quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:02 schreef MrFoureyes het volgende:
Gastenboek
30-03-2012
You keep on enjoying yourself, young lady, since you fully deserve it after all you had to go through with the Dutch authorities! I understand you are now on the Canary Islands again - good for you! Once you have exploited the area there, perhaps it's time for another cruise around the world? Check out all the ports, like Bob from Seattle said. Enjoy!
Die heeft het door!
Een wereldreis op de kosten van een ander? Met tussendoor een vliegreis naar huis etc etc ? Mja, denk dat iedereen dit wel kan op eigen kosten. Denk niet dat iemand er nog weer intrapt zo'n vakantie te gaan bekostigen, maar je kan er altijd zelf voor sparen. En wanneer je nog minderjarig bent heb je gewoon een boete aan je broek, want denk dat, dankzij haar vakantie reis met tussenpozen, geen kind de kans meer krijgt een echte recordpoging na te streven.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:32 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Wie weet, zeg inderdaad nooit nooit
Dus... Ze moest eerst uitrusten van haar 2-jarige vakantie op Bonaire, en toen was ze 14 dagen heel druk met 6 dagen dezelfde dingen vertellen in 5 optredens en daarom moet ze nu weer op vakantie om uit te rusten?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:32 schreef spijkerbroek het volgende:
http://www.comprendes-gra(...)ruehlingsshow-tag-2/
Nog een interview in het Duits. Mevrouw is aan het uitrusten van haar vakantie op Gran Canaria, kennelijk. En heeft daar een interview gegeven voor de Fruehlingsshow voor ZDF. Deze wordt op zondag 15 april om 11:00 uitgezonden. Op ZDF dus.
PS: Puerto Mogan op Gran Canaria, waar het programma opgenomen is, is wel een schattig plaatsje. Verse vis wordt zo'n beetje rechtstreeks in de pan gegooid van het naastgelegen restaurant.. verser krijg je het niet![]()
Ach, zwanger zijn an sich is niet echt slecht voor de gezondheid.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:02 schreef livelink het volgende:
Boys are bad for a young girls health.
Voor iemand die niet van aandacht houdt, poseert ze behoorlijk vaak. Maar hoe zit het met haar vriendje dat ze had voor ze wegging? En mist ze haar hond niet? Haar vader?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:02 schreef livelink het volgende:
In het gastenboek werd gesuggereerd dat ze in Canaria zit in verband met een vriendje.
Keith Stephens31-03-2012
Ah! Finally! We get to see pictures of the real Laura with no worries, or cares, or press. Your face and smile are so relaxed now. What a beauty you are! And what a hansome young man. I'll tell you what I tell my female grandchildren. Boys are bad for a young girls health. Enjoy your life Laura. You have certainly earned it. The Old Armchair Sailor from Bakersfield, California
http://solozeilster.hyves(...)y_HUBPhotoBox_Header
Allemaal foto's van Laura en ene Beau. Sorry Babewatcher.
Het is een soapquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:37 schreef livelink het volgende:
Spot was op de Hiswa en nu lijkt ze te gast te zijn bij de familie van Beau. Dus de enige kosten die ze heeft zijn haar reiskosten. Dat valt dus nog wel mee. Maar zal de liefde haar vertrek naar Nieuw Zeeland in de weg zitten? Vragen, vragen en geen antwoorden.
[ afbeelding ]
Zou Laura proberen een rijkeluiszoontje te versieren nu haar 'roem' nog een beetje nagloeit? Dan is ze wel een klein opportunistjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:35 schreef MrFoureyes het volgende:
Ik neem aan dat Beau daar is met het jacht van zijn ouders. Laura wil graag de levensstijl van de jetset, maar de familie Dekker heeft een inkomen op bijstandsniveau - niet vreemd als vader niet werkt. Sponsorgelden bij elkaar kletsen ging een tijdje goed, maar nu moet je wat anders - en dat is dan waarschijnlijk een zwervend bestaan langs gastvrije mensen die wel geld hebben. Nu vinden de pensionado's in de contreien waar Laura verkeert het nog charmant (ze zou mijn kleindochter kennen wezen!), maar dat imago is niet lang houdbaar.
Puerto Rico is inderdaad erg - maar daar zitten wel de mensen die Laura bewonderen.
Heb iets in deze strekking al vaker voorbij zien komen in deze reeks. Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 25 maart 2012 10:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
'Ik ga mezelf snijden en weglopen en depressief doen en niet naar school toe gaan en 's nachts wegblijven en baldadig worden als ik niet onmiddellijk mijn zin krijg. En alle anderen hebben het gedaan'
Maar mijn leeftijd heeft niets met mijn record te maken en ik hou niet van aandacht. Oh kijk mijn tieten eens. Koop mijn boek.
Ik hou ook niet van Nederland, maar ik ga mezelf hier wel promoten.'
gewoon mens, nee.. Het is een bijzonder kind en dat is het.
Of je dat nou positief wil uitleggen of juist niet..
quote:Op zondag 1 april 2012 11:23 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Heb iets in deze strekking al vaker voorbij zien komen in deze reeks. Wat heb ik gemist?
Negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op zondag 1 april 2012 11:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt je afvragen waarom iemand die constant roept geen aandacht te willen tv optredens gaat doen, als gastspreker gaat spreken, een boek gaat uitgeven, per sé dat record wilde vestigen en daar ook mee naar buiten komt, een documentaire laat maken en maar al te graag poseert.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:32 schreef spijkerbroek het volgende:
http://www.comprendes-gra(...)ruehlingsshow-tag-2/
Nog een interview in het Duits. Mevrouw is aan het uitrusten van haar vakantie op Gran Canaria, kennelijk. En heeft daar een interview gegeven voor de Fruehlingsshow voor ZDF. Deze wordt op zondag 15 april om 11:00 uitgezonden. Op ZDF dus.
PS: Puerto Mogan op Gran Canaria, waar het programma opgenomen is, is wel een schattig plaatsje. Verse vis wordt zo'n beetje rechtstreeks in de pan gegooid van het naastgelegen restaurant.. verser krijg je het niet![]()
omdat er rekeningen betaald moeten worden lijkt me ...quote:Op zondag 1 april 2012 11:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt je afvragen waarom iemand die constant roept geen aandacht te willen tv optredens gaat doen, als gastspreker gaat spreken, een boek gaat uitgeven, per sé dat record wilde vestigen en daar ook mee naar buiten komt, een documentaire laat maken en maar al te graag poseert.
Als dat nou alles was.... ze is drie dagen onderweg geweest en moest daarna nog 4 uur op haar bagage wachten die pas met het volgende vliegtuig kwamen.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Gut, wat een DRAMA! Mevrouw heeft een vlucht gemist.
OMG!!!! Wat een ellende!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Als dat nou alles was.... ze is drie dagen onderweg geweest en moest daarna nog 4 uur op haar bagage wachten die pas met het volgende vliegtuig kwamen.
Ooohh I detect sarcasm!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
weet je wat? Je hebt eigenlijk ook wel gelijk, iemand die stormen heeft doorkruist, piraten heeft afgeschud en het moeilijkste van alles: de Overheid overwonnen moet idd niet klagen over een vertraging op een vlucht.
LOLquote:
Laten we hopen dat Laura erin slaagt om een keer geen ruzie te krijgen..quote:Op maandag 16 april 2012 20:56 schreef BabeWatcher het volgende:
Als ze nou maar geen ruzie krijgen onderweg, dan zal er toch 1 moeten uitstappen.
Uit de laatste blog van Laura:quote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef MrFoureyes het volgende:
Zou de jongen Beau zijn? In dat geval lijkt het me dat de ouders van Beau de portemonnee hebben getrokken.
Beau is alweer verleden tijd.quote:Everything is going very well since I left Bonaire last Saturday. The first day we didn't have much wind so that was a good start for Bruno.
Volgens mij ben je inmiddels iets minder positief over Laura?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Welnee, Bruno is rijk, Laura hoeft alleen nog maar te poetsen en te koken, school hoeft niet meer.
In het gastenboek op haar site wordt ze nog altijd de hemel in geprezen.quote:
Welnee, ik weet inmiddels dat ik kansloos ben, maar ik ben nog steeds fanquote:Op donderdag 19 april 2012 11:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Volgens mij ben je inmiddels iets minder positief over Laura?
En heel Nederland maar denken dat de regering is gevallen wegens het falen van het overleg in het Catshuis. De crisis is gewoon ontstaan door Laura natuurlijk!quote:Op zondag 22 april 2012 16:03 schreef MrFoureyes het volgende:
Ik zeg: parlementaire enquete en herstelbetalingen!
Inderdaad, f*ck dat begrotingskort, dit heeft meer prioriteit!quote:Op zondag 22 april 2012 16:03 schreef MrFoureyes het volgende:
Gastenboek:
Berend
22-04-2012
Wat fijn dat je weer Nederlandstalige postings toestaat - je hebt, door een tijdlang alleen Engels op je site te gebruiken, een helder, niet te missen en heel noodzakelijk signaal afgegeven aan Nederland en de Nederlanders. Heel indrukwekkend om te zien dat je grootmoedig genoeg ben om Nederlandse fans weer te kans te geven om in hun eigen taal te posten: na alles wat je door Nederland is aangedaan, vind ik dit een fantastische gebaar! Ik hoop dat je ons land ooit zult kunnen vergeven - het zijn er maar enkelen die jou het leven moeilijk maken terwijl het Nederlandse volk jou juist massaal steunt. Jammer dat die enkelen juist in het centrum van de macht zitten...
Ik zeg: parlementaire enquete en herstelbetalingen!
Ja, het is weer toegestaan. Maar uitsluitend positief graag, anders wordt de blokkade weer actief.quote:Op zondag 22 april 2012 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
o, mogen we weer reageren? Dan zal ik weer een berichtje schrijven. Ik kan vloeiend Engels in spraak, maar in geschrift wil het niet altijd lukken.
ik heb TOR maar op 1 computer, maar die is een beetje stukquote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef MrFoureyes het volgende:
[..]
Ja, het is weer toegestaan. Maar uitsluitend positief graag, anders wordt de blokkade weer actief.
Wat fijn dat je Nederland misschien wel vaarwel zegt, en echt tof dat het moment dat je in de anonimiteit gaat wegzakken bijna daar is!quote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef MrFoureyes het volgende:
[..]
Ja, het is weer toegestaan. Maar uitsluitend positief graag, anders wordt de blokkade weer actief.
Hier ben ik het wel mee eens. Stuur Beatrix met pensioen en laat Laura de eerste vrouwelijke president van Nederland worden.quote:Op zondag 22 april 2012 22:16 schreef MrFoureyes het volgende:
Ja, daar is-ie: Laura komt het land redden:
Jantien
22-04-2012
Heerlijk dat we weer in het Nederlands mogen posten! Van Nederland mis je niets: het kabinet is gevallen en er komen nieuwe verkiezingen; kunnen we weer kiezen of we door de hond of door de kat willen worden gebeten. Jammer dat jij niet actief bent in de Nederlandse regering, ik weet zeker dat je in recordtijd het land op orde zou hebben en alle problemen zou oplossen! Maar je hebt voor jezelf gekozen en dat is heel verstandig - jouw geluk ligt niet in klein Nederland.
En als eerste de tiende penning weer invoeren ter financiering van de zeiltochten van Laura!quote:Op zondag 22 april 2012 22:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Stuur Beatrix met pensioen en laat Laura de eerste vrouwelijke president van Nederland worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |