abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 maart 2012 @ 13:02:54 #101
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_109727848
Gastenboek

30-03-2012

You keep on enjoying yourself, young lady, since you fully deserve it after all you had to go through with the Dutch authorities! I understand you are now on the Canary Islands again - good for you! Once you have exploited the area there, perhaps it's time for another cruise around the world? Check out all the ports, like Bob from Seattle said. Enjoy!

Die heeft het door!
pi_109730346
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:02 schreef MrFoureyes het volgende:
Gastenboek

30-03-2012

You keep on enjoying yourself, young lady, since you fully deserve it after all you had to go through with the Dutch authorities! I understand you are now on the Canary Islands again - good for you! Once you have exploited the area there, perhaps it's time for another cruise around the world? Check out all the ports, like Bob from Seattle said. Enjoy!

Die heeft het door!
_O-
Waarschijnlijk heeft de mod van het gastenboek het niet door gehad :P
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_109732286
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:32 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Wie weet, zeg inderdaad nooit nooit :)
Een wereldreis op de kosten van een ander? Met tussendoor een vliegreis naar huis etc etc ? Mja, denk dat iedereen dit wel kan op eigen kosten. Denk niet dat iemand er nog weer intrapt zo'n vakantie te gaan bekostigen, maar je kan er altijd zelf voor sparen. En wanneer je nog minderjarig bent heb je gewoon een boete aan je broek, want denk dat, dankzij haar vakantie reis met tussenpozen, geen kind de kans meer krijgt een echte recordpoging na te streven.

Dat ze haar onderbroken wereldreis heeft gemaakt gun ik haar wel. Dat er mensen ingetrapt zijn die reis voor haar te bekostigen door valse voorwendsels? Mja, laat alleen zien dat Laura, het zeilmeisje , het handelswezen al goed door heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 31-03-2012 16:04:24 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_109735086
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:32 schreef spijkerbroek het volgende:
http://www.comprendes-gra(...)ruehlingsshow-tag-2/
Nog een interview in het Duits. Mevrouw is aan het uitrusten van haar vakantie op Gran Canaria, kennelijk. En heeft daar een interview gegeven voor de Fruehlingsshow voor ZDF. Deze wordt op zondag 15 april om 11:00 uitgezonden. Op ZDF dus.

PS: Puerto Mogan op Gran Canaria, waar het programma opgenomen is, is wel een schattig plaatsje. Verse vis wordt zo'n beetje rechtstreeks in de pan gegooid van het naastgelegen restaurant.. verser krijg je het niet :Y)
Dus... Ze moest eerst uitrusten van haar 2-jarige vakantie op Bonaire, en toen was ze 14 dagen heel druk met 6 dagen dezelfde dingen vertellen in 5 optredens en daarom moet ze nu weer op vakantie om uit te rusten?
Over studie en Sea Shepherd hoor je niks meer..

Ze lijkt wat rusteloos. Zou ze niet verlangen naar een rustig thuisfront, met haar hond, eigen thuis, vrienden in de buurt, vriendje, etc.?
  zaterdag 31 maart 2012 @ 18:02:27 #105
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_109735243
In het gastenboek werd gesuggereerd dat ze in Canaria zit in verband met een vriendje.

Keith Stephens31-03-2012
Ah! Finally! We get to see pictures of the real Laura with no worries, or cares, or press. Your face and smile are so relaxed now. What a beauty you are! And what a hansome young man. I'll tell you what I tell my female grandchildren. Boys are bad for a young girls health. Enjoy your life Laura. You have certainly earned it. The Old Armchair Sailor from Bakersfield, California

http://solozeilster.hyves(...)y_HUBPhotoBox_Header

Allemaal foto's van Laura en ene Beau. Sorry Babewatcher.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_109735473
Ik zie dat er foto's zijn met als onderschrift "Puerto Rico". Ter info: ze is niet naar het eiland geweest, maar gewoon in het plaatsje genaamd Puerto Rico op Gran Canaria ;)
Leeeeelijke plaats trouwens. Bergen rondom een baai, met die bergen volledig volgebouwd met cheap-ass hotels. En op zeeniveau tacky restaurants. Ik was er een half uurtje, vond het he-le-maal niks, en ben weer weg gegaan.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_109735508
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:02 schreef livelink het volgende:
Boys are bad for a young girls health.
Ach, zwanger zijn an sich is niet echt slecht voor de gezondheid.
SOA's dan weer wel.

Ik zie trouwens Laura met de armen over elkaar tijdens dat interview? Seriously? Mijn god, leer eens wat manieren enzo... Als IETS je desinteresse toont, is het wel met je armen over elkaar staan.
pi_109735615
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:02 schreef livelink het volgende:
In het gastenboek werd gesuggereerd dat ze in Canaria zit in verband met een vriendje.

Keith Stephens31-03-2012
Ah! Finally! We get to see pictures of the real Laura with no worries, or cares, or press. Your face and smile are so relaxed now. What a beauty you are! And what a hansome young man. I'll tell you what I tell my female grandchildren. Boys are bad for a young girls health. Enjoy your life Laura. You have certainly earned it. The Old Armchair Sailor from Bakersfield, California

http://solozeilster.hyves(...)y_HUBPhotoBox_Header

Allemaal foto's van Laura en ene Beau. Sorry Babewatcher.
Voor iemand die niet van aandacht houdt, poseert ze behoorlijk vaak. Maar hoe zit het met haar vriendje dat ze had voor ze wegging? En mist ze haar hond niet? Haar vader?
En waar leeft ze van, eigenlijk?
  zaterdag 31 maart 2012 @ 18:37:00 #109
37150 livelink
pi_109736196
Spot was op de Hiswa en nu lijkt ze te gast te zijn bij de familie van Beau. Dus de enige kosten die ze heeft zijn haar reiskosten. Dat valt dus nog wel mee. Maar zal de liefde haar vertrek naar Nieuw Zeeland in de weg zitten? Vragen, vragen en geen antwoorden.
pi_109736522
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:37 schreef livelink het volgende:
Spot was op de Hiswa en nu lijkt ze te gast te zijn bij de familie van Beau. Dus de enige kosten die ze heeft zijn haar reiskosten. Dat valt dus nog wel mee. Maar zal de liefde haar vertrek naar Nieuw Zeeland in de weg zitten? Vragen, vragen en geen antwoorden.
[ afbeelding ]
Het is een soap :)
Ik denk dat die liefde niet zo lang zal duren. Waarschijnlijk zolang ze de gastvrijheid van die mensen kan gebruiken.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:35:58 #111
340258 MrFoureyes
pi_109745161
Ik neem aan dat Beau daar is met het jacht van zijn ouders. Laura wil graag de levensstijl van de jetset, maar de familie Dekker heeft een inkomen op bijstandsniveau - niet vreemd als vader niet werkt. Sponsorgelden bij elkaar kletsen ging een tijdje goed, maar nu moet je wat anders - en dat is dan waarschijnlijk een zwervend bestaan langs gastvrije mensen die wel geld hebben. Nu vinden de pensionado's in de contreien waar Laura verkeert het nog charmant (ze zou mijn kleindochter kennen wezen!), maar dat imago is niet lang houdbaar.

Puerto Rico is inderdaad erg - maar daar zitten wel de mensen die Laura bewonderen.
pi_109745554
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 22:35 schreef MrFoureyes het volgende:
Ik neem aan dat Beau daar is met het jacht van zijn ouders. Laura wil graag de levensstijl van de jetset, maar de familie Dekker heeft een inkomen op bijstandsniveau - niet vreemd als vader niet werkt. Sponsorgelden bij elkaar kletsen ging een tijdje goed, maar nu moet je wat anders - en dat is dan waarschijnlijk een zwervend bestaan langs gastvrije mensen die wel geld hebben. Nu vinden de pensionado's in de contreien waar Laura verkeert het nog charmant (ze zou mijn kleindochter kennen wezen!), maar dat imago is niet lang houdbaar.

Puerto Rico is inderdaad erg - maar daar zitten wel de mensen die Laura bewonderen.
Zou Laura proberen een rijkeluiszoontje te versieren nu haar 'roem' nog een beetje nagloeit? Dan is ze wel een klein opportunistje :P
Ze probeert meestal wel iets voor niets te krijgen..
  zaterdag 31 maart 2012 @ 23:11:37 #113
340258 MrFoureyes
pi_109746415

Vers van Laura's Hyves. Zou ze die zelf hebben geplaatst als subtiele hint?

[ Bericht 56% gewijzigd door MrFoureyes op 31-03-2012 23:18:01 ]
  zondag 1 april 2012 @ 10:15:29 #114
37150 livelink
pi_109755536
Die familie de Bruyn is ook de familie waar ze eerder verbleven. Die wonen daar permanent.
Ik moet zeggen dat ze er zeldzaam open over zijn, trouwens. Foto's met de naam erbij en het bericht in het gastenboek wordt ook niet verwijderd.
  zondag 1 april 2012 @ 11:23:33 #115
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_109756786
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

'Ik ga mezelf snijden en weglopen en depressief doen en niet naar school toe gaan en 's nachts wegblijven en baldadig worden als ik niet onmiddellijk mijn zin krijg. En alle anderen hebben het gedaan'
Maar mijn leeftijd heeft niets met mijn record te maken en ik hou niet van aandacht. Oh kijk mijn tieten eens. Koop mijn boek.
Ik hou ook niet van Nederland, maar ik ga mezelf hier wel promoten.'

gewoon mens, nee.. Het is een bijzonder kind en dat is het. :P
Of je dat nou positief wil uitleggen of juist niet..
Heb iets in deze strekking al vaker voorbij zien komen in deze reeks. Wat heb ik gemist?
pi_109757152
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 11:23 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Heb iets in deze strekking al vaker voorbij zien komen in deze reeks. Wat heb ik gemist?

Je kunt je afvragen waarom iemand die constant roept geen aandacht te willen tv optredens gaat doen, als gastspreker gaat spreken, een boek gaat uitgeven, per sé dat record wilde vestigen en daar ook mee naar buiten komt, een documentaire laat maken en maar al te graag poseert.
pi_109757241
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 11:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je kunt je afvragen waarom iemand die constant roept geen aandacht te willen tv optredens gaat doen, als gastspreker gaat spreken, een boek gaat uitgeven, per sé dat record wilde vestigen en daar ook mee naar buiten komt, een documentaire laat maken en maar al te graag poseert.
Negatieve aandacht is ook aandacht ;)

Ik denk dat het volgende record van het Zeikmeisje het record grootste attention whore ooit wordt :Y
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  maandag 2 april 2012 @ 19:28:50 #118
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_109816167
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:32 schreef spijkerbroek het volgende:
http://www.comprendes-gra(...)ruehlingsshow-tag-2/
Nog een interview in het Duits. Mevrouw is aan het uitrusten van haar vakantie op Gran Canaria, kennelijk. En heeft daar een interview gegeven voor de Fruehlingsshow voor ZDF. Deze wordt op zondag 15 april om 11:00 uitgezonden. Op ZDF dus.

PS: Puerto Mogan op Gran Canaria, waar het programma opgenomen is, is wel een schattig plaatsje. Verse vis wordt zo'n beetje rechtstreeks in de pan gegooid van het naastgelegen restaurant.. verser krijg je het niet :Y)
;( Dat wordt opnemen, zondag zit ik altijd in de kerk.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  Moderator maandag 2 april 2012 @ 19:41:18 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109816838
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 11:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

omdat er rekeningen betaald moeten worden lijkt me ...

ik ben ook geen fan van mijn baas maar ik ga toch iedere ochtend op pad _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_110197559
Gut, wat een DRAMA! Mevrouw heeft een vlucht gemist. Poepoe, dat is me wat.
Me dunkt, ze heeft nog best een spaarpotje overgehouden aan al die donaties, want ze kan ter plekke nog een stoel naar Curacao reserveren. Last minutes zijn nogal aan de prijs.
pi_110197863
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Gut, wat een DRAMA! Mevrouw heeft een vlucht gemist.
Als dat nou alles was.... ze is drie dagen onderweg geweest en moest daarna nog 4 uur op haar bagage wachten die pas met het volgende vliegtuig kwamen.
vliegen :r
zeilen O+

binnenkort gaan de zeilen weer uit op weg naar ...........
pi_110198301
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Als dat nou alles was.... ze is drie dagen onderweg geweest en moest daarna nog 4 uur op haar bagage wachten die pas met het volgende vliegtuig kwamen.
OMG!!!! Wat een ellende!
't Is misschien niet altijd even leuk, maar van ff wachten ga je niet dood hoor.
Niks aan de hand dus.
pi_110198657
weet je wat? Je hebt eigenlijk ook wel gelijk, iemand die stormen heeft doorkruist, piraten heeft afgeschud en het moeilijkste van alles: de Overheid overwonnen moet idd niet klagen over een vertraging op een vlucht.
pi_110198915
quote:
17s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
weet je wat? Je hebt eigenlijk ook wel gelijk, iemand die stormen heeft doorkruist, piraten heeft afgeschud en het moeilijkste van alles: de Overheid overwonnen moet idd niet klagen over een vertraging op een vlucht.
Ooohh I detect sarcasm! ^O^
  maandag 16 april 2012 @ 14:28:05 #125
340258 MrFoureyes
pi_110395504
Gastenboek:

Chanel 16-04-2012
Dear Laura, what beautiful news to hear that you will be sailing again, this time in the company of a boy! Is there romance in the air? I remember the film "The Blue Lagoon" (and the sequal "the Pink Lagoon") with Brooke Shields, who found true love with her boyfriend on a tropical island and lived happily ever after. They even had a little baby boy. Could this be your future? Together on a Tahiti island, living your dreams? There is no doubt for me that you have chosen well: you are truly a master of your own destiny, and we all admire you for it!

Google even op "The Pink Lagoon" ...
pi_110397757
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:28 schreef MrFoureyes het volgende:
Google even op "The Pink Lagoon" ...
LOL _O-
pi_110397802
Nog steeds een domme trol. Jammer hoor. Had wel gehoopt dat ze van dat reisje wat volwassener zou worden. In plaats daarvan neemt ze zichzelf nog serieuzer.
Le deuxième sexe
pi_110398726
Gingen die twee trouwens niet dood in the blue lagoon? Is al lang geleden dat ik die film gezien heb.
  maandag 16 april 2012 @ 20:56:10 #129
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_110412847
Als ze nou maar geen ruzie krijgen onderweg, dan zal er toch 1 moeten uitstappen.
  maandag 16 april 2012 @ 20:59:57 #130
340258 MrFoureyes
pi_110413116
Op het eind van BL I eet het kind rode (giftige) besjes. Brooke en boyfriend denken dat het kindje dood is, en besluiten ook maar zelfmoord te plegen. In het tweede deel worden ze, nadat ze de besjes hebben gegeten, opgepikt door een schip, en blijken de besjes toch niet zo giftig - ze slapen alleen maar.

Pink Lagoon is nog vrolijker, en kent een niet-aflatende stroom van happy endings.

Inmiddels staan de fans weer klaar om te doneren:

Sheelagh

16-04-2012

Glad to hear you will be out sailing again! It's so exciting to follow your incredible adventures, and we have enormous respect for your power and determination. Is there any way we can support you? I just read about the new dinghy, is there anything else you need? And will we be able to donate again for you and Sea Shepherd?

Zou de jongen Beau zijn? In dat geval lijkt het me dat de ouders van Beau de portemonnee hebben getrokken.
pi_110502358
quote:
15s.gif Op maandag 16 april 2012 20:56 schreef BabeWatcher het volgende:
Als ze nou maar geen ruzie krijgen onderweg, dan zal er toch 1 moeten uitstappen.
Laten we hopen dat Laura erin slaagt om een keer geen ruzie te krijgen..
pi_110502666
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef MrFoureyes het volgende:
Zou de jongen Beau zijn? In dat geval lijkt het me dat de ouders van Beau de portemonnee hebben getrokken.
Uit de laatste blog van Laura:
quote:
Everything is going very well since I left Bonaire last Saturday. The first day we didn't have much wind so that was a good start for Bruno.
Beau is alweer verleden tijd.

Gaat Laura nog leren aan boord, of houdt ze zich weer eens niet aan haar woord? Om haar HAVO af te maken, zal ze toch moeten gaan blokken.
pi_110502850
Welnee, Bruno is rijk, Laura hoeft alleen nog maar te poetsen en te koken, school hoeft niet meer.
pi_110525408
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Welnee, Bruno is rijk, Laura hoeft alleen nog maar te poetsen en te koken, school hoeft niet meer.
Volgens mij ben je inmiddels iets minder positief over Laura? :D
pi_110525503
Zijn er überhaupt nog fans van Laura?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_110529570
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:49 schreef Ferdo het volgende:
Zijn er überhaupt nog fans van Laura?
In het gastenboek op haar site wordt ze nog altijd de hemel in geprezen.
  vrijdag 20 april 2012 @ 22:39:15 #137
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_110576568
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Volgens mij ben je inmiddels iets minder positief over Laura? :D
Welnee, ik weet inmiddels dat ik kansloos ben, maar ik ben nog steeds fan
  zondag 22 april 2012 @ 16:03:38 #138
340258 MrFoureyes
pi_110635147
Gastenboek:

Berend
22-04-2012

Wat fijn dat je weer Nederlandstalige postings toestaat - je hebt, door een tijdlang alleen Engels op je site te gebruiken, een helder, niet te missen en heel noodzakelijk signaal afgegeven aan Nederland en de Nederlanders. Heel indrukwekkend om te zien dat je grootmoedig genoeg ben om Nederlandse fans weer te kans te geven om in hun eigen taal te posten: na alles wat je door Nederland is aangedaan, vind ik dit een fantastische gebaar! Ik hoop dat je ons land ooit zult kunnen vergeven - het zijn er maar enkelen die jou het leven moeilijk maken terwijl het Nederlandse volk jou juist massaal steunt. Jammer dat die enkelen juist in het centrum van de macht zitten...

Ik zeg: parlementaire enquete en herstelbetalingen!
pi_110635337
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 16:03 schreef MrFoureyes het volgende:
En heel Nederland maar denken dat de regering is gevallen wegens het falen van het overleg in het Catshuis. De crisis is gewoon ontstaan door Laura natuurlijk!
  zondag 22 april 2012 @ 17:52:18 #140
340258 MrFoureyes
pi_110639260
Als er een is die de crisis kan oplossen, dan is dat Laura!
  zondag 22 april 2012 @ 17:59:47 #141
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_110639539
Laura gaat als eerste mens naar mars. Gewoon grensverleggend bezig zijn.
The view from nowhere.
  zondag 22 april 2012 @ 18:16:15 #142
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_110640273
Grootmoedig dat je jouw fans weer in het Nederlands mogen posten. WTF. Laura moet haar fans bedanken, dat ze überhaupt willen reageren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 22 april 2012 @ 22:05:50 #143
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_110652436
o, mogen we weer reageren? Dan zal ik weer een berichtje schrijven. Ik kan vloeiend Engels in spraak, maar in geschrift wil het niet altijd lukken.
pi_110652579
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 16:03 schreef MrFoureyes het volgende:
Gastenboek:

