Als je auto kapot gaat kun je de anwb bellen. Nu sta je met een half miljoen vast.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:06 schreef Big-Ern het volgende:
Lullig dat het juist bij de NS nu weer fout gaat. Aan de andere kant kan je auto ook een keer kapot gaan.
Als je auto midden op de snelweg kapot gaat, kunnen er ook vele anderen vast komen te staan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:07 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Als je auto kapot gaat kun je de anwb bellen. Nu sta je met een half miljoen vast.
Prorail.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:06 schreef Big-Ern het volgende:
Lullig dat het juist bij de NS nu weer fout gaat. Aan de andere kant kan je auto ook een keer kapot gaan.
Nou zie je wel dat het kan ? Dat is al beter dan wat de NS eerder communiceerde.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat denk je dat er gebeurt als er 1 bus op komt dagen waar 50 man in kan, en er 5.000 mee willen?.
Overigens rijden er wel bussen van Leiden naar Schiphol, zo werd omgeroepen, dus het is niet zo dat er helemaal geen bussen rijden.
Nee joh. De Ns doet het gewoon expres. Ze houden van de aandacht en het verlies lijden van geld.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:12 schreef Jian het volgende:
Geen vorst, geen noodweer, geen bladeren op de rails, wat nu weer? ........... pollen ?
Ik weet niet precies hoe het zit in vergelijking met buurlanden, maar ik heb weleens het idee dat de NS en Prorail met mindere kwaliteit werken als het gaat om materieel(treinen, rails, wissels ed). Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:27 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Nee joh. De Ns doet het gewoon expres. Ze houden van de aandacht en het verlies lijden van geld.
Het personeel staat graag onder druk van alle boze reizigers en de onmacht die er heerst. Vanmiddag doen ze gewoon de stekker er weer in en dan rijd het allemaal weer.
Ze hebben toch bezuinigd op onderhoud e.d. ? Dan krijg je meer storingen, zie het electriciteitsnet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:32 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het zit in vergelijking met buurlanden, maar ik heb weleens het idee dat de NS en Prorail met mindere kwaliteit werken als het gaat om materieel(treinen, rails, wissels ed). Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?
Dat is niet echt live, hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:23 schreef Aether het volgende:
Aantal treinen neemt weer toe:
http://kubus.mailspool.nl/spoorkaart/
Komt het niet door de openbare aanbesteding, dat ze de goedkoopste moeten nemen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ze hebben toch bezuinigd op onderhoud e.d. ? Dan krijg je meer storingen, zie het electriciteitsnet.
En treinen kopen die niet tegen winterweer kunnen is ook niet echt slim geweest.
Weet ik, maar extra en opgeheven treinen staan er wel op aangegeven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat is niet echt live, hoor.
De top moet gewoon vervangen worden door mensen die verstand van het spoor hebben, en niet een vrouw die nooit iets met treinen heeft gedaan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:27 schreef Shreyas het volgende:
Het wordt hoog tijd dat het kabinet de NS en Prorail hard gaat aanpakken. Geen bonussen meer voor niemand in het bedrijf en eisen dat de prijs van treinkaartjes de komende 2 jaar niet meer stijgt.
Op mijn traject doen ze dit al met controle teams in een een of andere rode jas wordt soms ook gedaan in de intercity.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:43 schreef Ulx het volgende:
Ze moeten de dienstregeling goed op de schop nemen.
• Geen conducteurs meer in sprinters, kan verlaat personeel ook niet meer voor vertragingen zorgen in de volgende trein waar die mee moeten gaan rijden. Je kunt toch geen kaartjes bij ze kopen, veel nut hebben ze niet op een sprinter. Controles door teams laten doen, net zoals in de tram/metro.
• Opzouten met "Intercitys" die op elk station stoppen. (Utrecht-Almere is een goed voorbeeld, die intercity stopt vrijwel overal.
Prima toch, gewoon overal invoeren. Je hebt ook geen gelul meer over rondjes rond de kerk. Want dat is de voornaamste reden dat het de mist in gaan. Het is toch bezopen dat een storing in Eindhoven gevolgen kan hebben tot in Assen alleen omdat er een conducteur of machinist gestrand is?quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Op mijn traject doen ze dit al met controle teams in een een of andere rode jas wordt soms ook gedaan in de intercity.
Intercity's alleen laten stoppen in een stad met x aantal inwoners.
"Naar verwachting tot 23:30 uur"quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:43 schreef Ulx het volgende:
Ze moeten de dienstregeling goed op de schop nemen.
• Geen conducteurs meer in sprinters, kan verlaat personeel ook niet meer voor vertragingen zorgen in de volgende trein waar die mee moeten gaan rijden. Je kunt toch geen kaartjes bij ze kopen, veel nut hebben ze niet op een sprinter. Controles door teams laten doen, net zoals in de tram/metro.
• Intercitynet aanbesteden per lijn, verplichting om bij grote stations ook sprinterdiensten te leveren.
• Kaartjes/klassenwissels/etc moet je daar tegen normaal(of iets hoger) tarief bij de conducteur kunnen kopen. (behalve dus in treinen zonder conducteur.)
• Stations indelen in categorie 1 tm 4 (1 stopt alles, op 4 alleen boemeltjes.). Per sprinter maar naar 1 Cat 1 station -tenzij onmogelijk- en dan weer verder. (bijv Lelystad - Amsterdam CS - Alkmaar, of Amsterdam Zuid - Utrecht - iets rond utrecht).
• Sprinters die langs een groot centraal station zijn geweest aan de andere kant als sneltrein laten doorrijden.
• Opzouten met "Intercitys" die op elk station stoppen. (Utrecht-Almere is een goed voorbeeld, die intercity stopt vrijwel overal.
De reiziger idem imho.. Ze staan nog net niet voorover gebukt maar het scheelt niet veel..quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
"Naar verwachting tot 23:30 uur"
Wat aan faalhazen bij de NS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |