SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
zelf lapo hebben danquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:38 schreef HappyBob het volgende:
TT is nu achterlijker. Ik ben tegen de Noord-Afrikaanse invloeden op de Nederlandse taal.
wrom die haatquote:
semi-terechte omdatquote:
Ik hecht weinig waarde aan een nieuw deel openen en hier helemaal niet door middel van een inhoudsloze lapo.quote:
dat is je goed rechtquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hecht weinig waarde aan een nieuw deel openen en hier helemaal niet door middel van een inhoudsloze lapo.
Had ik niet naar gekeken tochquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo heet die poster toch. Verkleinwoordje dit dat.
Om te vieren dat hij vandaag unban heeft.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Had ik niet naar gekeken tochIk hou van plaatjes, dus kijk gewoon naar de UI
Waarom ban dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Om te vieren dat hij vandaag unban heeft.
Een bedreiging die mensen te serieus op hebben gevat ofzo.quote:
Maar is dan niet zo'n lange ban toch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Een bedreiging die mensen te serieus op hebben gevat ofzo.
Helderheid naar het maximalequote:Op donderdag 22 maart 2012 12:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mobiel + zon = niet zien dat topic dicht is
Shillings? Jij bent zelf geld aan het maken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:25 schreef Furdinand het volgende:
Mensen die niet keiharde chillings zetten in die tuintje.
ik maak ze van die pure goud tog jwzquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Shillings? Jij bent zelf geld aan het maken?Je kunt dan beter voor het grotere geld gaan, want een shilling is bijna niets waard.
lijkt me terecht..quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wut, vrouw vermoordt de man die haar dochter verkrachtte. Jeetje.
wie wat waar?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Terechte moord.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh, met een beetje goed gedrag dus 5 jaar in de cel zitten.quote:
Noord- of Zuid-Hollands?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het was een Hollandse dame fyi.
veranderd niets aan de zaakquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had het alsnog gedaan.quote:
en de verkrachter?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wait whut??quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze is nu alweer vrij. Maar geen idee, ik heb er geen gevoel over.Toen ze jong was verhuurde haar moeder haar aan pedo's.
![]()
ja, ik snap het heul ff niet meerquote:
zing het eensquote:
http://www.gezond24.nl/vi(...)van-haar-dochter.htmquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik snap het heul ff niet meer
joah!quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:19 schreef Beach het volgende:
Ben je kleuter ofso dat je tekening gaat maken
vraag die screenshot aan KB dan!quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hey die ken ik
grolschte-effect.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zit geen knopje bij jou ¿quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan niet screenshots maken Furd!!
ik wel dan maak ik wel screenshot als je een tekening terug gestuurd hebt! heb je 'm wel gezien al?quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan niet screenshots maken Furd!!
ja dat lukte niet helemaalquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja lol, dat oogverder wel mooi gedaan!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:45 schreef JanPiraat het volgende:
Cosmo wat zie ik nu op tv, viespeuk
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:45 schreef JanPiraat het volgende:
Cosmo wat zie ik nu op tv, viespeuk
[ afbeelding ]
Hoe zie je er nu uit? #73quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:47 schreef 2Happy4U het volgende:
bietsjboy, foto van je lekkere kale koppie?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:47 schreef Furdinand het volgende:
dan ben ik maar acht ik geef er geen neukje om
??quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:51 schreef Furdinand het volgende:
zie net op teevee een reclame over formule 1 waarin een basisschool klasgenoot zijn debuut gaat maken
nee dat klasgenoot gedeeltequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
auto's die snel gaan en wedstrijdje doen
0/10quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
die werd genoemd in die reclame dat hij gaat racen voor het eerst daar ofzo.
gp 2?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:10 schreef Beach het volgende:
Er racet geen Nederlander in de formule1.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:51 schreef Furdinand het volgende:
zie net op teevee een reclame over formule 1 waarin een basisschool klasgenoot zijn debuut gaat maken
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:13 schreef Furdinand het volgende:
ja weet ik veel als ik zo'n auto zie is het allemaal formule 1
llelelellelelequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://searchtruth.com/ar(...)_name=chap6%2f_l.mp3
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:25 schreef Furdinand het volgende:
waarom arabisch leren? dode taal mang.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:25 schreef Furdinand het volgende:
waarom arabisch leren? dode taal mang.
hoi mijn name is mike de boer, ik doe hier haren en harige mannen en het gaat hier om een bosui. hij wordt vaak verward met een lenteui maar het is een bosuiquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wie ben jij en wat doe jij hier en wat is je ui?
ik praat niet met boeren :s ew straks ga ik ook ruiken naar viese meurlucht jeetje ik ben gerdina trouwesquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
hoi mijn name is mike de boer, ik doe hier haren en harige mannen en het gaat hier om een bosui. hij wordt vaak verward met een lenteui maar het is een bosui
jou buert
gerdina zit je hier gofferdomme over me te roddelen ? je zou de koeien nog melken en het stro harken jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik praat niet met boeren :s ew straks ga ik ook ruiken naar viese meurlucht jeetje ik ben gerdina trouwes
Hoe durf je.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik praat niet met boeren :s ew straks ga ik ook ruiken naar viese meurlucht jeetje ik ben gerdina trouwes
ja hallo met in het donker?!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
gerdina zit je hier gofferdomme over me te roddelen ? je zou de koeien nog melken en het stro harken jahoe moet ik nou melk in mn koffie doen ?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Michas lijkt me wel een geschikte man om mee te trouwen. 4 juli gaan we trouwen Michas.
Een bromance is het net weer niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet ontkennen.
Ik ben dan ook een groot voorstander van bromance.
Bronerverwekkend enzulks?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Een bromance is het net weer niet.
schattige jongen wel jaquote:
goed topic.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Volgens mij sta ik vet hoog in de dagcijfers vandaag. Kuttopic waar ik zo fanatiek in postte vannacht.
Oververhittingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 05:25 schreef HappyBob het volgende:
Groetjes vanuit de rij voor de Apple winkel.
quote:
tuulek niequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan je ook in notes kijken? [ afbeelding ]
ja da week tognie daarom vraagk t ookquote:
+1 note voor die vraagquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja da week tognie daarom vraagk t ook
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
+1 note voor die vraag [ afbeelding ]
Truste popquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
Kusje trg voor Henkie en kusjes voor alle anderen... Morgen maar werken voor mn tagje nu lekker slapen ik ben gesloopt![]()
Truste skatjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
Kusje trg voor Henkie en kusjes voor alle anderen... Morgen maar werken voor mn tagje nu lekker slapen ik ben gesloopt![]()
Je hebt het verdiend, zonder jou hadden we geen ochtend gehad.quote:
Oei dan ga ik maar zorgen dat de zon snel tevoorschijn komtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 05:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend, zonder jou hadden we geen ochtend gehad.
dat laatstequote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat ga je kopen dan?Of gewoon winkels in -en uitslenteren?
Ik zit al aan het bierquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:36 schreef HappyBob het volgende:
Het lijkt wel zomerIk kan hier wel vrolijk van worden.
Zomaar minder weekend.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:19 schreef JanPiraat het volgende:
Morgen zomertijd toch dus als je dan om half 12 begint is het half 1![]()
weeaboo's die 's ochtends bier drinken en geen sakiquote:
Sakéquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weeaboo's die 's ochtends bier drinken en geen sakialsof jij ooit het glorieuze nippon binnenkomt zo
nepweeaboo a faka gquote:
Lekker met Aziatische meiden op stap.quote:
I'm in!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekker met Aziatische meiden op stap.
quote:
Zo.quote:
wobbi lobbi do dit.quote:
Dat laten wij die meiden voor ons doen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:16 schreef Beach het volgende:
Zo is wel heel snel, ik moet eerst nog pissen biertje pakken en verder Nikita kijken daarna koken.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:16 schreef Beach het volgende:
Zo is wel heel snel, ik moet eerst nog pissen biertje pakken en verder Nikita kijken daarna koken.
quote:
Hoe laat ik iemand anders voor me pissen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat laten wij die meiden voor ons doen.
Zij ruimt het op. Laat ik het zo zeggen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe laat ik iemand anders voor me pissen?
Okee waar is die 'ze' nu?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zij ruimt het op. Laat ik het zo zeggen.
Anders wilt ze het vast wel vasthouden 14.gif
je kunt niet pissen met een erectie dus heeft weinig nutquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zij ruimt het op. Laat ik het zo zeggen.
Anders wilt ze het vast wel vasthouden 14.gif
Nog in Thailand, even later overvliegen.quote:
Ik kan je melden na enige oefening kan dat primaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt niet pissen met een erectie dus heeft weinig nut
Kan wel hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt niet pissen met een erectie dus heeft weinig nut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |