abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110881860
Nou, Bruno is Nederlander en hij houdt van bier, zo te lezen.
En hij gaat mee tot Nieuw Zeeland.
http://brunoenlaura.waarbenjij.nu
En ik vermoed dat Laura ook wel bij de feestjes was, waar Bruno was.
PS: zijn facebook is ook makkelijk te vinden, maar in het kader van "geen privegegevens op FOK!" zal ik 'm hier niet plaatsen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_110884095
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, Bruno is Nederlander en hij houdt van bier, zo te lezen.
En hij gaat mee tot Nieuw Zeeland.
http://brunoenlaura.waarbenjij.nu
En ik vermoed dat Laura ook wel bij de feestjes was, waar Bruno was.
PS: zijn facebook is ook makkelijk te vinden, maar in het kader van "geen privegegevens op FOK!" zal ik 'm hier niet plaatsen.
Kan Laura wel iemand zo lang om zich heen verdragen? :P
pi_110884282
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 23:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Kan Laura wel iemand zo lang om zich heen verdragen? :P
Ach, er kan veel gebeuren, zo midden op de Pacific he? ;)
"Er was een storm, en hij was zo onervaren..."
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_110884422
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 23:28 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ach, er kan veel gebeuren, zo midden op de Pacific he? ;)
"Er was een storm, en hij was zo onervaren..."
Laura Krueger, het zeilmeisje dat jongens aan boord lokt en ze midden op de oceaan laat verdwijnen })
pi_110884657
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 23:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Laura Krueger, het zeilmeisje dat jongens aan boord lokt en ze midden op de oceaan laat verdwijnen })
Laura van der Sloot _O-
  vrijdag 27 april 2012 @ 23:36:30 #181
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_110884668
Bruno is aan zijn teksten te zien dyslectisch. Of misschien heeft hij dezelfde opleiding gedaan als Laura, dat zou ook kunnen.
  zondag 29 april 2012 @ 19:46:34 #182
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_110940764
Het gastenboek kan ook nuttig zijn.
Momenteel een hoop wijze woorden over de kat en de problemen en bijbehorende kosten die dat in een haven kan veroorzaken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 29 april 2012 @ 19:50:41 #183
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_110940919
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:46 schreef livelink het volgende:
Het gastenboek kan ook nuttig zijn.
Momenteel een hoop wijze woorden over de kat en de problemen en bijbehorende kosten die dat in een haven kan veroorzaken.
Eindelijk wijze woorden. Zij gaat zo echt niet door het Panamakanaal komen. Ik ben een keer aangehouden bij de Frans-Belgische grens, twee jaar geleden, ondanks Schengenverdrag. Van wat ik aan Frans begreep mocht ik niet met mijn poes het land in. Gelukkig zijn er meer grensovergangen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_110941016
Zie de link in het gastenboek, van Nico.
http://www.sail-world.com(...)ean-Boat-Shows/95181
quote:
'It was nice to tell my story to people who were really listening and interested in my story,' she said of her appearances at Hiswa Boat Show in Holland, De Laatste Boat Show in Belgium and Gotschalk Boat Show in Germany.
LOL
Goede research, mevrouw de reporter. :')
quote:
The Dekker family also claim that Laura's original Guppy was whisked away by tricking them into a painting sponsorship deal, with dark hints that government agencies were behind the deal. They claim they never saw the boat again. Paranoia? Maybe, but the agony the family went through was real enough.
Jaaaahhh! De conspiracy theories vliegen weer over tafel! ^O^
quote:
There she will be preparing to set sail for New Zealand, where she hopes to make her home. Yes, that also, is the result of the hurt she suffered at the hands of her own government. She is determined not to live there again - a somewhat sad end-note to a great achievement.
Allemaal even meehuilen hoor :'(
Wat een jankverhaal
  zondag 29 april 2012 @ 20:54:16 #185
340258 MrFoureyes
pi_110943732
Juist ja. De overheid heeft haar boot gestolen.

Die Hurley stond gewoon op boten.nl, met daarbij het mobiele telefoonnumner van Laura. Ik weet het zo goed, omdat ik eerst dacht dat het een grap was, maar toen ik het nummer draaide kreeg ik haar meteen aan de lijn - nam op met "Laura", klonk erg geirriteerd, dus duidelijk Zeilmeisje. Dat was toen ze was teruggekomen naar Nederland voor haar eerste optreden op de Hiswa en ze hadden de advertentie nooit verwijderd.

Maar wel erg - deze familie verkoopt zoveel leugens dat het mij onvermijdelijk lijkt dat Laura in ieder geval een deel ervan gelooft.

Zou het boek nog uitkomen? Of zijn degenen die hebben ingetekend en betaald hun geld kwijt? Een soort analogie met de goede-doelen-actie voor Sea Shepherd?
  zondag 29 april 2012 @ 21:06:05 #186
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_110944305
Komt het boek dan niet meer? Ik heb nog niet ingetekend, Ik ben toch een beetje wantrouwend :@ goed dat ik dat niet gedaan heb. Toch niet echt een happy ending. Ik had echt verwacht dat Laura op Bonaire haar havo zou afmaken en daarna stilletjes vertrekken.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_110944537
Op www.alk.nl staat het boek nog wel. In de pdf op de site (voorjaarsaanbiedingen 2012) staat het boek niet bij 2012. Maar daarmee kan ook bedoeld worden dat de boeken die vermeld staan al uitgegeven zijn, en ik dacht me te herinneren dat Laura's boek in mei uit zou komen.
pi_110944579
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:54 schreef MrFoureyes het volgende:

Die Hurley stond gewoon op boten.nl, met daarbij het mobiele telefoonnumner van Laura. Ik weet het zo goed, omdat ik eerst dacht dat het een grap was, maar toen ik het nummer draaide kreeg ik haar meteen aan de lijn - nam op met "Laura", klonk erg geirriteerd, dus duidelijk Zeilmeisje.
Dat was een medewerkster van de AIVD die Laura imiteerde. Duh!
pi_110945381
quote:

Die Hurley stond gewoon op boten.nl, met daarbij het mobiele telefoonnumner van Laura. Ik weet het zo goed, omdat ik eerst dacht dat het een grap was, maar toen ik het nummer draaide kreeg ik haar meteen aan de lijn - nam op met "Laura", klonk erg geirriteerd, dus duidelijk Zeilmeisje. Dat was toen ze was teruggekomen naar Nederland voor haar eerste optreden op de Hiswa en ze hadden de advertentie nooit verwijderd.

Maar wel erg - deze familie verkoopt zoveel leugens dat het mij onvermijdelijk lijkt dat Laura in ieder geval een deel ervan gelooft.

Zou het boek nog uitkomen? Of zijn degenen die hebben ingetekend en betaald hun geld kwijt? Een soort analogie met de goede-doelen-actie voor Sea Shepherd?
De originele Guppy werd verkocht, toch?
Toen zou ze een compleet uitgeruste Hurley 800 krijgen van een sponsor maar die deal ging om onbekende redenen niet door..
Vervolgens had ze haar huidige boot, die groter was maar waar minder apparatuur in werd gebouwd dan de rechtbank werd voorgespiegeld. Zo kan ik het me althans herinneren.
Het verhaal over de gestolen Guppy, door de overheid nog wel, is helemaal nieuw voor me..
pi_110948198
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Op www.alk.nl staat het boek nog wel. In de pdf op de site (voorjaarsaanbiedingen 2012) staat het boek niet bij 2012. Maar daarmee kan ook bedoeld worden dat de boeken die vermeld staan al uitgegeven zijn, en ik dacht me te herinneren dat Laura's boek in mei uit zou komen.
http://www.alk.nl/?action=viewArt&cid=120&aid=546&lid=1
pi_110948401
pi_110979341
quote:

Je hebt haar serieus aan de telefoon gehad? Heb je haar nog gesproken, of gelijk opgehangen?
Oh wat zal BW jaloers zijn. :D
  dinsdag 1 mei 2012 @ 11:12:49 #193
340258 MrFoureyes
pi_110989446
Ik heb alleen maar gezegd: "Sorry, verkeerd verbonden" en toen opgehangen.

Toen later de discussie hier ging lopen, had ik wel spijt dat ik het nummer niet meer kon vinden, anders had ik haar gewoon even kunnen bellen om te vragen waar ze nu precies is geboren!

[ Bericht 0% gewijzigd door MrFoureyes op 01-05-2012 12:00:23 ]
pi_110991697
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef MrFoureyes het volgende:
Ik heb alleen maar gezegd: "Sorry, verkeerd verbonden" en toen opgehangen.

Toen later de discussie hier ging lopen, had ik wel spijt dat ik het nummer niet meer kon vinden, anders had ik haar gewoon even kunnen bellen om te vragen waar ze nu precies is geboren!
Oh jammer dat je dat nr. bent verloren! Had je gelijk kunnen vragen hoe het nou gaat op school en of de gestolen boot al terug is en of ze Sea Shepherd inmiddels heeft betaald en hoeveel die donaties nou eigenlijk hebben opgebracht..
  dinsdag 1 mei 2012 @ 15:22:24 #195
340258 MrFoureyes
pi_110997746
Ja, echt jammer. Heb nog gezocht op boten.nl, maar de advertentie is inmiddels wel verwijderd.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 15:23:42 #196
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_110997792
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 15:22 schreef MrFoureyes het volgende:
Ja, echt jammer. Heb nog gezocht op boten.nl, maar de advertentie is inmiddels wel verwijderd.
AIVD zeker weer :(
pi_111000024
Het was toch niet die advertentie waarin haar boot voor een belachelijk hoog bedrag werd aangeboden? :D
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:50:23 #198
340258 MrFoureyes
pi_111001497
Nee, een mille of 8.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:21:13 #199
340258 MrFoureyes
pi_111133708
De verdwenen Guppy is gelokaliseerd! Op een geheime basis van de AIVD in Aalst, het Nederlandse Guantanamo Bay.

Bram 04-05-2012

Hey Laura, I did read the artikel placed by Nico from Sail world. And you now, I now where they hide your previous Guppy the Hurly 800. Its already for about two years now in the back of a shed on the big warf in Aalst. Now you have my mail just get in contact. Bram.

Ik zeg: parlementaire enquete!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:35:14 #200
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111134263
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:21 schreef MrFoureyes het volgende:
De verdwenen Guppy is gelokaliseerd! Op een geheime basis van de AIVD in Aalst, het Nederlandse Guantanamo Bay.

Bram 04-05-2012

Hey Laura, I did read the artikel placed by Nico from Sail world. And you now, I now where they hide your previous Guppy the Hurly 800. Its already for about two years now in the back of a shed on the big warf in Aalst. Now you have my mail just get in contact. Bram.

Ik zeg: parlementaire enquete!
!!!!
Het is dat de regering al gevallen is, maar anders...
En Aalst.. ja, dat was altijd al een Area 51. Iedereen weet dat het bestaat, niemand weet waar het precies is en de overheid houdt zich stil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')