abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 mei 2012 @ 16:29:52 #251
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_111707975
Maar die Dekkers zijn echt artiesten!

De oproep om geld te storten om de reis naar Nieuw Zeeland te financieren, is nu gewijzigd in "help Laura" - zonder verdere toelichting. Nu kan je dus nooit meer klagen dat je donatie niet goed is besteed: help Laura losbandig te leven, help Laura een dekbaby (leuk!) te krijgen, help Laura zich klem te zuipen, alle scenario''s zijn voorzien.

Maar 10 procent gaat nog steeds naar Sea Shepherd...
  vrijdag 18 mei 2012 @ 16:42:25 #252
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111708432
En van dat deel voor Sea Shepherd gaat 100% weer naar het help Laura fonds :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_111711267
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:29 schreef MrFoureyes het volgende:
Maar die Dekkers zijn echt artiesten!

De oproep om geld te storten om de reis naar Nieuw Zeeland te financieren, is nu gewijzigd in "help Laura" - zonder verdere toelichting. Nu kan je dus nooit meer klagen dat je donatie niet goed is besteed: help Laura losbandig te leven, help Laura een dekbaby (leuk!) te krijgen, help Laura zich klem te zuipen, alle scenario''s zijn voorzien.

Maar 10 procent gaat nog steeds naar Sea Shepherd...
Als je mijn biertje sponsort, doneer ik 10% aan de hartstichting.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 19:34:35 #254
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_111715278
Mijn Laura ;( wat doet ze ?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  vrijdag 18 mei 2012 @ 19:38:14 #255
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111715449
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef BabeWatcher het volgende:
Simpel: puberen zonder ouderlijk gezag.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:06:15 #256
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111716864
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef BabeWatcher het volgende:
Doen wat ze daarvoor ook al deed.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_111718628
Hoe zit het dan met die recordpoging, want dit lijkt me meer op een gesponsord wereldreisje.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:45:21 #258
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111718749
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef havanagila het volgende:
Hoe zit het dan met die recordpoging, want dit lijkt me meer op een gesponsord wereldreisje.
Als het haar uitkwam, noemde ze het een recordpoging. Als het haar niet uitkwam, noemde ze het geen recordpoging. Ze is de wereld al rondgezeild; aankomst op Sint Maarten in januari. Nu is ze onderweg naar Nieuw Zeeland, waar ze verwacht zonder problemen een zwerfkatje aan land te brengen en een gouden carriere te beginnen.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111725151
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als het haar uitkwam, noemde ze het een recordpoging. Als het haar niet uitkwam, noemde ze het geen recordpoging. Ze is de wereld al rondgezeild; aankomst op Sint Maarten in januari. Nu is ze onderweg naar Nieuw Zeeland, waar ze verwacht zonder problemen een zwerfkatje aan land te brengen en een gouden carriere te beginnen.
Een carriere, waarin, eigenlijk?
pi_111726073
Wat ik me nou afvraag, als er destijds niet zo'n ophef over was, zou het voor haar dan überhaupt mogelijk zijn geweest om de wereld rond te zeilen... daar heb je toch wel een boel centen voor nodig.
pi_111728018
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 23:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Een carriere, waarin, eigenlijk?
"Iets met zeilen" natuurlijk!
pi_111728239
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 23:26 schreef havanagila het volgende:
Wat ik me nou afvraag, als er destijds niet zo'n ophef over was, zou het voor haar dan überhaupt mogelijk zijn geweest om de wereld rond te zeilen... daar heb je toch wel een boel centen voor nodig.
Ik denk het wel. Door haar "gevechten" met de overheid heeft ze veel aanhangers gekregen (sja, sommigen zijn makkelijk te beinvloeden) en die hebben ook veel geld gestort. Ik denk dat ze het wel had gered, maar eigenlijk mag ze blij zijn dat de overheid haar aan de wet wilde houden. Zonder dat geld en die goederen had ze een stuk soberder moeten zijn en wellicht ook sneller.

Grappig dat ze nu (en tijdens haar wereldreis) het geld van sponsoren en fans gewoon zit te verbrassen. En de fans vinden het prima. Rare jongens, die fans *tik met vinger tegen het hoofd* </Obelix>
  zaterdag 19 mei 2012 @ 00:28:00 #263
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111728468
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:15 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

"Iets met zeilen" natuurlijk!
En iets zonder regeltjes en (Nederlandse) betutteling uiteraard.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 01:39:48 #264
2651 svann
night-hawk
pi_111730836
Ze kan een chicklit gaan schrijven over deze reis.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 19 mei 2012 @ 02:58:56 #265
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_111732057
De stemming aan boord is aan het bedrukken. Zelfs met motor schiet het niet op en tussen de regels door hoor je Laura zuchten dat het nog 500 zeemijlen is tot de Galapagos in een schildpadgangetje, en kieperde er een belangrijk instrument overboord:

quote:
Yesterday I made pancakes and the mood on the boat is still pretty good. Everyone has their moments of course and Bruno's iPod fell in the water with all his beloved music on it, so he wasn't really happy yesterday. But yeah...shit happens.

Laura
Er staat niet bij hoe die in het water terecht is gekomen..
pi_111746805
John 16-05-2012
Cap'n Laura, I'm concerned that I misjudged Shaul. He did jump in the water first, but you said he was too "scared" to do anything. Maybe he just didn't know what to do, and he was afraid of doing something to hurt the boat. I doubt he could have pulled Guppy's rudder off. If this happens again, he'll know to grab a knife and start cutting. Everyone has to go to school sometime.

Maar dat geldt uiteraard niet voor Laura. Die mag, ondanks dat er wetten zijn die dat tegenspreken, gewoon wegblijven van school.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 18:05:45 #267
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_111747598
Laura praat inderdaad redelijk denigrerend over haar zeilmaatjes. Ik neem aan dat ze in haar nieuwe carriere toch wel vaker met mensen moet gaan zeilen. Ik zie niet echt veel andere opties om je geld te verdienen met zeilen. Dus dan is dit ook wel een goede leerschool voor haar.

Aardig blijven tegen je betalende klanten, ik denk dat ze daarin nog een hoop te leren zal hebben. En ik vrees dat ze ook nog wel een hoop vieze oude mannetjes zal treffen die wel eens een dagje of weekje met Laura willen zeilen, als ik haar gastenboek zie.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_111747979
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 18:05 schreef livelink het volgende:
Aardig blijven tegen je betalende klanten
Zal lastig worden. Sponsoren en fans krijgen na hun gift nauwelijks een bedankje.
quote:
En ik vrees dat ze ook nog wel een hoop vieze oude mannetjes zal treffen die wel eens een dagje of weekje met Laura willen zeilen, als ik haar gastenboek zie.
Dat zal haar grootste klantenkring worden, vermoed ik.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 21:01:40 #269
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111754877
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 02:58 schreef Perico het volgende:
De stemming aan boord is aan het bedrukken. Zelfs met motor schiet het niet op en tussen de regels door hoor je Laura zuchten dat het nog 500 zeemijlen is tot de Galapagos in een schildpadgangetje, en kieperde er een belangrijk instrument overboord:

[..]

Er staat niet bij hoe die in het water terecht is gekomen..
Laura gooide die in het water en hoopte dat Bruno er achteraan zou springen :P

Zelf vind ik wel opvallend dat het shit happens is, nu dat niet haar ding is. Ik gok dat de wereld te klein zou zijn geweest als het iets van haar was geweest.
pi_111773085
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:01 schreef Redefine het volgende:

[..]

Laura gooide die in het water en hoopte dat Bruno er achteraan zou springen :P

Zelf vind ik wel opvallend dat het shit happens is, nu dat niet haar ding is. Ik gok dat de wereld te klein zou zijn geweest als het iets van haar was geweest.
Dan kwam er een bedelcampagne en daarna eventueel een scheldcampagne omdat Apple geen nieuwe Ipod wilde doneren ofzoiets.
pi_111773133
Op 11/5 schreef Laura in haar blog... After having transited the canal four times, I pretty much knew how everything worked ......wanneer was dat dan? die andere keren?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  zondag 20 mei 2012 @ 10:52:12 #272
37150 livelink
pi_111774431
Ze is ook nog meegeweest als line-handler geloof ik. Dus 2x met haar eigen boot en dan dus kennelijk ook 2x als line-handler.
pi_111776939
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 10:52 schreef livelink het volgende:
Ze is ook nog meegeweest als line-handler geloof ik. Dus 2x met haar eigen boot en dan dus kennelijk ook 2x als line-handler.
oh dat klopt.. Heen en terug als linehandler en 1x met haar eigen boot en nu nog een keer met haar eigen boot.
  zondag 20 mei 2012 @ 12:45:21 #274
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111777190
STEN DANIELSON 19-05-2012
HI DEAR AND BRAVE CAPTAIN LAURA! POOR SEASICK SHAUL! I WILL GIVE YOU N ADVISE: IF SHAUL CANT´T OVERCAME HIS SEASICKNESS THE BEST YOU CAN DO IS TO SET HIM ASHORE. I THINK IT WILL FEEL BITTER FOR YOU, YOU HAVE A GOOD AND WARM HEART BUT A CONSTANNT SEASICKNESS BY SHAUL MUST BE TROUBLESOME FOR YOU AND A REAL HARD PAIN FOR SHAUL. ...

En hier hebben we de eerste in het gastenboek die zegt: flikker hem maar overboord. :D
  zondag 20 mei 2012 @ 13:22:46 #275
37150 livelink
pi_111778478
Dat gastenboek is nu echt een verzamelplaats voor freaks + Desirée O+ geworden :D

Vage filosofische bespiegelingen over de iPod bijvoorbeeld.

Gewoon even de laatste 3 berichten

Desiree20-05-2012
Hello Laura, i have read your blog,i wish you good luck .Greetings from Desiree

Bob from Birch Bay20-05-2012
Amuses me to think about (the story line) of what Bruno actually let drop into the ocean, or water. Was it an iPad, iPod, or iPhone? Whoever said a picture is worth a thousands words was right on. What amuses me, to be more precise is that conveyance of a subject is very easily altered by mere words and that has been proven time after time. Yet I know the majority of earth's population believe their particular sacred texts have come down through the ages unaltered. It's time to mature and face the naturalness of reality.

Alfred Pinkham20-05-2012
You are young, very pretty and a real sailor. Learn from this; everyone that has a little slack in their line would like to go to sea with you. But lubberly guest are a pain in the *** if he continues to be sick he will dehydrate and then Capt. you will have a real medical problem. Have a little test a couple of knots, what are cardnial Points, a seabag look before you bring them aboard. Be safe we all admire and love you;).

Alleen al om het gastenboek blijf ik Laura volgen :D
  zondag 20 mei 2012 @ 13:26:35 #276
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_111778592
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:45 schreef spijkerbroek het volgende:
STEN DANIELSON 19-05-2012
HI DEAR AND BRAVE CAPTAIN LAURA! POOR SEASICK SHAUL! I WILL GIVE YOU N ADVISE: IF SHAUL CANT´T OVERCAME HIS SEASICKNESS THE BEST YOU CAN DO IS TO SET HIM ASHORE. I THINK IT WILL FEEL BITTER FOR YOU, YOU HAVE A GOOD AND WARM HEART BUT A CONSTANNT SEASICKNESS BY SHAUL MUST BE TROUBLESOME FOR YOU AND A REAL HARD PAIN FOR SHAUL. ...

En hier hebben we de eerste in het gastenboek die zegt: flikker hem maar overboord. :D
Laura heeft al geoefend met de iPod van Bruce ;)

Dit kon ik als leek ook voorspellen, dat een niet-zeiler de hele tijd zeeziek is. Zou ik ook zijn. Er bestaan wel adequate pillen tegen die een beetje helpen majah... blijft een onbezonnen move, deze uitbreiding van de bemanning.
  zondag 20 mei 2012 @ 15:19:35 #277
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111783426
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef livelink het volgende:
Dat gastenboek is nu echt een verzamelplaats voor freaks + Desirée O+ geworden :D

...

Alleen al om het gastenboek blijf ik Laura volgen :D
Het gastenboek is idd afwisselend hilarisch, triest en yuck :D
pi_111783942
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:39 schreef MrFoureyes het volgende:
Meer interessante feiten en feitjes over Laura op

http://tbuckets.lefora.co(...)ored-by-deckofficer/

Een kleine greep:

• Tijdens haar reis leerde Laura zichzelf duiken, surfen, rijden in een auto met versnelling en het hoeden van waterbuffels;
• De advocaat van Laura werd betaald door de Nederlandse overheid;
• Gerard van Erp is een profiteur die misbruik maakt van Laura;
• Laura is geboren op een boot op volle zee;
• Met 12 jaar ben je in Nederland meerderjarig;
• Toen Laura 11 was had ze al survival training en een eerstehulp cursus gevolgd;
• Ze was toen ook al gecertificeerd dieselmonteur en kon zelfstandig navigeren met sextant;
• Toen ze 12 was gaf ze al presentaties in de directiekamers van alle grote bedrijven in Nederland;
• Daardoor hoorde de Nederlandse regering van haar plannen;
• Onder druk van andere westerse landen werd toen de meerderjarigheidsleeftijd verhoogd;
• De Nederlandse regering heeft Laura geinstrueerd om een grotere boot aan te schaffen;
• Dat heeft ze gedaan - alles zelf betaald;
• De rechtbank heeft het paspoort van Laura in beslag genomen;
• Om naar St Maarten te vliegen heb je geen paspoort nodig;
• De Nederlandse regering heeft Dick Dekker opdracht gegeven met haar samen Nederland te verlaten;
• Toen Laura 10 jaar oud was woonde ze al zelfstandig op haar eigen boot;
• Laura heeft nooit in een huis gewoond;
• Laura spreekt vloeiend Nederland, Frans, Duits en Engels;
• Laura verdient meer dan een miljoen per maand door haar boek;
• Laura gaat zeilen bij het Nieuw Zeelandse team in de Volvo Ocean Race en iedereen verwacht dat ze dagen voor de anderen zal finishen;
• In Wijk bij Duurstede vinden de mensen Laura en haar vader een beetje raar
Alsof je de van staatswege verstrekte biografie van een Noord-Koreaanse leider leest. _O-
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 21 mei 2012 @ 02:06:31 #279
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111817541
Uit Laura's laatste blog:
quote:
Everyone and everything is salty
Teveel zout is ongezond voor mensen, maar het lijkt me vrijwel dodelijk voor een jong katje.
Iemand meer info daarover?
pi_111818426
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 15:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze heeft de kat ("Kiwi") toch meegenomen aan boord. Nou, succes ermee, Laura...
Ben benieuwd of 't beestje in Nieuw Zeeland aankomt en, indien ja, hoe de nieuwzeelandse autoriteiten gaan reageren.
NZ is heel strikt wat betreft biosecurity.

quote:
Pets cannot be landed in New Zealand. If a pet is maintained on board the master must enter a bond for the secure custody of any pets. A Quarantine Officer will visit the yacht every 48 hours to ensure that the bond conditions are met - the cost of these inspections will be charged to the yacht. The Quarantine Service must be informed 48 hours in advance if the yacht is to be moved, even for a change in mooring.
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
  maandag 21 mei 2012 @ 07:30:16 #281
37150 livelink
pi_111818796
Tja, ze is er uitgebreid voor gewaarschuwd door zelfs haar grootste fans. Ik vrees dat Laura een beetje het idee heeft gekregen dat regels niet voor haar gelden.
Of ze heeft inmiddels een plan om het katje ergens voor Nieuw Zeeland al achter te laten, hoewel ze bij geen enkel land het beestje probleemloos in mag voeren.
Wat ze minimaal nodig heeft is:

• een dierenpaspoort
• het dier moet identificeerbaar zijn door middel van een chip (ISO standaard) of tatouage.
• elk dier moet ingeënt zijn tegen hondsdolheid (rabiës) minimaal 30 dagen voor vertrek.

Ze kan natuurlijk aan geen van deze eisen voldaan hebben. Kennelijk is er in Panama niet gecontroleerd.

[ Bericht 47% gewijzigd door livelink op 21-05-2012 07:51:40 ]
pi_111967499
quote:
Crossing the equator was fun. We had awesome weather and good winds. It's already the fourth time I've crossed the line. Of course I made pancakes again and wore my crown that I saved from last year. Bruno offered a guitar pick...
He jah, laten we nog meer niet afbreekbaar vuilnis aan de zee toevertrouwen.
Sea Shepherd zal blij zijn met nog een dode vis, die de pick heeft ingeslikt. Bedankt voor het meedenken, Laura! Het zegt weer genoeg over haar.
pi_111967796
Gastenboek:
John 24-05-2012
Laura, Once again the intrepid captain has found a harbor. Hurray! I assume you're anchored in Shipwreck Bay, and the ship's a wreck. Order the boys to clean it up while you upload pictures of the crossing. You have to leave Shaul in Galapagos. He should find a more stable mode of transportation to get to his next stop. Your next crossing (Marquesas?)could be long and rough. You'll do better with just you, Bruno and Kiwi - and Guppy of course. Have fun, post pics, stay safe.

De roep om Shaul van boord te smijten wordt groter bij de fans!
"SMS OVERBOORD naar 4545 om tegen Shaul te stemmen. Bij 500 stemmen wordt hij overboord gegooid." Ik zie een marketingmogelijkheid.
  donderdag 24 mei 2012 @ 22:45:00 #284
340258 MrFoureyes
pi_111996000
Gastenboek:

Dave 24-05-2012

Hi Laura, much as I understand your need to share and be friends with the whole world, I also think you will need to leave Shaul at the first suitable port of call. He is not pulling his weight, will always be in need of medical attention and nursing (not his fault, just the way Mother Nature made him, but annoying all the same) and he could jeopardize the bliss between you and Bruno. I realize this could be one of the most difficult decisions in your life, but a true captain will not hesitate in the face of tough decisions. And you surely are one hell of a captain, ready to bear the greatest responsibilities!

Dus: weg met die slappeling, eerst de kat met zeven staarten, en dan: Walk the plank!

Als hij aan land wordt afgezet en niet domweg overboord op volle zee, toont dat weer eens, zoals zo vaak tevoren, het warme hart van Zeilmeisje.
pi_111996837
Grappig dat ze allemaal precies schijnen te weten hoe het allemaal loopt aan boord en wie wat kan en niet kan.
"not pulling his weight", "bliss between you and bruno", dat soort dingen.
Merkwaardig.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 08:13:37 #286
37150 livelink
pi_112006164
Ja, die zitten in hun dagdromen al de hele dag bij Laura op de boot. Het Shaul/Bruno verhaal is gewoon een invulling van hun eigen fantasie, waarbij Dave de rol van Bruno kennelijk op zich heeft genomen.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:35:28 #287
340258 MrFoureyes
pi_112015817
"Willem 25-05-2012

Eens met Dave, je hebt geen keus wat Shaul betreft. Je kunt niet iemand aan boord hebben die voortdurend ziek is en aandacht vraagt - je moet er een punt achter zetten. Backpacking draait allemaal om "go with the flow" and hier eindigt het voor Shaul."

Ook Willem is voor wegstemmen!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:54:38 #288
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_112020751
Wie zijn Shaul en Bruno nou weer?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_112021679
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 15:54 schreef DroogDok het volgende:
Wie zijn Shaul en Bruno nou weer?
Kennelijk een aantal landrotten die ze aan boord heeft genomen. Die Shaul is heel de tijd zeeziek. :')
pi_112049620
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 16:21 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Kennelijk een aantal landrotten die ze aan boord heeft genomen. Die Shaul is heel de tijd zeeziek. :')
Waarschijnlijk hebben ze flink moeten betalen om mee te mogen. Daarom worden ze nog net niet overboord gekeild. Maar een persoonlijk bedankje zit er niet in..
  zondag 27 mei 2012 @ 13:05:47 #291
37150 livelink
pi_112085565
En Shaul gaat inderdaad van boord nu. Wel logisch ook, want het is natuurlijk voor hem ook verschrikkelijk om zo zeeziek te zijn.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:16:41 #292
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_112101715
en hoe zit het nou met de poes O+
pi_112106515
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
en hoe zit het nou met de poes O+
Die krijgt veel eten! :D Grote kans dat die kat ooit in beslag word genomen trouwens! _O-
  zondag 27 mei 2012 @ 23:26:57 #294
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_112108552
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:54 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Die krijgt veel eten! :D Grote kans dat die kat ooit in beslag word genomen trouwens! _O-
[ afbeelding ]
Als die niet inmiddels al een keer per ongeluk overboord gevallen is. Er vallen daar namelijk wel eens meer dingen spontaan van de boot, i-pods.
pi_112116358
Is dat die kat? Het is wel een schatje. Maar wat moet een kat aan boord van een zeilbootje?
  maandag 28 mei 2012 @ 09:33:11 #296
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_112116456
Die poes was achtergelaten, maar degene die haar vond was allergisch ofzo en heeft die poes toen aan Laura gegeven.
  donderdag 31 mei 2012 @ 20:40:47 #297
340258 MrFoureyes
pi_112280637
De fans van Zeilmeisje zijn zwaar bewapend en bieden hun diensten aan :

Gastenboek william newton LEE 30-05-2012

... use to carry a colt 45 once in while. today the colt 45 is with me 24 hours. plus dogs. and booby traps. ...ha ha. bodyguard for hire.
pi_112281627
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 20:40 schreef MrFoureyes het volgende:

... use to carry a colt 45 once in while. today the colt 45 is with me 24 hours. plus dogs. and booby traps. ...ha ha. bodyguard for hire.
Helpt dat tegen de Dutch Secret Service die haar boot uit het water wil blazen dan?
  vrijdag 1 juni 2012 @ 00:18:57 #299
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_112292920
quote:

Dan moet die wel zeebenen hebben, anders wordt die toch weer van boort gezet of valt hij per ongeluk overboord.
pi_112293620
quote:

Daar worden piraten ook heel bang van! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')