Kan Laura wel iemand zo lang om zich heen verdragen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, Bruno is Nederlander en hij houdt van bier, zo te lezen.
En hij gaat mee tot Nieuw Zeeland.
http://brunoenlaura.waarbenjij.nu
En ik vermoed dat Laura ook wel bij de feestjes was, waar Bruno was.
PS: zijn facebook is ook makkelijk te vinden, maar in het kader van "geen privegegevens op FOK!" zal ik 'm hier niet plaatsen.
Ach, er kan veel gebeuren, zo midden op de Pacific he?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Kan Laura wel iemand zo lang om zich heen verdragen?
Laura Krueger, het zeilmeisje dat jongens aan boord lokt en ze midden op de oceaan laat verdwijnenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, er kan veel gebeuren, zo midden op de Pacific he?
"Er was een storm, en hij was zo onervaren..."
Laura van der Slootquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Laura Krueger, het zeilmeisje dat jongens aan boord lokt en ze midden op de oceaan laat verdwijnen
Eindelijk wijze woorden. Zij gaat zo echt niet door het Panamakanaal komen. Ik ben een keer aangehouden bij de Frans-Belgische grens, twee jaar geleden, ondanks Schengenverdrag. Van wat ik aan Frans begreep mocht ik niet met mijn poes het land in. Gelukkig zijn er meer grensovergangen.quote:Op zondag 29 april 2012 19:46 schreef livelink het volgende:
Het gastenboek kan ook nuttig zijn.
Momenteel een hoop wijze woorden over de kat en de problemen en bijbehorende kosten die dat in een haven kan veroorzaken.
LOLquote:'It was nice to tell my story to people who were really listening and interested in my story,' she said of her appearances at Hiswa Boat Show in Holland, De Laatste Boat Show in Belgium and Gotschalk Boat Show in Germany.
Jaaaahhh! De conspiracy theories vliegen weer over tafel!quote:The Dekker family also claim that Laura's original Guppy was whisked away by tricking them into a painting sponsorship deal, with dark hints that government agencies were behind the deal. They claim they never saw the boat again. Paranoia? Maybe, but the agony the family went through was real enough.
Allemaal even meehuilen hoorquote:There she will be preparing to set sail for New Zealand, where she hopes to make her home. Yes, that also, is the result of the hurt she suffered at the hands of her own government. She is determined not to live there again - a somewhat sad end-note to a great achievement.
Dat was een medewerkster van de AIVD die Laura imiteerde. Duh!quote:Op zondag 29 april 2012 20:54 schreef MrFoureyes het volgende:
Juist ja. De overheid heeft haar boot gestolen.
Die Hurley stond gewoon op boten.nl, met daarbij het mobiele telefoonnumner van Laura. Ik weet het zo goed, omdat ik eerst dacht dat het een grap was, maar toen ik het nummer draaide kreeg ik haar meteen aan de lijn - nam op met "Laura", klonk erg geirriteerd, dus duidelijk Zeilmeisje.
De originele Guppy werd verkocht, toch?quote:Op zondag 29 april 2012 20:54 schreef MrFoureyes het volgende:
Die Hurley stond gewoon op boten.nl, met daarbij het mobiele telefoonnumner van Laura. Ik weet het zo goed, omdat ik eerst dacht dat het een grap was, maar toen ik het nummer draaide kreeg ik haar meteen aan de lijn - nam op met "Laura", klonk erg geirriteerd, dus duidelijk Zeilmeisje. Dat was toen ze was teruggekomen naar Nederland voor haar eerste optreden op de Hiswa en ze hadden de advertentie nooit verwijderd.
Maar wel erg - deze familie verkoopt zoveel leugens dat het mij onvermijdelijk lijkt dat Laura in ieder geval een deel ervan gelooft.
Zou het boek nog uitkomen? Of zijn degenen die hebben ingetekend en betaald hun geld kwijt? Een soort analogie met de goede-doelen-actie voor Sea Shepherd?
http://www.alk.nl/?action=viewArt&cid=120&aid=546&lid=1quote:Op zondag 29 april 2012 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Op www.alk.nl staat het boek nog wel. In de pdf op de site (voorjaarsaanbiedingen 2012) staat het boek niet bij 2012. Maar daarmee kan ook bedoeld worden dat de boeken die vermeld staan al uitgegeven zijn, en ik dacht me te herinneren dat Laura's boek in mei uit zou komen.
Ja, daar.quote:Op zondag 29 april 2012 22:24 schreef Hammondorgel het volgende:
http://www.alk.nl/?action=viewArt&cid=120&aid=546&lid=1
Je hebt haar serieus aan de telefoon gehad? Heb je haar nog gesproken, of gelijk opgehangen?quote:Op zondag 29 april 2012 20:54 schreef MrFoureyes het volgende:
Die Hurley stond gewoon op boten.nl, met daarbij het mobiele telefoonnumner van Laura. Ik weet het zo goed, omdat ik eerst dacht dat het een grap was, maar toen ik het nummer draaide kreeg ik haar meteen aan de lijn - nam op met "Laura", klonk erg geirriteerd, dus duidelijk Zeilmeisje. Dat was toen ze was teruggekomen naar Nederland voor haar eerste optreden op de Hiswa en ze hadden de advertentie nooit verwijderd.
Maar wel erg - deze familie verkoopt zoveel leugens dat het mij onvermijdelijk lijkt dat Laura in ieder geval een deel ervan gelooft.
Zou het boek nog uitkomen? Of zijn degenen die hebben ingetekend en betaald hun geld kwijt? Een soort analogie met de goede-doelen-actie voor Sea Shepherd?
Oh jammer dat je dat nr. bent verloren! Had je gelijk kunnen vragen hoe het nou gaat op school en of de gestolen boot al terug is en of ze Sea Shepherd inmiddels heeft betaald en hoeveel die donaties nou eigenlijk hebben opgebracht..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef MrFoureyes het volgende:
Ik heb alleen maar gezegd: "Sorry, verkeerd verbonden" en toen opgehangen.
Toen later de discussie hier ging lopen, had ik wel spijt dat ik het nummer niet meer kon vinden, anders had ik haar gewoon even kunnen bellen om te vragen waar ze nu precies is geboren!
AIVD zeker weerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:22 schreef MrFoureyes het volgende:
Ja, echt jammer. Heb nog gezocht op boten.nl, maar de advertentie is inmiddels wel verwijderd.
!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:21 schreef MrFoureyes het volgende:
De verdwenen Guppy is gelokaliseerd! Op een geheime basis van de AIVD in Aalst, het Nederlandse Guantanamo Bay.
Bram 04-05-2012
Hey Laura, I did read the artikel placed by Nico from Sail world. And you now, I now where they hide your previous Guppy the Hurly 800. Its already for about two years now in the back of a shed on the big warf in Aalst. Now you have my mail just get in contact. Bram.
Ik zeg: parlementaire enquete!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |