 jaar pas voor het eerst door anderen wordt verzorgd en met andere kinderen 'moet' spelen (omdat er dan ineens een hele groep om m heen zit).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met 7 maanden is die eenkennigheid juist heel normaal en ergens wel een goed teken. En voor een veilige hechting maakt het volgens mij niet veel uit: wel of geen kdv. Ga ik opzoeken.
Zou ik zeker doen. Ik vrees alleen enorm voor overlappen van acts. Er staan echt veel goede acts(voor mij dan). Dat kan haast niet goed gaan. En dan moet je er ook nog binnen zien te komenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:16 schreef MaJo het volgende:
Ik heb over beiden nagedacht maar omdat ze op MM staan ga ik ze eerst daar maar eens checken
Staat Dry the River niet op MMquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen. Ik vrees alleen enorm voor overlappen van acts. Er staan echt veel goede acts(voor mij dan). Dat kan haast niet goed gaan. En dan moet je er ook nog binnen zien te komen
Dry The River staat trouwens helemaal niet op MM.
Nee, Boy and Bear staat op MM.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Staat Dry the River niet op MMDaar ging ik eigenlijk van uit
![]()
Ben ook wel bang voor overlappingen ja, programmering is echt ontzettend goed
Mja, helaas niet echt veel meegekregen over baby's, omdat ik een andere richting heb gekozen. Maar ik ga later deze week nog wel kijken of ik er wat over kan vinden. 4 april heb ik ook tentamen over de vroege ontwikkeling van kindjes, dus mogelijk dat er in die literatuur wat over te vinden is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, jij hebt er voor gestudeerd
Hmmm even over nadenken, lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.rotown.nl/13-05-2012/dry_the_river?ticket=34693
Er zijn nog kaarten.
Ja daarom ging ik er denk ik vanuit dat ze ook op MM zouden staanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, Boy and Bear staat op MM.
En die heb ik tegelijkertijd gespamt.
Dat denk ik ook niet, maar ik ga ook niet roepen dat het kdv per definitie geen zin heeft op jonge leeftijd want ik denk dat er wel voordeel aan te behalen valtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:20 schreef Soempie het volgende:
En een kindje niet naar een kdv sturen betekent niet dat hij/ zij eenkennig wordt natuurlijk.
Klopt, mijn oppaskindje was rond zn eerste verjaardag ook heel eenkennig, terwijl die ook al heel vroeg naar een kinderdagverblijf ging.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, helaas niet echt veel meegekregen over baby's, omdat ik een andere richting heb gekozen. Maar ik ga later deze week nog wel kijken of ik er wat over kan vinden. 4 april heb ik ook tentamen over de vroege ontwikkeling van kindjes, dus mogelijk dat er in die literatuur wat over te vinden is.
En een kindje niet naar een kdv sturen betekent niet dat hij/ zij eenkennig wordt natuurlijk. Volgende week komt m'n oppaskindje hier weer spelen, Mattís heeft een neefje en nichtje en die ziet hij vaak, gaat heus logeren straks, enz.
Ik zeg trouwens ook niet dat het slecht is, maar ik denk dat het ook niet slecht is voor een kind om hem/ haar niet naar een kdv te brengen. Iedereen moet het gewoon lekker zelf weten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik het nogal laat vind als je kind met 2 jaar pas voor het eerst door anderen wordt verzorgd en met andere kinderen 'moet' spelen (omdat er dan ineens een hele groep om m heen zit).
Maar dat hoeft natuurlijk niet alleen op een kinderopvang te zijn, kan ook met buurtkindjes of kinderen van vrienden.
Ik ben zelf altijd op een kinderdagverblijf geweest (vanwege alleenstaande moeder met goede baan, dus al heel vroeg 3 dagdelen en later iets meer) en ik vond het er altijd erg leuk. En ik ben dus ook van (ongefundeerde) mening dat het wel goed is / kan zijn voor kinderen
Nee, en dat lijkt me ook heel normaalquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:23 schreef LadyBlack het volgende:
Wat niet wegneemt dat ik er de eerste maanden ook niet op zou zitten te wachten om mn kind aan iemand anders te gevenLiever pas later
Truequote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zeg trouwens ook niet dat het slecht is, maar ik denk dat het ook niet slecht is voor een kind om hem/ haar niet naar een kdv te brengen. Iedereen moet het gewoon lekker zelf weten.
Been there, done that. Ik was dat ICT mannetjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:37 schreef TradeMarkie het volgende:
ICT heeft bedacht dat de printers via een andere server aangestuurd moeten worden. Gevolg is dat ik niet normaal af kan drukken in autocad of dat autocad dus helemaal vastloopt tijdens het instellen van de printer e.d.
Sterf, ICT mannetje!
Ik weet niet hoe lang die fase precies duurt, maar het is een goed teken, namelijk: het kindje is gehecht aan de vaste verzorgers (en dat kunnen meerdere personen zijn). En dat gaat vanzelf trouwens over, die eenkennigheid (als kinderen veilig gehecht zijn).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klopt, mijn oppaskindje was rond zn eerste verjaardag ook heel eenkennig, terwijl die ook al heel vroeg naar een kinderdagverblijf ging.
Deze zit inmiddels weer 100 km verderop zonder af te wachten of alles wel goed gaatquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Been there, done that. Ik was dat ICT mannetje
Oh, dat is fucked up. Ik zat gewoon op mijn eigen kantoorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Deze zit inmiddels weer 100 km verderop zonder af te wachten of alles wel goed gaat
En ik ben er inmiddels wel klaar mee, ik vraag wel weer gewoon aan de tekenaar om de boel uit te draaien.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat is fucked up. Ik zat gewoon op mijn eigen kantoor
Huh, maar later stuur/breng ik hem ook naar de peuterspeelzaal of de basisschool. Dat bedoel ik niet negatief zo, maar snap wel wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
Als je het dan maar niet hebt over 'naar een kdv sturen' of 'in een kdv stoppen' want daar word ik altijd een beetje opstandig van
Ik herken je wel direct. Zelf had ik als bedrijf gekozen voor de originele foto, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:52 schreef B.ertha het volgende:
Visitekaartjes zijn binnen, dus nu kan ik overal mijn hoofd uitdelenmet deze prachtige foto waarop ik onherkenbaar ben verminkt verpixeld gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik zeg ook niet dat het slecht is (want ik neem aan dat je op mijn opmerkingen doelt) maar om gelijk te roepen dat het bullshit is, geet me te verquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Huh, maar later stuur/breng ik hem ook naar de peuterspeelzaal of de basisschool. Dat bedoel ik niet negatief zo, maar snap wel wat je bedoelt.![]()
Ik word ook opstandig van alle mensen die zeggen dat het juist beter is of goed. Ik denk niet dat ik iets slechts doe door hem niet naar een kdv te brengen. Dat hij daar later minder sociaal door wordt. Zou echt wat zijn, dat die twee dagen zo bepalend moeten zijn voor zijn sociale ontwikkeling. Ik zeg ook niet dat het slechter is trouwens, omdat ik het echt niet weet.
Het enige wat ik daarvan weet is dat als je zou kolven dat je de tijden erop moet schrijven omdat er 's ochtends stofjes in zitten die je kind wakker maken en 's avonds stofjes die je kind slaperig doen worden.quote:'t Is gewoon net als die hele discussie over borstvoeding/ flesvoeding. Krijg ik ook jeuk van.
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:59 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht dat je bruine ogen had, maar dat is dus maar deels zo.
Ik denk dat het niet uitmaakt op dit moment en dat het dus inderdaad onzin is dat het nu goed zou zijn voor zijn ontwikkeling.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het slecht is (want ik neem aan dat je op mijn opmerkingen doelt) maar om gelijk te roepen dat het bullshit is, geet me te ver
Want als ik het goed begrijp heb je hem liever helemaal niet op het KDV. En ik denk dat zo'n maandje helemaal zo gek nog niet is voor een kind. Alleen voor jou want jij moet 'm missen
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:02 schreef iamredleader het volgende:
Wauw, B, da's een hele mooie foto (je hebt een heel mooi gezicht)
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:02 schreef iamredleader het volgende:
Wauw, B, da's een hele mooie foto (je hebt een heel mooi gezicht)
Dankquote:
Yes, we can!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:52 schreef B.ertha het volgende:
Visitekaartjes zijn binnen, dus nu kan ik overal mijn hoofd uitdelenmet deze prachtige foto waarop ik onherkenbaar ben verminkt verpixeld gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik snap hetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:09 schreef B.ertha het volgende:
Omdat ik niet permanent herkenbaar op fok wil staan. PM
Yes pleasequote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:09 schreef B.ertha het volgende:
Omdat ik niet permanent herkenbaar op fok wil staan. PM
Thanks, dat had ik net even nodig...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:49 schreef Soempie het volgende:
Children (n = 1,261) were recruited at birth and assessed at 15, 24, 36, and 54 months. Exclusive maternal care did not predict child outcomes, but multiple features of child-care experience were modestly to moderately predictive. Higher quality child care was related to advanced cognitive, language, and preacademic outcomes at every age and better socioemotional and peer outcomes at some ages. More child-care hours predicted more behavior problems and conflict, according to care providers. More center-care time was related to higher cognitive and language scores and more problem and fewer prosocial behaviors, according to care providers.
En wat verderop in het artikel:
The secondary conclusion is that exclusive maternal care was not related to better or worse outcomes for children. There is, thus, no reason for mothers to feel as though they are harming their children if they decide to work. If they decide to use child care, then decisions about quality, quantity, and type of care clearly involve trade-offs. Somewhat higher cognitive and social skills were associated with higher quality care, so families that decide to use more child care might feel that the obtained negative moderate effect sizes for behavior problems associated with child-care hours or center care are somewhat offset by the small obtained positive effect sizes associated with child-care quality. Other parents might decide to use high-quality center care in hopes of enhancing cognitive skills but restrict the numbers of hours of child care in hopes of decreasing behavior problems.
The American psychologist [0003-066X] yr:2006 vol:61 iss:2 pg:99 -116
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thanks, dat had ik net even nodig...
Spinning is toch fietsen en dus goed voor je knie?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Yes please
Ik mag gaan sportenfysiotherapeute raadde eerst spinning aan, en dat lijkt me tof
Wat verstaat men onder "higher quality care"?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:49 schreef Soempie het volgende:
Children (n = 1,261) were recruited at birth and assessed at 15, 24, 36, and 54 months. Exclusive maternal care did not predict child outcomes, but multiple features of child-care experience were modestly to moderately predictive. Higher quality child care was related to advanced cognitive, language, and preacademic outcomes at every age and better socioemotional and peer outcomes at some ages. More child-care hours predicted more behavior problems and conflict, according to care providers. More center-care time was related to higher cognitive and language scores and more problem and fewer prosocial behaviors, according to care providers.
En wat verderop in het artikel:
The secondary conclusion is that exclusive maternal care was not related to better or worse outcomes for children. There is, thus, no reason for mothers to feel as though they are harming their children if they decide to work. If they decide to use child care, then decisions about quality, quantity, and type of care clearly involve trade-offs. Somewhat higher cognitive and social skills were associated with higher quality care, so families that decide to use more child care might feel that the obtained negative moderate effect sizes for behavior problems associated with child-care hours or center care are somewhat offset by the small obtained positive effect sizes associated with child-care quality. Other parents might decide to use high-quality center care in hopes of enhancing cognitive skills but restrict the numbers of hours of child care in hopes of decreasing behavior problems.
The American psychologist [0003-066X] yr:2006 vol:61 iss:2 pg:99 -116
ik wou eigenlijk hardlopen, maar dat raadde ze nog afquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spinning is toch fietsen en dus goed voor je knie?
At eachquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat verstaat men onder "higher quality care"?
Ik ga binnenkort heeeeel voorzichtig ook weer eens beginnen met hardlopen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk hardlopen, maar dat raadde ze nog afen ik moet zooltjes, want ik heb doorgezakte voorvoeten.
Misschien is fietsen dan een iets betere optie om in ieder geval iieieiets aan conditie op te bouwen..dan wandelen en dan hardlopen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort heeeeel voorzichtig ook weer eens beginnen met hardlopen.
Ben alleen bang dat dat zo tegen gaat vallen, omdat ik niet meer zal kunnen qua prestaties wat ik voorheen wel kon...
Fietsen doe ik al regelmatig.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien is fietsen dan een iets betere optie om in ieder geval iieieiets aan conditie op te bouwen..dan wandelen en dan hardlopen.
Neem een hondquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fietsen doe ik al regelmatig.
Wandelen vind ik echt helemaal niks, dat doe ik alleen van A naar B als ik er een specifieke reden voor heb...
Jawel joh, zo'n klein truttenlikkertje.quote:
I know, I know...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zou ik in ieder geval beginnen met joggen. Wat je zegt: je oude doel ga je toch niet halen. Kun je daar maar beter ook niet op mikken
Gatverdamme...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel joh, zo'n klein truttenlikkertje.
Bekend probleemquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:16 schreef MadMaster het volgende:
I know, I know...
Dat is ook de reden dat ik het steeds voor me uit schuif.
quote:Gatverdamme...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je dit net ondergaan of moet je nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat ik dat nooit hoef te ondergaanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je dit net ondergaan of moet je nog?
I knew itquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:38 schreef Soempie het volgende:
Beetje dom dat er dan 'female anatomy' staat, terwijl er toch duidelijk een penis op het plaatje te zien is.
Dat weet ik, ik bedoelde het ook niet naar jou toe.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I knew it
Ik kan er ook niets aan doen dat die meme zo is gemaakt
Oh, maar die clown had ik er zelf bij gezet hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik bedoelde het ook niet naar jou toe.
Bang dat je vriendin een kind van 5 wil adopteren?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:51 schreef TradeMarkie het volgende:
ik moet vanavond oppassen op een kind van 5, ik hoop dat dit geen hint is
Daar moet je hoofd door. Je zult overigens nog 2 kleinere gaten vindenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:05 schreef Etcetera het volgende:
Een shirtje dat ik laatste gekocht heb bij de C&A is nu 1x gewassen, en er zit een gat in
Het aantal benodigde gaten zat er al in, 1 extra was niet nodigquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Daar moet je hoofd door. Je zult overigens nog 2 kleinere gaten vinden
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:38 schreef Soempie het volgende:
Beetje dom dat er dan 'female anatomy' staat, terwijl er toch duidelijk een penis op het plaatje te zien is.
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Daar moet je hoofd door. Je zult overigens nog 2 kleinere gaten vinden
Kan ook dat het vast heeft gezeten in je machine ofzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:05 schreef Etcetera het volgende:
Een shirtje dat ik laatste gekocht heb bij de C&A is nu 1x gewassen, en er zit een gat in
Ja, maar dat heeft niets te maken met de kwaliteit. Dat is gewoon pech hebben. Heb het ook wel eens gehad.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:20 schreef Etcetera het volgende:
Dat kan, maar dan vind ik het nog belachelijk. Een shirtje moet je toch gewoon kunnen uitwassen
Dat is niet tof, heb je het bonnetje nog? Gewoon terugbrengen en zeggen dat je recht hebt op een deugdelijk product. Dat is dit niet, dus je wil je geld terug of een vervangend productquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:05 schreef Etcetera het volgende:
Misschien een betere bank kiezen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
Godver...de post net..geen pas
Misschien komt aangetekend wat later maar..
Heb ik voor niets thuis gezeten.
Tss, en je hebt zelfs photoshop!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, maar die clown had ik er zelf bij gezet hoor
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb een cystoscopie gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk viel het best wel mee
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Lag jij niet onder zeil?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een cystoscopie gehadEigenlijk viel het best wel mee
Ik ben wel van plan om terug te gaanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is niet tof, heb je het bonnetje nog? Gewoon terugbrengen en zeggen dat je recht hebt op een deugdelijk product. Dat is dit niet, dus je wil je geld terug of een vervangend product
Betere bank gehad, was net zo kut. Sterker nog: aan de telefoon werd verteld een week. Bij het filiaal werd gezegd 3-4 werkdagen en de vorige 2x kreeg ik mijn nieuwe pas in 2 dagen. Dat zie ik de betere bank nog niet doenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Misschien een betere bank kiezen?
Wat, doet de Rabobank niet aan verwachtingsmanagement?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Betere bank gehad, was net zo kut. Sterker nog: aan de telefoon werd verteld een week. Bij het filiaal werd gezegd 3-4 werkdagen en de vorige 2x kreeg ik mijn nieuwe pas in 2 dagen. Dat zie ik de betere bank nog niet doen
Dat is redelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
"Met Interhelp"
- ik wil graag mijn pas blokkeren
"Bij deze. Zal ik gelijk een nieuwe aanvragen?"
- ja graag! (lijkt me evident)
Een week later...geen pas...is ook gewoon niet aangevraagd
Nu dus wel.
Nope, helemaal bij kennis. Endoscopie en gastroscopie wel onder zeilquote:
Het jammere is alleen dat juist die high-quality care in NL niet echt bestaat. Maar kwaad kan het niet, al voegt het de eerste zes tot negen maanden ook niets toe.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:12 schreef MaJo het volgende:
En ik heb net een uur op de grond liggen slapen op het werkWas zo moe dat ik gewoon even moest gaan liggen, dat werd dus een uur
Doe mij ook zo'n baanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:12 schreef MaJo het volgende:
En ik heb net een uur op de grond liggen slapen op het werkWas zo moe dat ik gewoon even moest gaan liggen, dat werd dus een uur
Bijna. Ik heb iets blauws aan vandaagquote:
neuhquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:28 schreef Cobra4 het volgende:
Hij loopt nu met een blauw oog mag ik aannemen?
Ik vroeg het me al af. Kan ook amper onderzoek vinden naar de situatie in Nederland. Weet dat ik in het eerste jaar van m'n opleiding onderzoeken gelezen heb over de situatie in Nederland, maar dat ging meer over de mening van de ouders over de opvang...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
*skipt even alle latere posts want wel mijn tak van sport
[..]
Het jammere is alleen dat juist die high-quality care in NL niet echt bestaat. Maar kwaad kan het niet, al voegt het de eerste zes tot negen maanden ook niets toe.
quote:
Zorgstelsel en verzekeringen zijn (of waren) bijbaantjes en ik doe iets liever goed dan halfquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vroeg het me al af. Kan ook amper onderzoek vinden naar de situatie in Nederland. Weet dat ik in het eerste jaar van m'n opleiding onderzoeken gelezen heb over de situatie in Nederland, maar dat ging meer over de mening van de ouders over de opvang...
Wat heb je gedaan eigenlijk voor opleiding? Ik vind het wel grappig dat je en veel weet over het zorgstelsel en de verzekeringen, maar ook hierover?
Einde van de week ben ik extra moe maar had ook slecht geslapenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Laat gaan slapen MaJo of is het gewoon het eind van de week?
Moet je bij je ouders gaan werkenquote:
Dat is bijzonder tricky in mijn gevalquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Einde van de week ben ik extra moe maar had ook slecht geslapenHad gedroomd dat G. het had uitgemaakt en dat een ander hem probeerde af te pakken. Niet leuk
[..]
Moet je bij je ouders gaan werken
Uhm, geen ideequote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Correctie van de binnen- of buitenkant? I.i.g. verwijzing huisarts naar KNO-arts of plastisch chirurg, die het laten aanvragen bij de verzekering en dan laten beoordelen.
Zijn je ouders overleden?quote:Dat is bijzonder tricky in mijn geval![]()
Nee dat is ook niet gezond en ik word er ook gek van. Krijg nu regelmatig vitamine B12 injecties maar ik blijf maar moe. Afgelopen woensdag ook 16 (!!!) uur geslapen en ik raak maar niet bijgeslapenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Majo, dat tukken van jou, dat is toch niet gezond lijkt me?
Of maak ik me druk om niks?
Lijkt me inwendig dan, wanneer je echt functionele problemen hebt zou het idd moeten kunnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhm, geen idee![]()
Ooit mijn neus gebroken waardoor het schotje verschoven is. Binnenkant dus lijkt me?
Nee, dat niet maar de één werkt al lang niet meer en de ander zit schijnbaar diep in één of ander donker continent.quote:[..]
Zijn je ouders overleden?
Met een verschoven schotje is het nog niet zeker dat je het vergoed krijgt. Wil je het laten opereren omdat je niet met een scheve neus wilt rondlopen, dan is dat puur cosmetisch en krijg je het niet vergoed.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:55 schreef MaJo het volgende:
Uhm, geen idee![]()
Ooit mijn neus gebroken waardoor het schotje verschoven is. Binnenkant dus lijkt me?
Ik dacht dan weer dat ze in de porno-industrie werken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nee, dat niet maar de één werkt al lang niet meer en de ander zit schijnbaar diep in één of ander donker continent.
Jij hebt het laten doen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:31 schreef wyccie het volgende:
Overigens stond mijn neus voorheen iets rechter, maar een kniesoor die daar op let.
Lucht is fijn.
als je huisarts toestemming geeft afspraak maken met de plastisch chirurg (preferably eentje waar je verzekeringsmaatschappij een band mee heeft), hen ook laten kijken. Als ze er ook mee instemmen sturen zij een brief naar de verzekering, die dan weer akkoord moet gaan en jou contacteert.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:50 schreef MaJo het volgende:
PS, ik wil gaan kijken of ik een neuscorrectie kan krijgen. Wat moest jij allemaal doen voor de verzekering om te kijken of het vergoed zou worden? Ik krijg het vrijwel zeker vergoed denk ik maar heb geen idee hoe dat werkt allemaal
quote:
Ik ga het maar eens checkenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lijkt me inwendig dan, wanneer je echt functionele problemen hebt zou het idd moeten kunnen.
Ah okquote:Nee, dat niet maar de één werkt al lang niet meer en de ander zit schijnbaar diep in één of ander donker continent.
Dat het scheef staat maakt me niet uit, dat staat het al 20 jaarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met een verschoven schotje is het nog niet zeker dat je het vergoed krijgt. Wil je het laten opereren omdat je niet met een scheve neus wilt rondlopen, dan is dat puur cosmetisch en krijg je het niet vergoed.
Mijn huisarts heeft me ooit zelf aangeraden om het te laten doen dus dat zal wel goedkomenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
als je huisarts toestemming geeft afspraak maken met de plastisch chirurg (preferably eentje waar je verzekeringsmaatschappij een band mee heeft), hen ook laten kijken. Als ze er ook mee instemmen sturen zij een brief naar de verzekering, die dan weer akkoord moet gaan en jou contacteert.
Met of zonder inbrenghuls?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
(iets met een tampon in je neus en dan het terugbreken en 4 weken met een tampon in je neus lopen![]()
)
Ik heb niet doorgevraagdquote:
Mijn neus was inwendig scheef, waardoor het vernauwd was. In combinatie met gezwollen slijmvliezen (reactie hooikoorts, warm/kou, parfum) kreeg ik daar weinig lucht door. Werd er op een gegeven moment soms ook wat duizelig van omdat ik telkens diep moest inademen voor weinig lucht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:45 schreef MaJo het volgende:
Maar jij hebt het laten doen dus? Met welke reden?
Er is in een ziekenhuis waar ik stage heb gelopen (ben vergeten welke) een anesthesist met zo'n grote, kormme neus, en daar moest ik telkens naar kijken. Vond het zo mooi. Het voelde bijna als een fetisj.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:55 schreef iamredleader het volgende:
Dames, ik ga slapen. Met mijn grote, kromme neus
* Ofyles2 had een vraag, maar stelt die even niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is in een ziekenhuis waar ik stage heb gelopen (ben vergeten welke) een anesthesist met zo'n grote, kormme neus, en daar moest ik telkens naar kijken. Vond het zo mooi. Het voelde bijna als een fetisj.
Euh, mis ik ietsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:09 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, de meeste cystoscopen zijn tegenwoordig aangesloten aan een monitor. Dan hoef je niet meer zo in de penis te kijken.
Ik keek inderdaad ook mee op de monitorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:09 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, de meeste cystoscopen zijn tegenwoordig aangesloten aan een monitor. Dan hoef je niet meer zo in de penis te kijken.
En Triggerfinger staat al een half uur op repeat.![]()
Net hadden we het over cystoscopieen, een onderzoek waarbij er door de urinebuis in de blaas wordt gekekenquote:
Nu doe je weer heel iets anders? Of toch nog bezig met verzekeringen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zorgstelsel en verzekeringen zijn (of waren) bijbaantjes en ik doe iets liever goed dan half(en ik onthoud die meuk gewoon erg makkelijk)
Ik heb zeg maar de hbo variant van jouw studie gedaan met nadruk op kinderopvang (ik hou het overigens bewust een beetje vaag). Planning was altijd eerst hbo vanwege de praktijkervaring (die had ik echt heel hard nodig namelijk) en daarna een master. (Ik heb er wel ooit een tweede, universitaire studie naast gedaan, maar dat was uiteraard niet haalbaar qua tijd) Maar met alle gedoe rondom collegegeld weet ik niet of ik dat nog ga doen.
Ik zou ook het liefst een interessante baan in die sector willen, maar ja, de kinderopvang ligt nogal op zijn gat...
Dan heb ik daaroverheen gelezenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net hadden we het over cystoscopieen, een onderzoek waarbij er door de urinebuis in de blaas wordt gekeken
Riksen-Walraven is leuk inderdaad, daar heb ik ook wel eens live van mogen genieten. Elly Singer zou je ook nog naar kunnen kijken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu doe je weer heel iets anders? Of toch nog bezig met verzekeringen?
Ik bedoelde trouwens een artikel van Schreuder en Timmerman. Net even gezocht: 'Het woord is aan de groepsleiding' heet het. En nog wat artikels van Riksen-Walraven (als ik het me goed herinner).
En nu volg ik een vak van Riksen-Walraven. Vind het wel heel grappig, omdat ik dus colleges heb gevolgd van Schreuder in Groningen en zij had het vaak over Riksen-Walraven.Dat lijkt echt wel een half leven geleden.
En dan heb je dus ook nog Tavecchio en in Leiden Van IJzendoorn.
Wel jammer dat ik het onderwerp kinderopvang in m'n eerste studiejaar dus niet zo interessant vond en dus niet goed onthouden heb hoe en wat.Maar ik weet nu wel dat ik graag toegang wil blijven houden tot de universiteitsbieb en de tijdschriften.
Even kijken hoe dat te regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |