Wou net vragen wat ze zongenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:50 schreef Ties02 het volgende:
Rood is onze Veste
Trots zijn alles Tukkers
Op ons FC Twente Enschede
HEY HEY HEY HEY
Jij gelooft in wonderen?quote:
Mooi zo, n van de grootste debielen op het voetbalveld.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Meijer doet iig niet mee tegen Feyenoord
Helaas net niet slecht genoegquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:54 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is Twente dramatisch slecht zeg...
de Graafschap is net zo slecht als het veldquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:54 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is Twente dramatisch slecht zeg...
Da's nog lief uitgelegd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
de Graafschap is net zo slecht als het veld
Komend weekend bedoel je?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:06 schreef Ascendancy het volgende:
Plet in de basis lijkt me nu niet echt wenselijk voor Twente
Jawel hoorquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:06 schreef Ascendancy het volgende:
Plet in de basis lijkt me nu niet echt wenselijk voor Twente
Afhankelijk van hoe lang het duurt. Plet is leuk als forceerdingetje aan het eind, maar de Jong staat in het veld, plet speelt niet echt mee.quote:
Mja, dat hij in ieder geval nog rechtop naar de kant ging is wel een goed tekenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd ja!Hoop voor hem dat t mee valt.
Ondersteund door twee man.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, dat hij in ieder geval nog rechtop naar de kant ging is wel een goed teken
Zonder hun moest ie kruipen inderdaadquote:
Z'n been ligt er toch niet af?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar niet vastgebonden op een brancard. Dat scheelt.
Het lijkt op een verrekte enkelband. Heb ik ook wel eens gehad. Hij is er misschien een weekje uit, maar niet veel meer.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd ja!Hoop voor hem dat t mee valt.
Rose ook niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Meijer doet iig niet mee tegen Feyenoord
Het Fernando Torres-complexquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef Ascendancy het volgende:
Chadli moet echt uitkijken dat niet scoren geen frustratie wordt
Achterhoeks, wezenlijk verschilquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dacht dat je Twents sprak
Maar dan voor een paar ton en niet in de spits. Chadli was echt een geweldig koopjequote:
Ik moest lachenquote:
De tweede helft heb ik hem niet gezien moet ik zeggenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Terecht, kijk je wel?
Hij krijgt er dan ook de ruimte voor ;p
maar dat afbraakvoetbal met roelofsen verdient degradatiequote:Op woensdag 21 maart 2012 20:19 schreef TLC het volgende:
Zou zonde zijn als De Graafschap in de JL terechtkomt en bv Excelsior blijft, met zo n stadion en achterban is het veel beter voor de uitstraling van de Eredivisie als Excelsior degradeert.
Dat veld ookquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar dat afbraakvoetbal met roelofsen verdient degradatie
Inderdaad en liever een kutveld dan een kunstveld.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:19 schreef TLC het volgende:
Zou zonde zijn als De Graafschap in de JL terechtkomt en bv Excelsior blijft, met zo n stadion en achterban is het veel beter voor de uitstraling van de Eredivisie als Excelsior degradeert.
Moet je maar netjes betalenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vuile flikker.. ik helemaal hyped, wachtend tot mijn stream het inhaald ..
Het kostte mij bijna mijn hartquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, kan gezien worden als valse tussenstand.
Ik vond het wel een leuk garpjequote:Op woensdag 21 maart 2012 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, kan gezien worden als valse tussenstand.
hihi, hij zei hartferzakkingquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man, paar hartFerzakkingen gehad op het einde, maar we hebben weer eens gewonnen!
Neem dan een internet abo, kun je overal kijkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat doe ik ook..maar boven heb ik geen EL, alleen beneden.
Naja ik wil gewoon dat Feyenoord kampioen wordt dus is het voor mij handig als concurrentie punten verspeeldquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:23 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom vind iedereen dit zo jammer? Dit maakt de kampioensstrijd alleen maar leuker en dat veld van Graafschap hoort niet in de eredivisie.
Omdat ik zowel AZ, PSV, Heerenveen en Twente graag zie verliezen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:23 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom vind iedereen dit zo jammer? Dit maakt de kampioensstrijd alleen maar leuker en dat veld van Graafschap hoort niet in de eredivisie.
quote:
De Graafschap hoort nog steeds meer thuis in de eredivisie dan Excelsiorquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:23 schreef Ascendancy het volgende:
Als dat 1 euro kost ..quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neem dan een internet abo, kun je overal kijken
gewoon?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Naja ik wil gewoon dat Feyenoord kampioen wordt dus is het voor mij handig als concurrentie punten verspeeld
Feyenoord zie je graag winnen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ik zowel AZ, PSV, Heerenveen en Twente graag zie verliezen.
Daar geen mogelijkheid om een laptop op de TV aan te sluiten?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als dat 1 euro kost ..
Ik kijk alleen belangrijke wedstrijden beneden
Liever Sparta en Zwolle.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:25 schreef Adames het volgende:
[..]
De Graafschap hoort nog steeds meer thuis in de eredivisie dan Excelsior
Jawelquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daar geen mogelijkheid om een laptop op de TV aan te sluiten?
Helaas wel maar hoop houden magquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vuile flikker.. ik helemaal hyped, wachtend tot mijn stream het inhaald ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil geen leuke kampioensstrijd, ik wil dat Ajax kampioen wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:23 schreef Ascendancy het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil geen leuke kampioensstrijd, ik wil dat Ajax kampioen wordt.
[..]
De Graafschap heeft de helft van de tijd in de eerste divisie gezeten. Eigenlijk gaat het maar om ~3 wedstrijden. Nog steeds een aardige prestatie.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:29 schreef Bombvis het volgende:
Toch voor het eerst sinds 2002 dat Twente daar wint, mag een verrassing genoemd worden
Die zie ik niet als titel kandidaatquote:
[..]
Dat moet juist ten koste van alles worden voorkomen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de eredivisie 9 jaar achter elkaar geluktquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat moet juist ten koste van alles worden voorkomen.
quote:Het bezoekersvak bij Excelsior-FC Groningen zal vanavond louter gevuld zijn met kantoorpersoneel, directieleden, geblesseerde spelers en een vertegenwoordiging uit de raad van commissarissen van FC Groningen. De fans van de club boycotten het duel op Woudestein, omdat zij alleen via een verplichte buscombi de mogelijkheid hadden om de wedstrijd te bezoeken. Naar aanleiding hiervan heeft de club een protestbrief gestuurd aan minister Opstelten van Veiligheid en Justitie.
Aboutaleb, de man die heel Rotterdam kapot maakt. Festivalstad nummer 1 door elk festival te verbieden (steekcarnaval daargelaten), belachelijke combi's oplegt en verplichte stoelnummering wil in de Kuip voor de veiligheid. Dat hij maar gauw mag oprottenquote:
Ja, lijkt me wel. Maar goed, nu nog een trainer eruit gooien?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als ze verliezen. Is huistra er geweest denk ik
t kan ook dat ze per 1juli kontract opzeggenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel. Maar goed, nu nog een trainer eruit gooien?
Ja, dat kan altijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
t kan ook dat ze per 1juli kontract opzeggen
Klopt, maar het is wel weer Eredivisievoetbalquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:01 schreef Chiappucci het volgende:
Niet echt een wedstrijd om je op te verheugen dit...
Zou zomaar kunnen maar ergens verwacht ik t niet van Groningen. Aan de andere kant willen ze misschien wel een effect zoals het de boer \ cocu effect.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel. Maar goed, nu nog een trainer eruit gooien?
Nog wel ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Naja, Groningen is in ieder geval beter
Denk het.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah loopt mn stream weer eens 5 minuten achter ofzo?
Inderdaad zeg, echt compleet willekeurig gebruiken ze het.quote:
"Kijk hoe mooi die bal over de zijlijn stuitert"quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, echt compleet willekeurig gebruiken ze het.
Voetbal International #388: Bamihappies op tafelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet niet naar VI kijken nou krijg ik ook trek in frituur.
Okquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voetbal International #388: Bamihappies op tafel
Dit topic is voor Eredivisiewedstrijden
Dat is wat je hoopt, da's wat andersquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even voorspellen:
Zaterdag:
Roda JC - Vitesse
NAC - NEC
Heerenveen - VVV
ADO Den Haag - FC Twente
Zondag:
AZ - RKC
Heracles - FC Utreg
De Graafschap - Feyenoord
Ajax - PSV
74 roodquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
Nou in welke minuut pakt Vukovic geel of rood?
Keer voor de veranderingquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:45 schreef StijnDa het volgende:
Hij moet het wel eens een wedstrijdje kunnen zonder kaart
En wat ik verwachtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wat je hoopt, da's wat anders
Omdat je niks beters te doen hebt?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gewoon 2 ploegen op 't veld die ik beide niks gun.. Waarom kijk ik?
Omdat dit voor de neutralist wel eens een leuke en doelpuntrijke pot kan worden. 2 leuke teams om te zien spelenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goede gokquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je niks beters te doen hebt?
South park is er ook opquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Straks nac nec en dan ado twente.quote:
Omdat het toch rust is bij Milan - Romaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga voor HEE - VVVquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Straks nac nec en dan ado twente.
Jepquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Straks nac nec en dan ado twente.
3-1. Ado twe 2-1quote:
Dit dus. Twente wint "gewoon".quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
Zou leuk zijn maar zie het niet gebeuren.
Ik schrok alquote:
En dan morgen AZ gelijk spelen tegen RKCquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schrik vanavond maar als ADO 3-0 voorstaat
Zou leuk zijn, welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan morgen AZ gelijk spelen tegen RKCen PSV liefst winnen.
Haterquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schrik vanavond maar als ADO 3-0 voorstaat
Rkc gaat gewoon winnenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan morgen AZ gelijk spelen tegen RKCen PSV liefst winnen.
Het kampioenskandidatenvirus doet zijn werk. Nu is de Alkmaarse Zaanstreek aan de beurt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan moet Verbeek zich zorgen gaan maken
Misschien wel, misschien niet.. misschien het juist volledig normaal, ze spelen zoveel wedstrijden, ze doen niet vast mee in de top.. Als ze aan het einde van de competitie 3e of 4e eindigen is dat nog hartstikke goed.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan moet Verbeek zich zorgen gaan maken
Pietje keept alleen om zijn salarisstrookje te verbeterenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:11 schreef Paul-89 het volgende:
Pietje ziet er toch ook niet helemaal goed uit lijkt het.
Hopen dat ze deze keer wel te zien zijn inderdaad.. want in de 180 min tegen PSV was er maar 1 van de 3 een beetje te zien (Narsingh)quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks lekker het goddelijke aanvalstrio van Heerenveen kijken. :
Dost was er in negatief opzicht te zien, ook Djuricic.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopen dat ze deze keer wel te zien zijn inderdaad.. want in de 180 min tegen PSV was er maar 1 van de 3 een beetje te zien (Narsingh)
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is Malkilik voor hem om te scoren.
En geef hem eens ongelijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pietje keept alleen om zijn salarisstrookje te verbeteren
Junker vindt 't niet erg. Malki doet even het vuile werk. Destemeer junker extra centjes krijgt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
Die Junker bakt er dit jaar niet zoveel van, wel?
iets minder fokkenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wtf, ik kijk een paar tellen niet en het is 2-1
niet kijken. deste meer goals ik zie.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wtf, ik kijk een paar tellen niet en het is 2-1
Volgend jaar worden ze toch kampioenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:25 schreef Caland het volgende:
Lekker voor dat schijtclubje uit Arnhem.
Hoop dat na vanavond die ijdele hoop springlevend is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben bang dat de_Kromme vanavond de 2e ring voor een aantal jaartjes kan afschrijven
Pletquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:43 schreef Caland het volgende:
Coutinho, Omeruo, Kum, Horvath, Supusepa, Visser, Immers, Chery, Elbers, Smolarek, Vicento
Boschker, Rosales, Wisgerhof, Douglas, Kuiper, Brama, Janssen, Fer, Chadli, Plet en Ola John.
Drenthe is sowieso een beetje een vergeten provincie heb ik altijd het idee. Hoor je echt nooit wat over.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hahaEL 2;
En we gaan nu naar Mark van Rijswijk uit Drenthe
Mark: Overijssel, maar goed
Drenthe heeft ook geen Eredivisieclub.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Drenthe is sowieso een beetje een vergeten provincie heb ik altijd het idee. Hoor je echt nooit wat over.
Volgens mij krijgt Jan Smit nog dagelijks een half stijfie als 'ie aan die verkoop denkt.quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt Jan Smit nog dagelijks een half stijfie als 'ie aan die verkoop denkt.
Die boy gaat het doen voor Twente, want 1,4 miljoen!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |