abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109378631
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:06 schreef Big-Ern het volgende:
Lullig dat het juist bij de NS nu weer fout gaat. Aan de andere kant kan je auto ook een keer kapot gaan.
Als je auto kapot gaat kun je de anwb bellen. Nu sta je met een half miljoen vast.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 10:11:37 #27
42184 crew  DaMart
pi_109378734
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:07 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Als je auto kapot gaat kun je de anwb bellen. Nu sta je met een half miljoen vast.
Als je auto midden op de snelweg kapot gaat, kunnen er ook vele anderen vast komen te staan.

En die half miljoen omvat alle reizigers in heel Nederland in de spits, niet iedereen die via Amsterdam rijdt.
pi_109379051
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:06 schreef Big-Ern het volgende:
Lullig dat het juist bij de NS nu weer fout gaat. Aan de andere kant kan je auto ook een keer kapot gaan.
Prorail.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_109380176
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:47 schreef DaMart het volgende:

[..]

En wat denk je dat er gebeurt als er 1 bus op komt dagen waar 50 man in kan, en er 5.000 mee willen? :D.

Overigens rijden er wel bussen van Leiden naar Schiphol, zo werd omgeroepen, dus het is niet zo dat er helemaal geen bussen rijden.
Nou zie je wel dat het kan ? Dat is al beter dan wat de NS eerder communiceerde.

Wat er gebeurt ? ws hetzelfde als bij de taxi's die voor het station staan ?
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:07:24 #30
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_109380262
Blij dat ik niet meer in de Randstad naar school ga :D.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:27:59 #31
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_109380876
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:12 schreef Jian het volgende:
Geen vorst, geen noodweer, geen bladeren op de rails, wat nu weer? ........... pollen ?
Nee joh. De Ns doet het gewoon expres. Ze houden van de aandacht en het verlies lijden van geld.
Het personeel staat graag onder druk van alle boze reizigers en de onmacht die er heerst. Vanmiddag doen ze gewoon de stekker er weer in en dan rijd het allemaal weer.
pi_109381026
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:27 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Nee joh. De Ns doet het gewoon expres. Ze houden van de aandacht en het verlies lijden van geld.
Het personeel staat graag onder druk van alle boze reizigers en de onmacht die er heerst. Vanmiddag doen ze gewoon de stekker er weer in en dan rijd het allemaal weer.
Ik weet niet precies hoe het zit in vergelijking met buurlanden, maar ik heb weleens het idee dat de NS en Prorail met mindere kwaliteit werken als het gaat om materieel(treinen, rails, wissels ed). Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?
pi_109381094
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:32 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe het zit in vergelijking met buurlanden, maar ik heb weleens het idee dat de NS en Prorail met mindere kwaliteit werken als het gaat om materieel(treinen, rails, wissels ed). Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?
Ze hebben toch bezuinigd op onderhoud e.d. ? Dan krijg je meer storingen, zie het electriciteitsnet.
En treinen kopen die niet tegen winterweer kunnen is ook niet echt slim geweest.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:54:40 #34
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_109381905
En dat mag wel Prorail?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_109387178
Oh man, stond me d'r net een te ragen op Leiden C.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_109387397
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_109387474
Aantal treinen neemt weer toe:
http://kubus.mailspool.nl/spoorkaart/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 22 maart 2012 @ 15:06:50 #38
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_109389074
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:23 schreef Aether het volgende:
Aantal treinen neemt weer toe:
http://kubus.mailspool.nl/spoorkaart/
Dat is niet echt live, hoor.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_109389518
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:34 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ze hebben toch bezuinigd op onderhoud e.d. ? Dan krijg je meer storingen, zie het electriciteitsnet.
En treinen kopen die niet tegen winterweer kunnen is ook niet echt slim geweest.
Komt het niet door de openbare aanbesteding, dat ze de goedkoopste moeten nemen?
pi_109389626
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Dat is niet echt live, hoor.
Weet ik, maar extra en opgeheven treinen staan er wel op aangegeven.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_109389659
weer een wisselstoring op alphen :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_109389705
Het wordt hoog tijd dat het kabinet de NS en Prorail hard gaat aanpakken. Geen bonussen meer voor niemand in het bedrijf en eisen dat de prijs van treinkaartjes de komende 2 jaar niet meer stijgt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_109390193
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:27 schreef Shreyas het volgende:
Het wordt hoog tijd dat het kabinet de NS en Prorail hard gaat aanpakken. Geen bonussen meer voor niemand in het bedrijf en eisen dat de prijs van treinkaartjes de komende 2 jaar niet meer stijgt.
De top moet gewoon vervangen worden door mensen die verstand van het spoor hebben, en niet een vrouw die nooit iets met treinen heeft gedaan.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_109390274
Ze moeten de dienstregeling goed op de schop nemen.

• Geen conducteurs meer in sprinters, kan verlaat personeel ook niet meer voor vertragingen zorgen in de volgende trein waar die mee moeten gaan rijden. Je kunt toch geen kaartjes bij ze kopen, veel nut hebben ze niet op een sprinter. Controles door teams laten doen, net zoals in de tram/metro.
• Intercitynet aanbesteden per lijn, verplichting om bij grote stations ook sprinterdiensten te leveren.
• Kaartjes/klassenwissels/etc moet je daar tegen normaal(of iets hoger) tarief bij de conducteur kunnen kopen. (behalve dus in treinen zonder conducteur.)
• Stations indelen in categorie 1 tm 4 (1 stopt alles, op 4 alleen boemeltjes.). Per sprinter maar naar 1 Cat 1 station -tenzij onmogelijk- en dan weer verder. (bijv Lelystad - Amsterdam CS - Alkmaar, of Amsterdam Zuid - Utrecht - iets rond utrecht).
• Sprinters die langs een groot centraal station zijn geweest aan de andere kant als sneltrein laten doorrijden.
• Opzouten met "Intercitys" die op elk station stoppen. (Utrecht-Almere is een goed voorbeeld, die intercity stopt vrijwel overal.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 15:44:47 ]
pi_109390352
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:43 schreef Ulx het volgende:
Ze moeten de dienstregeling goed op de schop nemen.

• Geen conducteurs meer in sprinters, kan verlaat personeel ook niet meer voor vertragingen zorgen in de volgende trein waar die mee moeten gaan rijden. Je kunt toch geen kaartjes bij ze kopen, veel nut hebben ze niet op een sprinter. Controles door teams laten doen, net zoals in de tram/metro.

• Opzouten met "Intercitys" die op elk station stoppen. (Utrecht-Almere is een goed voorbeeld, die intercity stopt vrijwel overal.
Op mijn traject doen ze dit al met controle teams in een een of andere rode jas wordt soms ook gedaan in de intercity.

Intercity's alleen laten stoppen in een stad met x aantal inwoners.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_109390503
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:45 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Op mijn traject doen ze dit al met controle teams in een een of andere rode jas wordt soms ook gedaan in de intercity.

Intercity's alleen laten stoppen in een stad met x aantal inwoners.
Prima toch, gewoon overal invoeren. Je hebt ook geen gelul meer over rondjes rond de kerk. Want dat is de voornaamste reden dat het de mist in gaan. Het is toch bezopen dat een storing in Eindhoven gevolgen kan hebben tot in Assen alleen omdat er een conducteur of machinist gestrand is?
pi_109390768
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
weer een wisselstoring op alphen :')
"Naar verwachting tot 23:30 uur" :D
Wat aan faalhazen bij de NS.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_109390842
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:43 schreef Ulx het volgende:
Ze moeten de dienstregeling goed op de schop nemen.

Geen conducteurs meer in sprinters, kan verlaat personeel ook niet meer voor vertragingen zorgen in de volgende trein waar die mee moeten gaan rijden. Je kunt toch geen kaartjes bij ze kopen, veel nut hebben ze niet op een sprinter. Controles door teams laten doen, net zoals in de tram/metro.
• Intercitynet aanbesteden per lijn, verplichting om bij grote stations ook sprinterdiensten te leveren.
Kaartjes/klassenwissels/etc moet je daar tegen normaal(of iets hoger) tarief bij de conducteur kunnen kopen. (behalve dus in treinen zonder conducteur.)
• Stations indelen in categorie 1 tm 4 (1 stopt alles, op 4 alleen boemeltjes.). Per sprinter maar naar 1 Cat 1 station -tenzij onmogelijk- en dan weer verder. (bijv Lelystad - Amsterdam CS - Alkmaar, of Amsterdam Zuid - Utrecht - iets rond utrecht).
• Sprinters die langs een groot centraal station zijn geweest aan de andere kant als sneltrein laten doorrijden.
• Opzouten met "Intercitys" die op elk station stoppen. (Utrecht-Almere is een goed voorbeeld, die intercity stopt vrijwel overal.
:')
pi_109390909
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:00 schreef Travel. het volgende:

[..]

:')
Wat klopt er niet?
pi_109394605
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:57 schreef Shreyas het volgende:

[..]

"Naar verwachting tot 23:30 uur" :D
Wat aan faalhazen bij de NS.
De reiziger idem imho.. Ze staan nog net niet voorover gebukt maar het scheelt niet veel..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')