Berend
22-04-2012

Wat fijn dat je weer Nederlandstalige postings toestaat - je hebt, door een tijdlang alleen Engels op je site te gebruiken, een helder, niet te missen en heel noodzakelijk signaal afgegeven aan Nederland en de Nederlanders. Heel indrukwekkend om te zien dat je grootmoedig genoeg ben om Nederlandse fans weer te kans te geven om in hun eigen taal te posten: na alles wat je door Nederland is aangedaan, vind ik dit een fantastische gebaar! Ik hoop dat je ons land ooit zult kunnen vergeven - het zijn er maar enkelen die jou het leven moeilijk maken terwijl het Nederlandse volk jou juist massaal steunt. Jammer dat die enkelen juist in het centrum van de macht zitten...

Inderdaad, f*ck dat begrotingskort, dit heeft meer prioriteit! 8-)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 22 april 2012 @ 22:09:06 #145
340258 MrFoureyes
pi_110652657
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
o, mogen we weer reageren? Dan zal ik weer een berichtje schrijven. Ik kan vloeiend Engels in spraak, maar in geschrift wil het niet altijd lukken.
Ja, het is weer toegestaan. Maar uitsluitend positief graag, anders wordt de blokkade weer actief.
  zondag 22 april 2012 @ 22:13:16 #146
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_110652937
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef MrFoureyes het volgende:

[..]

Ja, het is weer toegestaan. Maar uitsluitend positief graag, anders wordt de blokkade weer actief.
ik heb TOR maar op 1 computer, maar die is een beetje stuk ;(
pi_110653117
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef MrFoureyes het volgende:

[..]

Wat fijn dat je Nederland misschien wel vaarwel zegt, en echt tof dat het moment dat je in de anonimiteit gaat wegzakken bijna daar is! O+
  zondag 22 april 2012 @ 22:16:00 #148
340258 MrFoureyes
pi_110653118
Ja, daar is-ie: Laura komt het land redden:

Jantien

22-04-2012

Heerlijk dat we weer in het Nederlands mogen posten! Van Nederland mis je niets: het kabinet is gevallen en er komen nieuwe verkiezingen; kunnen we weer kiezen of we door de hond of door de kat willen worden gebeten. Jammer dat jij niet actief bent in de Nederlandse regering, ik weet zeker dat je in recordtijd het land op orde zou hebben en alle problemen zou oplossen! Maar je hebt voor jezelf gekozen en dat is heel verstandig - jouw geluk ligt niet in klein Nederland.
  zondag 22 april 2012 @ 22:18:00 #149
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_110653247
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:16 schreef MrFoureyes het volgende:
Ja, daar is-ie: Laura komt het land redden:

Jantien

22-04-2012

Heerlijk dat we weer in het Nederlands mogen posten! Van Nederland mis je niets: het kabinet is gevallen en er komen nieuwe verkiezingen; kunnen we weer kiezen of we door de hond of door de kat willen worden gebeten. Jammer dat jij niet actief bent in de Nederlandse regering, ik weet zeker dat je in recordtijd het land op orde zou hebben en alle problemen zou oplossen! Maar je hebt voor jezelf gekozen en dat is heel verstandig - jouw geluk ligt niet in klein Nederland.
Hier ben ik het wel mee eens. Stuur Beatrix met pensioen en laat Laura de eerste vrouwelijke president van Nederland worden.
  zondag 22 april 2012 @ 22:18:44 #150
340258 MrFoureyes
pi_110653287
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:18 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens. Stuur Beatrix met pensioen en laat Laura de eerste vrouwelijke president van Nederland worden.
En als eerste de tiende penning weer invoeren ter financiering van de zeiltochten van Laura!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')