abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109650361
Laatst bij een rotonde een vrachtwagen voor me die stil blijft staan, zonder dat er ander verkeer aan kwam. Ik wacht rustig, want misschien had ie hem laten afslaan ofzo. Na halve minuut inmiddels een kleine file erachter. Toen ging ie opeens heel langzaam stapvoets rijden, de rotonde over en met 30 op een weg waar je 70 mag. Wanneer de doorgetrokken streep weg is haal ik hem in en blijf even naast hem rijden om te kijken wat er aan de hand is.....: En ja hoor, telefoon aan zn oor }) Zulke mensen mogen ze van mij direct het rijbewijs afnemen. Vooral als je de verantwoordelijkheid hebt over zo'n grote vrachtwagen en duidelijk totaal geen oog meer hebt voor de rest van het verkeer.
pi_109651814
quote:
2s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef Turquaz52 het volgende:
Gisteren reed ik achter een Lamborghini Diablo.. Okee, leuk je ziet een dikke bak met dikke banden en etc.. Maar hij reed niet harder dan 25/30 waar je gewoon 50 mag.. :')
Ik was niet het enige die hem inhaalde, zelfs een charade vond het zo irritant dat hij hem inhaalde.. :P

Heb er wel een filmpje van, wat een onweis bruut geluid.. 8-) :9~
Misschien iemand die tè voorzichtig is met z'n auto :+
  donderdag 29 maart 2012 @ 14:44:19 #228
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_109653543
Zo eentje die de boodschappentassen uit de Lambo moet halen voordat ie een drempel overkan.... :')
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_109653776
Overigens wat ook heel irritant kan zijn; mensen die hun auto niet fatsoenlijk kunnen parkeren en het daardoor voor jou uitermate lastig maken je parkeerplek te verlaten |:(
  donderdag 29 maart 2012 @ 14:58:52 #230
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_109654145
Voor dat soort mensen heb ik een mooie grote trekhaak op mn auto zitten.... ;)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_109654190
quote:
12s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:58 schreef Descendent het volgende:
Voor dat soort mensen heb ik een mooie grote trekhaak op mn auto zitten.... ;)
Maar soms staat die andere voor je..en dan heb je er niks aan. En moet je nog 1000x steken of whatever of fatsoenlijk weg te rijden :{
  donderdag 29 maart 2012 @ 15:04:56 #232
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_109654386
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:49 schreef H-D het volgende:
Overigens wat ook heel irritant kan zijn; mensen die hun auto niet fatsoenlijk kunnen parkeren en het daardoor voor jou uitermate lastig maken je parkeerplek te verlaten |:(
Ohja dat heb ik ook wel eens meegemaakt. Uiteindelijk heb ik de gene die achter mij stond (die het gat dicht had gereden) een stukje achteruit door z'n handrem heen geduwd zodat ik eruit kon.
De auto waarin ik reed heeft een trekhaak dus ik had nergens last van, en of die gene schade had zal me een zorg zijn. Moet je je auto maar niet zo achterlijk neerzetten.
pi_109654485
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:04 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ohja dat heb ik ook wel eens meegemaakt. Uiteindelijk heb ik de gene die achter mij stond (die het gat dicht had gereden) een stukje achteruit door z'n handrem heen geduwd zodat ik eruit kon.
De auto waarin ik reed heeft een trekhaak dus ik had nergens last van, en of die gene schade had zal me een zorg zijn. Moet je je auto maar niet zo achterlijk neerzetten.
Sommige mensen kunnen ook gewoon echt niet parkeren ofzo. Dan zie je ze proberen, of dat al niet eens meer, gewoon hup er half in pleuren en klaar. Want het is te moeilijk om even fatsoenlijk uit te komen. Omdat ze per se vooruit een vak in willen oid
  donderdag 29 maart 2012 @ 15:14:18 #234
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_109654792
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:07 schreef H-D het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen ook gewoon echt niet parkeren ofzo. Dan zie je ze proberen, of dat al niet eens meer, gewoon hup er half in pleuren en klaar. Want het is te moeilijk om even fatsoenlijk uit te komen. Omdat ze per se vooruit een vak in willen oid
Ik zie het nog weleens bij meiden die dan in de auto van vriendlief rijden en bang zijn om de velgen te beschadigen. Dus dan parkeren ze 'm mooi een meter van de stoeprand af. Dan heb ik soms wel even de neiging om daar achter het stuur te gaan zitten en de auto fatsoenlijk voor ze in te parkeren :') .
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2012 @ 15:33:34 #235
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109655647
quote:
Ik ben in dat soort gevallen nog wel eens zo'n hond dat ik mensen die bijv. helemaal tegen de rand aan staan praktisch klem zet.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_109655712
Parkeerproblemen? Wasdat? *)
pi_109656911
Over parkeerproblemen kan ik een boek vol schrijven bij mij in de buurt. Gemeente vond het niet nodig om markeringen aan te leggen in de parkeervakken. Gevolg: iedereen parkeert schots en scheef en de helft van de tijd zie ik een gat wat precies groot genoeg is voor mijn auto, als ik hem er zijwaarts in zou schuiven...

Mooie was ook een keer, ik reed de straat in en voor mij was net ook iemand de straat in gereden. Die ander was verderop aan het keren en ik zag een vak aan de linkerkant dus wilde daar mijn auto in mikken. Ga netjes stil staan aan de linkerkant, ondertussen is die andere auto gekeerd en komt al seinend op me af. Ik gooi hem in zijn achteruit en zet hem netjes in het vak en de ander rijdt door.

Keert aan de andere kant van de straat en komt weer terug. Spreekt ze me aan, waar ik het lef vandaan haalde om daar te parkeren terwijl het overduidelijk was dat zij daar keerde om hem daarna in dat vak te zetten... -O-
pi_109657122
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ik zie het nog weleens bij meiden die dan in de auto van vriendlief rijden en bang zijn om de velgen te beschadigen. Dus dan parkeren ze 'm mooi een meter van de stoeprand af. Dan heb ik soms wel even de neiging om daar achter het stuur te gaan zitten en de auto fatsoenlijk voor ze in te parkeren :') .
Dat van die velgen dat heb ik niet, maar ik ben inderdaad vrij zenuwachtig met parkeren omdat ik liever niet thuiskom met een enorme kras en een treetje terug op de verzekering van mijn vriend want ik ben dus inderdaad zo'n muts die niet aanvoelt waar ik ben met die kar. Laat het mijn vriend nog weleens afmaken :@

Maar: ik laat m dus nooit schots en scheef twee vakken in beslag nemen. Al ziet het hele bedrijf mij 10 minuten lang heen en weer steken, hij gáát er recht in })
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_109657142
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:58 schreef Daeron het volgende:
Over parkeerproblemen kan ik een boek vol schrijven bij mij in de buurt. Gemeente vond het niet nodig om markeringen aan te leggen in de parkeervakken. Gevolg: iedereen parkeert schots en scheef en de helft van de tijd zie ik een gat wat precies groot genoeg is voor mijn auto, als ik hem er zijwaarts in zou schuiven...

Mooie was ook een keer, ik reed de straat in en voor mij was net ook iemand de straat in gereden. Die ander was verderop aan het keren en ik zag een vak aan de linkerkant dus wilde daar mijn auto in mikken. Ga netjes stil staan aan de linkerkant, ondertussen is die andere auto gekeerd en komt al seinend op me af. Ik gooi hem in zijn achteruit en zet hem netjes in het vak en de ander rijdt door.

Keert aan de andere kant van de straat en komt weer terug. Spreekt ze me aan, waar ik het lef vandaan haalde om daar te parkeren terwijl het overduidelijk was dat zij daar keerde om hem daarna in dat vak te zetten... -O-
Maar één reactie op mogelijk:
pi_109657303
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:04 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

En jij kon er ook niet uit door een paar keer te steken?
Dan stond je zelf ook nogal dicht op je voorganger.
  donderdag 29 maart 2012 @ 16:08:23 #241
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_109657398
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:06 schreef vannelle het volgende:

[..]

En jij kon er ook niet uit door een paar keer te steken?
Dan stond je zelf ook nogal dicht op je voorganger.
Stond ik ook, maar was zeg maar een twee rijen van auto's die zo stonden en dan aan beide kanten ruimte om weg te rijden. Alleen ging die figuur dus vlak achter mij staan. Als 'ie afstand had gehouden had ik kunnen steken en dan wegrijden.
pi_109657600
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:58 schreef Daeron het volgende:

Haha ik heb laatst ook zoiets gehad, maar dan vriendelijker. Ik ben altijd vrij vroeg op het werk. Parkeerplaats is dan altijd vrij leeg behalve altijd min of meer dezelfde mensen, een stuk of 10. Daarom heb ik bijna de routine om een van de eerste vakken links vooruit in te parkeren, en hem dan recht achteruit naast de zwarte BMW van een collega van met te zetten die er dan altijd net is. Ja, echte bazen zetten hem zo schuin ernaast en draaien hem er dan zo in, maar zo kan ik het rustig en met meer overzicht doen, mkay? :')

Vorige week ergens stond ik dus net vooruit in dat vak, wil hem in zijn achteruit zetten, komt er ineens een grote grijze stationwagen met mevrouw erin aanstuiven, zet hem in een vloeiende beweging schuin en meteen weer in zijn achteruit op mijn beoogde plekje. Nou ja, dat kan gebeuren, zij dacht waarschijnlijk dat ik daar wilde blijven staan. Toen we elkaar aankeken zag ze wat er was gebeurd en moesten we allebei lachen. (En toen moest ik hem uiteindelijk toch nog via een draai naast haar auto zetten, hetgeen ook nog lukte zonder al teveel zenuwen *) )
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_109657704
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:12 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Haha ik heb laatst ook zoiets gehad, maar dan vriendelijker. Ik ben altijd vrij vroeg op het werk. Parkeerplaats is dan altijd vrij leeg behalve altijd min of meer dezelfde mensen, een stuk of 10. Daarom heb ik bijna de routine om een van de eerste vakken links vooruit in te parkeren, en hem dan recht achteruit naast de zwarte BMW van een collega van met te zetten die er dan altijd net is. Ja, echte bazen zetten hem zo schuin ernaast en draaien hem er dan zo in, maar zo kan ik het rustig en met meer overzicht doen, mkay? :')

Vorige week ergens stond ik dus net vooruit in dat vak, wil hem in zijn achteruit zetten, komt er ineens een grote grijze stationwagen met mevrouw erin aanstuiven, zet hem in een vloeiende beweging schuin en meteen weer in zijn achteruit op mijn beoogde plekje. Nou ja, dat kan gebeuren, zij dacht waarschijnlijk dat ik daar wilde blijven staan. Toen we elkaar aankeken zag ze wat er was gebeurd en moesten we allebei lachen. (En toen moest ik hem uiteindelijk toch nog via een draai naast haar auto zetten, hetgeen ook nog lukte zonder al teveel zenuwen *) )
De eckte eckte :D
al doe ik het ook nog weleens op de manier zoals jij dat doet, maar 9/10 keer(iig waar ik kom dan) kan dat gewoon niet qua ruimte en moet ik het ook met die schuine draai doen :P
pi_109658263
quote:
mensen die hun auto achteruit parkeren in schuine parkeervakken... (dus in de rijrichting bijvoorbeeld in een parkeergarage)

pi_109658740
Haha, parkeerproblemen. Heb ook jaren in de stad gewoond. Na 17:00 was alles helemaal vol en moest je rondjes rijden om in de buurt nog een plekje te vinden (soms wel op 500m lopen van mn huis). En dan altijd van die irritante kl*te Aygo's en Yarissen die hun auto veel te groot inschatten en 3 meter van de voorligger parkeren, waardoor de parkeerplaats erachter te klein is om nog gebruikt te worden :') Al is het wel goed voor je fileparkeer-skills. Regelmatig mn auto in plekjes gepropt met 20cm speling aan beide kanten :P Je moet wel als dat de enige plek nog is.

Blij dat ik niet meer in het centrum woon. Kan mn auto nu altijd gewoon voor de deur kwijt op welk tijdstip dan ook.
pi_109664409
Waarom rijden vrachtwagens 50km/u op een 80km/u weg waar je niet mag inhalen :r
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_109664924
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:40 schreef Palomar het volgende:
Haha, parkeerproblemen. Heb ook jaren in de stad gewoond. Na 17:00 was alles helemaal vol en moest je rondjes rijden om in de buurt nog een plekje te vinden (soms wel op 500m lopen van mn huis). En dan altijd van die irritante kl*te Aygo's en Yarissen die hun auto veel te groot inschatten en 3 meter van de voorligger parkeren, waardoor de parkeerplaats erachter te klein is om nog gebruikt te worden :') Al is het wel goed voor je fileparkeer-skills. Regelmatig mn auto in plekjes gepropt met 20cm speling aan beide kanten :P Je moet wel als dat de enige plek nog is.

Blij dat ik niet meer in het centrum woon. Kan mn auto nu altijd gewoon voor de deur kwijt op welk tijdstip dan ook.
Dat is zoo relax! Ik woon dus in de stad, dus idd altijd als je 's avonds terug komt moet je rondjes rijden of frotten in een klein vakje. Of geluk hebben :P
pi_109665394
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom rijden vrachtwagens 50km/u op een 80km/u weg waar je niet mag inhalen :r
daar hoef je je niet aan te houden :P

quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:33 schreef H-D het volgende:

[..]

Dat is zoo relax! Ik woon dus in de stad, dus idd altijd als je 's avonds terug komt moet je rondjes rijden of frotten in een klein vakje. Of geluk hebben :P
motor rijden ;) bespaar je een bak centen mee :D
pi_109665571
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:44 schreef Yreal het volgende:

[..]

daar hoef je je niet aan te houden :P

[..]

motor rijden ;) bespaar je een bak centen mee :D
Wat bespaar je precies allemaal met een motor? Lijkt me namelijk geweldig om te leren motoren, maar juist het financiële aspect schrikt me af. Dacht altijd dat het bakken met geld kostte en dat er daarom minder motormuizen waren dan automobilisten.
pi_109665646
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:49 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wat bespaar je precies allemaal met een motor? Lijkt me namelijk geweldig om te leren motoren, maar juist het financiële aspect schrikt me af. Dacht altijd dat het bakken met geld kostte en dat er daarom minder motormuizen waren dan automobilisten.
Verzekering is minder, wegenbelasting is varierend tussen minder en heeeel veeeel minder, verbruikt minder bezine, in de regel iets minder onderhoud, nooit parkeerkosten _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')