Wou net vragen wat ze zongenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:50 schreef Ties02 het volgende:
Rood is onze Veste
Trots zijn alles Tukkers
Op ons FC Twente Enschede
HEY HEY HEY HEY
Jij gelooft in wonderen?quote:
Mooi zo, n van de grootste debielen op het voetbalveld.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Meijer doet iig niet mee tegen Feyenoord
Helaas net niet slecht genoegquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:54 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is Twente dramatisch slecht zeg...
de Graafschap is net zo slecht als het veldquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:54 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is Twente dramatisch slecht zeg...
Da's nog lief uitgelegd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
de Graafschap is net zo slecht als het veld
Komend weekend bedoel je?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:06 schreef Ascendancy het volgende:
Plet in de basis lijkt me nu niet echt wenselijk voor Twente
Jawel hoorquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:06 schreef Ascendancy het volgende:
Plet in de basis lijkt me nu niet echt wenselijk voor Twente
Afhankelijk van hoe lang het duurt. Plet is leuk als forceerdingetje aan het eind, maar de Jong staat in het veld, plet speelt niet echt mee.quote:
Mja, dat hij in ieder geval nog rechtop naar de kant ging is wel een goed tekenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd ja!Hoop voor hem dat t mee valt.
Ondersteund door twee man.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, dat hij in ieder geval nog rechtop naar de kant ging is wel een goed teken
Zonder hun moest ie kruipen inderdaadquote:
Z'n been ligt er toch niet af?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar niet vastgebonden op een brancard. Dat scheelt.
Het lijkt op een verrekte enkelband. Heb ik ook wel eens gehad. Hij is er misschien een weekje uit, maar niet veel meer.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd ja!Hoop voor hem dat t mee valt.
Rose ook niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Meijer doet iig niet mee tegen Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |