abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111136614
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:21 schreef MrFoureyes het volgende:
De verdwenen Guppy is gelokaliseerd!

"Het is al oktober [2009]. [...] Ook stelt de sponsor voor om Guppy naar een werf te brengen, die hem verder zal afbouwen. […] En zo vaar ik Guppy, samen met een vriendin, naar een werf in Aalst."

Riek Dekker, Mijn verhaal, site 62
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:44:35 #202
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111136862
"de sponsor"
hmhm.. Zeker een anonieme persoon in zwart gekleed, met een oortje in, terwijl de zwarte mercedes met getinte ruiten 200 meter verderop staat te wachten met ronkende motor. ;)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111137075
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:44 schreef spijkerbroek het volgende:
"de sponsor"
hmhm.. Zeker een anonieme persoon in zwart gekleed, met een oortje in, terwijl de zwarte mercedes met getinte ruiten 200 meter verderop staat te wachten met ronkende motor. ;)
Ik had eigenlijk begrepen dat die geheimzinnige sponsor de boot met alle toebehoren ter beschikking wilde stellen, maar dat om al even gehiemzinnige redenen niet meer doorging en dat die boot feitelijk nooit van haar is geweest..
En nu claimt die familie dat de boot door de staat verduisterd was? Terwijl ze zelf in het boek NB iets anders beweren? Of dat is heel slechte roddeljournalistiek, of ze zijn echt de weg kwijt in die familie. Een soort erfelijke waanzin..
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:01:49 #204
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111137416
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik had eigenlijk begrepen dat die geheimzinnige sponsor de boot met alle toebehoren ter beschikking wilde stellen, maar dat om al even gehiemzinnige redenen niet meer doorging en dat die boot feitelijk nooit van haar is geweest..
En nu claimt die familie dat de boot door de staat verduisterd was? Terwijl ze zelf in het boek NB iets anders beweren? Of dat is heel slechte roddeljournalistiek, of ze zijn echt de weg kwijt in die familie. Een soort erfelijke waanzin..
Die journaliste van dat artikel is zelf ernstig de weg kwijt (wat niet wil zeggen dat de familie Dekker ze allemaal nog op een rijtje heeft trouwens).
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:26:56 #205
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_111138145
"En zo vaar ik Guppy, samen met een vriendin, naar een werf in Aalst"

Ik neem aan dat Oma bedoelt:

"En zo vaar ik, samen met een vriendin, Guppy naar een werf in Aalst".

In ieder geval is ze in Aalst niet alleen de boot, maar ook haar verstand kwijtgeraakt. De familie Dekker censureert nauwgezet elk bericht in het gastenboek, en heeft eerst in dat gastenboek het verhaal van de verduistering van de boot vermeld, en nu weer de mysterieuze terugvondst. De familie Dekker creeert een nieuwe urban legend.

What's next? Een liefdesbaby van Balkenende?
pi_111138947
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:26 schreef MrFoureyes het volgende:
"En zo vaar ik Guppy, samen met een vriendin, naar een werf in Aalst"

Ik neem aan dat Oma bedoelt:

"En zo vaar ik, samen met een vriendin, Guppy naar een werf in Aalst".

In ieder geval is ze in Aalst niet alleen de boot, maar ook haar verstand kwijtgeraakt. De familie Dekker censureert nauwgezet elk bericht in het gastenboek, en heeft eerst in dat gastenboek het verhaal van de verduistering van de boot vermeld, en nu weer de mysterieuze terugvondst. De familie Dekker creeert een nieuwe urban legend.

What's next? Een liefdesbaby van Balkenende?
Het zijn toch ook een stel schoften he? En ze zijn dom. Iedereen kan weten dat dit iig. niet waar is..
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:25:43 #207
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111140404
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het zijn toch ook een stel schoften he? En ze zijn dom. Iedereen kan weten dat dit iig. niet waar is..
De meute die achter haar aanloopt als makke schapen zien maar een paar dingen:
- een jong meisje
- iemand die tegen de wet vecht
- iemand die een prestatie neerzet
Dat daar haken en ogen aan zitten, weten ze niet (of als ze het wel weten, negeren ze die gewoon). Het lijken net gelovigen in dat opzicht.
pi_111140482
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De meute die achter haar aanloopt als makke schapen zien maar een paar dingen:
- een jong meisje
- iemand die tegen de wet vecht
- iemand die een prestatie neerzet
Dat daar haken en ogen aan zitten, weten ze niet (of als ze het wel weten, negeren ze die gewoon). Het lijken net gelovigen in dat opzicht.
De Dekkers lijken dat maar al te goed te beseffen: ze doen niet eens moeite hun leugens kloppend te laten lijken. Volgens mij gaan ze van het principe uit dat als je een leugen maar vaak genoeg verteld, deze vanzelf waar wordt.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:30:39 #209
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111140606
Ik heb trouwens ook niet de illusie dat ik nog antwoord krijg op de email die ik in februari naar haar gestuurd heb met de vraag of nog bekend wordt hoeveel ze op heeft gehaald voor Sea Shepherd.
pi_111151905
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb trouwens ook niet de illusie dat ik nog antwoord krijg op de email die ik in februari naar haar gestuurd heb met de vraag of nog bekend wordt hoeveel ze op heeft gehaald voor Sea Shepherd.
Nee, tuurlijk niet... Dat is kritiek en dan ben je jaloers op haar en kun je niet hebben dat je zelf maar tot de gewone stervelingen behoort.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 23:02:52 #211
340258 MrFoureyes
pi_111152361
Ik werd toch een beetje nieuwsgierig naar dat boek dat Oma heeft geschreven - maar ik was natuurlijk niet van plan om het Dekker-circus te sponsoren door het boek te kopen. Op Usenet staan een heleboel downloads, en ik heb het boek net uit. Dat is het positieve aan het boek, je leest de 96 pagina's ruim binnen de twee uur.

Maar wat een bezoeking om je er doorheen te worstelen. Het is een lange opsomming van gebeurtenissen, geschreven in een houtje-touwtjestijl: echt het verslag van een schoolreisje uit de pen van een kind van 12. Oma kan op TV goed uit haar woorden komen (als we de inhoud even buiten beschouwing laten) maar haar schrijfstijl is onverdraaglijk slecht.

De rode draadin het verhaal is het voortdurende conflict met alle mogelijke autoriteiten en instanties, al beginnend in Nieuw Zeeland waar de Dekkers eerst heel verbaasd en daarna heel verontwaardigd zijn dat ze zich er niet mogen vestigen en dan zonder onderbreking doorlopend tot een niet aflatende reeks van confrontaties vanaf het moment van terugkomst in Nederland tot het vertrek van Laura, waarbij het een-tweetje "onbegrip/verontwaardiging" steeds weer wordt opgevoerd. Zo willen de Dekkers op een boot in een natuurgebied wonen, maar wordt dat "plotseling verboden door Brussel" (er wonen een heleboel mensen op boten in dat natuurgebied en zij zijn de enigen die weg moeten - en die natuur was geen natuur, maar alleen maar ganzen). Na een conflict met de gemeentelijke autoriteiten krijgen ze het voor elkaar om uiteindelijk zelfs geen bijstandsuitkering meer te ontvangen. De buren moeten hen dan van voedsel voorzien.

Vader wordt consistent neergezet als een zorgzaam figuur: toen Laura als klein kind alleen het IJsselmeer overzeilde, reed hij bijvoorbeeld met een auto in de buurt om desgewenst hulp te kunnen bieden (hoe hij zich dat hulp bieden precies voorstelde in een noodsituatie met een kind op het water en een vader aan de wal vermeldt het verhaal niet,). Maar noodsituaties konden zich toch niet voordoen, want Laura had in een middag zeilen geleerd.

De instanties gedragen zich als de Duitse bezettingsmacht tijdens de tweede wereldoorlog en moedigen iedereen in de buurt van Laua aan om haar te bespioneren en over haar te rapporteren. De instanties hebben geen vertrouwen in het Wereldschoolplan, terwijl Laura allang weet dat het volgen van een opleiding aan de Wereldschool niet meer kost dan een of twee uur per dag, en dat degenen die Wereldschool deden bij terugkomst hun leeftijdgenoten ver vooruit waren in schoolprestaties - maar toch kregen de ouders boetes wegens ongeloorloofd verzuim. Ook moeder stond altijd achter het plan - alleen door Jeugdzorg was ze een beetje in de war geraakt, en toen wist ze tijdelijk even niet meer wat ze zei, en daardoor heeft ze zich uitgesproken tegen de reis.

Oma meldt in haar voorwoord dat het hele boek niets anders is dan de waarheid.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 23:12:17 #212
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111152883
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef MrFoureyes het volgende:
Zoveel mensen, zoveel waarheden ;)
pi_111153458
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef MrFoureyes het volgende:
Ik werd toch een beetje nieuwsgierig naar dat boek dat Oma heeft geschreven - maar ik was natuurlijk niet van plan om het Dekker-circus te sponsoren door het boek te kopen. Op Usenet staan een heleboel downloads, en ik heb het boek net uit. Dat is het positieve aan het boek, je leest de 96 pagina's ruim binnen de twee uur.

Maar wat een bezoeking om je er doorheen te worstelen. Het is een lange opsomming van gebeurtenissen, geschreven in een houtje-touwtjestijl: echt het verslag van een schoolreisje uit de pen van een kind van 12. Oma kan op TV goed uit haar woorden komen (als we de inhoud even buiten beschouwing laten) maar haar schrijfstijl is onverdraaglijk slecht.

De rode draadin het verhaal is het voortdurende conflict met alle mogelijke autoriteiten en instanties, al beginnend in Nieuw Zeeland waar de Dekkers eerst heel verbaasd en daarna heel verontwaardigd zijn dat ze zich er niet mogen vestigen en dan zonder onderbreking doorlopend tot een niet aflatende reeks van confrontaties vanaf het moment van terugkomst in Nederland tot het vertrek van Laura, waarbij het een-tweetje "onbegrip/verontwaardiging" steeds weer wordt opgevoerd. Zo willen de Dekkers op een boot in een natuurgebied wonen, maar wordt dat "plotseling verboden door Brussel" (er wonen een heleboel mensen op boten in dat natuurgebied en zij zijn de enigen die weg moeten - en die natuur was geen natuur, maar alleen maar ganzen). Na een conflict met de gemeentelijke autoriteiten krijgen ze het voor elkaar om uiteindelijk zelfs geen bijstandsuitkering meer te ontvangen. De buren moeten hen dan van voedsel voorzien.

Vader wordt consistent neergezet als een zorgzaam figuur: toen Laura als klein kind alleen het IJsselmeer overzeilde, reed hij bijvoorbeeld met een auto in de buurt om desgewenst hulp te kunnen bieden (hoe hij zich dat hulp bieden precies voorstelde in een noodsituatie met een kind op het water en een vader aan de wal vermeldt het verhaal niet,). Maar noodsituaties konden zich toch niet voordoen, want Laura had in een middag zeilen geleerd.

De instanties gedragen zich als de Duitse bezettingsmacht tijdens de tweede wereldoorlog en moedigen iedereen in de buurt van Laua aan om haar te bespioneren en over haar te rapporteren. De instanties hebben geen vertrouwen in het Wereldschoolplan, terwijl Laura allang weet dat het volgen van een opleiding aan de Wereldschool niet meer kost dan een of twee uur per dag, en dat degenen die Wereldschool deden bij terugkomst hun leeftijdgenoten ver vooruit waren in schoolprestaties - maar toch kregen de ouders boetes wegens ongeloorloofd verzuim. Ook moeder stond altijd achter het plan - alleen door Jeugdzorg was ze een beetje in de war geraakt, en toen wist ze tijdelijk even niet meer wat ze zei, en daardoor heeft ze zich uitgesproken tegen de reis.

Het minste wat ik kan zeggen is dat ik het fair vind van oma Dekker dat ze gewoon zegt dat Laura in een geboortekliniek is geboren en niet op het water, aan boord van hun boot..
  vrijdag 4 mei 2012 @ 23:45:31 #214
340258 MrFoureyes
pi_111154646
Dat floepte eruit in een interview - in het boek laat ze het in het midden. Ze meldt wel dat Laura een Nieuw Zeelander in hart en nieren is, een echte Kiwi.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 00:42:43 #215
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111156930
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef MrFoureyes het volgende:
Dat floepte eruit in een interview - in het boek laat ze het in het midden. Ze meldt wel dat Laura een Nieuw Zeelander in hart en nieren is, een echte Kiwi.
Dat is toch ook volkomen normaal. Als je ergens de eerste acht maanden van je leven hebt geleefd (waarvan amper aan land) en er vervolgens nooit meer bent geweest, is dat wat je echt gevormd heeft. Het bloed van die eerste acht maanden blijft altijd door je aderen stromen. Dat je het jezelf niet eens meer kunt herinneren, maakt niet uit. Je bent dan een Kiwi in hart en nieren. Fam. Dekker logica :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:39:07 #216
340258 MrFoureyes
pi_111167530
Meer interessante feiten en feitjes over Laura op

http://tbuckets.lefora.co(...)ored-by-deckofficer/

Een kleine greep:

• Tijdens haar reis leerde Laura zichzelf duiken, surfen, rijden in een auto met versnelling en het hoeden van waterbuffels;
• De advocaat van Laura werd betaald door de Nederlandse overheid;
• Gerard van Erp is een profiteur die misbruik maakt van Laura;
• Laura is geboren op een boot op volle zee;
• Met 12 jaar ben je in Nederland meerderjarig;
• Toen Laura 11 was had ze al survival training en een eerstehulp cursus gevolgd;
• Ze was toen ook al gecertificeerd dieselmonteur en kon zelfstandig navigeren met sextant;
• Toen ze 12 was gaf ze al presentaties in de directiekamers van alle grote bedrijven in Nederland;
• Daardoor hoorde de Nederlandse regering van haar plannen;
• Onder druk van andere westerse landen werd toen de meerderjarigheidsleeftijd verhoogd;
• De Nederlandse regering heeft Laura geinstrueerd om een grotere boot aan te schaffen;
• Dat heeft ze gedaan - alles zelf betaald;
• De rechtbank heeft het paspoort van Laura in beslag genomen;
• Om naar St Maarten te vliegen heb je geen paspoort nodig;
• De Nederlandse regering heeft Dick Dekker opdracht gegeven met haar samen Nederland te verlaten;
• Toen Laura 10 jaar oud was woonde ze al zelfstandig op haar eigen boot;
• Laura heeft nooit in een huis gewoond;
• Laura spreekt vloeiend Nederland, Frans, Duits en Engels;
• Laura verdient meer dan een miljoen per maand door haar boek;
• Laura gaat zeilen bij het Nieuw Zeelandse team in de Volvo Ocean Race en iedereen verwacht dat ze dagen voor de anderen zal finishen;
• In Wijk bij Duurstede vinden de mensen Laura en haar vader een beetje raar
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:50:34 #217
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111167843
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:39 schreef MrFoureyes het volgende:
Meer interessante feiten en feitjes over Laura op

http://tbuckets.lefora.co(...)ored-by-deckofficer/
<knip>
Ik heb het even globaal doorgeneusd... holy crap, wat een aaneenschakeling van aannames, onkunde, incompetentie, conspiracy theories en domheid.
Het is gewoon te triest voor woorden! Die lui hebben echt geen idee :D _O-
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:52:07 #218
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_111167895
quote:
Laura verdient meer dan een miljoen per maand door haar boek;
Zeker een reactie van Svetan?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:58:11 #219
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111168081
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:52 schreef livelink het volgende:
Zeker een reactie van Svetan?
Nee joh, feit!
pi_111188027
Staat dat allemaal serieus in dat boek? :o
  zondag 6 mei 2012 @ 01:28:13 #221
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111191590
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 00:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Staat dat allemaal serieus in dat boek? :o
Die laatste post van MrFoureyes komt van een of ander forum, waarin wat mensen zeer foute en vage conclusies trekken.
pi_111196192
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Die laatste post van MrFoureyes komt van een of ander forum, waarin wat mensen zeer foute en vage conclusies trekken.
Oh ik zie het idd :D
pi_111446997
Gastenboek: Wayne 11-05-2012
<knip> Please become the leader of the United Nations when you are ready to settle down to a "job". You have so much to teach us about being human.

En jawel, ze zijn er weer. De irrationele aanbidders.

En over welke Robert heeft Bruno het in zijn blog?
=====
robert would be proud of me if he knew im doing 2 The smiths songs
=====
In The Smiths zat geen Robert. En Robert Smith was de lead singer van The Cure.
Zal wel een andere Robert zijn..

[ Bericht 35% gewijzigd door spijkerbroek op 12-05-2012 00:31:55 ]
  zaterdag 12 mei 2012 @ 00:30:28 #224
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111447205
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Gastenboek: Wayne 11-05-2012
<knip> Please become the leader of the United Nations when you are ready to settle down to a "job". You have so much to teach us about being human.

En jawel, ze zijn er weer. De irrationele aanbidders.
Bij dat soort types kan het inderdaad nooit blijven bij, je bent zo goed bezig, en je bent mijn persoonlijke held. Nee het moet gelijk tot het meest achterlijke doorslaan |:(
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 17:06:51 #225
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_111463505
Het weblog is weer geüpdatet

Het poesje van Laura

Laura is kennelijk zonder problemen door het Panamakanaal gekomen, nu is ze op weg naar het kanibaleneiland Frans Polynesië. :{
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zaterdag 12 mei 2012 @ 18:09:39 #226
37150 livelink
pi_111465259
Het is wel een schattig beestje, maar eigenwijs als ze is heeft ze de waarschuwingen kennelijk in de wind geslagen.
pi_111465385
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:09 schreef livelink het volgende:
Het is wel een schattig beestje, maar eigenwijs als ze is heeft ze de waarschuwingen kennelijk in de wind geslagen.
Die foto van die poes is van 10 mei en daarna waren (zijn?) ze nog een paar dagen in Panama. Geen idee of ze die kat daadwerkelijk meeneemt richting NZ. Zou wel uitermate dom zijn, en zou ook uitermate "Laura" zijn.
pi_111466510
Ze is nog steeds samen met die gast onderweg? En Laura heeft een poes aan boord? En haar hondje Spot boeit haar niet meer?
Harteloos van haar, dat laatste..
pi_111466727
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ze is nog steeds samen met die gast onderweg?
Kennelijk heeft ze nog niet genoeg van hem. Misschien dat ze hem ergens op een eiland van de boot schopt.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 19:03:09 #230
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_111466738
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ze is nog steeds samen met die gast onderweg? En Laura heeft een poes aan boord? En haar hondje Spot boeit haar niet meer?
Harteloos van haar, dat laatste..
Ik zie op de foto's 2 gasten, 1 is Bruno, maar wie is die andere?
idd Spot ... voor vertrek in 2004 zei ze nog "de enige die ik zal missen is Spot, mijn ouders en zusje kunnen me gestolen worden."
  zondag 13 mei 2012 @ 23:59:21 #231
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111518571
Gastenboek John 13-05-2012
On your solo voyage, many people thought you would go crazy out there from loneliness. I remember you thinking you'd gone mad for laughing at the wild roller-coaster ride over huge waves, but this was not loneliness. To the surprise of some, you survived. Now you face a new challenge - being confined with another person in a small space. Can you survive, or is madness just over the next wave?

Het leest als de cliffhanger voor een film of documentaire.
<deep voice> "Last time, Laura went nearly crazy. Will she succumb to madness this time? Or will she survive? Find out, after the commercial break!"
pi_111531457
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 23:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Gastenboek John 13-05-2012
On your solo voyage, many people thought you would go crazy out there from loneliness. I remember you thinking you'd gone mad for laughing at the wild roller-coaster ride over huge waves, but this was not loneliness. To the surprise of some, you survived. Now you face a new challenge - being confined with another person in a small space. Can you survive, or is madness just over the next wave?

Het leest als de cliffhanger voor een film of documentaire.
<deep voice> "Last time, Laura went nearly crazy. Will she succumb to madness this time? Or will she survive? Find out, after the commercial break!"
Het is toch ook wel spannend? Emotiionele scheefgroei enzo... Gaat snijden als ze haar zin niet krijgt.. Wat doet ze in een situatie waarin ze niet kan weglopen?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 12:21:32 #233
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111574805
Drukte aan boord! 3 mensen (en wellicht een kat).
En ah, die goeie ouwe motor die haar al zoveel keren heeft geholpen tijdens haar zeiltocht O+
Wie zou dat "sail" verloren hebben die ze om het roer kreeg? En moet deze arme ziel nu ook op de motor verder varen? Of bedoelt ze "canvas"?
pi_111643229
Bob from Birch Bay 16-05-2012
WOW !!!!.......what a trip blog. you said: "Shaul jumped in the water but he was way too scared to do anything." What was he afraid of pray tell ??? I hope it wasn't ...sharks. Gees I'd be afraid too. I'd be screaming "Laura, Laura, come to our rescue.........PLEASE !!! Anyway, good for you to do what was needed doing and I hope the slip & fall wasn't because of sipping something. You are only 16 you know.
Bob, Bob, naieve Bob toch...
Hij weet denk ik niet dat Laura nachtenlang op straat of bij vrienden heeft rondgehangen en regelmatig bezopen thuis kwam voordat ze aan haar wereldreis begon.
  woensdag 16 mei 2012 @ 22:25:45 #235
340258 MrFoureyes
pi_111644754
En er is weer een nieuw donatieprogramma beschikbaar: help Laura naar Nieuw Zeeland! Dit keer geen minimumdonatie (maar ook geen persoonlijk bedankje van Laura - logisch zonder ondergrens). En tien procent gaat naar ............. inderdaad, de geliefde Sea Shepherd.
  woensdag 16 mei 2012 @ 22:52:46 #236
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111645999
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:25 schreef MrFoureyes het volgende:
En er is weer een nieuw donatieprogramma beschikbaar: help Laura naar Nieuw Zeeland! Dit keer geen minimumdonatie (maar ook geen persoonlijk bedankje van Laura - logisch zonder ondergrens). En tien procent gaat naar ............. inderdaad, de geliefde Sea Shepherd.
Je bedoeld dat die 10% naar Sea Laura gaat :P

Het is gewoon een scam en bedelen, bedelen, bedelen, maar er zullen wel weer genoeg simpele zielen intrappen :P

Doet ze skin hoor mensen opluchten en geld aftroggelen ^O^
pi_111671073
We moeten het toch positief zien. In ieder geval vragen ze het netjes in het Nederlands.
pi_111679209
quote:
En ze hebben niet eens bekend gemaakt hoeveel het Sea Shepherd opgeleverd heeft.. Nou, en bedankt he, alle donateurs. :P
pi_111680329
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En ze hebben niet eens bekend gemaakt hoeveel het Sea Shepherd opgeleverd heeft.. Nou, en bedankt he, alle donateurs. :P
Ik vermoed een negatief saldo: niks binnen gekregen van Laura, maar wel tijd investeren in het beantwoorden van vragen over hoeveel ze nu eigenlijk hebben gekregen.
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:20:20 #240
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_111681495
quote:
Er staat ook dat Het Boek verkrijgbaar is, klik je op de link, staat nog steeds het boek van haar oma als enige lectuur. Ik wil best haar Boek kopen, ik wil ook sponsoren voor een recordpoging, maar ik ga niet doneren voor een plezierreisje.
pi_111682403
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Er staat ook dat Het Boek verkrijgbaar is, klik je op de link, staat nog steeds het boek van haar oma als enige lectuur. Ik wil best haar Boek kopen, ik wil ook sponsoren voor een recordpoging, maar ik ga niet doneren voor een plezierreisje.
Bij Laura is het verschil tussen een recordpoging en een plezierreis cosmetisch...
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:41:38 #242
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111682598
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Zou dat boek niet inmiddels een keer moeten uitkomen?
pi_111682855
quote:
Ze heeft geen geld meer?
pi_111683430
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:41 schreef Redefine het volgende:

[..]

Zou dat boek niet inmiddels een keer moeten uitkomen?
nog niet verschenen

http://www.alk.nl/?action=viewArt&cid=120&aid=546&lid=1
  vrijdag 18 mei 2012 @ 05:57:03 #245
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_111694482
Dus Laura zit nu met 2 jonge dekhengsten op haar lip.... gebeurt er niets, gebeuren er dingen tegen haar wil, of wil ze juist heel graag?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 09:06:11 #246
37150 livelink
pi_111695334
Gezien het feit dat haar voornaamste doel 'lekker losbandig leven' is, zal ze het wel willen.
Ik heb ook het idee dat het losbandige leven nu even belangrijker is dan het boek. Dit is waar ze het allemaal voor deed, mensen. Haar dromen komen nu helemaal uit.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:07:10 #247
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111704951
Ze heeft de kat ("Kiwi") toch meegenomen aan boord. Nou, succes ermee, Laura...
Ben benieuwd of 't beestje in Nieuw Zeeland aankomt en, indien ja, hoe de nieuwzeelandse autoriteiten gaan reageren.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:33:16 #248
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_111706023
Ik hoop alleen dat ze niet haar moeder achterna gaat.. niet dat ze dalijk al snel ook in Nieuw-Zeeland op haar boot bevalt van een Dekbaby van 1 van die 2 varensgasten waarmee ze nu is ("geen idee wie de vader is").

En dat haar kind over 14 jaar dan naar Sint Maarten vertrekt om echt de jongste ooit te zijn. Alsjeblieft NIET dit scenario..
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:35:17 #249
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111706076
Gaat nog leuk worden aan boord als 1 van die jongens jaloers wordt _O-
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:42:08 #250
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_111706303
Hehe ja.. als je Laura zat bent of vice versa en haar niet meer wil zien.. zul je haar altijd nog horen op 4 meter afstand ;)

Of, te lezen in Laura's dagboek:
"Bruno deed stom en zeikerig dus hebben we hem op een atol overboord gezet. Dat is niet zielig, denk dat er over 3 weken wel weer een schip langs zal varen."

quote:
Kiwi the cat is getting more used to her moving house every day and seems to like it a lot. Most of the time she is the most exciting thing on the whole boat :P
Most of the time ja... is de rest van de tijd Laura the most excited thing, of vindt ze Bruno en Shaul toch maar suffe jochies?

[ Bericht 35% gewijzigd door Perico op 18-05-2012 16:09:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')