SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
zelf lapo hebben danquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:38 schreef HappyBob het volgende:
TT is nu achterlijker. Ik ben tegen de Noord-Afrikaanse invloeden op de Nederlandse taal.
wrom die haatquote:
semi-terechte omdatquote:
Ik hecht weinig waarde aan een nieuw deel openen en hier helemaal niet door middel van een inhoudsloze lapo.quote:
dat is je goed rechtquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hecht weinig waarde aan een nieuw deel openen en hier helemaal niet door middel van een inhoudsloze lapo.
Had ik niet naar gekeken tochquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo heet die poster toch. Verkleinwoordje dit dat.
Om te vieren dat hij vandaag unban heeft.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Had ik niet naar gekeken tochIk hou van plaatjes, dus kijk gewoon naar de UI
Waarom ban dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Om te vieren dat hij vandaag unban heeft.
Een bedreiging die mensen te serieus op hebben gevat ofzo.quote:
Maar is dan niet zo'n lange ban toch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Een bedreiging die mensen te serieus op hebben gevat ofzo.
Helderheid naar het maximalequote:Op donderdag 22 maart 2012 12:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mobiel + zon = niet zien dat topic dicht is
Shillings? Jij bent zelf geld aan het maken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:25 schreef Furdinand het volgende:
Mensen die niet keiharde chillings zetten in die tuintje.
ik maak ze van die pure goud tog jwzquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Shillings? Jij bent zelf geld aan het maken?Je kunt dan beter voor het grotere geld gaan, want een shilling is bijna niets waard.
lijkt me terecht..quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wut, vrouw vermoordt de man die haar dochter verkrachtte. Jeetje.
wie wat waar?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Terechte moord.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh, met een beetje goed gedrag dus 5 jaar in de cel zitten.quote:
Noord- of Zuid-Hollands?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het was een Hollandse dame fyi.
veranderd niets aan de zaakquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had het alsnog gedaan.quote:
en de verkrachter?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wait whut??quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze is nu alweer vrij. Maar geen idee, ik heb er geen gevoel over.Toen ze jong was verhuurde haar moeder haar aan pedo's.
![]()
ja, ik snap het heul ff niet meerquote:
zing het eensquote:
http://www.gezond24.nl/vi(...)van-haar-dochter.htmquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik snap het heul ff niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |