quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:16 schreef H-D het volgende:
[..]
Lol![]()
Rij je er uberhaupt wel 120 mee dan?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:16 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Die daihatsus met 0.8 motor. Dat duurt minuten voordat die op snelheid is
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:18 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik kwam laatst iemand tegen die zomaar de weg opreed zonder uit te kijken. Hij knalde met zijn bak bijna tegen een andere auto aan. Die andere auto kon nog maar net uitkijken. Er zat maar 10 cm tussen die twee auto's en ik reed er pal achter.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hij haalt (uiteindelijk) 130 en een haartje, maar dan kun je de radio niet meer verstaanEcht RRRRTAKKETAKKETAKKETAKKE. Maar goed, heerlijk bakkie verder, zuinig, belachelijk goedkoop en kwam in januari de APK door zonder een schrammetje
Nee, het gewicht meenemen. Als ik 60 pk op 600 kg heb tegenover 80 pk op 1200 kg...quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:27 schreef Yreal het volgende:
Dit word een mooi serie![]()
Tevens is dat optrekken fucking hinderlijk. Vooral omdat ik dan op de motor er vet ver achter moet blijven hangen om vaart te kunnen maken en in te voegen. Auto's met minder dan 70pk gewoon verbieden
60 PK op 689 kg hier.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:32 schreef .Neovo. het volgende:
Mwah, dan kan ik met 80pk op 895kg nog net
55pk op 830 kg
Sorryquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:27 schreef Yreal het volgende:
Tevens is dat optrekken fucking hinderlijk. Vooral omdat ik dan op de motor er vet ver achter moet blijven hangen om vaart te kunnen maken en in te voegen. Auto's met minder dan 70pk gewoon verbieden
Niet discrimeneren he!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:27 schreef Yreal het volgende:
normaal maak ik me er niet zo druk om, ik accelereer toch snel genoeg. Maar er zijn oprritten waarop het echt gevaarlijk is.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
SorryIk krijg hem dus net an in zijn 100 voor die strook, dat is toch te doen? Je mag bij de meeste stroken ook maar 100. En normaal rijd ik een snellere VW, de Charade is de reserve-naaimachineauto.
in aanschaf wel, maar dan heb je met de benzine van tegenwoordig de prius er snel uit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:34 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
500 pk op 550 kg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN !!!
Kost MINDER dan een prius![]()
![]()
Ach, je bent tenminsten geen prius homoquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
in aanschaf wel, maar dan heb je met de benzine van tegenwoordig de prius er snel uit.
Is 'ie ook niet, vraag maar aan Top Gear.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:47 schreef .Neovo. het volgende:
Ik geloof er trouwens niet veel van dat zo'n Pruis hok met 130 nog zuinig is. En de mensen op de snelweg denken dan.meteen dat ze de baas zijn, gevolgd door asociaal gedrag
En: mensen die zo "parkeren" bij de pomp dat er geen auto meer bij de pomp ernaast past. Als je een Hummer hebt alla, maar mensen die een Yaris zo neer weten te zettenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:56 schreef Yreal het volgende:
dit brengt mij tot de volgende irritatie (haat)
De benzine prijs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net zoals mensen die een pomp bezet houden terwijl ze alleen maar sigaretten o.i.d. gaan halenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En: mensen die zo "parkeren" bij de pomp dat er geen auto meer bij de pomp ernaast past. Als je een Hummer hebt alla, maar mensen die een Yaris zo neer weten te zetten
Of mensen die benzine/diesel tanken, doorrijden naar de LPG en dan gaan betalen. Leuk als je LPG rijdt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Net zoals mensen die een pomp bezet houden terwijl ze alleen maar sigaretten o.i.d. gaan halen
Bugatti is mooier though.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:53 schreef Yreal het volgende:
En ach, je rijdt met 1:10 een bugati zoek.
En die bugati doet 1:2
Idd hoe krijg je het voor elkaar ')quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En: mensen die zo "parkeren" bij de pomp dat er geen auto meer bij de pomp ernaast past. Als je een Hummer hebt alla, maar mensen die een Yaris zo neer weten te zetten
Maarja zo'n veredelde VW heb je niet voor minder dan een miljoen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |